Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення (згідно переліку доріг)
DK 021: 2015-63710000-9 Services for the maintenance of land types of transport Maintenance of the public roads of the state importance (according to the list of roads)
Очікувана вартість
128 700 000,00 UAH
UA-2019-09-19-001286-a e3b44b255e83404ba1b0e49cf29cc798
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Овчаренко Сергій Михайлович

380542700479 Sad_invest@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 24014538
Місцезнаходження: 40002, Україна , Сумська область обл., Суми, Роменська,79/2
Контактна особа: Овчаренко Сергій Михайлович
380542700479
Sad_invest@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Sumy Oblast
National ID: 24014538
Contact point: Ovcharenko Serhii Mykhailovych
380542700479
Sad_invest@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2019 10:00
Очікувана вартість: 128 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 257 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 386100 UAH
Publication date: 19 вересня 2019 15:45
Enquiries until: 11 жовтня 2019 10:00
Complaints submission until: до 17 жовтня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 жовтня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 128 700 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 257 400 UAH
Minimal lowering step, %: 0,20 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
(Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення (згідно переліку доріг)
DK 021: 2015-63710000-9 Services for the maintenance of land types of transport
Maintenance of the public roads of the state importance (according to the list of roads)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
(Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення (згідно переліку доріг) (Джерело фінансування закупівлі - державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, автомобільна дорога загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м.Сум, Сумська область, 102,65 км, автомобільна дорога загального користування державного значення та штучні споруди на ній
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Індекс автомобільних доріг: H-12 — Суми - Полтава з обходом м. Сум

DK 021: 2015-63710000-9 Services for the maintenance of land types of transport
Maintenance of the public roads of the state importance (according to the list of roads) (Purchasing Financing Source - State Budget)
CPV: 63710000-9
Період постачання: з 01 січня 2020 по 31 березня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється авансування помісячно, не може сумарно перевищувати 30 % від вартості річного обсягу робіт. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по ф. № КБ-2в, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Виконавця. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за цим Договором в розумінні пункту 2 частини першої статті 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф.КБ-3. Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником Виконавцю після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних стандартів з ціноутворення, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів, відповідно до погодженого Сторонами Графіку здачі виконаних обсягів робіт, перевіряє виконання робіт згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань.Фінансові зобов’язання за Договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно ф. № КБ-2в та ф. № КБ-3. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Виконавця. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за цим Договором в розумінні пункту 2 частини першої статті 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф.КБ-3. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2019 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2019 12:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 11:22
+++ Тендерна документація Н-12 Експлуатаційне утримання 20-22 11.10 (1).docx
02 жовтня 2019 15:45
++ Тендерна документація Н-12 Експлуатаційне утримання 20-22 02.10.docx
30 вересня 2019 10:18
+ Тендерна документація Н-12 Експлуатаційне утримання 20-22 27.09.docx
19 вересня 2019 15:58
Тендерна документація Н-12 Експлуатаційне утримання 20-22 до оприлюд.docx
11 жовтня 2019 11:21
Закреслена ++ Тендерна документація Н-12 Експлуатаційне утримання 20-22 02.10 (1) — копия.docx
02 жовтня 2019 15:46
Закреслена + Тендерна документація Н-12 Експлуатаційне утримання 20-22 30.09 (1).docx
30 вересня 2019 10:18
ЗАКРЕСЛЕНА Тендерна документація Н-12 Експлуатаційне утримання 20-22.docx
11 жовтня 2019 11:20
Перелік змін ТД 11.10.docx
02 жовтня 2019 15:47
Перелік змін ТД 02.10-1.docx
30 вересня 2019 10:18
Перелік змін ТД ЕУ Н-12 СП 30.09.docx
19 вересня 2019 15:57
Проект договору з експлуатаційного утримання 19.09.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Досвід виконання об’єктів за аналогічними роботами
Дата подання: 10 жовтня 2019 11:32
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 17:14
Доброго дня. Просимо надати роз’яснення на наступні питання. - Плануємо залучити субпідрядну організацію для участі у даній процедурі закупівлі, чи буде враховано досвід субпідрядника для підтвердження учасником досвіду виконання аналогічного договору? - Чи буде враховано досвід з зимового утримання автодоріг по комунальних дорогах? - Чи буде враховано досвід за 2019 рік?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації:
- врахування досвіду субпідрядної організації для підтвердження Учасником досвіду виконання аналогічного договору тендерною документацією не передбачено, тому досвід субпідрядної організації не враховується;
- абзацом 4 пункту 1.2 розділу III.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації вказано, що «під аналогічним договором необхідно розуміти договір (договори) з експлуатаційного утримання та ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення за обсягом закупівлі за Договором на загальну суму протягом останніх п’яти календарних років не менше 40% обсягу закупівлі за даною закупівлею. При цьому, обсяги послуг/робіт аналогічного договору повинні містити не менше 20 % обсягів послуг/робіт з зимового утримання автодоріг». Тобто, досвід послуг/робіт із зимового утримання по комунальних дорогах не буде враховано;
- досвід учасника по виконанню об’єктів за аналогічними послугами/роботами за 2019 р. буде враховано.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-09-19-001286-ae3b44b255e83404ba1b0e49cf29cc798
Найменування: Служба автомобільних доріг у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 24014538
Місцезнаходження: 40002, Україна, Сумська область обл., Суми, Роменська,79/2
Учасник Документи Рішення
ДП"Сумський облавтодор" Документи
Очікується рішення

Публічні документи

19 жовтня 2019 12:12
Електронний підпис
19 жовтня 2019 12:12
Електронний підпис
19 жовтня 2019 10:40
ГАРАНТІЯ.rar
19 жовтня 2019 10:38
Копія Статуту.pdf
19 жовтня 2019 10:37
Довіреність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП"Сумський облавтодор"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП"Сумський облавтодор" 123 259 467,60
UAH з ПДВ
123 259 467,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2019 12:12
Електронний підпис
19 жовтня 2019 12:12
Електронний підпис
19 жовтня 2019 10:40
ГАРАНТІЯ.rar
19 жовтня 2019 10:38
Копія Статуту.pdf
19 жовтня 2019 10:37
Довіреність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП"Сумський облавтодор"

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій