Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки.
Очікувана вартість
2 547 253,05 UAH
UA-2019-09-19-000469-c ● 6924b79662024de1b7af7a72fce17674
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108 |
Контактна особа: |
Олійник Оксана Сергіївна (056) 793-35-46 o.olijnyk@dp.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2019 14:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 08 жовтня 2019 15:31 |
Очікувана вартість: | 2 547 253,05 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 76417 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 1 послуга.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – на території Виконавця.
Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі - власні кошти.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – на території Виконавця.
Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі - власні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 грудня 2019
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – Розрахунки за надані послуги здійснюються шляхом 100% перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг по факту їх виконання, але не раніше реєстрації податкової накладної. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 вересня 2019 14:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 вересня 2019 14:27 |
Додаток 4.docx | |
19 вересня 2019 14:27 |
Додаток 3.docx | |
19 вересня 2019 14:27 |
Додаток 1.docx | |
19 вересня 2019 14:27 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Строки виконання робіт
Дата подання: 23 вересня 2019 13:02
Дата відповіді: 24 вересня 2019 15:43
Доброго дня! Просимо дати роз’яснення щодо строків надання послуг, а саме, згідно тендерної документації строк надання послуг вказаний до 23.12.2019. Якщо врахувати всі строки необхідні для розгляду пропозицій учасників та строків укладення договору за результатами закупівлі. Договір можливо буде укласти лише наприкінці жовтня 2019 року. І це без врахування факту можливості оскарження в АМУ.
У додатку №3 до тендерної документації зазначено повний комплекс послуг з оформлення прав на земельну ділянку замовника включає в себе отримання відповідного рішення про надання дозволу (згоди) на розробку землевпорядної документації та закінчуючи реєстрацією похідного права (права постійного користування) в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.
Для реалізації всього комплексу послуг передбачених умовами закупівлі необхідно МІНІМУМ 4-5 місяців з дати укладення договору та отримання всіх необхідних вихідних даних. Так строки розгляду органами виконавчої влади чи органами місцевого самоврядування відповідних клопотань становить близько 30 днів, в додаток до цього необхідно розробити землевпорядну документацію, погодити її, винести відомості до Державного земельного кадастру, затвердити землевпорядну документацію та зареєструвати право.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати роз’яснення чи будуть вноситись зміни до договору відносно строків надання послуг та продовження їх на хоча б на перший квартал 2020 року?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Надаємо відповідь на запитання від 23.09.2019 на умови закупівлі Код ДК 021:2015 – 71250000-5 «Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги» (Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки) №4512128 ЦБ UA-2019-09-19-000469-c.
Внести зміни до договору відносно строків надання послуг та продовження їх хоча б на перший квартал 2020 року немає можливості, так як, на даний час річний план фінансування на 2020 рік в якому мало бути передбачене фінансування послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки незатверджений (непогоджений) у встановленому порядку. Відповідно Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.25 №922-VIII Ст.4 «Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.»
Внести зміни до договору відносно строків надання послуг та продовження їх хоча б на перший квартал 2020 року немає можливості, так як, на даний час річний план фінансування на 2020 рік в якому мало бути передбачене фінансування послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки незатверджений (непогоджений) у встановленому порядку. Відповідно Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.25 №922-VIII Ст.4 «Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.»
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-09-19-000469-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ", Код ЄДРПОУ:35212013
Дата подання: 15 листопада 2019 16:11
Дата подання: 15 листопада 2019 16:11
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 листопада 2019 11:06
рішення від 19.11.2019 № 16924 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 20 листопада 2019 11:06
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.12.2019 № 18018.pdf
Дата публікації: 05 грудня 2019 16:46
рішення від 04.12.2019 № 18018 .pdf
Дата публікації: 10 грудня 2019 00:25
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 жовтня 2019 16:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
КТ НВФ "Нові технології" |
1 166 716,00
UAH з ПДВ
|
1 166 716,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЕОЛЕНД 2000" |
1 940 795,00
UAH з ПДВ
|
1 940 795,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕРВІС ЕКСПЕРТ М" |
2 122 710,88
UAH з ПДВ
|
2 122 710,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" |
2 200 500,00
UAH з ПДВ
|
2 200 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-КОМФОРТ" |
2 544 000,00
UAH з ПДВ
|
2 544 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КТ НВФ "Нові технології" #22745717 |
Відхилено |
1 166 716,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2019 13:59
|
ТОВ "ГЕОЛЕНД 2000" #40771111 |
Відхилено |
1 940 795,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2019 14:01
|
ТОВ "СЕРВІС ЕКСПЕРТ М" #37988223 |
Рішення скасоване |
2 122 710,88
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2019 11:02
|
ТОВ "СЕРВІС ЕКСПЕРТ М" #37988223 |
Відхилено |
2 122 710,88
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2019 11:03
|
ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" #35212013 |
Відхилено |
2 200 500,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2019 11:05
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-КОМФОРТ" #42648653 |
Переможець |
2 544 000,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2019 11:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2020 09:16
|
191034.jpeg | укладений |
14 квітня 2020 09:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 17:26
|
ДУ 191034 (1).docx | зміни до договору |
28 грудня 2019 17:26
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2019 13:58
|
ПЧЛ-1.doc | укладений |
16 грудня 2019 13:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода укладається відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ - продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документального підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Додатковою угодою передбачається подовження строку виконання зобов’язань, а саме строк надання послуг: « Виконавець надає послуги з моменту отримання письмової рознарядки Замовника в строк не пізніше 04.04.2020» та подовження терміну дії договору до 13.04.2020 року. Сума та інші умови договору залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | №ПР/П-191034/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №ПР/П-191034/НЮ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |