Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Контролери
Controllers
Очікувана вартість
11 924 805,00 UAH
UA-2019-09-19-000340-a ba004d8ecc5441ecbedcda9281490ddc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сичевська Марія Петрівна

380443741120 vdzkds@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху""
Код ЄДРПОУ: 32955518
Вебсайт: http://dorservice.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03062, Україна , Київська область обл., Київ, Чистяківська, 19-а
Контактна особа: Сичевська Марія Петрівна
380443741120
vdzkds@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Komunalne pidpriyemstvo "Tsentr organizaciyi dorozhnogo ruhu""
National ID: 32955518
Contact point: Sychevska Mariay Petrivna
380443741120
vdzkds@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 10:54
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2019 10:00
Очікувана вартість: 11 924 805,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 178 872,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 357744.15 UAH
Publication date: 19 вересня 2019 10:54
Enquiries until: 16 грудня 2019 10:00
Complaints submission until: до 22 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 грудня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 11 924 805 UAH including VAT
Minimal lowering step: 178 872 UAH
Minimal lowering step, %: 1,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34990000-3: Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
111 штуки
Контролери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03062, Україна, місто Київ, Київ, Чистяківська,19-А
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Controllers
CPV: 34990000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2019 19:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 19:12
ТД зміни 3 у вигляді закреслених даних.docx
04 грудня 2019 19:12
ТД зміни 3.docx
04 грудня 2019 19:12
Зміни ТД учасникам 3.docx
04 грудня 2019 19:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 19:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 18:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 19:12
ТД зміни 3 у вигляді закреслених даних.docx
04 грудня 2019 18:58
ТД зміни 3 у вигляді закреслених даних.docx
11 листопада 2019 13:57
ТД зміни 2 у вигляді закреслених даних.docx
22 жовтня 2019 15:34
ТД у вигляді закреслених даних.docx
04 грудня 2019 19:12
ТД зміни 3.docx
04 грудня 2019 18:58
ТД зміни 3.docx
11 листопада 2019 13:57
ТД зміни 2.docx
22 жовтня 2019 15:33
ТД зміни.docx
19 вересня 2019 10:55
ТД.docx
04 грудня 2019 19:12
Зміни ТД учасникам 3.docx
04 грудня 2019 18:58
Зміни ТД учасникам 3.docx
11 листопада 2019 14:01
Зміни ТД учасникам 2.docx
11 листопада 2019 13:57
ТД зміни 2.docx
22 жовтня 2019 15:35
Зміни ТД учасникам.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

до п.1 Додатку 4
Дата подання: 25 вересня 2019 16:41
Дата відповіді: 27 вересня 2019 13:40
Питання до п.1 Відомо, що видача сертифікатів органами сертифікації проводиться згідно з їх акредитацією, затвердженими методиками проведення сертифікаційних випробувань на відповідність затверджених стандартів на продукцію і оформлення протоколів цих випробувань. В даному випадку продукцією є дорожній контролер. В зв’язку з цим вимога пред’явлення сертифіката на відповідність технічних даних дорожнього контролера вимогам ДСТУ 4158 -2003 є некоректною, бо згідно з викладеним розділом «СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ» «ДСТУ 4158-2003 Безпека дорожнього руху. Автоматизовані системи керування дорожнім рухом. Загальні вимоги. …Цей стандарт поширюється на автоматизовані системи керування дорожнім рухом і встановлює вимоги до них в цілому і до окремих видів їх забезпечення.». Дорожні контролери являються периферійними технічними засобами АСКДР і для них розроблений окремий стандарт ДСТУ 4157-2003 (ДСТУ 4157-2003 Безпека дорожнього руху. Засоби технічні периферійні автоматизованих систем керування дорожнім рухом. Типи, загальні технічні вимоги та вимоги безпеки. Цей стандарт поширюється на периферійні технічні засоби автоматизованих систем керування дорожнім рухом ( дорожні контролери,…), які призначено для убезпечення дорожнього руху за допомогою регулювання транспортних засобів та пішоходів, …). В даному ДСТУ 4157-2003 наведені усі вимоги до дорожніх контролерів, які повинні забезпечитись при їх функціонуванні, в тому числі при роботі їх в складі АСКДР, вимоги до роботи якої викладені в ДСТУ 4158-2003. Тобто дорожні контролери є елементом системи АСКДР, яка є ієрархічно більш складним об’єктом та має значно більше функцій ніж дорожній контролер. Тому неупереджений професійний акредитований сертифікаційний орган не має можливостей для надання документального підтвердження відповідності характеристик дорожнього контролера у вигляді сертифікату відповідності вимогам ДСТУ 4158-2003. На основі викладеного прошу виключити з п.1 вимогу про обов’язковість наявності в тендерній документації на дорожній контролер сертифіката відповідності ДСТУ 4158-2003.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваш запит виключити з п.1 вимогу про обов’язковість наявності в тендерній документації на дорожній контролер сертифіката відповідності ДСТУ 4158-2003 не може бути виконаним, оскільки контролери, що плануються до закупівлі, будуть працювати у складі АСКДР. Вимоги до роботи контролерів у складі АСКДР, як периферійних пристроїв, наведені в ДСТУ 4158:2003 у пунктах 5.2, 6.2.1.5-6.2.1.15. Тому, для підтвердження кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, вважаємо необхідним надання учасниками сертифікатів відповідності на обидва стандарти: ДСТУ 4157:2003 та ДСТУ 4158:2003.
до п.24 Додатку 4
Дата подання: 26 вересня 2019 12:46
Дата відповіді: 30 вересня 2019 15:49
Питання до п.24. Тендерна вимога сформульована некоректно: -не надано назви існуючої АСКДР ( версії її виконання), ЦПК, програмних продуктів АСКДР та підприємства, яке їх розробило; - не надано повного переліку тих функцій існуючого ЦПК АСКДР відповідно до п. 5.2. ДСТУ 4158-2003, які залежать виключно від реалізації дорожнього контролера; - не надано характеристик інтерфейсу (вибраний Замовником тип зв’язку та відповідний протокол зв’язку) для включення дорожнього контролера в АСКДР для реалізації вимоги «Автоматичне координоване керування дорожнім рухом на групі перехресть (маршрути координації). Координоване керування дорожнім рухом на ВДМ або її фрагментах (зонах, районах).». Ненадання такої інформації порушує основне правило системи Prozorro: забезпечення можливості участі всіх учасників у процедурі торгів на рівних підставах, прозорості та відкритості закупівлі, неупередженості до учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На даний час на підприємстві існують дві системи АСКДР: eTraffic 4.7.1TF виробництва ТОВ "Росток-Елеком", м.Київ та SWARCO CLOUD виробництва SWARCO AG, Австрія. Вичерпний список типів звязку, що мають підтримувати контролери, наведений в ТД. Контролер повинен підтримувати всі функції АСКДР згідно ТД, ДСТУ 4157 та ДСТУ 4158, включаючи координоване керування. Замовник не обмежує учасників у виборі протоколів (інтерфейсів), які реалізовані в вищенаведених типах АСКДР.
Щодо п.23 Технічних вимог
Дата подання: 26 вересня 2019 14:07
Дата відповіді: 30 вересня 2019 15:48
Добрий день. В п.23 Технічних вимог визначено, що контроллер має відповідати групі захисту контролера (від проникнення води, пилу ) не нижче ІР–65 цього не може бути. Це похибка. Такий рівеньзахисту забезпечити неможливо т.к. в контроллер мають бути підключені кабелі світлофорів та живлення. Просимо уточнити цей пункт вимог
Відповідь: Всі кабелі, включаючи кабелі живлення, зв'язку та світлофорів, мають бути введені в контролер через кабельні вводи, що забезпечують необхідну ступінь захисту. Виконання шафи контролера з кабельними вводами повинні забезпечувати ступінь захисту, згідно ТД.
По п.27 Технічнх вимог.
Дата подання: 26 вересня 2019 14:15
Дата відповіді: 30 вересня 2019 16:24
п.27 Технічних вимог " Контролер повинен комплектуватись обладнанням, яке повинно забезпечувати зв'язком центрального пункту керування, що встановлені у Замовника та контролером відповідно до п. 6.2.1.8. ДСТУ 4158-2003 тобто кожним із наступних способів: - Провідний - Ethernet - GPRS; - 3G, 4G; - зв’язку по оптичному каналу з синхронізацією часу з ЦПК. п.20 Технічних вимог. Комплектування партії контролерів інженерним пультом або NOTE-BOOK ( з пристроєм для зняття інформації про стан ДК) із розрахунку один інженерний пульт, або NOTE-BOOK ( з пристроєм для зняття інформації про стан ДК) на кожну партію з 10-ти контролерів. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики : " "Дорожній контролер з системою точного часу GPS". Питання: Що має бути в комплекті постачання контроллерів? Просим надати повний перелік для постачання
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Контролери повинні бути скомплектовані всім необхідним обладнанням для підтримки всіх каналів звязку, згідно вимог ТД. Обладнання для синхронізації точного часу по GPS також повинно бути у складі контролера. Поставка має включати інженерний пульт або ноутбук з комплектом ЗІП до контролера відповідно до ТД.
до п.27 Додатку 4
Дата подання: 27 вересня 2019 17:01
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 15:01
Питання до п.27 Додатку 4 1). Дійсно, відповідно до п. 6.2.1.8. ДСТУ 4158-2003 рекомендовано застосовувати як провідні , так і безпроводні канали зв’язку. В той же час в п. 6.1.2 рекомендовано «Під час створення АСКДР різного рівня складності повинен бути використаний мінімальний комплекс технічних засобів і програмного забезпечення, що виконує задачі, поставлені перед АСКДР». Для налагодження зв’язку дорожнього контролера (ДК) з ЦПК в його складі, як правило, передбачається додатковий серійний модем. Комплектування ДК модемами для всіх видів зв’язку значно збільшує невиправдані видатки Виробника ДК. Тому раціонально передбачити можливість підключення відповідного обладнання для організації всіх передбачений видів зв’язку, а реальна комплектація повинна забезпечити конкретний вид зв’язку. 2). Як відомо для організації каналу зв’язку між ЦПК та ДК застосовується не тільки комплекс технічних засобів, а й пакет прикладного програмного забезпечення, в тому числі протокол обміну даними. Без знання такого протоколу вказаний обмін принципово неможливий. В тендерній документації такий протокол не приведений, що суттєво обмежує коло можливих учасників процедури закупівлі тільки підприємствами – розробниками АСКДР та афілійованими з ними компаніями, що є порушенням частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій вказано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому для забезпечення виконання вказаної Замовником вимоги прошу надати протокол обміну інформацією між ЦПК та ДК для кожного виду зв’язку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Замовник має розгалужену систему перехресть з різними видами зв'язку, що вимагає мати в комплекті контролера технічні засоби для всіх видів зв'зку. Закупівля додаткових техніччних засобів на контролери поза межами даної тендерної закупівлі не передбачена.
2) Замовник є власником обладнання та прикладного програмного забезпечення існуючої АСКДР. Але, протоколи обміну даними, належать компаніям-виробникам даного ПЗ. За отриманням (придбанням) даних протоколів просимо звертатися до ТОВ «Росток-Елеком, м.Київ та SWARCO AG, Австрія. Замовник даних протоколів не має.
до п.1 Додатку 4
Дата подання: 30 вересня 2019 16:07
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 10:24
Питання до п.1 Ваша відповідь на поставлене раніше запитання «Ваш запит виключити з п.1 вимогу про обов’язковість наявності в тендерній документації на дорожній контролер сертифіката відповідності ДСТУ 4158-2003 не може бути виконаним, оскільки контролери, що плануються до закупівлі, будуть працювати у складі АСКДР. Вимоги до роботи контролерів у складі АСКДР, як периферійних пристроїв, наведені в ДСТУ 4158:2003 у пунктах 5.2, 6.2.1.5-6.2.1.15.» вводить в оману, бо ДСТУ 4158-2003 в явному вигляді формує тільки вимоги до всієї АСКДР, а до периферійних тільки в загальному вигляді. Знайдіть, будь ласка, в явному вигляді в 5.2, 6.2.1.5-6.2.1.15 хоч одну згадку про «дорожній контролер». Її нема. Також нема таких згадок і про інші конкретні периферійні засоби. П. 5.2 взагалі відноситься до керувальних та інформаційних функцій АСКДР в цілому. Таким чином ДСТУ 4158-2003 є основою для розробки конкретних вимог ДСТУ для конкретних периферійних пристроїв АСКДР. Одним з таких і є ДСТУ 4157-2003 Безпека дорожнього руху. Засоби технічні периферійні автоматизованих систем керування дорожнім рухом. Типи, загальні технічні вимоги та вимоги безпеки. (до речі ДСТУ 4157-2003 та ДСТУ 4158-2003 затверджено та надано чинності одним і тим же наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003р.№ 53). Цей стандарт поширюється на конкретні периферійні технічні засоби автоматизованих систем керування дорожнім рухом: дорожні контролери, детектори транспорту та детектори стану навколищнього стану, які призначено для убезпечення дорожнього руху за допомогою регулювання транспортних засобів та пішоходів. Вказані вами загальні вимоги 6.2.1.5-6.2.1.15 ДСТУ 4158-2003 імплементуються через п.п. 6.1 – 6.4, 7, А1 ДСТУ 4157-2003. Спеціальні функції дорожніх контролерів вказані в п.5.2 ДСТУ 4157-2003. В п. 5.2.1 напряму вказано, що дорожні контролери, які розроблені за вимогами даного ДСТУ, забезпечують перемикання світлофорів як на локальному (відокремленому) перехресті, так і на перехресті, яке входить до складу АСКДР. Таким чином вимога Замовника про «обов’язковість наявності в тендерній документації на дорожній контролер сертифіката відповідності ДСТУ 4158-2003» є такою, що носить суто формальний та дискримінаційний характер, бо не є конструктивною і може бути виконана тільки віртуальним трактуванням вимог ДСТУ 4158-2003. Її потрібно відмінити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги пункту 5.2 ДСТУ 4157-2003 до контролера, як елемента АСКДР, обмежуються виключно вимогою наявності звязку з АСКДР. Пункт 5.2 ДСТУ 4158-2003 надає розширений перелік функцій периферійних засобів (включно з контролером) для роботи у складі АСКДР, включаючи керувальні та інформаційні функції. Наявність таких функцій надзвичайно важлива і повинна бути підтвержена відповідним акредитованим сертифікаційним органом.
дискримінаційне ставлення до учасників
Дата подання: 03 жовтня 2019 22:45
Дата відповіді: 04 жовтня 2019 14:06
Доброго дня. Ознайомившись з вашими відповідями по вище вказаним питанням складається враження що ваша організація неоднаково ставиться до усіх потенційних учасників по цим торгам. Хоча відповідно до ч.1 ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі" Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Однак вами створен такі умови що в даних торгах мають ожливість прийняти участь тільки дві організації ТОВ «Росток-Елеком, м.Київ та SWARCO AG, Австрія, На цей час ваші дії схожі на змову між учасниками тта Замовником торгів що суперечить ЗУ України "Про публічні закупівлі" та ЗУ "Про захист екномічної конкуренції". Також хочемо нагадати, що при підготовці ТД Замовник повинен у складі технічних характеристик надати інформацію в повному обсязі для того, щоб була можливсть для правильної підготовки тендерної пропозиції учасниками, а ні відсилати учасників до третіх осіб для отримання інформації це є грубе порушення наших прав, як потенційних учасників даних торгів. Для врегулювання даного питання ми всеж таки просимо надати нам повну відповідь та документи по вище зазначеним питанням: 1). "Як відомо для організації каналу зв’язку між ЦПК та ДК застосовується не тільки комплекс технічних засобів, а й пакет прикладного програмного забезпечення, в тому числі протокол обміну даними. Без знання такого протоколу вказаний обмін принципово неможливий. В тендерній документації такий протокол не приведений, що суттєво обмежує коло можливих учасників процедури закупівлі тільки підприємствами – розробниками АСКДР та афілійованими з ними компаніями, що є порушенням частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій вказано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому для забезпечення виконання вказаної Замовником вимоги прошу надати протокол обміну інформацією між ЦПК та ДК для кожного виду зв’язку.". 2). Ваша відповідь на поставлене раніше запитання «Ваш запит виключити з п.1 вимогу про обов’язковість наявності в тендерній документації на дорожній контролер сертифіката відповідності ДСТУ 4158-2003 не може бути виконаним, оскільки контролери, що плануються до закупівлі, будуть працювати у складі АСКДР. Вимоги до роботи контролерів у складі АСКДР, як периферійних пристроїв, наведені в ДСТУ 4158:2003 у пунктах 5.2, 6.2.1.5-6.2.1.15.» вводить в оману, бо ДСТУ 4158-2003 в явному вигляді формує тільки вимоги до всієї АСКДР, а до периферійних тільки в загальному вигляді. Знайдіть, будь ласка, в явному вигляді в 5.2, 6.2.1.5-6.2.1.15 хоч одну згадку про «дорожній контролер». Її нема. Також нема таких згадок і про інші конкретні периферійні засоби. П. 5.2 взагалі відноситься до керувальних та інформаційних функцій АСКДР в цілому. Таким чином ДСТУ 4158-2003 є основою для розробки конкретних вимог ДСТУ для конкретних периферійних пристроїв АСКДР. Одним з таких і є ДСТУ 4157-2003 Безпека дорожнього руху. Засоби технічні периферійні автоматизованих систем керування дорожнім рухом. Типи, загальні технічні вимоги та вимоги безпеки. (до речі ДСТУ 4157-2003 та ДСТУ 4158-2003 затверджено та надано чинності одним і тим же наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003р.№ 53). Цей стандарт поширюється на конкретні периферійні технічні засоби автоматизованих систем керування дорожнім рухом: дорожні контролери, детектори транспорту та детектори стану навколищнього стану, які призначено для убезпечення дорожнього руху за допомогою регулювання транспортних засобів та пішоходів. Вказані вами загальні вимоги 6.2.1.5-6.2.1.15 ДСТУ 4158-2003 імплементуються через п.п. 6.1 – 6.4, 7, А1 ДСТУ 4157-2003. Спеціальні функції дорожніх контролерів вказані в п.5.2 ДСТУ 4157-2003. В п. 5.2.1 напряму вказано, що дорожні контролери, які розроблені за вимогами даного ДСТУ, забезпечують перемикання світлофорів як на локальному (відокремленому) перехресті, так і на перехресті, яке входить до складу АСКДР. Таким чином вимога Замовника про «обов’язковість наявності в тендерній документації на дорожній контролер сертифіката відповідності ДСТУ 4158-2003» є такою, що носить суто формальний та дискримінаційний характер, бо не є конструктивною і може бути виконана тільки віртуальним трактуванням вимог ДСТУ 4158-2003. Її потрібно відмінити. У разі не надання інформації по цьому питанню ми будемо вимушені звернутися за захистом порушених наших прав до Уповноваженого органу з питань розгляду скарг, правоооронних органів та до інших контролюючих органів. Заздалегіть дякуємо за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник в своїй діяльності керується виключно нормами чинного законодавства. По питанню 1. Замовник є власником технічних засобів АСКДР та програмного забезпечення до нього. Протоколи обміну даними – не є окремим програмним забезпеченням, а являються внутрішнім механізмом роботи даного ПЗ. Замовник користується даним ПЗ виключно, як користувач. Також, Замовник не може розповсюджувати дане ПЗ та втручатися в механізми його роботи, оскільки воно захищене авторським правом. Нам не зрозуміла вимога надати Учаснику протоколи обміну даними, оскільки, Замовник їх фізично не має. Учасник пропонує Замовнику «взломати» дане ПЗ та надати Учаснику програмний код? Це протизаконно. Замовник не обмежує Учасників в реалізації можливості роботи контролерів в складі існуючої АСКДР. По питанню №2. Вимоги пункту 5.2 ДСТУ 4157-2003 до контролера, як елемента АСКДР, обмежуються виключно вимогою наявності зв’язку з АСКДР. Пункт 5.2 ДСТУ 4158-2003 надає розширений перелік функцій периферійних засобів (включно з контролером) для роботи у складі АСКДР, включаючи керувальні та інформаційні функції. Наявність таких функцій повинна бути підтверджена сертифікатом відповідності. Дана вимога не може бути дискримінаційною.
Система керування
Дата подання: 10 жовтня 2019 13:21
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 09:15
Розглянувши умови тендерної документації та відповіді на попередні питання зрозуміло, що для участі в тендері учасник повинен забезпечити підключення дорожніх контролерів до однієї з двох систем керування дорожнім рухом м.Києва, а саме: «eTraffic 4.7.1TF виробництва ТОВ "Росток-Елеком", м.Київ та SWARCO CLOUD виробництва SWARCO AG, Австрія.» Просимо надати уточнення, скільки об’єктів працює під керуванням eTraffic 4.7.1TF виробництва ТОВ «Росток-ЕЛЕКОМ», а скільки – під керуванням SWARCO CLOUD виробництва SWARCO AG, Австрія, та які типи зв`язку використовуються в кожній з цих систем. Від відповіді на це питання залежить вибір системи учасником закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запитання учасників закупівлі повинні стосуватися виключно суті та змісту Тендерної документації.
Щодо типу зв’язку він викладений в п.27 Технічних вимог «Контролер повинен комплектуватись обладнанням, яке повинно забезпечувати зв’язком центрального пункту керування, що встановлені у Замовника та контролером відповідно до п.6.2.1.8. ДСТУ 4158 – 2003 тобто кожним із наступних способів :
- Провідний
- Ethernet
- GPRS
- 3G, 4G
- зв’язку по оптичному каналу з синхронізацією часу з ЦПК.
Про комплектність устаткування
Дата подання: 07 грудня 2019 20:01
Дата відповіді: 09 грудня 2019 15:20
Доброго дня шановний Замовник. В Технічних Вимогах ТД визначено, що дорожні контролери маєть бути укомплектовані повним переліком пристроїв для звязку з існуючою АСКДР. Питання: Чи повинні всі встановлені пристрої зв'язку здійснювати інформаційну взаємодію з АСКДР одночасно чи послідовно? Якщо використання має бути послідовно, то яким чином повинно здійснюватись переключення між пристроями зв'язку? Чи передбачається одночасне підключення пристроїв зв'язку до дорожнього контроллера?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до п.27 Додатку № 4 до тендерної документації зазначено, що контролер повинен комплектуватись обладнанням, яке повинно забезпечувати зв’язком центрального пункту керування, що встановлені у Замовника та контролером відповідно до п.5.2.1.8 .ДСТУ 4158-2003, тобто кожним із наступних способів:
- Провідний.
- Ethernet.
- GPRS.
- 3G.4G.
- Зв’язку по оптичному каналу з синхронізацією часу з ЦПК.
Контролер повинен мати можливість здійснювати інформаційну взаємодію з усіма типами вищеперерахованих каналів зв’язку. Вибір типу зв’язку залежить від місця встановлення дорожнього контролера безпосередньо на світлофорному об’єкті згідно проектної документації. Підключення дорожнього контролера до каналу зв’язку може бути наступним – основний провідний – резервний GPRS.
Переключення каналів зв’язку провадиться апаратно – програмно (одночасної їх роботи не передбачено)
Про комплектність устаткування
Дата подання: 09 грудня 2019 17:38
Дата відповіді: 10 грудня 2019 10:00
Шановний Замовник Доброго дня. В Ваших відповідях та в Технічних вимогах тендерної документації визначено, що дорожній контроллер має бути укомплектований всіма необхідними пристроями зв'язку по провідному каналу, Ethernet. GPRS, 3G.4G по оптичному каналу з синхронізацією часу з ЦПК, але в комплектації визначено лиша комплектність дорожнього контроллера лише з GPS приймачем. Просимо шановного Замовника привести у відповыдність комплектність дорожнього контроллера з усіма необхідними опціями, необхідними пристроями зв'язку та інженерними пультами чи NoteBook.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до пункту 27 Додатку №4 до тендерної документації визначено, що контролери повинні бути скомплектовані всім необхідним обладнанням для підтримки всіх каналів зв’язку згідно тендерної документації. Відповідно до пункту 29, пункту 30 Додатку №4 до тендерної документації визначено, що контролери мають бути укомплектовані пристроями для синхронізації по GPS. Комплектація партії контролерів викладена в пункту 20 Додатку № 4 до тендерної документації. Відповідність щодо комплектації контролерів викладена в пункті 1 Додатку №4 до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-19-000340-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ КОМКОН ТРАФІК, Код ЄДРПОУ:41138650
Дата подання: 15 жовтня 2019 11:19
Скарга на умови Тендерної документації
Орган оскарження Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вул. Василя Липківського, 45 Скаржник (учасник торгів) Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМКОН ТРАФІК» Код ЄДРПОУ 41138650 вул. Автогенна, будинок 10/2, м.Харків, 61099 тел.: (057) 717-40-92 e-mail: info@komkon.ua Замовник торгів Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху"" Юридична адреса: вул. Чистяківська, 19-А, м. Київ, Україна, поштовий індекс 03062 Фактична адреса: вул. Чистяківська, 19-А, м. Київ, Україна, поштовий індекс 03062 телефон для контактів. (044) 374-11-01 Email: vdzkds@ukr.net Предмет закупівлі «Код ДК 021:2015-34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання (Контролери)» Номер оголошення №UA-2019-09-19-000340-a Період оскарження 17.10.2019 0000 СКАРГА (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) Підстави, через які подається скарга, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, дата, коли суб'єкту оскарження стало відомо про такі рішення, дії або бездіяльність. Обґрунтування вимог. Обґрунтування наявності порушених прав скаржника 19 вересня 2019 року Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху" (далі Замовник, код ЄДРПОУ 32955518) оголосило в системі «Прозоро» про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю: «Код ДК 021:2015-34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання (Контролери)» (ID закупівлі UA-2019-09-19-000340-a). Разом з оголошенням Замовником було оприлюднено тендерну документацію (далі ТД) на закупівлю: «Код ДК 021:2015-34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання (Контролери)». Ми, ТОВ «КОМКОН ТРАФІК», як вітчизняний виробник предмету закупівлі, плануємо прийняти участь у даних торгах. Але в тендерній документації Замовником встановлені дискримінаційні вимоги по відношенню до інших учасників, окрім ТОВ «Росток-Елеком», м.Київ, та SWARCO AG, Австрія, а саме: - Для того, щоб прийняти участь у даних торгах кожен учасник повинен враховувати, що для організації каналу зв’язку між ЦПК та ДК застосовується не тільки комплекс технічних засобів, а й пакет прикладного програмного забезпечення, в тому числі протокол обміну даними. Без знання такого протоколу вказаний обмін принципово неможливий. В тендерній документації такий протокол не приведений, що суттєво обмежує коло можливих учасників процедури закупівлі тільки підприємствами – розробниками АСКДР та афілійованими з ними компаніями, що є порушенням частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій вказано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Технічна частина тендерної документації виписана таким чином, що на цей час жоден учасник, окрім ТОВ «Росток-Елеком», м.Київ, та SWARCO AG, Австрія, не мають можливості прийняти участь у даних торгах. 27 вересня 2019 року та повторно 03 жовтня 2019 року ми звернулися до Замовника з проханням уточнити технічну частину ТД та надати протокол обміну інформацією між ЦПК та ДК для кожного виду зв’язку. Але Замовник відмовив нам у задоволенні цього прохання, зазначивши у відповідь: «За отриманням (придбанням) даних протоколів просимо звертатися до ТОВ «Росток-Елеком», м.Київ, та SWARCO AG, Австрія. Замовник даних протоколів не має». Це спонукає нас, як потенційних учасників у порушення статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про захист економічно конкуренції» вести перемовини з іншими потенційними учасниками, замість того, щоб привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства. Виходячи з наданої Замовником відповіді, можна зробити висновок: Замовник всупереч ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» бажає залишити дискримінаційні вимоги по відношенню до учасників даних торгів. Вказані факти недотримання Замовником законодавства із закупівель призводять до порушення вказаних вище принципів закупівель. Замовник в порушення вказаних норм Закону обмежив об'єктивну конкуренцію шляхом не надання в повному обсязі характеристик предмету закупівлі та встановлення дискримінаційних технічних вимог. На підставі зазначеного вище ми просимо, або внести відповідні зміни до технічних характеристик, або збільшити інформацію про технічні характеристики предмету закупівлі, а саме: надати протокол обміну даними. Керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі «Код ДК 021:2015-34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання (Контролери)», ID закупівлі №UA-2019-09-19-000340-a на строк винесення рішення за скаргою. 3. Розглянути вказані порушення, допущені замовником на закупівлю «Код ДК 021:2015-34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання (Контролери)», ID закупівлі №UA-2019-09-19-000340-a. 4. Прийняти рішення про встановлення порушень та дискримінаційних вимог у тендерній документації та зобов'язати замовника внести відповідні зміни до тендерній документації та надати протокол обміну даними на закупівлю Код ДК 021:2015-34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання (Контролери)», ID закупівлі №UA-2019-09-19-000340-a. Додатки: - Документ підтверджуючий оплату за подання скарги; - Тендерна документація; Директор ТОВ «КОМКОН ТРАФІК» С.І. Стаханов
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 жовтня 2019 20:06
рішення від 18.10.2019 №14975 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 18 жовтня 2019 20:06
рішення від 04.11.2019 № 15940.pdf
Дата публікації: 07 листопада 2019 22:10
Номер скарги: UA-2019-09-19-000340-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Росток-ЕЛЕКОМ", Код ЄДРПОУ:14310454
Дата подання: 16 жовтня 2019 19:59
Скарга на умови тендерної документації
Скарга на умови тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 жовтня 2019 10:18
Рішення від 18.10.2019 №14988.pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2019 10:18
Рішення від 04.11.2019 №15920.pdf
Дата публікації: 07 листопада 2019 23:05
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником викаонано рішення органу оскарження та внесені відповідні зміни
Дата виконання рішення замовником: 11 листопада 2019 13:59
Номер скарги: UA-2019-09-19-000340-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Росток-ЕЛЕКОМ", Код ЄДРПОУ:14310454
Дата подання: 14 листопада 2019 19:16
скарга на умови тендерної документації
скарга на умови тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 листопада 2019 21:43
рішення від 19.11.2019 № 16898.pdf
Дата публікації: 19 листопада 2019 21:42
рішення від 27.11.2019 № 17476.pdf
Дата публікації: 02 грудня 2019 22:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення органу оскарження та внесені відповідні зміни
Дата виконання рішення замовником: 04 грудня 2019 19:01

Документи подані скаржником

15 жовтня 2019 11:19
скарга
15 жовтня 2019 11:19
ТД

Документи подані замовником

01 листопада 2019 12:54
Пояснення в АМКУ.pdf
01 листопада 2019 12:56
ТЗ+моніторинг.pdf
01 листопада 2019 12:57
ТД.pdf
01 листопада 2019 12:58
ТД зміни.pdf
01 листопада 2019 12:58
Протокол процедура 424.pdf
01 листопада 2019 12:58
Протокол внесення змін 527.pdf
01 листопада 2019 13:00
Повідомлення учасникам.pdf

Документи подані скаржником

16 жовтня 2019 19:58
Оплата.pdf
16 жовтня 2019 19:58
Скарга.pdf

Документи подані замовником

22 жовтня 2019 15:37
ТД зміни.pdf
01 листопада 2019 12:55
Пояснення в АМКУ.pdf
01 листопада 2019 13:01
ТЗ+моніторинг.pdf
01 листопада 2019 13:01
ТД.pdf
01 листопада 2019 13:01
Протокол процедура 424.pdf
01 листопада 2019 13:03
Повідомлення учасникам.pdf

Документи Органу Оскарження

21 жовтня 2019 10:18
Рішення від 18.10.2019 №14988.pdf
07 листопада 2019 23:05
Рішення від 04.11.2019 №15920.pdf

Документи подані скаржником

14 листопада 2019 19:15
оплата.pdf

Документи подані замовником

27 листопада 2019 09:05
Пояснення в АМКУ.pdf

Документи Органу Оскарження

19 листопада 2019 21:42
рішення від 19.11.2019 № 16898.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 січня 2020
UA-2019-09-19-000340-aba004d8ecc5441ecbedcda9281490ddc
Найменування: Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху""
Код ЄДРПОУ: 32955518
Місцезнаходження: 03062, Україна, Київська область обл., Київ, Чистяківська, 19-а
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВАРКО УКРАЇНА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП" Документи
Рішення скасоване
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Росток-ЕЛЕКОМ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

25 грудня 2019 22:18
Електронний підпис
25 грудня 2019 22:18
Електронний підпис
25 грудня 2019 22:16
ТП.pdf
25 грудня 2019 14:00
Електронний підпис
25 грудня 2019 13:59
проект договору.pdf
18 листопада 2019 18:51
Електронний підпис
18 листопада 2019 18:50
Тендерні документи1..pdf
23 жовтня 2019 11:21
Електронний підпис
18 жовтня 2019 15:37
Електронний підпис
18 жовтня 2019 15:36
Електронний підпис
18 жовтня 2019 15:36
Тендерні документи..pdf

Документи

Публічні документи

26 грудня 2019 09:06
Електронний підпис
26 грудня 2019 09:03
3.1 ТУ.pdf
26 грудня 2019 09:02
ТУ.pdf
19 листопада 2019 09:58
Електронний підпис
19 листопада 2019 09:55
Приложение 9 к паспорту.pdf
21 жовтня 2019 09:33
Електронний підпис
21 жовтня 2019 09:32
Електронний підпис
21 жовтня 2019 09:32
Електронний підпис
21 жовтня 2019 09:07
8. Опис 2.pdf
21 жовтня 2019 09:07
10. Лист-гарантія Ст.17.pdf
21 жовтня 2019 09:07
8. Опис 6.pdf
21 жовтня 2019 09:07
8. Опис 5.pdf
21 жовтня 2019 09:06
8. Опис 7.pdf
21 жовтня 2019 09:06
8. Опис 4.pdf
21 жовтня 2019 09:06
2. Вебинтерф.pdf
21 жовтня 2019 09:06
8. Опис 3.pdf
21 жовтня 2019 09:06
9. Опис роботи САПР.pdf
21 жовтня 2019 09:06
8. Опис 1.pdf
21 жовтня 2019 09:06
3.1. Довідка ТУ.pdf
21 жовтня 2019 09:06
1. Відомості про У.pdf
21 жовтня 2019 09:06
Статут.pdf
21 жовтня 2019 09:06
Анал договір.pdf
21 жовтня 2019 09:06
Витяг з Протоколу №1.pdf
21 жовтня 2019 09:06
Наказ №1.pdf
21 жовтня 2019 09:06
Наказ №2.pdf
21 жовтня 2019 09:06
Протокол №1.pdf
21 жовтня 2019 09:06
Dovirenist_Ryzhiy.pdf.(1).P7S
21 жовтня 2019 09:06
Dovirenist_Ryzhiy.pdf
21 жовтня 2019 09:06
Dovirenist_Ryzhiy.pdf.(2).P7S

Документи

Публічні документи

24 грудня 2019 14:37
Електронний підпис
24 грудня 2019 14:37
Електронний підпис
24 грудня 2019 14:34
1.Кваліфікація.pdf
23 грудня 2019 17:50
1.Кваліфікація.pdf
23 грудня 2019 17:48
2.Технічна частина.pdf
23 грудня 2019 17:48
Схема контролера.pdf

Документи

Публічні документи

24 грудня 2019 17:48
RE5050_IE.pdf
24 грудня 2019 17:48
RE5010_IE.pdf
24 грудня 2019 17:48
довдка15.pdf
24 грудня 2019 17:48
Ремонтні схеми.rar
24 грудня 2019 17:48
довдка29.pdf
24 грудня 2019 17:48
довдка30.pdf
24 грудня 2019 17:48
довдка14.pdf
24 грудня 2019 17:48
довдка23.pdf
24 грудня 2019 17:48
довдка20.pdf
24 грудня 2019 17:48
довдка32.pdf
24 грудня 2019 17:48
RE5050_FO.pdf
24 грудня 2019 17:48
довдка13.pdf
24 грудня 2019 17:48
довiдка19.pdf
24 грудня 2019 17:48
довдка26.pdf
24 грудня 2019 17:48
довдка25.pdf
24 грудня 2019 17:48
довдка24.pdf
24 грудня 2019 17:48
довдка10.pdf
24 грудня 2019 17:48
довдка34.pdf
24 грудня 2019 17:48
iнф_тех2.pdf
24 грудня 2019 17:48
довдка28.pdf
24 грудня 2019 17:48
довдка27.pdf
24 грудня 2019 17:48
довдка21.pdf
24 грудня 2019 17:48
довдка11.pdf
24 грудня 2019 17:48
ТУ 5050_тит_л.pdf
24 грудня 2019 17:48
довдка12.pdf
24 грудня 2019 17:48
довдка18.pdf
24 грудня 2019 17:48
RE5010_FO.pdf
24 грудня 2019 17:48
довдка17.pdf
24 грудня 2019 17:48
довдка16.pdf
24 грудня 2019 17:48
ТУ 5010_тит_л.pdf
24 грудня 2019 17:48
лист_захист_5.pdf
24 грудня 2019 17:48
довдка22.pdf
24 грудня 2019 17:48
Certex_20.pdf
24 грудня 2019 17:45
договор_200_17.pdf
24 грудня 2019 17:45
накл_дог_91_16.pdf
24 грудня 2019 17:45
договор_91_16.pdf
24 грудня 2019 17:45
Statut.pdf
24 грудня 2019 17:45
акт_дог_200_17.pdf
24 грудня 2019 17:45
дов_АНАЛОГ_ДОГ_1.pdf
24 грудня 2019 17:45
витяг з прот_2.pdf
24 грудня 2019 17:45
лист_згода_дог_2.pdf
24 грудня 2019 17:45
відомост_4.pdf
24 грудня 2019 17:45
Svid_podat.pdf
24 грудня 2019 17:45
лист_гарант17_3.pdf
24 грудня 2019 17:45
лист_згода_перс_дан_6.pdf
24 грудня 2019 17:45
Витяг_ПДВ.pdf
24 грудня 2019 17:44
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Документи

Публічні документи

26 грудня 2019 09:06
Електронний підпис
26 грудня 2019 09:03
3.1 ТУ.pdf
26 грудня 2019 09:02
ТУ.pdf
19 листопада 2019 09:58
Електронний підпис
19 листопада 2019 09:55
Приложение 9 к паспорту.pdf
21 жовтня 2019 09:33
Електронний підпис
21 жовтня 2019 09:32
Електронний підпис
21 жовтня 2019 09:32
Електронний підпис
21 жовтня 2019 09:07
8. Опис 2.pdf
21 жовтня 2019 09:07
10. Лист-гарантія Ст.17.pdf
21 жовтня 2019 09:07
8. Опис 6.pdf
21 жовтня 2019 09:07
8. Опис 5.pdf
21 жовтня 2019 09:06
8. Опис 7.pdf
21 жовтня 2019 09:06
8. Опис 4.pdf
21 жовтня 2019 09:06
2. Вебинтерф.pdf
21 жовтня 2019 09:06
8. Опис 3.pdf
21 жовтня 2019 09:06
9. Опис роботи САПР.pdf
21 жовтня 2019 09:06
8. Опис 1.pdf
21 жовтня 2019 09:06
3.1. Довідка ТУ.pdf
21 жовтня 2019 09:06
1. Відомості про У.pdf
21 жовтня 2019 09:06
Статут.pdf
21 жовтня 2019 09:06
Анал договір.pdf
21 жовтня 2019 09:06
Витяг з Протоколу №1.pdf
21 жовтня 2019 09:06
Наказ №1.pdf
21 жовтня 2019 09:06
Наказ №2.pdf
21 жовтня 2019 09:06
Протокол №1.pdf
21 жовтня 2019 09:06
Dovirenist_Ryzhiy.pdf.(1).P7S
21 жовтня 2019 09:06
Dovirenist_Ryzhiy.pdf
21 жовтня 2019 09:06
Dovirenist_Ryzhiy.pdf.(2).P7S

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВАРКО УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Росток-ЕЛЕКОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" 8 485 000,00
UAH з ПДВ
8 485 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 грудня 2019 14:37
Електронний підпис
24 грудня 2019 14:37
Електронний підпис
24 грудня 2019 14:34
1.Кваліфікація.pdf
23 грудня 2019 17:50
1.Кваліфікація.pdf
23 грудня 2019 17:48
2.Технічна частина.pdf
23 грудня 2019 17:48
Схема контролера.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"

Інформація про відміну

Дата відміни
15 січня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій