Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Лугинська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04346114 |
Місцезнаходження: | 11301, Україна , Житомирська обл., Лугини, вул. Карла Маркса,2а |
Контактна особа: |
Коренчук Інна Миколаївна +380967680280 73inna@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2019 10:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2019 10:29 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 жовтня 2019 10:29 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2019 13:40 |
Очікувана вартість: | 2 401 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 005,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | після отримання рахунку-фактури | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | після підписання акту приймання виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2019 17:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2019 16:59 |
Зміни до тендерної документації.docx | |
27 вересня 2019 16:59 |
ТД Кап.ремонт2.doc | |
19 вересня 2019 10:24 |
Інші документи.doc | |
19 вересня 2019 10:24 |
Дефектний акт.pdf |
27 вересня 2019 17:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 вересня 2019 16:59 |
Зміни до тендерної документації.docx
|
|||
27 вересня 2019 16:59 |
ТД Кап.ремонт2.doc
|
|||
19 вересня 2019 10:24 |
Інші документи.doc
|
|||
19 вересня 2019 10:24 |
Дефектний акт.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ» (Учасник торгів, права якого порушено Протоколом) вважає рішення, що викладене у Протоколі незаконним та необґрунтованим виходячи з наступного:
1. За умовами виконання робіт відповідно до п. 20 розділу Перекриття Дефектного акту Додатку 3 Тендерної документації Учасник має забезпечити Вогнезахист дерев'яних конструкцій ферм, арок, балок, крокв, мауерлатів
Згідно з п.1 розділу V. НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ від 26.12.2018 № 1064 «Про затвердження Правил з вогнезахисту»: - Роботи з вогнезахисту виконуються суб’єктами господарювання, які мають відповідну ліцензію згідно з вимогами Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а також на підставі проектної документації, розробленої і затвердженої згідно з чинним законодавством та з урахуванням вимог Регламенту.
Своєї ліцензії TOB «ФАЛЬКОН ПАУЕР» на виконання робіт з вогнезахисту не надав та довідкою №105 від 01.10.2019 запевнив, що не буде залучати субпідрядників.
Таким чином, відповідно до п.6 Розділу ІІІ Тендерної документації Пропозиція конкурсних торгів, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3, та повинна бути відхилена як така, що не відповідає вимогам Документації конкурсних торгів.
2. В порушення вимог Тендерної документації в частині п. п. 1. 2. п.1 Розділу 3 Тендерна пропозиція не завантажена у форматі “PDF” або “JPEG” файлів.
3. В порушення вимог Тендерної документації в частині підпункту а) Примітки пункту 3.Критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору TOB «ФАЛЬКОН ПАУЕР» не надав жодну копію договору стосовно виконання аналогічних робіт у відповідності до предмету закупівель кожна із сторінок якої завірена печаткою Учасника та власноручним підписом уповноваженої особи.
Таким чином, тендерна пропозиція TOB «ФАЛЬКОН ПАУЕР» не відповідає кваліфікаційним критеріям оцінки тендерної пропозиції передбаченими ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та тендерній документації. Згідно ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі», що є підставою для відхилення пропозиції. Ігнорування зазначених порушень призводить до дискримінації ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ» та порушує принципи здійснення публічних закупівель.
На підставі вище викладеного вимагаємо:
1. Скасувати протокол №18 від 09.10.2019 р. про визнання того, що пропозиція TOB «ФАЛЬКОН ПАУЕР» відповідає кваліфікаційним вимогам Аукціону на підставі вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Результати розгляду даного звернення прошу оприлюднити на офіційному веб-порталі»
щодо інформації про надання переможцем торгів ліцензії на виконання робіт з вогнезахисту для укладення договору.
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
-наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
В тендерній документації на предмет закупівлі «Капітальний ремонт Будинку дитячої творчості за адресом: смт. Лугини, вул. М.Грушевського, 3 Житомирської області» код згідно «ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні» замовник вимагав надати лише відповідну ліцензію на провадження господарської діяльності у будівництві, яка є в наявності серед інших документів. Ліцензію на виконання робіт з вогнезахисту замовник не вимагав. Згідно ст.16 п.4 вищевказаного законодавства «…Документи, що не передбачені законодавством для учасників … не подаються у складі тендерної пропозиції…», до того ж «…відсутність документів що не передбачені законодавством для учасників … у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником».
щодо інформації про надання переможцем торгів ліцензії на виконання робіт з вогнезахисту для укладення договору
За умовами виконання робіт і відповідно до:
· п. 20 Дефектного акту Додатку 3 Тендерної документації «Учасник має забезпечити Вогнезахист дерев'яних конструкцій ферм, арок, балок, крокв, мауерлатів Перекриття.»
· п. 35 Дефектного акту Додатку 3 Тендерної документації «Учасник має забезпечити Вогнезахист дерев'яних конструкцій ферм, арок, балок, крокв, мауерлатів Покриття.»
