Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 24210000-9 Оксиди, пероксиди та гідроксиди (НК 024:2019: 36051 абсорбент діоксиду вуглецю)
Очікувана вартість
205 000,00 UAH
UA-2019-09-19-000556-a f3d8b8450fc843a98a5b129a2dabaffc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Олександр Геннадійович

380444542023 nixttender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Національний інститут хірургії та трансплантології ім.О.О.Шалімова" Національної академії медичних наук України
Код ЄДРПОУ: 02011953
Місцезнаходження: 03126, Україна , Київська обл., Київ, Героїв Севастополя, 30
Контактна особа: Сидоренко Олександр Геннадійович
380444542023
nixttender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 11:58
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2019 09:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 11:06
Очікувана вартість: 205 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 025,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24210000-9: Оксиди, пероксиди та гідроксиди


Перелік та кількість предмета закупівлі наведено в Додатку 2 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 штуки
Абсорбент для анестезіології, каністра 5л, кольоровий індикатор біло-фіолетовий (НК 024:2019: 36051 абсорбент діоксиду вуглецю) Джерело фінансування закупівлі - кошти Державного бюджету України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, Київська область, Київ, вул. Героїв Севастополя, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24210000-9 — Оксиди, пероксиди та гідроксиди

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник проводить розрахунки після отримання товарів на підставі ч.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України та по мірі надходження фінансування. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2019 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 14:04
РЕЄСТР ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
23 вересня 2019 14:04
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
23 вересня 2019 14:04
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (ЗІ ЗМІНАМИ).docx
23 вересня 2019 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 14:04
РЕЄСТР ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
23 вересня 2019 14:04
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
19 вересня 2019 12:11
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
23 вересня 2019 14:04
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (ЗІ ЗМІНАМИ).docx
19 вересня 2019 12:00
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін придатності
Дата подання: 20 вересня 2019 11:23
Дата відповіді: 23 вересня 2019 09:17
Доброго дня! Відповідно до п. 6 р. 3 тендерної документації та п. 2.5 Проекту договору (додаток 4), термін придатності товару – не менше ніж 80 % від загального терміну придатності. Згідно з бюджетним законодавством України закупівлі проводяться за бюджет поточного року на період бюджетного року, тобто товари повинні бути закуплені і використані в 2019 році. Просимо, внести зміни до п.6 р.3 тендерної документації та до п. 2.5. Проекту договору (додаток 4) щодо залишкового терміну придатності на момент поставки, а саме: термін придатності товару повинен складати не менше 50% від встановленого інструкцією терміну зберігання, але не менше 1 року.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-19-000556-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ВЕКТОРМЕД", Код ЄДРПОУ:33308206
Дата подання: 21 жовтня 2019 14:28
Зверніть увагу!
Шановні панове! Зверніть увагу на клас безпеки на абсорбент Litholyme. Оскільки згідно Декларації про відповідність заводу виробника Allied Healthcare Products Inc. - клас безпеки ІІа. Однак згідно Декларації про відповідність №1 ТОВ "ЛЮДМИЛА-ФАРМ" - клас безпеки І. На підставі чого ТОВ "ЛЮДМИЛА-ФАРМ" свідомо занижує клас безпеки на абсорбент Litholyme?
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 21 жовтня 2019 14:32
Причина: Не завантажився файл
Номер вимоги: UA-2019-09-19-000556-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВЕКТОРМЕД", Код ЄДРПОУ:33308206
Дата подання: 21 жовтня 2019 14:32
Зверніть увагу
Шановні панове! Зверніть увагу на клас безпеки на абсорбент Litholyme. Оскільки згідно Декларації про відповідність заводу виробника Allied Healthcare Products Inc. - клас безпеки ІІа. Однак згідно Декларації про відповідність №1 ТОВ "ЛЮДМИЛА-ФАРМ" - клас безпеки І. На підставі чого ТОВ "ЛЮДМИЛА-ФАРМ" свідомо занижує клас безпеки на абсорбент Litholyme?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 жовтня 2019 12:08
Добрий день. Замовник візьме до уваги викладену Вами інформацію стосовно класу безпеки на абсорбент Litholyme.

Документи подані скаржником

21 жовтня 2019 14:32
Застереження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕКТОРМЕД" 163 549,50
UAH з ПДВ
163 549,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 204 156,00
UAH з ПДВ
204 156,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "Медфарком-Центр" 204 637,50
UAH з ПДВ
204 637,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

02 жовтня 2019 12:18
статут.pdf
02 жовтня 2019 12:18
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕКТОРМЕД"

ТОВ "Людмила-Фарм"

Приватне акціонерне товариство "Медфарком-Центр"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕКТОРМЕД"
#33308206
Відхилено 163 549,50
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 11:15
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
Переможець 204 156,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 11:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 11:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
204 156,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2020 14:15
ДОДАТКОВА УГОДА.pdf зміни до договору
31 січня 2020 14:13
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 14:48
ДОДАТКОВА УГОДА.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 14:44
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 13:23
ДОГОВІР.pdf укладений
23 жовтня 2019 13:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік. Сума договору та кількість товарів після внесення змін залишилися незмінними
Номер договору про закупівлю: Т-27
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. Сума договору після внесення змін - 244 987.20 грн з ПДВ. Кількість товарів після внесення змін збільшилась по позиціЇ - 1.
Номер договору про закупівлю: Т-27
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 244 987,20
UAH (в тому числі ПДВ 16 027,20 UAH)