Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поштові послуги(приймання письмової кореспонденції (простих та рекомендованих листів і бандеролей), підтвердженням оплати яких є відбиток державного знака нанесеного маркувальною машиною)
Очікувана вартість
1 348 376,00 UAH
UA-2019-09-19-001022-b ● 99fefb684af1465182c03409ab40846e
Переговорна процедура (скорочена)
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Кіровоградській області |
Код ЄДРПОУ: | 26241445 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., місто Кропивницький, вулиця Велика Перспективна, 40 |
Контактна особа: |
Берест Ганна Олександрівна +380522225744 berest@kr.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Підставою для обрання переговорної процедури для закупівлі поштових послуг (приймання письмової кореспонденції (простих та рекомендованих листів і бандеролей), підтвердженням оплати яких є відбиток державного знака нанесеного маркувальною машиною) є чинне законодавство України про надання поштових послуг, а саме Закон України «Про поштовий зв'язок» від 04.10.2001 року №2759-III (зі змінами та доповненнями) та Правила надання послуг поштового зв’язку, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 № 270. Відповідно до статті 1 Закону України «Про поштовий зв'язок» маркувальна машина – пристрій, призначений для нанесення на письмову кореспонденцію відбитку державного знаку, що підтверджує оплату послуг поштового зв’язку, дату приймання та іншу інформацію, а національний оператор поштового зв'язку – оператор, який в установленому законодавством порядку надає універсальні послуги поштового зв'язку на всій території України і якому надаються виключні права на провадження певних видів діяльності у сфері надання послуг поштового зв'язку. Згідно зі статтею 15 Закону України «Про поштовий зв'язок» національний оператор забезпечує надання на всій території України універсальних послуг поштового зв'язку за переліком, який затверджується Кабінетом Міністрів України. Держава забезпечує фінансову підтримку національного оператора у наданні універсальних послуг поштового зв’язку. Національний оператор має виключне право на: видання, введення в обіг та організацію розповсюдження поштових марок, маркованих конвертів і карток, а також виведення їх з обігу; офіційне видання каталогів і цінників колекційних поштових марок та іншої філателістичної продукції; пересилання простих листів масою до 50 грамів та простих поштових карток; розміщення та використання поштових скриньок для збирання листів і поштових карток на всій території держави відповідно до нормативів, встановлених уповноваженим центральним органом виконавчої влади у галузі зв’язку; використання маркувальних машин та надання дозволу на їх використання іншим фізичним та юридичним особам Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 10.01.2002 року №10-р «Про національного оператора поштового зв’язку» національним оператором поштового зв’язку України є Акціонерне товариство «Укрпошта». На підставі вищевикладеного, керуючись пунктом 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки поштові послуги, а саме послуги поштові у межах зобов’язання щодо надання універсальних послуг (поштові відправлення з використанням відбитку маркувальної машини) у місті Кропивницькому можуть бути надані тільки певним постачальником: Акціонерне товариство «Укрпошта» в особі філії Кіровоградської дирекція АТ «Укрпошта», замовник обрав для здійснення закупівлі поштових послуг (поштові відправлення з використанням відбитку маркувальної машини) переговорну процедуру, яка застосовується у зв’язку з відсутністю конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2019 12:46 |
Оскарження наміру укласти договір: | 25 вересня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги
Джерело фінансування - державний бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поштові послуги(приймання письмової кореспонденції (простих та рекомендованих листів і бандеролей), підтвердженням оплати яких є відбиток державного знака нанесеного маркувальною машиною)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27400, Україна, Кіровоградська область, м. Знам'янка, вул. Маяковського, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2019
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги
1 послуга
Поштові послуги(приймання письмової кореспонденції (простих та рекомендованих листів і бандеролей), підтвердженням оплати яких є відбиток державного знака нанесеного маркувальною машиною)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25009, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Габдрахманова, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2019
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги
1 послуга
Поштові послуги(приймання письмової кореспонденції (простих та рекомендованих листів і бандеролей), підтвердженням оплати яких є відбиток державного знака нанесеного маркувальною машиною)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. В. Перспективна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2019
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги
1 послуга
Поштові послуги(приймання письмової кореспонденції (простих та рекомендованих листів і бандеролей), підтвердженням оплати яких є відбиток державного знака нанесеного маркувальною машиною)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
28000, Україна, Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. Першотравнева, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2019
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги
1 послуга
Поштові послуги(приймання письмової кореспонденції (простих та рекомендованих листів і бандеролей), підтвердженням оплати яких є відбиток державного знака нанесеного маркувальною машиною)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27500, Україна, Кіровоградська область, м. Світловодськ, вул. Приморська, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2019
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник оплачує надання Послуг, передбачених цим Договором, шляхом перерахування попередньої оплати у розмірі 100% суми, на підставі рахунку наданого Виконавцем, що забезпечує відправку однієї або декількох груп Поштових відправлень впродовж певного періоду (місяця), за діючими на момент надання Послуг Граничними тарифами та Тарифами, на поточний рахунок Виконавця, вказаний в розділі «Місцезнаходження та реквізити Сторін» цього Договору. | Аванс | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
19 вересня 2019 12:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Кіровоградська дирекція АТ "Укрпошта" #01185220 |
Переможець |
1 348 376,00
UAH
|
19 вересня 2019 12:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 15:34
|
Звіт АКТИ 304 .pdf | укладений |
02 січня 2020 15:29
|
Звіт 304 .pdf | укладений |
02 січня 2020 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 15:19
|
561.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 15:15
|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2019 10:39
|
Додаткова 2-326.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2019 10:36
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2019 10:33
|
Доаткова 313.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2019 10:28
|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2019 09:58
|
Договір | укладений |
02 жовтня 2019 09:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до Пункту 4.1. Розділу 4 "Порядок розрахунків" та викласти його у наступній редакції: 4.1. Замовник протягом 7 робочих днів оплачує надання Послуг, передбачених цим Договором, шляхом перерахування попередньої оплати у розмірі 100% суми, на підставі рахунку наданого Виконавцем, що забезпечує відправку однієї або декількох груп Поштових відправлень впродовж певного періоду (місяця), за діючими на момент надання Послуг Граничними тарифами та Тарифами, на поточний рахунок Виконавця, вказаний в розділі «Місцезнаходження та реквізити Сторін» цього Договору. Попередня оплата Послуги з пересилання простих та рекомендованих поштових карток, листів, бандеролей здійснюється Замовником на строк не більше одного місяця відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». При відсутності попередньої оплати за надання Послуг за цим Договором, в розмірі достатньому для пересилання відповідних Поштових відправлень, Виконавець не приймає зазначені Поштові відправлення від Замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 304 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 313 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п. 1.4 Розділу 1 "Предмет договору" та викласти його у наступній редакції: 1.4 На дату укладення Договору бюджетні зобов'язання на 2019 рік складають - 400000, грн. (чотириста тисяч грн. 00 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | 304 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/326 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Загальна сума договору складає: 582 124.85 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 304 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 561 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |