Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання.Захищені носії інформації "EFIT KEY".
Очікувана вартість
12 500,00 UAH
UA-2019-09-19-001021-a ● 3826dd23f4c041e2bae1fdaa0ec976c6
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління (Центр) надання адміністративних послуг Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 42728560 |
Місцезнаходження: | 02225, Україна , місто Київ обл., Київ, проспект Володимира Маяковського, будинок 29 |
Контактна особа: |
Володіна Наталія 380445469900 cnap_desnrda@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2019 14:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2019 15:00 |
Очікувана вартість: | 12 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Комп'ютерне обладнання. Захищені носії інформації "EFIT KEY".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Комп'ютерне обладнання.Захищені носії інформації "EFIT KEY".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02225, Україна, місто Київ, Київ, проспект Володимира Маяковського, буд.29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 8 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 вересня 2019 14:51 |
проект договору.docx |
19 вересня 2019 14:50 |
Вимоги.docx |
19 вересня 2019 14:50 |
ТЗ.docx |
19 вересня 2019 14:50 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 вересня 2019 10:46
Дата відповіді: 20 вересня 2019 11:15
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження, виробника або фото – читати з виразом «або еквівалент». Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеному товарі. 2) розглядаємо всі пропозиції учасників на рівних умовах.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЙ ТІ ІНЖИНІРІНГ" #41215845 |
Переможець |
12 500,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2019 16:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір ТОВ АЙ ТІ ІНЖИНІРІНГ.PDF | укладений |
02 жовтня 2019 12:09
|