Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютери, ноутбуки, принтери, багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2019-09-19-000224-a 16115ce891334f6bb09b5f517b2dd7b3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ільницька Леся Ярославівна

380322514687 bugalt6mp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "6-а міська поліклініка м.Львова"
Код ЄДРПОУ: 01996674
Вебсайт: http://medova.com.ua/
Місцезнаходження: 79038, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Медової Печери, 1
Контактна особа: Ільницька Леся Ярославівна
380322514687
bugalt6mp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 10:10
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 11:17
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Джерело фінансування - медична субвенція та кошти Національної служби здоров'я України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
4 штуки
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
18 штуки
Принтери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
11 штуки
Багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, але не пізніше ніж через 15 днів з дня отримання товару Замовником Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2019 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 10:11
2-ТД -Компютерне обладнання.doc
19 вересня 2019 10:11
2-Додатки до ТД -Компютерне обладнання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 вересня 2019 11:14
Дата відповіді: 24 вересня 2019 09:37
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. З приводу ваших запитань. 1. Відповідно до Додатку 4 тендерної документації передбачено, що "всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент»". А також зазначено, що запропоновані учасниками характеристики товарів повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці.Тобто учасники мають право пропонувати товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі, але при цьому характеристики мають відповідати або бути краще заявлених замовником. 2. Така вимога наявна у нашій тендерній документації. Дана інформація буде зазначатися у Додатку 4 Тендерної документації. 3.Участь фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ допускається. Ціна пропозиції кожного учасника буде розглядатися як остаточна. Окрім того у Розділі 5 тендерної документації детально про це описано
Уточнення
Дата подання: 20 вересня 2019 17:00
Дата відповіді: 24 вересня 2019 11:42
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Шановний учаснику. Нам необхідна тільки поставка товару

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-19-000224-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 15 жовтня 2019 09:24
Вимога про дискваліфікацію ТОВ "ІВК Сервіс"
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "ІВК Сервіс" в тендерній закупівлі звертаємо Вашу увагу на те, що запропоновані товари не відповідають вимогам закупівлі, а саме:
Згідно з умовами тендерної документації Замовник у Додатку №4 прописав те, що учасник обов’язково повинен документально підтвердити наявність власного чи на договірних засадах сервісного центру в межах м. Львова з метою гарантійного та сервісного обслуговування техніки. Разом з тим ТОВ "ІВК Сервіс" не надав документального підтвердження наявності власного чи на договірних засадах сервісного центру (не надано копію договору, копію листа від сервісного центру, який розташований в межах міста Львова).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 жовтня 2019 23:51
«Шановний учаснику!
Розглянувши вашу вимогу, яка зареєстрована в електронній системі закупівель 15.10.2019 р. щодо необхідності дискваліфікації тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ "ІВК Сервіс", вважаємо за необхідне повідомити вам наступне.
Додатком 4 Тендерної документації передбачалось: «2. Документально підтвердити наявність власного чи на договірних засадах сервісного центру в межах м. Львова з метою гарантійного та сервісного обслуговування техніки». Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна документація НЕ МІСТИЛА ВИМОГИ щодо подання якогось конкретного документа на підтвердження наявності сервісного центру. Також, в тендерній документації ВІДСУТНІ ВИМОГИ щодо подання учасниками саме копії договору / чи копії листа від сервісного центру, який розташований в межах міста Львова. Отже, виходячи з такого формулювання вимоги тендерної документації, кожен з учасників на власний розсуд мав право подавати БУДЬ-ЯКИЙ ДОКУМЕНТ, який на його думку підтверджує наявність власного чи на договірних засадах сервісного центру в межах м. Львова. У складі пропозиції ТОВ "ІВК Сервіс» НАЯВНА довідка, за підписом уповноваженої особи учасника, в якій підтверджено наявність такого сервісного центру та зазначено його адресу і контактний номер телефону. Отже, переможцем ПІДТВЕРДЖЕНО ДОКУМЕНТАЛЬНО, У ФОРМІ ДОВІДКИ, наявність сервісного центру.
Враховуючи все вище викладене, а також проаналізувавши практику розгляду Колегією Антимонопольного комітету скарг з аналогічних питань, вважаємо, що тендерний комітет діяв у суворій відповідності до вимог тендерного законодавства та правомірно обрав переможцем процедури закупівлі ТОВ "ІВК Сервіс», як найбільш економічно вигідну пропозицію, яка повністю відповідала вимогам тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі».».

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" 194 376,00
UAH з ПДВ
190 872,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 199 952,10
UAH з ПДВ
192 616,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 210 986,00
UAH з ПДВ
210 986,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 272 700,00
UAH з ПДВ
272 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 12:20
Електронний підпис
11 жовтня 2019 12:18
Документи переможця.pdf
07 жовтня 2019 12:19
Електронний підпис
04 жовтня 2019 16:16
Електронний підпис
04 жовтня 2019 15:48
12_Копія Статуту.pdf
04 жовтня 2019 15:45
1_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2019 22:39
Електронний підпис
06 жовтня 2019 22:26
Таблиця відповідності.pdf
06 жовтня 2019 22:26
Сертифікат на ноутбук.pdf
06 жовтня 2019 22:26
Проект Договору.pdf
06 жовтня 2019 22:26
Оригінал виписки з ЄДР.pdf
06 жовтня 2019 22:26
Лист санкції.pdf
06 жовтня 2019 22:26
Копії сертифікатів.PDF
06 жовтня 2019 22:26
Додаток _4.pdf
06 жовтня 2019 22:26
Довідка-пояснення.pdf
06 жовтня 2019 22:26
Довідка резидент.pdf
06 жовтня 2019 22:26
Довідка ліцензування.pdf
06 жовтня 2019 22:26
Декларація Самсунг.pdf
06 жовтня 2019 22:26
Гарантійні листи (3).pdf
06 жовтня 2019 22:26
Гарантійний лист ст. 17.pdf
06 жовтня 2019 22:26
Витяг з реєстру пдв.pdf
06 жовтня 2019 22:26
SAMSUNG_декларація.pdf
06 жовтня 2019 22:26
Brother висновок СЕС.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2019 19:48
Електронний підпис
06 жовтня 2019 19:46
довідка санкції.pdf
06 жовтня 2019 19:46
проект договору.pdf
06 жовтня 2019 19:46
Витяг ПДВ.pdf
06 жовтня 2019 19:46
витяг 20.09.19.pdf
06 жовтня 2019 19:46
Статут.pdf
06 жовтня 2019 19:46
ІНН Балюк О.А. (к).pdf
06 жовтня 2019 19:46
Наказ директора .pdf
06 жовтня 2019 19:46
Технічна документація.pdf
06 жовтня 2019 19:29
12899924_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"
#37500822
Переможець 190 872,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 16:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2019 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"
#37500822
190 872,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 15:16
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 15:08
стор.7-специфікація.jpeg укладений
28 жовтня 2019 14:58
стор.6.jpeg укладений
28 жовтня 2019 14:57
стор.5.jpeg укладений
28 жовтня 2019 14:57
стор.4.jpeg укладений
28 жовтня 2019 14:56
стор.3.jpeg укладений
28 жовтня 2019 14:56
стор.2.jpeg укладений
28 жовтня 2019 14:55
Сканкопія договору ІВК Сервіс.jpeg укладений
28 жовтня 2019 14:54