Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних(ноутбуки, сканери)
Очікувана вартість
214 400,00 UAH
UA-2019-09-19-000891-c ● 9ac4baf50a984b6abeba99176f1270a1
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 21108013 |
Місцезнаходження: | 40009, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Пушкіна, 1 |
Контактна особа: |
Золотаренко Максим Олександрович +380508400725 zolotarenko_m@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2019 19:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2019 19:24 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2019 19:24 |
Очікувана вартість: | 214 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 072,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кошти Пенсійного фонду України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 шт
Машини для обробки даних(ноутбуки, сканери) (Кошти Пенсійного фонду України )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40009, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Пушкіна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 вересня 2019 21:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 вересня 2019 19:20 |
ТД машини 2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 вересня 2019 10:24
Дата відповіді: 20 вересня 2019 10:54
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Закупівля проводиться відповідно до вимог та технічних характеристик зазначених в тендерній документації.Технічні вимоги мають бути дотримані. Оцінка Учасника буде проводитися за результатами аукціону з дотриманням вимог Закону № 922 "Про публічні закупівлі" та з дотриманням вимог зазначених в тендерній документації
Закупівля проводиться відповідно до вимог та технічних характеристик зазначених в тендерній документації.Технічні вимоги мають бути дотримані. Оцінка Учасника буде проводитися за результатами аукціону з дотриманням вимог Закону № 922 "Про публічні закупівлі" та з дотриманням вимог зазначених в тендерній документації
Інформація про відміну
Дата відміни
04 жовтня 2019 19:24
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій