Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення спортивного майданчика зі штучним покриттям на території Микитинецької ЗШ на вул.Просвіти, 2 в с.Микитинці (капітальний ремонт) -джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Очікувана вартість
2 138 000,00 UAH
UA-2019-09-19-000454-c 2192b860c595402a893a41d9acb72ba5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковалів Світлана Володимирівна

+380342535657 ekonomichnyl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та науки Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40312499
Місцезнаходження: 76019, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Кардинала Любомира Гузара, 15
Контактна особа: Ковалів Світлана Володимирівна
+380342535657
ekonomichnyl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2019 14:25
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2019 14:25
Початок аукціону: 09 жовтня 2019 11:18
Очікувана вартість: 2 138 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 690,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10690 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Встановлення спортивного майданчика зі штучним покриттям на території Микитинецької ЗШ на вул.Просвіти, 2 в с.Микитинці (капітальний ремонт) джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76494, Україна, Івано-Франківська область, с.Микитинці, м.Івано-Франківськ, вул.Просвіти,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2019 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 13:54
Перелік змін до тендерної документації.pdf
24 вересня 2019 13:54
Тендерна документація.doc
30 вересня 2019 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 13:54
Перелік змін до тендерної документації.pdf
24 вересня 2019 13:54
Тендерна документація.doc
19 вересня 2019 14:21
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги замовника
Дата подання: 21 вересня 2019 19:04
Дата відповіді: 23 вересня 2019 13:24
Ви поясніть для чого ми будем їхати на завод і вимагати уних того чого ми і брати не зможемо , тобто Ваша вимога на матеріал ще не получений не законна .Ми надамо сертифікати при установці даних матеріалів Сканкопії сертифікатів якості (сертифікати відповідності, висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи) на матеріальні ресурси (надаються на основні матеріали: панель огорожі, ворота, штучна трава, які будуть використовуються в даній закупівлі). *Примітка: У разі, якщо документ про якість продукції, що пропонується на закупівлю, виданий не на Учасника закупівлі, необхідно надати копію договору про співпрацю між Учасником закупівлі та суб’єктом господарювання, на якого виданий документ про якість. Звіт/сертифікат (копія, завірена підписом та печаткою учасника) сертифікованого(ї) інституту/лабораторії, що підтверджує безпечність волокна, яке використовуються для виробництва пропонованої штучної трави.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оскільки дані матеріали використовуються у навчальному закладі, де навчаються діти, Замовник повинен бути впевнений у безпечності та якості даних матеріалів, тому було внесено дану вимогу.
Зауваження замовнику
Дата подання: 21 вересня 2019 19:12
Дата відповіді: 23 вересня 2019 13:25
Не законе вимагання Звіт/сертифікат (копія, завірена підписом та печаткою учасника) сертифікованого(ї) інституту/лабораторії, що підтверджує безпечність волокна, яке використовуються для виробництва пропонованої штучної трави.Цю вимогу можна трактувати тільки так , що замовник підігрує тільки тій організації що робила цю роботу , бо вони вже ці документи мають .Ця ВИМОГА дискрименаційна до учасників просимо цю вимогу замінити: на надання листа -гарантії щодо даної вимоги наданою учасником ,так буде правельно.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оскільки дані матеріали використовуються у навчальному закладі, де навчаються діти, Замовник повинен бути впевнений у безпечності та якості даних матеріалів, тому було внесено дану вимогу.
Улаштування синтетичного покриття газону
Дата подання: 25 вересня 2019 12:30
Дата відповіді: 26 вересня 2019 13:50
Добрий день. Просимо надати пояснення, щодо улаштування синтетичного покриття газону. На сторінці 20 тендерної документації в розділі Індивідуальнa ресурсна елементна кошторисна норма на будівельні роботи № ЕН11-40-1ІН Улаштування синтетичного покриття газону за №3 (Вимірник: 100 м2) вказано кількість Розміточна трава М2 1,95 Синтетична трава М2 100 Гумова крихта т 0,545 Пісок кварцовий т 1,84 Клей 2-компонентний кг 21,65 З'єднувальна стрічка для синтетичних покриттів пог.м 54,12 Просимо надати роз'яснення, який все таки вимірник матеріалів використовується для данного замовлення 10 кв.м. чи все таки 100 кв.м., оскільки в п. 13 Улаштування синтетичного покриття газону 100 м2 9,24 - про що свідчить розмір поля 42х22, а якщт вимірник 100 кв.м., то Синтетична трава М2 100 - буде 10 000 кв.м.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В індивідуальній ресурсній кошторисній нормі надано перелік матеріалів, які входять в норму EH11-40-1ІН, розхід матеріалів вказано на вимірник 100м2, тобто на 100м2 іде 1,95м2 розміточної трави, відповідно на 924 м2 покриття іде (1,95*9,24)=18,018м2 розміточної трави.
Дискримінація учасників
Дата подання: 26 вересня 2019 12:39
Дата відповіді: 26 вересня 2019 13:51
Ми просто хочемо щоб дана вимога , звучала надати листа-гарантія на дану вимогу , а сертифікати надамо при закупці даного товару.Як вимагати нам того що ще не купляли .
Відповідь: Замовник має бути впевнений у якості матеріалу, який пропонує Учасник
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2019 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОТЕХНІК УКРАЇНА ГРУП" 2 138 000,00
UAH з ПДВ
1 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУД АЛЬЯНС УКРАЇНА" 2 016 348,84
UAH з ПДВ
1 928 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОД ГРУП" 1 989 383,80
UAH з ПДВ
1 968 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2019 17:04
Електронний підпис
07 жовтня 2019 17:02
Статут від 22.05.2017 р..pdf
07 жовтня 2019 17:02
Додаток 9.pdf
07 жовтня 2019 17:02
Додаток 8.pdf
07 жовтня 2019 17:02
Додаток 7.pdf
07 жовтня 2019 17:02
Додаток 5.pdf
07 жовтня 2019 17:02
Додаток 3.pdf
07 жовтня 2019 17:02
Додаток 2.pdf
07 жовтня 2019 17:02
Витяг.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2019 14:52
Довідка ДПС
15 жовтня 2019 19:04
Електронний підпис
15 жовтня 2019 19:02
Довідка ст 17
15 жовтня 2019 19:02
Пропозиція остаточна
15 жовтня 2019 19:02
Лист ДПС
15 жовтня 2019 19:02
ДЦ Кошторис
15 жовтня 2019 19:02
Довідка корупція ЄДР
15 жовтня 2019 19:02
Довідка МВС
08 жовтня 2019 13:48
Електронний підпис
08 жовтня 2019 13:38
Ліцензія.pdf
08 жовтня 2019 13:38
Довідка субпідрядник.pdf
08 жовтня 2019 13:38
Гарантійний дозвола.pdf
08 жовтня 2019 13:38
Гарантійний довкілля.pdf
08 жовтня 2019 13:38
Технічні вимоги.pdf
08 жовтня 2019 13:38
4.5. Проект договору.pdf
08 жовтня 2019 13:38
3.5. Календарний графік.pdf
08 жовтня 2019 13:38
3.2 Довідка сертифікати.pdf
08 жовтня 2019 13:38
3.1. Гарантій аванс.pdf
08 жовтня 2019 13:38
2. Стаття 17.pdf
08 жовтня 2019 13:38
1.3. Наявність досвіду.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2019 15:10
Цінова пропозиція
21 жовтня 2019 15:10
Кошторис
21 жовтня 2019 15:10
Довідка МВС
21 жовтня 2019 15:10
Довідка ДПС
08 жовтня 2019 14:15
локальний кошторис (1).pdf
08 жовтня 2019 14:15
штат.pdf
08 жовтня 2019 14:15
цінова пропозиція.pdf
08 жовтня 2019 14:15
тех характеристики.pdf
08 жовтня 2019 14:15
сертифікати_ договора.pdf
08 жовтня 2019 14:15
право підпису.pdf
08 жовтня 2019 14:15
пз_до_кошторису (1).pdf
08 жовтня 2019 14:15
пз (1).pdf
08 жовтня 2019 14:15
МТБ.pdf
08 жовтня 2019 14:15
лист перс дані.pdf
08 жовтня 2019 14:15
календарний графік.pdf
08 жовтня 2019 14:15
зведений (1).pdf
08 жовтня 2019 14:15
досвід.pdf
08 жовтня 2019 14:15
договірна ціна.pdf
08 жовтня 2019 14:15
довідка аванс.pdf
08 жовтня 2019 14:15
вр (1).pdf
08 жовтня 2019 14:15
_Статут НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
08 жовтня 2019 14:15
_ст 17.pdf
08 жовтня 2019 14:15
_протокол (2).PDF
08 жовтня 2019 14:15
_наказ.PDF
08 жовтня 2019 14:15
_Ліцензія нова.PDF
08 жовтня 2019 14:15
_копія виписки.pdf
08 жовтня 2019 14:15
_дозвіл.pdf
08 жовтня 2019 14:15
_Витяг 1005653957 (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОТЕХНІК УКРАЇНА ГРУП"

ТОВ "БУД АЛЬЯНС УКРАЇНА"

ТОВ "КОД ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОТЕХНІК УКРАЇНА ГРУП"
#39932701
Відхилено 1 900 000,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 16:40
ТОВ "БУД АЛЬЯНС УКРАЇНА"
#42473246
Рішення скасоване 1 928 000,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 15:55
ТОВ "БУД АЛЬЯНС УКРАЇНА"
#42473246
Відхилено 1 928 000,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 16:04
ТОВ "КОД ГРУП"
#40018008
Переможець 1 968 000,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 14:50

Документи

10 жовтня 2019 16:39
Електронний підпис
10 жовтня 2019 16:37
протокол засідання

Документи

17 жовтня 2019 16:04
Електронний підпис
17 жовтня 2019 15:57
протокол засідання

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 14:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОД ГРУП"
#40018008
1 968 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 19:31
додаткова угода.№4pdf зміни до договору
29 грудня 2020 19:30
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 16:45
додаткова угода.№3 pdf зміни до договору
28 грудня 2020 16:41
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 10:17
Додаткова угода.№2 pdf зміни до договору
02 вересня 2020 09:20
Електронний підпис укладений
19 травня 2020 09:55
Додаткова угода.№1 pdf зміни до договору
19 травня 2020 09:51
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 09:08
Договір підряду укладений
29 жовтня 2019 09:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума бюджетних призначень на 2020 рік становить 909 560,00грн з ПДВ (перехідна угода з 2019р. на 2020р.)
Номер договору про закупівлю: 57/19/1019
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 57/19/1019
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 57/19/1019
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 57/19/1019
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML