Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали (бордюр, тротуарна плитка, портландцемент М 500 або еквівалент)
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2019-09-19-000510-b fa67ff356bb1406387f164b06468c373
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слінько Ганна

+380577250285 khzelenbud@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03362152
Місцезнаходження: 61145, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А
Контактна особа: Слінько Ганна
+380577250285
khzelenbud@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 10:35
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2019 08:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2019 14:25
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Джерело фінансування закупівлі. Кошти міського бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 п.м.
Бордюр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61145, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Мирна, 11-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
2040 м.кв.
Тротуарна плитка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61145, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Мирна, 11-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
30000 кг
Портландцемент М 500 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61145, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Мирна, 11-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються Покупцем на умовах післяоплати на протязі 30 банківських днів на підставі оформленої належним чином видаткової накладної протягом трьох банківських днів з моменту надходження коштів за Товар на поточний рахунок Покупця в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати товару. Джерело фінансування закупівлі. Кошти міського бюджету. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2019 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 13:08
Тендерна документація.doc
20 вересня 2019 13:08
Оголошення.docx
20 вересня 2019 13:08
Додаток 2.doc
20 вересня 2019 13:08
Додаток 1.doc
20 вересня 2019 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 10:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 13:08
Тендерна документація.doc
19 вересня 2019 10:32
Тендерна документація.doc
20 вересня 2019 13:08
Оголошення.docx
19 вересня 2019 10:32
Оголошення.docx
20 вересня 2019 13:08
Додаток 2.doc
19 вересня 2019 10:32
Додаток 2.doc
20 вересня 2019 13:08
Додаток 1.doc
19 вересня 2019 10:32
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

строк подання тендерних пропозицій
Дата подання: 20 вересня 2019 11:55
Дата відповіді: 20 вересня 2019 13:09
У тендерній документації строк подання - 07.10.2019 року о 8-00 год. На Смарттендері строк подання 04.10.2019 року о 12-00 год. Прохання виправити на вірний строк подання тендерної пропозиції
Відповідь: Дякуємо. Відповідні зміни внесено.
розміри та матеріал Тротуарна плитка із природного каменю (граніт, мармур, травертин)
Дата подання: 24 вересня 2019 16:14
Дата відповіді: 26 вересня 2019 09:47
Тротуарна плитка із природного каменю (граніт, мармур, травертин): які саме розміри потрібні? З усих трьох видів каменю буде виготовлятися плитка?
Відповідь: Тротуарна плитка із природного камню гранітна розміром 0,5м х 0,5 м.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-16-000009 ● 055bc4fd34274d319b67611a1f1220e4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2019 11:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.10.2019 № 252
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.10.2019 року.


В. о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 16.10.2019 № 252

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7 UA-2019-09-19-000510-b 19.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2019 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "МОНОЛІТ ГРУП" 849 906,00
UAH з ПДВ
831 906,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЛАТВІЙСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІМІМПЕКС" 879 348,00
UAH з ПДВ
840 810,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІНТЕР ДЕКОР 898 670,00
UAH з ПДВ
898 670,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

03 жовтня 2019 09:46
Електронний підпис
03 жовтня 2019 09:45
15. Довідка про санкції.pdf
03 жовтня 2019 09:45
12. Статут + опис.pdf
03 жовтня 2019 09:45
12-1. Копія_Статут + опис.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2019 16:12
Електронний підпис
04 жовтня 2019 15:58
Протокол НР.zip
04 жовтня 2019 15:58
Наказ Фролова Ю.М.zip
04 жовтня 2019 15:58
Лист для клієнтів.zip
04 жовтня 2019 15:58
Гарантія 17-17-47.zip
04 жовтня 2019 15:58
Витяг із Статуту.zip
04 жовтня 2019 15:58
Банківська ліцензія.zip
04 жовтня 2019 15:58
public_doc(17).pdf
04 жовтня 2019 15:58
Уставні та довідки.pdf
04 жовтня 2019 15:58
ТОВ 03102019.rar
04 жовтня 2019 15:58
Пропозиція1.pdf
04 жовтня 2019 15:58
Документ_ЄДР_1005810541.zip
04 жовтня 2019 15:58
Дир 03102019.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "МОНОЛІТ ГРУП"

ТОВ СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЛАТВІЙСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІМІМПЕКС"

ТОВ ІНТЕР ДЕКОР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "МОНОЛІТ ГРУП"
#40353886
Відхилено 831 906,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 13:28
ТОВ СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЛАТВІЙСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІМІМПЕКС"
#14345702
Відхилено 840 810,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 15:36
ТОВ ІНТЕР ДЕКОР
#39087639
Відхилено 898 670,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 16:08

Документи

15 жовтня 2019 13:28
Електронний підпис
15 жовтня 2019 13:27
Протокол 268 .pdf

Документи

21 жовтня 2019 15:36
Електронний підпис
21 жовтня 2019 15:36
Протокол 277.pdf

Документи

21 жовтня 2019 16:06
Електронний підпис
21 жовтня 2019 16:06
Протокол 278.pdf
21 жовтня 2019 16:06
Протокол 279.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
21 жовтня 2019 16:08
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі