Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина (деревина дров’яна для непромислового використання І групи (тверда порода), деревина дров’яна для непромислового використання ІІ-ІІІ групи (м’яка порода)) (кошти районного бюджету)
Очікувана вартість
1 405 000,00 UAH
UA-2019-09-19-000756-c 1419f14115fc4c1791052908c0521b1f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романюк Тетяна Михайлівна

+380373522370 tanya.rom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Сторожинецької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38417641
Місцезнаходження: 59000, Україна , Чернівецька обл., Сторожинець, вул. Чернівецька, 6А
Контактна особа: Романюк Тетяна Михайлівна
+380373522370
tanya.rom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2019 16:37
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2019 16:37
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 15:06
Очікувана вартість: 1 405 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
750 м.куб
Деревина (деревина дров’яна для непромислового використання І групи (тверда порода) (кошти районного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59000, Україна, Чернівецька область, Сторожинецький район, Сторожинецький район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
1000 м.куб
Деревина (деревина дров’яна для непромислового використання ІІ-ІІІ групи (м’яка порода) (кошти районного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59000, Україна, Чернівецька область, Сторожинецький район, Сторожинецький район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Деревина (деревина дров’яна для непромислового використання І групи (тверда порода), деревина дров’яна для непромислового використання ІІ-ІІІ групи (м’яка порода)) Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2019 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 16:34
Тендерна документація оновлена.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-19-000756-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Кабак Андрій Петрович, Код ЄДРПОУ:3075923079
Дата подання: 12 жовтня 2019 13:05
Вимога
Вимога в додатку
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 жовтня 2019 16:14
Підстав для скасування рішення немає

Документи подані скаржником

Документи

17 жовтня 2019 16:13
Протокол

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-22-000022 ● 5d30f0e0d4054bc18af9b67a16bf33b1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 жовтня 2019 17:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
22.10.2019 № 45

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 22 жовтня 2019 року №45

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2019-09-19-000756-с від 19.09.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-23 10:50:18

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі деревини (деревина дров’яна для непромислового використання І групи (тверда порода), деревина дров’яна для непромислового використання ІІ-ІІІ групи (м’яка порода)) за кодом ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-09-19-000756-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
1. Чому договір від 18.10.2019 №4, укладений з ДП «СЛАП «Сторожинецький держспецлісгосп», оприлюднений не у повному обсязі, а саме без додатку, що є його невід’ємною частиною?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-10-23 13:22:40

Пояснення з власної ініціативи

Помилково був недозавантажений Додаток № 3 до Договору від 18 жовтня 2019 року на закупівлю деревини дров’яної.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Оскільки, технічно неможливо усунути порушення на авторизованому електронному майданчику «Державні закупівлі.Онлайн», а саме: внести зміни чи відмінити рішення про намір укласти договір, усунути виявленні порушення неможливо. В зв’язку з початком опалювального періоду, залишити заклади відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Сторожинецької районної державної адміністрації без опалення неможливо, тому розірвання договору з ДП «СЛАП «ДЕРЖСПЕЦЛІСГОСП» є недоцільним

2019-11-01 10:56:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

.

2019-11-01 14:48:36

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЕКСПОРТ - ІМПОРТ ТРАНС "ФЕЛІЧІТА" 1 404 750,00
UAH з ПДВ
1 386 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ЛІСОГОСПОДАРСЬКЕ АГРОПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОРОЖИНЕЦЬКИЙ ДЕРЖСПЕЦЛІСГОСП" 1 400 250,00
UAH з ПДВ
1 386 200,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Кабак Андрій Петрович 1 400 000,00
UAH з ПДВ
1 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 11:34
Електронний підпис
03 жовтня 2019 11:31
Тех. завдання.PDF
03 жовтня 2019 11:31
Тендерна пропозиція.PDF
03 жовтня 2019 11:31
Дов транс.PDF
03 жовтня 2019 11:31
дов про підпр.PDF
03 жовтня 2019 11:31
дов про несудимість.PDF
03 жовтня 2019 11:31
Дов прац.PDF
03 жовтня 2019 11:31
Дов МТ базу.PDF
03 жовтня 2019 11:31
Дов захист довкілля.PDF
03 жовтня 2019 11:31
Дов антикор прогр.PDF
03 жовтня 2019 11:31
гар лист.PDF
03 жовтня 2019 11:31
ПДВ.doc
03 жовтня 2019 11:31
Дов ОБУ IBAN грн.PDF
03 жовтня 2019 11:31
рішення засновника.jpg
03 жовтня 2019 11:31
Статут з описом.PDF
03 жовтня 2019 11:31
Витяг з ЄДРюо.PDF
03 жовтня 2019 11:31
гар лист.PDF

Публічні документи

23 вересня 2019 14:49
Електронний підпис
23 вересня 2019 14:49
Копія договору Херсон.pdf
23 вересня 2019 14:49
Договір КЕВ Херсон.pdf
23 вересня 2019 14:49
Довідки.pdf
23 вересня 2019 14:49
Проект договору.pdf
23 вересня 2019 14:49
Копія договору Луговий.pdf
23 вересня 2019 14:49
Аренда Єврогранд.pdf
23 вересня 2019 14:49
Копія оренда АТ.pdf
23 вересня 2019 14:49
Аналогічний договір.pdf
23 вересня 2019 14:49
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЕКСПОРТ - ІМПОРТ ТРАНС "ФЕЛІЧІТА"

ДП "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ЛІСОГОСПОДАРСЬКЕ АГРОПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОРОЖИНЕЦЬКИЙ ДЕРЖСПЕЦЛІСГОСП"

Фізична особа-підприємець Кабак Андрій Петрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЕКСПОРТ - ІМПОРТ ТРАНС "ФЕЛІЧІТА"
#33394976
Відхилено 1 386 000,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 16:55
ДП "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ЛІСОГОСПОДАРСЬКЕ АГРОПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОРОЖИНЕЦЬКИЙ ДЕРЖСПЕЦЛІСГОСП"
#05398487
Переможець 1 386 200,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 17:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 17:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ЛІСОГОСПОДАРСЬКЕ АГРОПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОРОЖИНЕЦЬКИЙ ДЕРЖСПЕЦЛІСГОСП"
#05398487
1 386 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 11:41
Звіт про виконання договору укладений
27 грудня 2019 11:40
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 13:47
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
23 жовтня 2019 13:43
Договір зміни до договору
23 жовтня 2019 13:43
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 09:42
Договір укладений
18 жовтня 2019 09:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Помилково був недозавантажений Додаток № 3 до Договору від 18 жовтня 2019 року на закупівлю деревини дров’яної, завантажити оновлену версію Договору і усіма додатками, та Додаткову угоду № 1 від 23.10.2019 року про внесення змін до Договору, а саме додатку № 3 до Договору від 18.10.2019 року №4. ,
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 386 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 231 033,33 UAH)