Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин А-92)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2019-09-19-001277-b 19ce34ca6b5f469c993190d7d28c5540
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Дроботенко

+380970915095 nadezda201110@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ Освіти Гайворонської РДА
Код ЄДРПОУ: 02144000
Місцезнаходження: 26300, Україна , Кіровоградська обл., м. Гайворон, вул. Гайворонська, 1
Контактна особа: Надія Дроботенко
+380970915095
nadezda201110@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 13:38
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2019 12:00
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7150 літр
Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин А-92) (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за цим Договором здійснюються шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний ним у реквізитах даного Договору. Оплата за Товар здійснюється протягом 5-ти (п'яти) банківських днів з моменту отримання накладної від Постачальника. У разі отримання ПММ окремими частинами, розрахунки можуть проводитись Покупцем поетапно – за кожну отриману частину, у тому ж порядку. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 вересня 2019 09:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 09:17
Лист зі змінами.pdf
27 вересня 2019 09:17
Проект договору (зі змінами).docx
27 вересня 2019 09:17
ТД. Нафта і дистиляти (зі змінами).doc
27 вересня 2019 09:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 13:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 09:17
Лист зі змінами.pdf
27 вересня 2019 09:17
Проект договору (зі змінами).docx
19 вересня 2019 13:38
Проект договору.docx
27 вересня 2019 09:17
ТД. Нафта і дистиляти (зі змінами).doc
19 вересня 2019 13:38
ТД. Нафта і дистиляти.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-20-000013 ● 7ac42f9325f94a57854ed67be669409f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 вересня 2019 15:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

20.09.2019 № 50

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 20.09.2019 № 50

Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-09-19-001277-b 19.09.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-09-30 15:30:36

Про надання пояснень

Розгляд тенденої документації на закупівлю за ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин А-92) та надання пояснень.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виявлені порушення - усунуті. Рішення оскаржуватися не буде.

2019-10-11 09:29:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 29 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Дата відміни
05 жовтня 2019 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій