Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)(Ноутбуки)
Очікувана вартість
325 000,00 UAH
UA-2019-09-19-001061-a 0962582a4e844b5a8335c998ad817607
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грушецький Василь Григорович

380325541040 nachmed80200@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Радехівська центральна районна лікарня" Радехівської районної ради
Код ЄДРПОУ: 01998101
Місцезнаходження: 80200, Україна , Львівська обл., Радехів, Львівська,8
Контактна особа: Грушецький Василь Григорович
380325541040
nachmed80200@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 14:43
Очікувана вартість: 325 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 625,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
Ноутбуки (джерело фінансування: медична субвенція, кошти Національної служби здоров'я України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80200, Україна, Львівська область, Радехів, вул.Львівська, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється у розмірі повної вартості поставленої партії Товару, що вказана у видатковій накладній шляхом безготівкового переказу на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Договору на протязі 30 днів з дня отримання Товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 вересня 2019 10:43
Дата відповіді: 20 вересня 2019 11:10
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. 1) Товар повинен відповідати технічному завданню (Додаток 1 до тендерної документації). Учасником може бути запропоновано еквівалент за своїми якісними та технічними характеристиками. Під еквівалентом буде прийнято товар, який за своїми характеристиками не гірший наведеного в Таблиці Технічного завдання. 2) В Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що Учасник в своїй пропозиції повинен навести детальні технічні специфікації запропонованого обладнання та їх відповідність вимогам, зазначеним у тендерній документації. Також Учасник повинен зазначити конкретні моделі обладнання, точні технічні характеристики складових запропонованої комплектації та країну походження обладнання. 3) До участі в закупівлі допускаються вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах. при формуванні ціни тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі враховує відповідні пункти Податкового кодексу України (у частині застосування ПДВ) та вартості інших витрат необхідних для виконання договору, які визначені тендерною документацією. Тобто до участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці. При оцінці пропозиції фізичної особи-підприємця (не платника ПДВ) розглядатиметься його ціна як остаточна.Також звертаємо Вашу увагу на те, що відповіді на Ваші запитання містяться у тендерній документації даної закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-19-001061-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ", Код ЄДРПОУ:41783730
Дата подання: 18 жовтня 2019 13:54
Вимагаємо дискваліфікувати ТОВ "Клаудгруп"
Вимагаємо дискваліфікувати ТОВ "Клаудгруп" з наступних причин:
1. Довідка про відсутність заборгованності з податків і зборів виписана на іншого замовника
2. Учасник завантажив завчасно, до визначення його перможцем, довідки щодо ст.17, проте не завантажив необхідні довідки при визначенні його переможцем.
Зважаючи на вищенаведене звертаємось до замовника з проханням дискваліфікувати ТОВ "Клаудгруп" оскільки визначення його переможцем і підписання договору є серйозним порушеннями з боку замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 жовтня 2019 16:57
Тендерним комітетом вимогу взято до уваги

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-19-001061-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп", Код ЄДРПОУ:37842700
Дата подання: 25 жовтня 2019 11:14
СКАРГА на дії Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-19-001061-a. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Клаудгруп» (надалі ТОВ «Клаудгруп») виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно з тендерною документацією подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було - код ДК 021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки), що зазначено у оголошенні та тендерній документації. Процедура торгів передбачала проведення електронного аукціону, за результатами якого пропозиція ТОВ «Клаудгруп» виявилася найбільш економічна вигідною, що відображено у протоколі розкриття тендерних пропозицій від 07.10.2019. Після оцінки пропозицій замовник в порядку частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» розглянув тендерну пропозицію ТОВ «Клаудгруп» на відповідність вимогам тендерної документації. 09.10.2019 за результатами розгляду пропозиції ТОВ «Клаудгруп» на відповідність тендерній документації, Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем відкритих торгів саме скаржника та повідомлено нас про намір укласти договір (протокол засідання тендерного комітету № 143 від 09.10.2019). Надалі один з учасників цієї закупівлі, ТОВ «Майвер консалт», звернувся до замовника з необґрунтованою вимогою дискваліфікувати переможця, зазначивши незаконні підстави при цьому, що призвело до прийняття рішення замовником про дискваліфікації переможця ТОВ «Клаудгруп» (протокол № 144 від 18.10.2019). Підставами для дискваліфікації переможця торгів, як зазначено в протоколі № 144 від 18.10.2019, вказаний пункт 2 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: «переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону». Зокрема в п. 4.1. протоколу № 144 замовник зазначив «переможець у строк, що не перевищує 5 календарних днів не надав документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами частиною першої та другою статті 17 Закону, а саме: - довідка про відсутність заборгованості з податків ті зборів виписана на іншого замовника; - ТОВ «Клаудгруп» завантажив завчасно, до визначення його переможцем, довідки щодо ст. 17, проте не завантажив необхідні довідки при визначенні його переможцем. Скаржник не може погодитись з таким рішенням та вважає дії замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам замовника, які викладені в тендерній документації, що підтверджується поданими документами. Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Стосовно підстави відхилення вважаємо дискваліфікацію необґрунтованою, недостатньо аргументованою, дискримінаційною та безпідставною. Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачені виключні підстави дискваліфікації. Стосовно першої підстави дискваліфікації: «довідка про відсутність заборгованості з податків ті зборів виписана на іншого замовника». Така підстава для дискваліфікації не відповідає вимогам самої тендерної документації замовника. Сам замовник не вимагає від учасників такої довідки, яка має бути видана на його ім’я чи застереження про іменний характер довідки. Це підтверджується наступним. Так, в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації замовника, в п.1 зазначено, що разом з пропозицією учасник завантажує файли з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно вимог Додатку №2 до цієї тендерної документації); інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (згідно вимог Додатку №2 до цієї тендерної документації). Додатком № 2 до
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 30 жовтня 2019 11:31
Рішення від 29.10.2019 № 15535 (+лист Замовнику) .pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2019 11:31
Рішення від 12.11.2019 № 16464.pdf
Дата публікації: 16 листопада 2019 00:10

Документи подані скаржником

25 жовтня 2019 11:14
SCAN0009.PDF
25 жовтня 2019 13:26
SCAN0010.PDF
25 жовтня 2019 13:27
Електронний підпис

Документи подані замовником

06 листопада 2019 15:23
Відповідь АМКУ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп" 299 755,00
UAH з ПДВ
298 130,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" 310 980,00
UAH з ПДВ
299 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 318 000,00
UAH з ПДВ
314 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 318 900,00
UAH з ПДВ
315 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ „Євро Клік” 324 875,00
UAH з ПДВ
317 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бурий Роман Євгенович 325 000,00
UAH з ПДВ
325 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 15:03
08102019 корупція.pdf
08 жовтня 2019 15:03
МВД на 08.10.pdf
08 жовтня 2019 15:03
ДПІ 11102019.pdf
07 жовтня 2019 16:17
4512666 компред окон.pdf
04 жовтня 2019 15:44
Електронний підпис
04 жовтня 2019 15:43
Статут 2019.pdf
04 жовтня 2019 15:42
Проект договору.pdf
04 жовтня 2019 15:42
Лист згода.PDF
04 жовтня 2019 15:42
ДЕКЛАРАЦІЯ СТ 17.pdf
04 жовтня 2019 15:42
ВИТЯГ.pdf
04 жовтня 2019 15:42
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 12:17
Електронний підпис
25 жовтня 2019 12:16
Довідки переможця.pdf
02 жовтня 2019 17:21
Електронний підпис
02 жовтня 2019 17:20
Технічна специфікація.pdf
02 жовтня 2019 17:20
Тендерна пропозиція.pdf
02 жовтня 2019 17:20
Статут - нова редакція.pdf
02 жовтня 2019 17:20
Довідка про санкції.pdf
02 жовтня 2019 17:20
Висновок СЕЕ 250_G6.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2019 16:17
Статут.pdf
03 жовтня 2019 16:17
Стаття_17.pdf
03 жовтня 2019 16:17
СЕРТИФІКАТИ.pdf
03 жовтня 2019 16:17
Рішення РНБО.pdf
03 жовтня 2019 16:17
Пропозиція форма.pdf
03 жовтня 2019 16:17
Паспорт_директор.pdf
03 жовтня 2019 16:17
наявність обладнання.pdf
03 жовтня 2019 16:17
Наявність досвіду.pdf
03 жовтня 2019 16:17
наказ.pdf
03 жовтня 2019 16:17
лист-гарантія.pdf
03 жовтня 2019 16:17
ІПН.pdf
03 жовтня 2019 16:17
Додаток6.pdf
03 жовтня 2019 16:16
Додаток 4_договір.pdf
03 жовтня 2019 16:16
довідка-лист.pdf
03 жовтня 2019 16:16
Гаринтії.pdf
03 жовтня 2019 16:16
Витяг.pdf
03 жовтня 2019 16:16
Виписка.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2019 18:31
Пропозиція.pdf
03 жовтня 2019 18:31
Документи.pdf
03 жовтня 2019 18:31
Відповідність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"

ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ „Євро Клік”

ФОП Бурий Роман Євгенович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"
#37842700
Рішення скасоване 298 130,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 16:59
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"
#37842700
Відхилено 298 130,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 17:09
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"
#41783730
Переможець 299 700,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 14:41

Документи

18 жовтня 2019 17:05
Електронний підпис
18 жовтня 2019 17:04
протокол144.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"
#41783730
299 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 18:34
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 13:22
Договір №329.pdf укладений
20 листопада 2019 13:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 299 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 49 950,00 UAH)