Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
18930000-7 - Мішки та пакети (Мішки, пакети, одноразова тара)
Очікувана вартість
10 550,00 UAH
UA-2019-09-19-000851-a ● 931bda42607e46a998ad623a4632ef30
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ФТИЗІАТРІЯ" У МІСТІ КИЄВІ |
Код ЄДРПОУ: | 01993865 |
Вебсайт: | http://www.cgcptd.health.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03022, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЬКІВСЬКА, будинок 35 |
Контактна особа: |
Авраменко Світлана Борисівна planovtbc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2019 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 вересня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2019 14:26 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2019 14:26 |
Очікувана вартість: | 10 550,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18930000-7: Мішки та пакети
за рахунок загального фонду
за рахунок загального фонду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 одиниця
Мішки, пакети, одноразова тара
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03022, Україна, місто Київ, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЬКІВСЬКА, будинок 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 18930000-7 — Мішки та пакети
Код КЕКВ: 2282 — Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку
Код КЕКВ: 2210 — Предмети,матеріали, обладнання та інвентар
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар здійснюється на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування з відтермінуванням платежу 14 днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 вересня 2019 14:02 |
Додаток 5_кваліф критерії.docx |
19 вересня 2019 14:02 |
Додаток 4 _згода на обробку перс.даних.doc |
19 вересня 2019 14:02 |
Додаток 3 (Форма пропозиції).doc |
19 вересня 2019 14:02 |
Додаток 2_проект договору.docx |
19 вересня 2019 14:02 |
Додаток 1_Технічні вимоги.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 вересня 2019 10:54
Дата відповіді: 20 вересня 2019 11:51
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Вся інформація про умови та технічні характеристики закупівлі товару оприлюднені в Додатку 1 (Технічні (якісні) вимоги до товару) у відкритому доступу для ознайомлення.
Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу ціну, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції та кваліфікації учасника вимогам, зазначеним в оголошенні не залежно від форми оподаткування.
Закупівля здійснюється згідно ЗУ про Публічні закупівлі :
Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
З повагою
Замовник.
Вся інформація про умови та технічні характеристики закупівлі товару оприлюднені в Додатку 1 (Технічні (якісні) вимоги до товару) у відкритому доступу для ознайомлення.
Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу ціну, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції та кваліфікації учасника вимогам, зазначеним в оголошенні не залежно від форми оподаткування.
Закупівля здійснюється згідно ЗУ про Публічні закупівлі :
Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
З повагою
Замовник.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Переможець |
6 022,52
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2019 10:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір №157_19 від 11.10.19.pdf | укладений |
11 жовтня 2019 09:47
|