Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вогнегасники
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2019-09-19-000812-b ● a72651e82011415c9c6209697276c5eb
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національне агентство з питань запобігання корупціїї |
Код ЄДРПОУ: | 40381452 |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28 |
Контактна особа: |
Богдан Жук +380442000839 tender@nazk.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2019 11:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2019 11:23 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2019 11:23 |
Початок аукціону: | 01 жовтня 2019 13:20 |
Очікувана вартість: | 25 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штука
Вогнегасники (Державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01103, Україна, Київ, м. Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно до умов договору Розділ ІV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Продавець надає Замовнику належним чином оформлену видаткову накладну. Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) днів з дати підписання Cторонами видаткової накладної. 4.2. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Продавця, вказаний у розділі XІІІ цього Договору. 4.3. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 вересня 2019 11:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 вересня 2019 11:26 |
вимоги до кваліфікації учасника Вогнегасник.docx | |
19 вересня 2019 11:26 |
Технічні вимоги Вогнегасник.docx | |
19 вересня 2019 11:26 |
Проект договору Вогнегасник.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
документи
Дата подання: 23 вересня 2019 11:27
Дата відповіді: 23 вересня 2019 12:13
Підскажіть чи можна надати довідку в довільній формі,що так як надається товар,а не послуги, то довідки та дипломи співробітників не потрібні,якщо ми є дистрибютором?
Чи потрібно надати дипломи сертифікати від виробника товару,а не від учасника?
Відповідь: Шановний запитувач, на Ваші запитання повідомляємо, що за критерієм наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасником подається довідка, у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, що підтверджується дипломом про освіту або сертифікатом (дипломом) проходження відповідних курсів тощо, які перебувають із Учасником у трудових відносинах;
довідка повинна містити наступну інформацію: посада працівника, кваліфікація відповідно до диплому (свідоцтва, сертифікату тощо), дата та номер документу, що підтверджує факт перебування вказаних працівників у трудових відносинах із Учасником;
до довідки додаються копії документів (трудова книжка або наказ про призначення на посаду та/або трудова угода та/або цивільно-правова угода тощо), які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівником;
Товар повинен відповідати зазначеним замовником технічним, якісним та кількісним характеристикам, що вказані в оголошенні про закупівлю.
довідка повинна містити наступну інформацію: посада працівника, кваліфікація відповідно до диплому (свідоцтва, сертифікату тощо), дата та номер документу, що підтверджує факт перебування вказаних працівників у трудових відносинах із Учасником;
до довідки додаються копії документів (трудова книжка або наказ про призначення на посаду та/або трудова угода та/або цивільно-правова угода тощо), які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівником;
Товар повинен відповідати зазначеним замовником технічним, якісним та кількісним характеристикам, що вказані в оголошенні про закупівлю.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ-ПРОЗОРО" #41152392 |
Переможець |
24 360,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2019 17:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2019 15:16
|
Договір 66_19.pdf | укладений |
16 жовтня 2019 15:14
|