Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Портативні комп’ютери (ноутбуки)
Очікувана вартість
243 000,00 UAH
UA-2019-09-19-000221-c a5da484e29024022982f819877d81dde
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шапатаєв Ігор Костянтинович

+380676175176 pavlo.kartashov@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Фонд розвитку інновацій
Код ЄДРПОУ: 42688455
Місцезнаходження: 04107, Україна , м. Київ обл., Київ, Отто Шмідта, 26
Контактна особа: Шапатаєв Ігор Костянтинович
+380676175176
pavlo.kartashov@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 11:12
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2019 11:17
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2019 11:17
Очікувана вартість: 243 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 430,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 шт
Портативні комп’ютери (ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04112, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Дорогожицька, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем протягом 20 (двадцяти) календарних днів з моменту отримання Товару, на підставі належно оформлених первинних документів (товарно-транспортної накладної, видаткової накладної тощо), наданих Покупцем при оформленні поставки. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2019 11:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 11:12
ТД ноутбуки 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 вересня 2019 11:07
Дата відповіді: 20 вересня 2019 14:15
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пропозиції учасників будуть розглядатись щодо закупівлі товару, будь-якої торгової марки, характеристики, якого відповідають технічним вимогам до предмету закупівлі.
Будуть розглянуті тендерні пропозиції усіх учасників, що відповідають визначенню згідно з п. 35 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі». У разі надання пропозицій Учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надаються без урахування ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-19-000221-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38773345
Дата подання: 22 вересня 2019 21:01
щодо внесення змін в тендерну документацію
З метою запобігання постачання контрафактної продукції вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме доповнити вимоги до товару авторизаційним листом від виробника товару чи його дистриб'ютора про гарантію постачання учасником офіційної продукції, з посиланням на номер оголошення данної закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 вересня 2019 15:30
«Згідно зі статтею 675 Цивільного кодексу України товар, що продається, повинен відповідати певним вимогам за якістю і справністю у момент його придбання споживачем. Договором або законом може бути встановлений строк, протягом якого продавець гарантує якість товару (гарантійний строк). Вимоги до якості товару та гарантійні зобов’язання передбачені у розділі 2 проекту договору поставки (додаток 6 до тендерної документації).
Також, у додатку 3 до тендерної документації встановлено вимогу про те, що постачальник повинен надати гарантію на обладнання терміном на 12 місяців.
Внесення відповідних змін до умов тендерної документації порушить один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, які мають можливість запропонувати до постачання продукцію відповідно до предмету закупівлі, проте не мають безпосередніх стосунків із виробниками».

Документи

23 вересня 2019 15:29
протокол

Інформація про відміну

Дата відміни
05 жовтня 2019 11:17
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій