Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електричні побутові прилади
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2019-09-19-000966-a 9c10f3ac2dbf448d82b589258925714f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Антоненко Тетяна Петрівна

380629587514 cpmsd1marbu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Маріуполя"
Код ЄДРПОУ: 37885262
Місцезнаходження: 87504, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
Контактна особа: Антоненко Тетяна Петрівна
380629587514
cpmsd1marbu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 10:00
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Електричні побутові прилади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Кондиціонер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 вересня 2019 10:48
Дата відповіді: 20 вересня 2019 14:05
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! Не вважаємо доцільним дотримуватись прохання учасника, що до зобов'язання всіх учасників вказувати конкретну торгову марку, тому як у технічних вимогах нами вказана певна торгова марка або еквивалент товару, з технічними характеристиками. При поданні пропозиції учасником необхідно зазаначити певну марку товару. До участі в закупівлі також допускаються ФОП, неплатники ПДВ. Сума для ФОП остаточна, без врахування ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СУШИЧ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ 39 800,00
UAH з ПДВ
39 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2019 19:53
Електронний підпис
24 вересня 2019 19:52
Техничні.rar
24 вересня 2019 19:52
Статутні.rar
24 вересня 2019 19:52
Договір поставки _2 шт_.pdf
24 вересня 2019 19:52
Кваліфікаційні.rar
24 вересня 2019 19:52
Пропозиція - 2 шт Idea24.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СУШИЧ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СУШИЧ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ
#2722207894
Переможець 39 800,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2019 13:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2019 13:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СУШИЧ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ
#2722207894
39 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договiр_35-3210.pdf укладений
07 жовтня 2019 13:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 39 800,00
UAH