Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Сторожинецької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38417641 |
Місцезнаходження: | 59000, Україна , Чернівецька обл., Сторожинець, вул. Чернівецька, 6А |
Контактна особа: |
Романюк Тетяна Михайлівна +380373522370 tanya.rom@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2019 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2019 16:37 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 жовтня 2019 16:37 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2019 15:06 |
Очікувана вартість: | 1 405 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Деревина (деревина дров’яна для непромислового використання І групи (тверда порода), деревина дров’яна для непромислового використання ІІ-ІІІ групи (м’яка порода)) | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 вересня 2019 16:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 вересня 2019 16:34 |
Тендерна документація оновлена.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-22-000022 ● 5d30f0e0d4054bc18af9b67a16bf33b1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 жовтня 2019 17:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.10.2019 № 45
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 22 жовтня 2019 року №45
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2019-09-19-000756-с від 19.09.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-23 10:50:18
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі деревини (деревина дров’яна для непромислового використання І групи (тверда порода), деревина дров’яна для непромислового використання ІІ-ІІІ групи (м’яка порода)) за кодом ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-09-19-000756-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
1. Чому договір від 18.10.2019 №4, укладений з ДП «СЛАП «Сторожинецький держспецлісгосп», оприлюднений не у повному обсязі, а саме без додатку, що є його невід’ємною частиною?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-10-23 13:22:40
Пояснення з власної ініціативи
Помилково був недозавантажений Додаток № 3 до Договору від 18 жовтня 2019 року на закупівлю деревини дров’яної.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Оскільки, технічно неможливо усунути порушення на авторизованому електронному майданчику «Державні закупівлі.Онлайн», а саме: внести зміни чи відмінити рішення про намір укласти договір, усунути виявленні порушення неможливо. В зв’язку з початком опалювального періоду, залишити заклади відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Сторожинецької районної державної адміністрації без опалення неможливо, тому розірвання договору з ДП «СЛАП «ДЕРЖСПЕЦЛІСГОСП» є недоцільним
2019-11-01 10:56:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
.
2019-11-01 14:48:36
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ЕКСПОРТ - ІМПОРТ ТРАНС "ФЕЛІЧІТА" |
1 404 750,00
UAH з ПДВ
|
1 386 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ЛІСОГОСПОДАРСЬКЕ АГРОПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОРОЖИНЕЦЬКИЙ ДЕРЖСПЕЦЛІСГОСП" |
1 400 250,00
UAH з ПДВ
|
1 386 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Кабак Андрій Петрович |
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ЕКСПОРТ - ІМПОРТ ТРАНС "ФЕЛІЧІТА" #33394976 |
Відхилено |
1 386 000,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2019 16:55
|
ДП "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ЛІСОГОСПОДАРСЬКЕ АГРОПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОРОЖИНЕЦЬКИЙ ДЕРЖСПЕЦЛІСГОСП" #05398487 |
Переможець |
1 386 200,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2019 17:10
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 17:10
Учасник | Пропозиція | Документи |
ДП "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ЛІСОГОСПОДАРСЬКЕ АГРОПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОРОЖИНЕЦЬКИЙ ДЕРЖСПЕЦЛІСГОСП" #05398487 |
1 386 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 11:41
|
Звіт про виконання договору | укладений |
27 грудня 2019 11:40
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2019 13:47
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2019 13:43
|
Договір | зміни до договору |
23 жовтня 2019 13:43
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2019 09:42
|
Договір | укладений |
18 жовтня 2019 09:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Помилково був недозавантажений Додаток № 3 до Договору від 18 жовтня 2019 року на закупівлю деревини дров’яної, завантажити оновлену версію Договору і усіма додатками, та Додаткову угоду № 1 від 23.10.2019 року про внесення змін до Договору, а саме додатку № 3 до Договору від 18.10.2019 року №4. , |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |