Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт Будинку дитячої творчості за адресою: смт. Лугини, вул. М.Грушевського, 3, Житомирської області
Очікувана вартість
2 401 000,00 UAH
UA-2019-09-19-000470-b fe791ff68d19453e9820a627c85ddca1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коренчук Інна Миколаївна

+380967680280 73inna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Лугинська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04346114
Місцезнаходження: 11301, Україна , Житомирська обл., Лугини, вул. Карла Маркса,2а
Контактна особа: Коренчук Інна Миколаївна
+380967680280
73inna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 10:24
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2019 10:29
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2019 10:29
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 13:40
Очікувана вартість: 2 401 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 005,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Капітальний ремонт Будинку дитячої творчості за адресою: смт. Лугини, вул. М.Грушевського, 3, Житомирської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11301, Україна, Житомирська область, смт. Лугини, вул. М.Грушевського, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку після отримання рахунку-фактури Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт після підписання акту приймання виконаних робіт Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 вересня 2019 17:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 16:59
Зміни до тендерної документації.docx
27 вересня 2019 16:59
ТД Кап.ремонт2.doc
19 вересня 2019 10:24
Інші документи.doc
19 вересня 2019 10:24
Дефектний акт.pdf
27 вересня 2019 17:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 10:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 16:59
Зміни до тендерної документації.docx
27 вересня 2019 16:59
ТД Кап.ремонт2.doc
19 вересня 2019 10:24
ТД Кап.ремонт.doc
19 вересня 2019 10:24
Інші документи.doc
19 вересня 2019 10:24
Дефектний акт.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-19-000470-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ", Код ЄДРПОУ:38329812
Дата подання: 10 жовтня 2019 16:14
Вимога про скасування рішення (протоколу) тендерного комітету №18 від 09.10.2019 р.
Протоколом №18 від 09.10.2019 року Лугинською селищною радою Лугинського району Житомирської області (далі – Протокол), як Замовником торгів по об'єкту закупівлі : Капітальний ремонт Будинку дитячої творчості за адресою: смт. Лугини, вул. М.Грушевського, 3 Житомирської області Код згідно «ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи» визначено пропозицію TOB «ФАЛЬКОН ПАУЕР», як такою що відповідає кваліфікаційним вимогам, в тому числі технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі встановленими документацією та вирішено: Визначити, що пропозиція TOB «ФАЛЬКОН ПАУЕР» відповідає кваліфікаційним вимогам Аукціону на підставі вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ» (Учасник торгів, права якого порушено Протоколом) вважає рішення, що викладене у Протоколі незаконним та необґрунтованим виходячи з наступного:
1. За умовами виконання робіт відповідно до п. 20 розділу Перекриття Дефектного акту Додатку 3 Тендерної документації Учасник має забезпечити Вогнезахист дерев'яних конструкцій ферм, арок, балок, крокв, мауерлатів
Згідно з п.1 розділу V. НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ від 26.12.2018 № 1064 «Про затвердження Правил з вогнезахисту»: - Роботи з вогнезахисту виконуються суб’єктами господарювання, які мають відповідну ліцензію згідно з вимогами Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а також на підставі проектної документації, розробленої і затвердженої згідно з чинним законодавством та з урахуванням вимог Регламенту.
Своєї ліцензії TOB «ФАЛЬКОН ПАУЕР» на виконання робіт з вогнезахисту не надав та довідкою №105 від 01.10.2019 запевнив, що не буде залучати субпідрядників.
Таким чином, відповідно до п.6 Розділу ІІІ Тендерної документації Пропозиція конкурсних торгів, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3, та повинна бути відхилена як така, що не відповідає вимогам Документації конкурсних торгів.
2. В порушення вимог Тендерної документації в частині п. п. 1. 2. п.1 Розділу 3 Тендерна пропозиція не завантажена у форматі “PDF” або “JPEG” файлів.

3. В порушення вимог Тендерної документації в частині підпункту а) Примітки пункту 3.Критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору TOB «ФАЛЬКОН ПАУЕР» не надав жодну копію договору стосовно виконання аналогічних робіт у відповідності до предмету закупівель кожна із сторінок якої завірена печаткою Учасника та власноручним підписом уповноваженої особи.
Таким чином, тендерна пропозиція TOB «ФАЛЬКОН ПАУЕР» не відповідає кваліфікаційним критеріям оцінки тендерної пропозиції передбаченими ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та тендерній документації. Згідно ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі», що є підставою для відхилення пропозиції. Ігнорування зазначених порушень призводить до дискримінації ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ» та порушує принципи здійснення публічних закупівель.
На підставі вище викладеного вимагаємо:
1. Скасувати протокол №18 від 09.10.2019 р. про визнання того, що пропозиція TOB «ФАЛЬКОН ПАУЕР» відповідає кваліфікаційним вимогам Аукціону на підставі вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Результати розгляду даного звернення прошу оприлюднити на офіційному веб-порталі»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 жовтня 2019 12:36
Вимогу ТОВ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ" замовник відхилив. Обгрунтування надані у доданому файлі "Відповідь на вимогу"
Номер вимоги: UA-2019-09-19-000470-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ", Код ЄДРПОУ:38329812
Дата подання: 18 жовтня 2019 15:49
Вимога щодо інформації про надання переможцем торгів ліцензії на виконання робіт з вогнезахисту для укладення договору.
Вимога
щодо інформації про надання переможцем торгів ліцензії на виконання робіт з вогнезахисту для укладення договору.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 жовтня 2019 15:06
1. Законом України «Про публічні закупівлі» ст. 16 п.2 передбачено надання учасниками торгів документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
-наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
В тендерній документації на предмет закупівлі «Капітальний ремонт Будинку дитячої творчості за адресом: смт. Лугини, вул. М.Грушевського, 3 Житомирської області» код згідно «ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні» замовник вимагав надати лише відповідну ліцензію на провадження господарської діяльності у будівництві, яка є в наявності серед інших документів. Ліцензію на виконання робіт з вогнезахисту замовник не вимагав. Згідно ст.16 п.4 вищевказаного законодавства «…Документи, що не передбачені законодавством для учасників … не подаються у складі тендерної пропозиції…», до того ж «…відсутність документів що не передбачені законодавством для учасників … у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником».
Номер вимоги: UA-2019-09-19-000470-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ", Код ЄДРПОУ:38329812
Дата подання: 18 жовтня 2019 18:09
Вимога щодо інформації про надання переможцем торгів ліцензії на виконання робіт з вогнезахисту для укладення договору
Вимога

щодо інформації про надання переможцем торгів ліцензії на виконання робіт з вогнезахисту для укладення договору

За умовами виконання робіт і відповідно до:

· п. 20 Дефектного акту Додатку 3 Тендерної документації «Учасник має забезпечити Вогнезахист дерев'яних конструкцій ферм, арок, балок, крокв, мауерлатів Перекриття.»

· п. 35 Дефектного акту Додатку 3 Тендерної документації «Учасник має забезпечити Вогнезахист дерев'яних конструкцій ферм, арок, балок, крокв, мауерлатів Покриття.»



Частиною 1 статті 207 Господарського кодексу України (далі - ГК України) також визначено, що господарське зобов'язання, що не відповідає вимогам закону, або вчинено з метою, яка завідомо суперечить інтересам держави і суспільства, або укладено учасниками господарських відносин з порушення хоча б одним з них господарської компетенції (спеціальної правосуб'єктності), може бути на вимогу однієї із сторін, або відповідного органу державної влади визнано судом недійсним повністю або в частині.

Згідно ч.1 ст.323 ГК України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону.

Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств (далі - капітальне будівництво об'єктів), а також комплексів і видів робіт, пов'язаних із капітальним будівництвом об'єктів визначаються Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України №668 від 01.08.2005.

Згідно з п.7 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №668 від 01.08.2005, умови договору підряду, що укладається за результатами проведених торгів (тендеру), повинні відповідати тендернійдокументації замовника та акцептованій тендерній пропозиції підрядника. Закупівля робіт за рахунок державних коштів здійснюється в порядку та на умовах, визначених законодавством. Договір підряду, що укладається на підставі державного замовлення, повинен відповідати умовам цього замовлення.

Згідно з п.1 розділу V. НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ від 26.12.2018 № 1064 «Про затвердження Правил з вогнезахисту»: - Роботи з вогнезахисту виконуються суб’єктами господарювання, які мають відповідну ліцензію згідно з вимогами Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності».

Частиною 1 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.

Згідно з частиною 2 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.



Аналогічна правова позиція викладена у рішенні Господарського суду Житомирської області від "28" лютого 2018 р. у справі № 906/1170/17.

На підставі вище викладеного вимагаємо:

1. Надати нам інформацію про надання переможцем торгів ліцензії на виконання робіт з вогнезахисту для укладення договору про закупівлю за ідентифікатором закупівлі: UA-2019-09-19-000470-b.



2. Не вчиняти недійсний правочин, а саме не укладати договір з TOB «ФАЛЬКОН ПАУЕР» без надання ним особистої ліцензії на виконання робіт з вогнезахисту.

3. Результати розгляду даного звернення прошу оприлюднити на офіційному веб-порталі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2019 15:51
Переможець закупляє і використовує будівельні матеріали, які пройшли відповідну обробку та відповідає за проведення будівельних робіт, згідно чинного законодавства. Документи додаються.

Документи подані скаржником

10 жовтня 2019 16:14
Вимога.pdf

Документи

14 жовтня 2019 12:36
Відповідь на вимогу

Документи подані скаржником

18 жовтня 2019 15:49
Вимога Лугіни Нова.PDF

Документи подані скаржником

18 жовтня 2019 18:09
Вимога Лугіни Нова.PDF

Документи

21 жовтня 2019 15:51
Гарантійний лист
21 жовтня 2019 15:51
Договір стор.1
21 жовтня 2019 15:51
Договір стор.2

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-31-000017 ● bebe3cb76e8d403ea68fb206911fbbdf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 листопада 2019 16:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

31.10.2019
№ 56

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 31.10.2019 № 56.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2019-09-19-000470-b від 19.09.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-12 10:56:14

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт Будинку дитячої творчості за адресою: смт. Лугини, вул. М.Грушевського, 3, Житомирської області» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-19-000470-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення та копій документів.
Відповідно до Додатку 6 тендерної документації переможець торгів повинен подати замовнику документи у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою 17 статті.
Враховуючи вищевикладене, просимо пояснити чи надано переможцем закупівлі документи зазначені в Додатку 6 тендерної документації, з завантаженням до електронної системи відповідних копій документів, що підтверджують надання вищевказаним документом протягом 5 днів з дня повідомлення про намір укласти договір (в тому числі супровідний лист з відміткою замовника про отримання вищевказаних документів).

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-13 14:59:28

пояснення

Лугинська селищна рада інформує про те, що ТОВ "Фалькон Пауер" надано довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи та довідка з МВС України про відсутність судимості, відповідно до Додатка 6 тендерної документації закупівлі, до селелищної ради 15 жовтня 2019 року. Дата оприлюднення повідомлення про намур укласти договір 09 жовтня 2019 року. В звязку з тим, що були вихідні дні в тому числі і 14 жовтня 2019 року не було можливості прийняти документи і тому вказані довідки були прийняті 15 жовтня 2019 року. Відкореговано договірна ціна та тендерна пропозиція учасника переможця ТОВ "Фалькон Пауер" були надані до селищної ради 08 жовтня 2019 року.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Після проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт Будинку дитячої творчості за адресою: смт. Лугини, вул. М.Грушевського, 3, Житомирської області» Замовником було вжито заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку. Ознайомившись з висновками моніторингу, повідомляємо про наступне. За результатами аналізу відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що в порушення вимог пункту 10 частини 1, частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в пункті 5 розділу III та пункті 6 Додатка № 1 тендерної документації встановлено умову, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників юридичних осіб інформації про наявність антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при вартості закупівлі робіт менше 20 мільйонів гривень. В додатку №1 тендерної документації у «Примітках» міститься інформація про те що: а) Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Довідка була надана за власним бажанням учасника, що не забороняється діючим законодавством. За результатами моніторингу установлено, що Замовником на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів не внесена інформації про джерело фінансування закупівлі, та як наслідок відповідна інформація не зазначена у повідомленні про намір укласти договір. Під час формування оголошення електронна система формує обов’язкові поля без заповнення яких подання оголошення не можливо, система оповіщає про необхідність внесення необхідної інформації. На момент подання оголошення технічна можливість розміщення інформації про джерела фінансування була відсутня. Повідомлення про намір укласти договір формується системою автоматично та додати відповідну інформацію також технічно не можливо. З огляду на це Замовник прийняв рішення розмістити інформацію про джерела фінансування у додатку №5 тендерної документації «Проект договору про закупівлю» розділ 4, п.п.4.4. Фінансування за договором здійснюється за рахунок коштів державного та місцевого бюджету по КЕКВ 3132. Учасники мали можливість ознайомитися з даною інформацією у вільному доступі. Моніторингом установлено, що Переможцем у складі тендерної пропозиції не надано копії технічних паспортів на орендовані машини та механізми, зазначені в пунктах 1, 2, 16-22 довідки від 01.10.2019 № 120, що не відповідає умовам підпункту 1.2 пункту 1 Додатка № 2 тендерної документації. Також, моніторингом установлено, що Переможцем надано копії договорів оренди автомобіля ВАЗ 211040 та автопідйомника ЗІЛ 43362 від 14.01.2019 № 1/01 та № 2/01, які укладені з ФОП Іванов І.О. без актів приймання передачі, які відповідно до пунктів 2.2 вказаних договорів є їх невід’ємними частинами, що не відповідає умовам підпункту 1.2 пункту 1 Додатка № 2 тендерної документації. Крім цього, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції Переможця відсутній лист-підтвердження від ФОП Іванов І.О. щодо не заперечення використання його машин, механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт, що не відповідає умовам підпункту 1.2 пункту 1 Додатка № 2 тендерної документації. Під час розгляду тендерної пропозиції на засіданні тендерного комітету були розглянуті пропозиції усіх учасників торгів. Усі учасники надали пропозиції з помилками та недоліками, однак відміна торгів призвела б до неможливості здійснити закупівлю по причині обмеженості часу (кінець року) та втрати виділених коштів. Тендерна пропозиція учасника - переможця ТОВ «ФАЛЬКОН ПАУЕР» була найкраща з огляду на ціну та повноту іншої інформації. У зв’язку з цим члени тендерного комітету, у ситуації оціненій, як виключна, вирішили скористатися ст.28 п.7 Закону України «Про публічні закупівлі», щодо права замовника звернутися до ФОП Іванова І.О. та ПАТ «Олевське шляхово-будівельне управління № 42» за підтвердженням наявної інформації. Орендарі підтвердили (до моменту визначення учасника переможцем), що учаснику надані усі затребувані документи, у тому числі копії технічних паспортів, акти приймання передачі та лист погодження у паперовому вигляді. З огляду на це, відсутність даної інформації у електронному вигляді була визнана членами тендерного комітету, як технічна помилка, яка не впливає на зміст пропозиції. Рішення прийняте колегіально про що свідчить протокол тендерного комітету №17 від 09.10.2019 року. У розділі ІІІ п.1, п.п.1.4 тендерній документації передбачено, що тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, наприклад: відсутність підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету. Пакет документів наданий переможцем перед укладанням договору містив зазначену інформацію у паперовому вигляді. Моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції Переможця надано локальні кошториси з розрахунком вартості робіт, в яких відсутні розрахунки вартості окремих робіт а також деякі не відповідають обсягам замовлених робіт, що були предметом закупівлі, виконання яких передбачено Додатком № 3 тендерної документації та відповідно вартість яких не включена до ціни тендерної пропозиції вказаного учасника. Нажаль, члени тендерного комітету замовника не є фахівцями у питаннях складання відповідної кошторисної та іншої документації пов’язаної безпосередньо з будівельними роботами та вдячні Вам за вказані недоліки. З цього приводу, замовником були проведені переговори з переможцем та отримані відповідні пояснення, виходячи з яких після ознайомлення з об’єктом учасник при складанні тендерної пропозиції вжив заходів для покращення якості предмету закупівлі в межах цінової пропозиції. За результатами переговорів, відповідно ст.36 п.4 пп.3 Закону України «Про публічні закупівлі» прийнято рішення про внесення змін до договору, шляхом прийняття додаткової угоди з метою уточнення та покращення якості предмету закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної договором. Додаткова угода №1 укладена 25.11.2019 року та розміщена в електронні системі.

