Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А-4)
Очікувана вартість
52 700,00 UAH
UA-2019-09-19-000428-c 1c697af0d17f46b0a27c344f4701dade
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сажнєв Олександр Юрійович

0432554453 gosp@vinocz.in.vn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 05392714
Місцезнаходження: 21009, Україна , Вiнницька обл., ВІННИЦЯ, вул. Стрілецька, буд.3а
Контактна особа: Сажнєв Олександр Юрійович
0432554453
gosp@vinocz.in.vn.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 13:58
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 14:40
Очікувана вартість: 52 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 263,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 пач.
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А-4) (Джерело фінансування: кошти Фонду загальнообов'язкового соціального страхування України на випадок безробіття")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вiнницька область, ВІННИЦЯ, вул.Стрілецька 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2019 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 16:45
зміни до тенденої папір (протокол).docx
23 вересня 2019 16:45
Tender papyr zy zmynamy.doc
23 вересня 2019 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 16:45
зміни до тенденої папір (протокол).docx
23 вересня 2019 16:45
Tender papyr zy zmynamy.doc
19 вересня 2019 14:00
ТЕНДЕР ПАПІР 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 вересня 2019 10:54
Дата відповіді: 23 вересня 2019 15:17
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання!
Стосовно першого запитання: Хочемо звернути увагу, на те, що в тендерній документації відсутні посилання на конкеретну торгову марку або модель, а містяться лише технічні характеристики щодо предмета закупівлі. Товар, який пропонується учасником процедури закупівлі, повинен повністю відповідати технічним, кількісним та якісним характеристикам предмету закупівлі встановленим у Додатку №3 до тендерної документації . Крім того, тендерна документація містить вираз: «У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент» (при пропозиції Учасником еквіваленту зазначеного товару за Предметом закупівлі, обов’язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника».
З питань щодо зобов'язання всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях буде проведено засідання тендерного комітету щодо внесення змін до тендерної документації.
Стосовно другого запитання: У п.5 Загальних положень тендерної документації зазначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
У тендерній документації зазначено, що у разі подання пропозиції учасником – неплатником ПДВ, такий учасник надає пропозицію без врахування ПДВ, про що учасник робить відповідну позначку. Звертаємо увагу на те, що така цінова пропозиція (з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно із обраною системою оподаткування), буде розглянута як остаточна.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-19-000428-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 08 жовтня 2019 14:48
Невідповідність
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-09-19-000428-c (Папір офісний А-4), який проходив 07.10.2019р.
За результатами аукціону встановлено, що тендерна пропозиція учасника ФОП "Дегтярьова І.В." в повній мірі не відповідає встановленим вимогам згідно Додатку №3 до Тендерної документації Замовника. А саме на підтвердження відповідності пропозиції Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції сертифікат якості виробника. Учасником ФОП "Дегтярьова І.В." надано копію сертифікату якості на папір ТМ «MAGISTR ECO 80», в якому відсутні такі показники: Щільність (маса 1 м2) 80 + 1,5 г/м2, Шорсткість (гладкість), (метод Бендтсена), не більше 220 +/-30 мл/хв., та Жорсткість: МD 0,47, СD 0,18 mN., як вимагається Замовником, що не дає змогу підтвердити відповідність запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам. Крім того Замовником вимагається Товщина 105 +/- 1 мікрон, проте згідно наданого сертифікату якості Учасника Товщина запропонованого паперу становить 104 мк.
Просимо відхилити пропозицію учасника ФОП "Дегтярьова І.В." як таку, що не відповідає умовам та вимогам п.1. Розділу 3 Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 жовтня 2019 14:03
Вінницький обласний центр зайнятості повідомляє, що Ваша вимога не підлягає задоволенню, оскільки тендерним комітетом будуть розглянуті тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, у строк, що не перевищує п`яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, згідно з вимогами п. 4 ст. 28 Закону України « Про публічні закупівлі».
Поряд з цим, виходячи зі змісту статей 11 і 38 Закону України « Про публічні закупівлі» та Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб) затверджено наказом Мінекономрозвитку України від 30.03.2016 № 557 (далі –Примірне положення) відповідальність за відхилення тендерної пропозиції, покладено на тендерний комітет або уповноважену особу замовника. Водночас згідно з частиною третьою статті 11 Закону тендерний комітет або уповноважена особа замовника забезпечує рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця.
Закупівлі здійснюються за принципами, установленими статтею 3 Закону, зокрема: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДЕГТЯРЬОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" 49 014,00
UAH з ПДВ
46 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 48 510,00
UAH з ПДВ
46 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 15:25
Електронний підпис
08 жовтня 2019 15:04
Magistr.pdf
08 жовтня 2019 15:04
МВС_Дегрярьова_06.10.2019.zip
08 жовтня 2019 15:04
ДФС_Дегт.pdf
04 жовтня 2019 16:27
Електронний підпис
04 жовтня 2019 16:26
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.rar
04 жовтня 2019 16:26
СТ_17.rar
04 жовтня 2019 16:26
Цінова пропозиція (1).pdf
04 жовтня 2019 16:26
Техн.характеристики.pdf
04 жовтня 2019 16:26
Сертификат.jpg
04 жовтня 2019 16:26
Проект Договору.pdf
04 жовтня 2019 16:26
Лист-гарантія СТ17_ДЕГТ.pdf
04 жовтня 2019 16:26
Лист санкції_ДЕГТ.pdf
04 жовтня 2019 16:26
Гарантійний лист (Д6).pdf

Публічні документи

16 жовтня 2019 10:21
Електронний підпис
16 жовтня 2019 10:21
Акцепт.rar
04 жовтня 2019 13:08
Електронний підпис
04 жовтня 2019 13:06
Документи частина 3.rar
04 жовтня 2019 13:06
Документи частина 2.pdf
04 жовтня 2019 13:06
Документи частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДЕГТЯРЬОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ДЕГТЯРЬОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2708121326
Відхилено 46 000,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 16:55
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 46 998,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 14:56
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

10 жовтня 2019 16:54
Електронний підпис
10 жовтня 2019 16:33
Електронний підпис
10 жовтня 2019 16:32
97.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2019 14:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
46 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:39
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:39
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 16:36
667.pdf укладений
30 жовтня 2019 16:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 46 998,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 833,00 UAH)