Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Миючий засіб для посуду «Лимон» (500 мг) Gala, Білизна «Сана» (1000 мг), Засіб для миття скла. Розпилювач (500 мг) «Містер Мускул»(голубий), Засіб для чищення унітазу «Видимый еффект» (900 мг) «Туалетный утёнок», Чистящий порошок Gala «Лимон» (500 мг), Туал.папір «Обухів» (65 м), Рушники паперові Диво 2рул./уп білі Обухів, Серветка-вкладка К-V скл 26х25,3 (200 шт.) Кохавинка, Рідке мило Helper (5 л),м, Туалетне мило Шик (70 г) «Жасмин», Пакети для сміття «Бравий Кон» (35 л/30 шт.), Рукавички гумові господарські (побутові) Київгума Універсальні L, Швабра-полотер - 40 см насадка, Запасна насадка на швабру-полотер 40х10 Польша, Рукавички Латексні з пудрою, розмір М.
Очікувана вартість
12 500,00 UAH
UA-2019-09-19-000390-b 1d60ca1dd8b249fdab5846d3d107922c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ткаченко Володимир Олександрович

+380412245707 admin.cnvpd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський обласний центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат
Код ЄДРПОУ: 20405992
Місцезнаходження: 10005, Україна , Житомирська обл., Житомир, м. Житомир, вул. Черняховського 105
Контактна особа: Ткаченко Володимир Олександрович
+380412245707
admin.cnvpd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 10:08
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 11:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2019 11:30
Початок аукціону: 24 вересня 2019 13:43
Очікувана вартість: 12 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 62,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Миючий засіб для посуду «Лимон» (500 мг) Gala, Білизна «Сана» (1000 мг), Засіб для миття скла. Розпилювач (500 мг) «Містер Мускул»(голубий), Засіб для чищення унітазу «Видимый еффект» (900 мг) «Туалетный утёнок», Чистящий порошок Gala «Лимон» (500 мг), Туал.папір «Обухів» (65 м), Рушники паперові Диво 2рул./уп білі Обухів, Серветка-вкладка К-V скл 26х25,3 (200 шт.) Кохавинка, Рідке мило Helper (5 л),м, Туалетне мило Шик (70 г) «Жасмин», Пакети для сміття «Бравий Кон» (35 л/30 шт.), Рукавички гумові господарські (побутові) Київгума Універсальні L, Швабра-полотер - 40 см насадка, Запасна насадка на швабру-полотер 40х10 Польша, Рукавички Латексні з пудрою, розмір М.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 шт
Миючий засіб для посуду «Лимон» (500 мг) Gala шт. 20 Білизна «Сана» (1000 мг) шт. 48 Засіб для миття скла. Розпилювач (500 мг) «Містер Мускул»(голубий) шт. 20 Засіб для чищення унітазу «Видимый еффект» (900 мг) «Туалетный утёнок» шт. 48 Чистящий порошок Gala «Лимон» (500 мг) шт. 10 Туал.папір «Обухів» (65 м) шт. 50 Серветки «Диво» 24х24 см (100 шт.) шт. 25 Рушники паперові Диво 2рул./уп білі Обухів шт. 20 Серветка-вкладка К-V скл 26х25,3 (200 шт.) Кохавинка шт. 20 Рідке мило Helper (5 л) шт. 2 Туалетне мило Шик (70 г) «Жасмин» шт. 60 Пакети для сміття «Бравий Кок» (35 л/30 шт.) шт. 30 Рукавички гумові господарські (побутові) Київгума Універсальні L шт. 30 Швабра-полотер - 40 см насадка шт. 4 Запасна насадка на швабру-полотер 40х10 Польша шт. 8 Рукавички Латексні з пудрою, розмір М пар. 200
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська обл., Житомир, Чуднівська 105
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 вересня 2019  —  10 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично поставлений товар шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок постачальника згідно видаткової накдадної та специфікації Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги
Дата подання: 19 вересня 2019 14:07
Дата відповіді: 20 вересня 2019 09:09
Чи будуть розглядатись товари інших торгівельних марок?
Відповідь: Здійснення допорогових закупівель за допомогою системи "Прозоро" проводиться відповідно до Наказу № 10 від 19.03.2019 року Державного підприємства "Прозоро", яким затверджено "Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівельу разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону України про публічні закупівлі" Пункт 2 розділу ІІ Інструкції встановлює вимоги до інформації яка зазначається в оголошенні про закупівлю, та не забороняєзазначати необхідну йому торгівельну марку, вид,назву предмета закупівліта не вимагає у разі посилання на торгівельну марку вказувати вираз "або еквівалент". В даному випадку товари інших торгівельнихмарок при розгляді пропозицій будуть відхилені.
Щодо участі ФОП та визначення його ціни
Дата подання: 20 вересня 2019 11:16
Дата відповіді: 20 вересня 2019 11:28
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Згідно чинного законодавства

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2019 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бондарук Валерій Олександрович 7 492,95
UAH з ПДВ
7 492,95
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 8 291,28
UAH з ПДВ
8 291,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2019 16:39
Бондарук В.О. (Уставні).pdf
21 вересня 2019 16:39
проект договору.pdf
21 вересня 2019 16:39
Цінова пропозиція.pdf
21 вересня 2019 16:39
Лист про несертифікацію.pdf
21 вересня 2019 16:39
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бондарук Валерій Олександрович

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бондарук Валерій Олександрович
#2565515215
Переможець 7 492,95
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 09:37

Документи

27 вересня 2019 09:37
Протокол (рішення)№29.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 09:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бондарук Валерій Олександрович
#2565515215
7 492,95
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 вересня 2019 09:37
Протокол (рішення)№29.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №69.pdf укладений
22 жовтня 2019 14:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 492,95
UAH (в тому числі ПДВ 1 248,83 UAH)