2019-11-26 17:40:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  5. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-03-03-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


02.03.2020 № 14

Житомир


Про призначення
перевірки закупівель


Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 03 березня 2020 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-09-19-000470-b, здійсненою Лугинською селищною радою.
2. Проведення перевірки закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, доручити ДОВГАЛЮКУ Вячеславу Віталійовичу, начальнику відділу контролю у сфері закупівель та ДАНИЛЬЧУК Сніжані Валеріївні, провідному державному аудитору відділу контролю у сфері закупівель.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.



В.о. начальника Сергій ДАВИДЮК

2020-03-03 09:18:46


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАЛЬКОН ПАУЕР" 1 965 204,40
UAH з ПДВ
1 850 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ" 2 090 319,34
UAH з ПДВ
1 851 699,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКСТЕРІОР ГРУП" 2 338 875,53
UAH з ПДВ
1 851 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КДСВ" 2 200 611,05
UAH з ПДВ
2 047 985,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Спецрембудсервіс-А" 2 291 191,91
UAH з ПДВ
2 291 191,91
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 10:47
локальний кошторис 2-1-3.jpg
15 жовтня 2019 10:47
локальний кошторис 6-1-2.jpg
15 жовтня 2019 10:46
підсумкова відомість.jpg
15 жовтня 2019 10:46
підсумкова відомість.jpg
15 жовтня 2019 10:46
договорна ціна.jpg
15 жовтня 2019 10:46
зведений кошторис.jpg
15 жовтня 2019 10:46
локальний кошторис 2-1-1.jpg
15 жовтня 2019 10:46
локальний кошторис 2-1-2.jpg
15 жовтня 2019 10:46
пояснювальна записка.jpg
08 жовтня 2019 11:21
тендерна пропозиція.docx
04 жовтня 2019 13:11
тендерна пропозиція.docx
04 жовтня 2019 13:11
Статут підприємства.docx
04 жовтня 2019 13:11
пояснювальна записка.docx
04 жовтня 2019 13:11
паспорт на АГП 22.docx
04 жовтня 2019 13:11
Ліцензія.docx
04 жовтня 2019 13:11
зведений кошторис.docx
04 жовтня 2019 13:11
електронна копія.imd
04 жовтня 2019 13:11
Дозвіл Держпраці.docx
04 жовтня 2019 13:11
договорна ціна.docx
04 жовтня 2019 13:11
Договір оренди офіса.docx
04 жовтня 2019 13:11
Витяг з ЄДР.docx

Публічні документи

05 жовтня 2019 10:18
Електронний підпис
05 жовтня 2019 10:18
реєстр.PDF
05 жовтня 2019 10:18
9,3.PDF
05 жовтня 2019 10:18
9,2.PDF
05 жовтня 2019 10:18
9,1.PDF
05 жовтня 2019 10:18
8.PDF
05 жовтня 2019 10:17
7.PDF
05 жовтня 2019 10:17
6,7.PDF
05 жовтня 2019 10:17
6,6.PDF
05 жовтня 2019 10:17
6,5.PDF
05 жовтня 2019 10:17
6,4.PDF
05 жовтня 2019 10:17
6,3.PDF
05 жовтня 2019 10:17
6,2.PDF
05 жовтня 2019 10:17
6,1.PDF
05 жовтня 2019 10:17
5,4.PDF
05 жовтня 2019 10:17
5,3.PDF
05 жовтня 2019 10:17
5,2.PDF
05 жовтня 2019 10:17
5,1.PDF
05 жовтня 2019 10:17
4,2.PDF
05 жовтня 2019 10:17
4,1.PDF
05 жовтня 2019 10:17
3,3.PDF
05 жовтня 2019 10:17
3,2.PDF
05 жовтня 2019 10:17
3,1.PDF
05 жовтня 2019 10:17
2.PDF
05 жовтня 2019 10:17
10,8.PDF
05 жовтня 2019 10:17
10,7.PDF
05 жовтня 2019 10:17
10,6.PDF
05 жовтня 2019 10:17
10,5.PDF
05 жовтня 2019 10:17
10,4.PDF
05 жовтня 2019 10:17
10,3.PDF
05 жовтня 2019 10:17
10,2.PDF
05 жовтня 2019 10:17
10,1.PDF

Публічні документи

05 жовтня 2019 08:19
Електронний підпис
05 жовтня 2019 08:17
Установчі документи.rar
05 жовтня 2019 08:17
Кошторис.rar

Публічні документи

04 жовтня 2019 19:40
Електронний підпис
04 жовтня 2019 19:28
38 Договірна ціна.pdf
04 жовтня 2019 19:28
28 Відгук 3.PDF
04 жовтня 2019 19:28
25 Відгук 2.PDF
04 жовтня 2019 19:28
23 Відгук 1.PDF
04 жовтня 2019 19:28
03 Копія Статуту.PDF
04 жовтня 2019 19:28
01 Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

04 жовтня 2019 10:19
Електронний підпис
04 жовтня 2019 10:12
виписка спецрембуд 2.jpg
04 жовтня 2019 10:12
виписка спецрембуд.jpg
04 жовтня 2019 10:12
витяг спец.jpg
04 жовтня 2019 10:12
рішення засновників.jpg
04 жовтня 2019 10:12
2019-10-03_151242.pdf
04 жовтня 2019 10:12
2019-10-03_151144.pdf
04 жовтня 2019 10:12
2019-10-03_151046.pdf
04 жовтня 2019 10:12
2019-10-03_150936.pdf
04 жовтня 2019 10:12
2019-10-03_151354.pdf
04 жовтня 2019 10:12
2019-10-03_150936.pdf
04 жовтня 2019 10:12
2019-10-03_150836.pdf
04 жовтня 2019 10:12
2019-10-03_150627.pdf
04 жовтня 2019 10:12
2019-10-03_150536.pdf
04 жовтня 2019 10:11
2019-10-03_150439.pdf
04 жовтня 2019 10:11
2019-10-03_150739.pdf
04 жовтня 2019 10:11
2019-10-03_150350.pdf
04 жовтня 2019 10:11
2019-10-03_150304.pdf
04 жовтня 2019 10:11
2019-10-03_150218.pdf
04 жовтня 2019 10:11
2019-10-03_150131.pdf
04 жовтня 2019 10:11
2019-10-03_150030.pdf
04 жовтня 2019 10:11
2019-10-03_145928.pdf
04 жовтня 2019 10:11
2019-10-03_145837.pdf
04 жовтня 2019 10:11
2019-10-03_145730.pdf
04 жовтня 2019 10:11
2019-10-03_145628.pdf
04 жовтня 2019 10:11
2019-10-03_145523.pdf
04 жовтня 2019 10:11
2019-10-03_145311.pdf
04 жовтня 2019 10:11
2019-10-03_145217.pdf
04 жовтня 2019 10:11
2019-10-03_145417.pdf
04 жовтня 2019 10:11
2019-10-03_145128.pdf
04 жовтня 2019 10:11
2019-10-03_145026.pdf
04 жовтня 2019 10:11
2019-10-03_144941.pdf
04 жовтня 2019 10:11
2019-10-03_144846.pdf
04 жовтня 2019 10:11
2019-10-03_144754.pdf
04 жовтня 2019 10:11
2019-10-03_144705.pdf
04 жовтня 2019 10:11
2019-10-03_144605.pdf
04 жовтня 2019 10:11
2019-10-03_152317.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАЛЬКОН ПАУЕР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ"

ТОВ "ЕКСТЕРІОР ГРУП"

ПП "КДСВ"

ПП "Спецрембудсервіс-А"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАЛЬКОН ПАУЕР"
#41246024
Переможець 1 850 700,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 11:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2019 11:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАЛЬКОН ПАУЕР"
#41246024
1 850 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 21:21
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 17:36
Додаткова угода.pdf зміни до договору
26 листопада 2019 17:33
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2019 18:19
Додатки укладений
21 жовтня 2019 18:16
Договір укладений
21 жовтня 2019 18:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 365
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 850 700,00
UAH