Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютери, ноутбуки, принтери, багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2019-09-19-000224-a ● 16115ce891334f6bb09b5f517b2dd7b3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "6-а міська поліклініка м.Львова" |
Код ЄДРПОУ: | 01996674 |
Вебсайт: | http://medova.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 79038, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Медової Печери, 1 |
Контактна особа: |
Ільницька Леся Ярославівна 380322514687 bugalt6mp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2019 10:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2019 11:17 |
Очікувана вартість: | 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Джерело фінансування - медична субвенція та кошти Національної служби здоров'я України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
4 штуки
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
18 штуки
Принтери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
11 штуки
Багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, але не пізніше ніж через 15 днів з дня отримання товару Замовником | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 вересня 2019 10:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 вересня 2019 10:11 |
2-ТД -Компютерне обладнання.doc | |
19 вересня 2019 10:11 |
2-Додатки до ТД -Компютерне обладнання.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 вересня 2019 11:14
Дата відповіді: 24 вересня 2019 09:37
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. З приводу ваших запитань. 1. Відповідно до Додатку 4 тендерної документації передбачено, що "всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент»". А також зазначено, що запропоновані учасниками характеристики товарів повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці.Тобто учасники мають право пропонувати товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі, але при цьому характеристики мають відповідати або бути краще заявлених замовником. 2. Така вимога наявна у нашій тендерній документації. Дана інформація буде зазначатися у Додатку 4 Тендерної документації. 3.Участь фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ допускається. Ціна пропозиції кожного учасника буде розглядатися як остаточна. Окрім того у Розділі 5 тендерної документації детально про це описано
Уточнення
Дата подання: 20 вересня 2019 17:00
Дата відповіді: 24 вересня 2019 11:42
Шановний Замовник!
Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Шановний учаснику. Нам необхідна тільки поставка товару
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-19-000224-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 15 жовтня 2019 09:24
Вимога про дискваліфікацію ТОВ "ІВК Сервіс"
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "ІВК Сервіс" в тендерній закупівлі звертаємо Вашу увагу на те, що запропоновані товари не відповідають вимогам закупівлі, а саме:
Згідно з умовами тендерної документації Замовник у Додатку №4 прописав те, що учасник обов’язково повинен документально підтвердити наявність власного чи на договірних засадах сервісного центру в межах м. Львова з метою гарантійного та сервісного обслуговування техніки. Разом з тим ТОВ "ІВК Сервіс" не надав документального підтвердження наявності власного чи на договірних засадах сервісного центру (не надано копію договору, копію листа від сервісного центру, який розташований в межах міста Львова).
Розгорнути
Згорнути
Згідно з умовами тендерної документації Замовник у Додатку №4 прописав те, що учасник обов’язково повинен документально підтвердити наявність власного чи на договірних засадах сервісного центру в межах м. Львова з метою гарантійного та сервісного обслуговування техніки. Разом з тим ТОВ "ІВК Сервіс" не надав документального підтвердження наявності власного чи на договірних засадах сервісного центру (не надано копію договору, копію листа від сервісного центру, який розташований в межах міста Львова).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 жовтня 2019 23:51
«Шановний учаснику!
Розглянувши вашу вимогу, яка зареєстрована в електронній системі закупівель 15.10.2019 р. щодо необхідності дискваліфікації тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ "ІВК Сервіс", вважаємо за необхідне повідомити вам наступне.
Додатком 4 Тендерної документації передбачалось: «2. Документально підтвердити наявність власного чи на договірних засадах сервісного центру в межах м. Львова з метою гарантійного та сервісного обслуговування техніки». Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна документація НЕ МІСТИЛА ВИМОГИ щодо подання якогось конкретного документа на підтвердження наявності сервісного центру. Також, в тендерній документації ВІДСУТНІ ВИМОГИ щодо подання учасниками саме копії договору / чи копії листа від сервісного центру, який розташований в межах міста Львова. Отже, виходячи з такого формулювання вимоги тендерної документації, кожен з учасників на власний розсуд мав право подавати БУДЬ-ЯКИЙ ДОКУМЕНТ, який на його думку підтверджує наявність власного чи на договірних засадах сервісного центру в межах м. Львова. У складі пропозиції ТОВ "ІВК Сервіс» НАЯВНА довідка, за підписом уповноваженої особи учасника, в якій підтверджено наявність такого сервісного центру та зазначено його адресу і контактний номер телефону. Отже, переможцем ПІДТВЕРДЖЕНО ДОКУМЕНТАЛЬНО, У ФОРМІ ДОВІДКИ, наявність сервісного центру.
Враховуючи все вище викладене, а також проаналізувавши практику розгляду Колегією Антимонопольного комітету скарг з аналогічних питань, вважаємо, що тендерний комітет діяв у суворій відповідності до вимог тендерного законодавства та правомірно обрав переможцем процедури закупівлі ТОВ "ІВК Сервіс», як найбільш економічно вигідну пропозицію, яка повністю відповідала вимогам тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі».».
Розглянувши вашу вимогу, яка зареєстрована в електронній системі закупівель 15.10.2019 р. щодо необхідності дискваліфікації тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ "ІВК Сервіс", вважаємо за необхідне повідомити вам наступне.
Додатком 4 Тендерної документації передбачалось: «2. Документально підтвердити наявність власного чи на договірних засадах сервісного центру в межах м. Львова з метою гарантійного та сервісного обслуговування техніки». Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна документація НЕ МІСТИЛА ВИМОГИ щодо подання якогось конкретного документа на підтвердження наявності сервісного центру. Також, в тендерній документації ВІДСУТНІ ВИМОГИ щодо подання учасниками саме копії договору / чи копії листа від сервісного центру, який розташований в межах міста Львова. Отже, виходячи з такого формулювання вимоги тендерної документації, кожен з учасників на власний розсуд мав право подавати БУДЬ-ЯКИЙ ДОКУМЕНТ, який на його думку підтверджує наявність власного чи на договірних засадах сервісного центру в межах м. Львова. У складі пропозиції ТОВ "ІВК Сервіс» НАЯВНА довідка, за підписом уповноваженої особи учасника, в якій підтверджено наявність такого сервісного центру та зазначено його адресу і контактний номер телефону. Отже, переможцем ПІДТВЕРДЖЕНО ДОКУМЕНТАЛЬНО, У ФОРМІ ДОВІДКИ, наявність сервісного центру.
Враховуючи все вище викладене, а також проаналізувавши практику розгляду Колегією Антимонопольного комітету скарг з аналогічних питань, вважаємо, що тендерний комітет діяв у суворій відповідності до вимог тендерного законодавства та правомірно обрав переможцем процедури закупівлі ТОВ "ІВК Сервіс», як найбільш економічно вигідну пропозицію, яка повністю відповідала вимогам тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі».».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 11:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" |
194 376,00
UAH з ПДВ
|
190 872,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
199 952,10
UAH з ПДВ
|
192 616,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
210 986,00
UAH з ПДВ
|
210 986,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
272 700,00
UAH з ПДВ
|
272 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" #37500822 |
Переможець |
190 872,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2019 16:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2019 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2019 15:08
|
стор.7-специфікація.jpeg | укладений |
28 жовтня 2019 14:58
|
стор.6.jpeg | укладений |
28 жовтня 2019 14:57
|
стор.5.jpeg | укладений |
28 жовтня 2019 14:57
|
стор.4.jpeg | укладений |
28 жовтня 2019 14:56
|
стор.3.jpeg | укладений |
28 жовтня 2019 14:56
|
стор.2.jpeg | укладений |
28 жовтня 2019 14:55
|
Сканкопія договору ІВК Сервіс.jpeg | укладений |
28 жовтня 2019 14:54
|