Частиною 1 статті 207 Господарського кодексу України (далі - ГК України) також визначено, що господарське зобов'язання, що не відповідає вимогам закону, або вчинено з метою, яка завідомо суперечить інтересам держави і суспільства, або укладено учасниками господарських відносин з порушення хоча б одним з них господарської компетенції (спеціальної правосуб'єктності), може бути на вимогу однієї із сторін, або відповідного органу державної влади визнано судом недійсним повністю або в частині.
Згідно ч.1 ст.323 ГК України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону.
Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств (далі - капітальне будівництво об'єктів), а також комплексів і видів робіт, пов'язаних із капітальним будівництвом об'єктів визначаються Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України №668 від 01.08.2005.
Згідно з п.7 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №668 від 01.08.2005, умови договору підряду, що укладається за результатами проведених торгів (тендеру), повинні відповідати тендернійдокументації замовника та акцептованій тендерній пропозиції підрядника. Закупівля робіт за рахунок державних коштів здійснюється в порядку та на умовах, визначених законодавством. Договір підряду, що укладається на підставі державного замовлення, повинен відповідати умовам цього замовлення.
Згідно з п.1 розділу V. НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ від 26.12.2018 № 1064 «Про затвердження Правил з вогнезахисту»: - Роботи з вогнезахисту виконуються суб’єктами господарювання, які мають відповідну ліцензію згідно з вимогами Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності».
Частиною 1 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно з частиною 2 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
Аналогічна правова позиція викладена у рішенні Господарського суду Житомирської області від "28" лютого 2018 р. у справі № 906/1170/17.
На підставі вище викладеного вимагаємо:
1. Надати нам інформацію про надання переможцем торгів ліцензії на виконання робіт з вогнезахисту для укладення договору про закупівлю за ідентифікатором закупівлі: UA-2019-09-19-000470-b.
2. Не вчиняти недійсний правочин, а саме не укладати договір з TOB «ФАЛЬКОН ПАУЕР» без надання ним особистої ліцензії на виконання робіт з вогнезахисту.
3. Результати розгляду даного звернення прошу оприлюднити на офіційному веб-порталі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-31-000017 ● bebe3cb76e8d403ea68fb206911fbbdf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2019 16:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.10.2019
№ 56
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 31.10.2019 № 56.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2019-09-19-000470-b від 19.09.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-12 10:56:14
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт Будинку дитячої творчості за адресою: смт. Лугини, вул. М.Грушевського, 3, Житомирської області» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-19-000470-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення та копій документів.
Відповідно до Додатку 6 тендерної документації переможець торгів повинен подати замовнику документи у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою 17 статті.
Враховуючи вищевикладене, просимо пояснити чи надано переможцем закупівлі документи зазначені в Додатку 6 тендерної документації, з завантаженням до електронної системи відповідних копій документів, що підтверджують надання вищевказаним документом протягом 5 днів з дня повідомлення про намір укласти договір (в тому числі супровідний лист з відміткою замовника про отримання вищевказаних документів).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-13 14:59:28
пояснення
Лугинська селищна рада інформує про те, що ТОВ "Фалькон Пауер" надано довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи та довідка з МВС України про відсутність судимості, відповідно до Додатка 6 тендерної документації закупівлі, до селелищної ради 15 жовтня 2019 року. Дата оприлюднення повідомлення про намур укласти договір 09 жовтня 2019 року. В звязку з тим, що були вихідні дні в тому числі і 14 жовтня 2019 року не було можливості прийняти документи і тому вказані довідки були прийняті 15 жовтня 2019 року. Відкореговано договірна ціна та тендерна пропозиція учасника переможця ТОВ "Фалькон Пауер" були надані до селищної ради 08 жовтня 2019 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Після проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт Будинку дитячої творчості за адресою: смт. Лугини, вул. М.Грушевського, 3, Житомирської області» Замовником було вжито заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку. Ознайомившись з висновками моніторингу, повідомляємо про наступне. За результатами аналізу відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що в порушення вимог пункту 10 частини 1, частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в пункті 5 розділу III та пункті 6 Додатка № 1 тендерної документації встановлено умову, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників юридичних осіб інформації про наявність антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при вартості закупівлі робіт менше 20 мільйонів гривень. В додатку №1 тендерної документації у «Примітках» міститься інформація про те що: а) Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Довідка була надана за власним бажанням учасника, що не забороняється діючим законодавством. За результатами моніторингу установлено, що Замовником на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів не внесена інформації про джерело фінансування закупівлі, та як наслідок відповідна інформація не зазначена у повідомленні про намір укласти договір. Під час формування оголошення електронна система формує обов’язкові поля без заповнення яких подання оголошення не можливо, система оповіщає про необхідність внесення необхідної інформації. На момент подання оголошення технічна можливість розміщення інформації про джерела фінансування була відсутня. Повідомлення про намір укласти договір формується системою автоматично та додати відповідну інформацію також технічно не можливо. З огляду на це Замовник прийняв рішення розмістити інформацію про джерела фінансування у додатку №5 тендерної документації «Проект договору про закупівлю» розділ 4, п.п.4.4. Фінансування за договором здійснюється за рахунок коштів державного та місцевого бюджету по КЕКВ 3132. Учасники мали можливість ознайомитися з даною інформацією у вільному доступі. Моніторингом установлено, що Переможцем у складі тендерної пропозиції не надано копії технічних паспортів на орендовані машини та механізми, зазначені в пунктах 1, 2, 16-22 довідки від 01.10.2019 № 120, що не відповідає умовам підпункту 1.2 пункту 1 Додатка № 2 тендерної документації. Також, моніторингом установлено, що Переможцем надано копії договорів оренди автомобіля ВАЗ 211040 та автопідйомника ЗІЛ 43362 від 14.01.2019 № 1/01 та № 2/01, які укладені з ФОП Іванов І.О. без актів приймання передачі, які відповідно до пунктів 2.2 вказаних договорів є їх невід’ємними частинами, що не відповідає умовам підпункту 1.2 пункту 1 Додатка № 2 тендерної документації. Крім цього, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції Переможця відсутній лист-підтвердження від ФОП Іванов І.О. щодо не заперечення використання його машин, механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт, що не відповідає умовам підпункту 1.2 пункту 1 Додатка № 2 тендерної документації. Під час розгляду тендерної пропозиції на засіданні тендерного комітету були розглянуті пропозиції усіх учасників торгів. Усі учасники надали пропозиції з помилками та недоліками, однак відміна торгів призвела б до неможливості здійснити закупівлю по причині обмеженості часу (кінець року) та втрати виділених коштів. Тендерна пропозиція учасника - переможця ТОВ «ФАЛЬКОН ПАУЕР» була найкраща з огляду на ціну та повноту іншої інформації. У зв’язку з цим члени тендерного комітету, у ситуації оціненій, як виключна, вирішили скористатися ст.28 п.7 Закону України «Про публічні закупівлі», щодо права замовника звернутися до ФОП Іванова І.О. та ПАТ «Олевське шляхово-будівельне управління № 42» за підтвердженням наявної інформації. Орендарі підтвердили (до моменту визначення учасника переможцем), що учаснику надані усі затребувані документи, у тому числі копії технічних паспортів, акти приймання передачі та лист погодження у паперовому вигляді. З огляду на це, відсутність даної інформації у електронному вигляді була визнана членами тендерного комітету, як технічна помилка, яка не впливає на зміст пропозиції. Рішення прийняте колегіально про що свідчить протокол тендерного комітету №17 від 09.10.2019 року. У розділі ІІІ п.1, п.п.1.4 тендерній документації передбачено, що тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, наприклад: відсутність підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету. Пакет документів наданий переможцем перед укладанням договору містив зазначену інформацію у паперовому вигляді. Моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції Переможця надано локальні кошториси з розрахунком вартості робіт, в яких відсутні розрахунки вартості окремих робіт а також деякі не відповідають обсягам замовлених робіт, що були предметом закупівлі, виконання яких передбачено Додатком № 3 тендерної документації та відповідно вартість яких не включена до ціни тендерної пропозиції вказаного учасника. Нажаль, члени тендерного комітету замовника не є фахівцями у питаннях складання відповідної кошторисної та іншої документації пов’язаної безпосередньо з будівельними роботами та вдячні Вам за вказані недоліки. З цього приводу, замовником були проведені переговори з переможцем та отримані відповідні пояснення, виходячи з яких після ознайомлення з об’єктом учасник при складанні тендерної пропозиції вжив заходів для покращення якості предмету закупівлі в межах цінової пропозиції. За результатами переговорів, відповідно ст.36 п.4 пп.3 Закону України «Про публічні закупівлі» прийнято рішення про внесення змін до договору, шляхом прийняття додаткової угоди з метою уточнення та покращення якості предмету закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної договором. Додаткова угода №1 укладена 25.11.2019 року та розміщена в електронні системі.
2019-11-26 17:40:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2020-03-03-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.03.2020 № 14
Житомир
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 03 березня 2020 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-09-19-000470-b, здійсненою Лугинською селищною радою.
2. Проведення перевірки закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, доручити ДОВГАЛЮКУ Вячеславу Віталійовичу, начальнику відділу контролю у сфері закупівель та ДАНИЛЬЧУК Сніжані Валеріївні, провідному державному аудитору відділу контролю у сфері закупівель.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Сергій ДАВИДЮК
2020-03-03 09:18:46
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 14:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАЛЬКОН ПАУЕР" |
1 965 204,40
UAH з ПДВ
|
1 850 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ" |
2 090 319,34
UAH з ПДВ
|
1 851 699,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКСТЕРІОР ГРУП" |
2 338 875,53
UAH з ПДВ
|
1 851 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "КДСВ" |
2 200 611,05
UAH з ПДВ
|
2 047 985,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Спецрембудсервіс-А" |
2 291 191,91
UAH з ПДВ
|
2 291 191,91
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАЛЬКОН ПАУЕР" #41246024 |
Переможець |
1 850 700,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2019 11:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 21:21
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2019 17:36
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2019 17:33
|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2019 18:19
|
Додатки | укладений |
21 жовтня 2019 18:16
|
Договір | укладений |
21 жовтня 2019 18:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 365 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |