Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Ремонт (реставраційний) будівлі Національної музичної академії України імені П.І. Чайковського, за адресою: м. Київ, Печерський р-н, вул. Городецького, 1-3/11», код за ДК 021:2015 – 71320000-7 (Послуги з інженерного проектування) (джерело фінансування - Державний бюджет України)
Очікувана вартість
9 082 500,00 UAH
UA-2019-09-19-000804-c c309d53337f544f8a5e3cc9bd103b62b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скорина Тетяна Іванівна

+380442796286 skorinalaw@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна музична академія України імені П. І. Чайковського
Код ЄДРПОУ: 02214188
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Контактна особа: Скорина Тетяна Іванівна
+380442796286
skorinalaw@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 13:11
Очікувана вартість: 9 082 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 412,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45412.5 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Ремонт (реставраційний) будівлі Національної музичної академії України імені П.І. Чайковського, за адресою: м. Київ, Печерський р-н, вул. Городецького, 1-3/11», код за ДК 021:2015 – 71320000-7 (Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт «Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Ремонт (реставраційний) будівлі Національної музичної академії України імені П.І. Чайковського, за адресою: м. Київ, Печерський р-н, вул. Городецького, 1-3/11», код за ДК 021:2015 – 71320000-7 (Послуги з інженерного проектування) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2019 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 17:10
Додаток _ 6 Технічний план.PDF
23 вересня 2019 17:10
Додаток _ 8 до ТД Охоронний договір.PDF
23 вересня 2019 17:10
Додаток _ 7 Реставраційне завдання ТД по прооектуванню Городецького 1 3 11.doc
23 вересня 2019 17:10
Оновлена 19.09.2019 ТД на Роботи з виготовлення ПКД по об_єкту Ремонт_реставраційний_ будівлі НМАУ ім П.І. Чайковського.doc
23 вересня 2019 17:10
Протокол 121 на внесення змін в ТД від 23 09 2019.PDF
19 вересня 2019 18:30
Оновлена 19.09.2019 ТД на Роботи з виготовлення ПКД по об_єкту Ремонт_реставраційний_ будівлі НМАУ ім П.І. Чайковського.doc
19 вересня 2019 18:30
Протокол 120 на внесення змін в ТД від 19 09 2019.PDF
19 вересня 2019 17:03
Протокол 119 на затвердження ТД.PDF
19 вересня 2019 17:03
Оголошення про проведення ВТ.PDF
19 вересня 2019 17:03
ТД на Роботи з виготовлення ПКД по об_єкту Ремонт_реставраційний_ будівлі НМАУ ім П.І. Чайковського.doc
23 вересня 2019 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 18:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 17:10
Додаток _ 6 Технічний план.PDF
23 вересня 2019 17:10
Додаток _ 8 до ТД Охоронний договір.PDF
23 вересня 2019 17:10
Додаток _ 7 Реставраційне завдання ТД по прооектуванню Городецького 1 3 11.doc
23 вересня 2019 17:10
Оновлена 19.09.2019 ТД на Роботи з виготовлення ПКД по об_єкту Ремонт_реставраційний_ будівлі НМАУ ім П.І. Чайковського.doc
23 вересня 2019 17:10
Протокол 121 на внесення змін в ТД від 23 09 2019.PDF
19 вересня 2019 18:30
Оновлена 19.09.2019 ТД на Роботи з виготовлення ПКД по об_єкту Ремонт_реставраційний_ будівлі НМАУ ім П.І. Чайковського.doc
19 вересня 2019 18:30
Протокол 120 на внесення змін в ТД від 19 09 2019.PDF
19 вересня 2019 17:03
Протокол 119 на затвердження ТД.PDF
19 вересня 2019 17:03
Оголошення про проведення ВТ.PDF
19 вересня 2019 17:03
ТД на Роботи з виготовлення ПКД по об_єкту Ремонт_реставраційний_ будівлі НМАУ ім П.І. Чайковського.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 19 вересня 2019 18:02
Дата відповіді: 21 вересня 2019 18:40
1 Хто є замовником експертизи та хто її оплачує? 2. Термін експертизи не включений до терміну виконання робіт ( до 10.12.2019 р.) 3. Згідно законодавства термін експертизи СС2-СС3-30 календарних днів. Аукціон відбудеться (якщо не буде перенесень та скарг до АМКУ) 07.10.19 р. Припустимо, що 10.10.19 р. буде визнано переможця. Заключити договір зможете не раніше 21.10.19. В даному, оптимістичному розрахунку для виконання робіт залишається 50 к.д. до 10.12.2019 р. за ці 50 к.д необхідно здійснити технічні обстеження та інженерні вишукування, розрахунки (з відповідним кваліфікаційним сертифікатом), якісно та професійно виконати проектну документацію, погодити її з Замовником та пройти комплексну експертизу, яка триває до 30 днів (згідно законодавства, а якщо якихось даних немає у Замовника, як надаються Замовником так і довше так, як продовжується згідно відповідного листа) 4. Це пам'ятка архітектури? 5. Просимо встановити реальні терміни в робочих днях з моменту підписання договору та отримання всіх вихідних даних на проектування. 6. Просимо завантажити реставраційне завдання 7. Просимо завантажити плани будівлі 8. Коли останній раз виконувався паспорт БТІ і чи є плани будівлі в електронному варіанті в dwg? 9. Яка компанія виконувала останній паспорт БТІ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Замовник уважно ознайомився з питаннями, що були Вами поставлені та надає на них відповіді в порядку їх подання.
Щодо першого питання. Після укладення договору з Переможцем торгів Замовник торгів делегує йому повноваження в частині проходження та оплати експертизи. Всі витрати, пов’язані з проходженням експертизи покладаються на Переможця торгів.
Щодо другого питання. Термін проходженя експертизи передбачає її проходження в межах бюджетного року.
Щодо третього питання. Замовник торгів є бюджетною установою, яка фінансується виключно в межах бюджетного року. Бюджетний рік розпочинається з 1 січня та закінчується 31 грудня. Відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2018, № 50, ст.400 Замовник має забезпечити виконання всіх витрат, що передбачені його кошторисом бюджетної установи, протягом бюджетного періоду в іншому випадку виділені кошти повертаються до державного бюджету. У разі наявності об’єктивних причин затримки Замовник може укласти додаткову угоду з Переможцем торгів на продовження строку виконання робіт, що є предметом закупівлі, але не пізніше строку закінчення бюджетного року у 2019 році.
Щодо четвертого питання. Будівля Національної музичної академії України імені П.І. Чайковського, за адресою: м. Київ, Печерський р-н, вул. Городецького, 1-3/11 є памяткою архітектури місцевого значення.
Щодо п’ятого питання. Дивіться відповідь щодо третього питання.
Щодо шостого питання. Реставраційне завдання буде додано найближчим часом.
Щодо сьомого питання. План будівлі в електронному варіанті в форматі *jpg буде додано найближчим часом.
Щодо восьмого питання. Паспорт БТІ останній раз виконувався 03.02.2015. На жаль, план будівлі в електронному варіанті в форматі *dwg відсутній.
Щодо дев’ятого питання. Останні паспорт БТІ виконано Київським міським бюро технічної інвентаризації та реєстрації права власності на об’єкти нерухомого майна.

Дякуємо за звернення.
ISO 9001:2015
Дата подання: 21 вересня 2019 14:51
Дата відповіді: 23 вересня 2019 11:42
Замовник вимагає: "дійсний сертифікат на систему управління якістю, відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 з сертифікацією у сфері послуг архітектурних, інженерних та пов’язаних з ними послуг щодо технічного консультування, коди ДКПП згідно ДК 016:2010 71.11, 71.12". Вимога щодо надання Учасниками сертифікату на систему управління якістю, відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 з сертифікацією у сфері послуг архітектурних, інженерних та пов’язаних з ними послуг щодо технічного консультування, коди ДКПП згідно ДК 016:2010 71.11, 71.12 є дискримінаційною вимогою і націлена на зменшення конкуренції серед учасників закупівлі в результаті чого порушуються принципи державних закупівель, кардинально обмежується коло учасників, що призведе до максимізації ціни договору і як результат розкрадання бюджетних коштів. Сертифікація ISO 9001 в Україні не є обов’язковою. Це система добровільної сертифікації. Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами і доповненнями) (далі- Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами:  добросовісна конкуренція серед учасників;  максимальна економія та ефективність;  відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;  недискримінація учасників;  об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;  запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно п.3 ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Керуючись п.2 ст.16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:  наявність обладнання та матеріально-технічної бази;  наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;  наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно п.4 ст.22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Для набуття права на виконання проектних робіт, суб’єкту господарської діяльності необхідно мати у своєму складі фахівців з відповідним кваліфікаційним сертифікатом. Вимагаємо прибрати вимогу щодо надання: дійсний сертифікат на систему управління якістю, відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 з сертифікацією у сфері послуг архітектурних, інженерних та пов’язаних з ними послуг щодо технічного консультування, коди ДКПП згідно ДК 016:2010 71.11, 71.12"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!

Тендерним комітетом Національної музичної академії України імені П.І. Чайковського уважно розглянута Ваша вимога щодо внесення змін в тендерну документацію та повідомляємо наступне.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
З огляду на викладені норми Закону вбачається, що Замовнику, як найбільш зацікавленій особі у найвигідніших для нього умовах закупівлі та у отриманні найкращого предмета закупівлі із усіх запропонованих надано право на власний розсуд самостійно визначати необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та інші критерії до предмета закупівлі і до учасників, в тому числі, з можливим посиланням на будь-які з існуючих міжнародних або національних стандартів.
Замовник скористався своїм передбаченим законодавством та керівними документами правом на обрання необхідних та бажаних власне йому характеристик предмета закупівлі і учасника, встановивши вимогу відповідності саме тим стандартам, які визначив за необхідне. Вимагаючи наявність зазначеного сертифікату, Замовник розуміє, що відповідність учасника всім зазначеним вимогам є ознакою його компетентності, дисциплінованості, що опосередковано впливає на якість послуг (робіт), що ним надаються, і в свою чергу, на думку Замовника, збільшує вірогідність відповідності предмета закупівлі його інтересам.
Відповідно до п. 1 частини ІІІ тендерної документації, Учасник Процедури закупівлі повинен подати дійсний сертифікат на систему управління якістю, відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 з сертифікацією у сфері послуг архітектурних, інженерних та пов’язаних з ними послуг щодо технічного консультування, коди ДКПП згідно ДК 016:2010 71.11, 71.12.
Наявність вказаного в тендерній документації сертифікату в Учасників та їх відповідність вимогам Стандарту гарантує якість надання послуг (виконання робіт), оскільки одним з основних принципів побудови якості системи менеджменту відповідно до вимог Стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в системній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою і є обов’язковою умовою для зберігання відповідності замовника Стандартам якості.
Звертаємо увагу, що своєчасно отримати зазначений сертифікат якості ДСТУ ISO 9001:2015 може будь-яке підприємство (організація, установа), що організувало свою діяльність у відповідності до цього стандарту, тобто при дотриманні зазначеного стандарту, суб’єкт господарювання у своїй діяльності при наданні послуг (виконанні робіт) дотримується певних правил, регламентів, слідування яким виключає будь-який ризик. Обов’язковою умовою для отримання зазначених сертифікатів суб’єктом господарювання є успішне проходження незалежного технічного аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для надання послуг (виконання робіт) матеріально-технічну базу.
У своїй вимозі потенційним Учасником не підтверджено відсутність можливості надання ним та іншими Учасниками документів, згідно вимоги п. частини ІІІ тендерної документації.
Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання Учасниками сертифікату на систему управління якістю, відповідно вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням Закону.
Дякуємо за Ваше звернення.
Охоронний договір
Дата подання: 23 вересня 2019 12:11
Дата відповіді: 23 вересня 2019 14:08
Просимо завантажити охоронний договір на пам'ятку архітектури
Відповідь: Шановний Учасник! Замовник уважно ознайомився з питанням, що було Вами поставлене.
Охоронний договір на пам'ятку архітектури в електронному варіанті в форматі *jpg буде додано найближчим часом.
Дякуємо за звернення.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-19-000804-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НВП "МЕПАЛ-ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:40351700
Дата подання: 23 вересня 2019 11:58
Дискримінаційна вимога з метою зменшення конкуренції та максимізації ціни договору, що призведе до розкрадання бюджетних коштів
Замовник вимагає: "дійсний сертифікат на систему управління якістю, відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 з сертифікацією у сфері послуг архітектурних, інженерних та пов’язаних з ними послуг щодо технічного консультування, коди ДКПП згідно ДК 016:2010 71.11, 71.12". Вимога щодо надання Учасниками сертифікату на систему управління якістю, відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 з сертифікацією у сфері послуг архітектурних, інженерних та пов’язаних з ними послуг щодо технічного консультування, коди ДКПП згідно ДК 016:2010 71.11, 71.12 є дискримінаційною вимогою і націлена на зменшення конкуренції серед учасників закупівлі в результаті чого порушуються принципи державних закупівель, кардинально обмежується коло учасників, що призведе до максимізації ціни договору і як результат розкрадання бюджетних коштів. Сертифікація ISO 9001 в Україні не є обов’язковою. Це система добровільної сертифікації. Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами і доповненнями) (далі- Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами:  добросовісна конкуренція серед учасників;  максимальна економія та ефективність;  відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;  недискримінація учасників;  об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;  запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно п.3 ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Керуючись п.2 ст.16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:  наявність обладнання та матеріально-технічної бази;  наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;  наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно п.4 ст.22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Для набуття права на виконання проектних робіт, суб’єкту господарської діяльності необхідно мати у своєму складі фахівців з відповідним кваліфікаційним сертифікатом. Вимагаємо прибрати вимогу щодо надання: дійсний сертифікат на систему управління якістю, відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 з сертифікацією у сфері послуг архітектурних, інженерних та пов’язаних з ними послуг щодо технічного консультування, коди ДКПП згідно ДК 016:2010 71.11, 71.12". Всі ваші дії чітко та повністю прослідковуються. Після аукціону відразу буде видно в інтересах якої компанії, замовник встановлює дискримінаційні вимоги. Ще раз наголошуємо, що для виконання робіт за результатом даної закупівлі не потрібні сертифікати на систему управління якістю, відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 з сертифікацією у сфері послуг архітектурних, інженерних та пов’язаних з ними послуг щодо технічного консультування, коди ДКПП згідно ДК 016:2010 71.11, 71.12. Для проектування, згідно чинного законодавства потрібні кваліфікаційні сертифікати відповідальних виконавців. З таким успіхом можна вимагати надання документів, які підтверджують проходження флюорографії та всіх аналізів на працівників, які будуть задіяні для виконання робіт передбачених закупівлею. Не займайтеся корупцією!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 вересня 2019 10:52
Шановний Учасник!

Тендерним комітетом Національної музичної академії України імені П.І. Чайковського уважно розглянута Ваша вимога щодо внесення змін в тендерну документацію та повідомляємо наступне.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
З огляду на викладені норми Закону вбачається, що Замовнику, як найбільш зацікавленій особі у найвигідніших для нього умовах закупівлі та у отриманні найкращого предмета закупівлі із усіх запропонованих надано право на власний розсуд самостійно визначати необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та інші критерії до предмета закупівлі і до учасників, в тому числі, з можливим посиланням на будь-які з існуючих міжнародних або національних стандартів.
Замовник скористався своїм передбаченим законодавством та керівними документами правом на обрання необхідних та бажаних власне йому характеристик предмета закупівлі і учасника, встановивши вимогу відповідності саме тим стандартам, які визначив за необхідне. Вимагаючи наявність зазначеного сертифікату, Замовник розуміє, що відповідність учасника всім зазначеним вимогам є ознакою його компетентності, дисциплінованості, що опосередковано впливає на якість послуг (робіт), що ним надаються, і в свою чергу, на думку Замовника, збільшує вірогідність відповідності предмета закупівлі його інтересам.
Відповідно до п. 1 частини ІІІ тендерної документації, Учасник Процедури закупівлі повинен подати дійсний сертифікат на систему управління якістю, відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 з сертифікацією у сфері послуг архітектурних, інженерних та пов’язаних з ними послуг щодо технічного консультування, коди ДКПП згідно ДК 016:2010 71.11, 71.12.
Наявність вказаного в тендерній документації сертифікату в Учасників та їх відповідність вимогам Стандарту гарантує якість надання послуг (виконання робіт), оскільки одним з основних принципів побудови якості системи менеджменту відповідно до вимог Стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в системній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою і є обов’язковою умовою для зберігання відповідності замовника Стандартам якості.
Звертаємо увагу, що своєчасно отримати зазначений сертифікат якості ДСТУ ISO 9001:2015 може будь-яке підприємство (організація, установа), що організувало свою діяльність у відповідності до цього стандарту, тобто при дотриманні зазначеного стандарту, суб’єкт господарювання у своїй діяльності при наданні послуг (виконанні робіт) дотримується певних правил, регламентів, слідування яким виключає будь-який ризик. Обов’язковою умовою для отримання зазначених сертифікатів суб’єктом господарювання є успішне проходження незалежного технічного аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для надання послуг (виконання робіт) матеріально-технічну базу.
У своїй вимозі потенційним Учасником не підтверджено відсутність можливості надання ним та іншими Учасниками документів, згідно вимоги п. частини ІІІ тендерної документації.
Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання Учасниками сертифікату на систему управління якістю, відповідно вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням Закону.
Дякуємо за Ваше звернення.
Номер вимоги: UA-2019-09-19-000804-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НВП "МЕПАЛ-ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:40351700
Дата подання: 23 вересня 2019 12:10
Встановлення нереальних термінів виконання
Згідно тендерної документації термін виконання робіт до 10.12.2019 р. Згідно законодавства термін експертизи СС2-СС3-30 календарних днів. Аукціон відбудеться (якщо не буде перенесень та скарг до АМКУ) 07.10.19 р. Припустимо, що 10.10.19 р. буде визнано переможця. Заключити договір зможете не раніше 21.10.19. В даному, оптимістичному розрахунку для виконання робіт залишається 50 к.д. до 10.12.2019 р. за ці 50 к.д необхідно здійснити технічні обстеження та інженерні вишукування, розрахунки (з відповідним кваліфікаційним сертифікатом), якісно та професійно виконати проектну документацію, погодити її з Замовником та пройти комплексну експертизу, яка триває до 30 днів (згідно законодавства, а якщо якихось даних немає у Замовника, як надаються Замовником так і довше так, як продовжується згідно відповідного листа). Вимагаємо встановити реальні терміни, закупівля не на 100 тис гривень та відповідно передбачає виконання значної кількості робіт. Те, що замовник вчасно не зміг оголосити закупівлю ( наприклад в першому кварталі 2019 р.) - це його проблема!. Також учасників не цікавить те, що у вас закінчується фінансовий рік. Вкажіть реальні терміни, а не терміни для "освоєння" коштів, а не виконання робіт. Також твердження, що хамовник має право заключити додаткову угоду нас не влаштовує. Ваше право- це можете заключити, а можете і не заключити. залежно від найменування виконавця, його відношення до замовника і .т.д. Передбачте чітко, що після закінчення фінансового року замовник ініціює продовження термінів виконання на 2020 р. шляхом підписання додаткової угоди. Термін виконання в 2010 р до 01.06.2020 р. Тоді це будуть реальні терміни! Вимагаємо встановлювати терміни за, які можливо якісно та професійно виконати роботи передбачені закупівлею, а не терміни на освоєння коштів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 вересня 2019 10:52
Шановний Учасник!
Тендерним комітетом Національної музичної академії України імені П.І. Чайковського уважно розглянута Ваша вимога щодо внесення змін в тендерну документацію, які стосуються зміни строків виконання робіт, та повідомляємо наступне.
Замовник торгів є бюджетною установою, яка фінансується виключно в межах бюджетного року. Бюджетний рік розпочинається з 1 січня та закінчується 31 грудня. Відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2018, № 50, ст.400) Замовник має забезпечити виконання всіх витрат, що передбачені його кошторисом бюджетної установи, протягом бюджетного періоду в іншому випадку виділені кошти повертаються до державного бюджету. У разі наявності об’єктивних причин затримки Замовник може укласти додаткову угоду з Переможцем торгів на продовження строку виконання робіт, що є предметом закупівлі, але не пізніше строку закінчення бюджетного року у 2019 році.

ДЯКУЄМО ЗА ВАШЕ ЗВЕРНЕННЯ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БЮРО РАДЕН" 7 000 825,00
UAH з ПДВ
7 000 825,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУД ІНВЕСТПРОЕКТ 9 062 213,06
UAH з ПДВ
9 062 213,06
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНВЕСТКЛІМАТ" 9 076 432,54
UAH з ПДВ
9 076 432,54
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 16:18
Електронний підпис
04 жовтня 2019 16:07
41764194_2181319391_DU190812121618.ZS2
04 жовтня 2019 16:07
024 істотні умови.PDF
04 жовтня 2019 16:07
023 ПІДПИСУВАТИ ДОГОВІР.PDF
04 жовтня 2019 16:07
022 відхилення.PDF
04 жовтня 2019 16:07
020 ТОВАРИ.PDF
04 жовтня 2019 16:07
019 лист-гарантія.PDF
04 жовтня 2019 16:07
018 СТРОК.PDF
04 жовтня 2019 16:07
017 ознайомлення.PDF
04 жовтня 2019 16:07
016 ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ.PDF
04 жовтня 2019 16:07
015 ІСО.PDF
04 жовтня 2019 16:07
014 субпідрядник.PDF
04 жовтня 2019 16:07
013 банківська гарантія.PDF
04 жовтня 2019 16:07
013 банківська гарантія.7z
04 жовтня 2019 16:07
012 паспортні дані.PDF
04 жовтня 2019 16:07
011 ОПИС.PDF
04 жовтня 2019 16:07
010 СТАТУТ.PDF
04 жовтня 2019 16:07
09 ПІДПИС ТП.PDF
04 жовтня 2019 16:07
08 довкілля.PDF
04 жовтня 2019 16:07
06 відповідність ст. 17.PDF
04 жовтня 2019 16:07
05 аналогічні роботи.PDF
04 жовтня 2019 16:07
04 ВСІ СЕРТИФІКАТИ.PDF
04 жовтня 2019 16:07
03 штат працівників.PDF
04 жовтня 2019 16:07
01 тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

17 жовтня 2019 14:42
Dovidka_19281393190690784969.pdf
04 жовтня 2019 15:43
Електронний підпис
04 жовтня 2019 15:38
25 Інші документи.pdf
04 жовтня 2019 15:38
14 Сертифікат ДСТУ ISO 9001.pdf
04 жовтня 2019 15:38
9 Наказ на директора.pdf
04 жовтня 2019 15:38
5 Довідка про досвід.pdf
04 жовтня 2019 15:38
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2019 12:07
ст.17 Інвестклімат.rar
04 жовтня 2019 12:07
Кошторис Інвестклімат.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БЮРО РАДЕН"

ТОВ БУД ІНВЕСТПРОЕКТ

ТОВ "ІНВЕСТКЛІМАТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БЮРО РАДЕН"
#41764194
Відхилено 7 000 825,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 17:25
ТОВ БУД ІНВЕСТПРОЕКТ
#33107738
Переможець 9 062 213,06
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 18:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2019 18:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУД ІНВЕСТПРОЕКТ
#33107738
9 062 213,06
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:59
Звіт 71320000-7 роботи з вигот.проектно-коштор.документації сума 9062213.06 з ПДВ.docx укладений
02 січня 2020 14:54
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 16:48
Договір 2019.PDF укладений
01 листопада 2019 16:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 9 062 213,06
UAH (в тому числі ПДВ 1 510 368,84 UAH)