Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

придбання канцелярії (швидкозшивач, файл,папір,зажим середній, клей пва, клей-карандаш, скотч)
Очікувана вартість
4 861,00 UAH
UA-2019-09-19-000693-c f3e59d1cb3e34161ae3544b8b3b9abda
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семенченко Віталій Олександрович

+380952290254 mar_possovet@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Марківська селищна рада Марківського району Луганської області
Код ЄДРПОУ: 04335559
Місцезнаходження: 92400, Україна , Луганська обл., смт Марківка, вул. Центральна, 18
Контактна особа: Семенченко Віталій Олександрович
+380952290254
mar_possovet@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


придбання канцелярії (швидкозшивач, файл,папір,зажим середній, клей пва, клей-карандаш, скотч)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
280 шт
Ціна за одиницю: 4861UAH без ПДВ
придбання канцелярії (швидкозшивач, файл,папір,зажим середній, клей пва, клей-карандаш, скотч)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92400, Україна, Луганська область, смт. Марківка, вул. Центральна, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару пр(швидкозшивач, файл,папір,зажим середній, клей пва, клей-карандаш, скотч) Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

19 вересня 2019 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Плужник Володимир Іванович
#2885110270
Переможець 4 861,00
UAH
19 вересня 2019 16:16

Документи

19 вересня 2019 16:15
Електронний підпис
19 вересня 2019 16:13
протокол 34.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 вересня 2019 16:23
договір 85.PDF укладений
19 вересня 2019 16:18

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
придбання канцелярії (швидкозшивач, файл,папір,зажим середній, клей пва, клей-карандаш, скотч) 280 шт 4 861,00
UAH