Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 42304390 |
Місцезнаходження: | 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, Київський майдан, буд. 9 |
Контактна особа: |
Ілона Лавренчук +380332729077 gpd7030@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2019 08:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 08 жовтня 2019 11:51 |
Очікувана вартість: | 8 568 692,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 85 686,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 42843.46 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються на підставі Ф-КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату згідно виставленого рахунку у розмірі не більше 30 % річного обсягу робіт відповідно до пункт 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1764 (із змінами) та постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 (із змінами) „Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 вересня 2019 10:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 вересня 2019 10:20 |
ТД.doc | |
19 вересня 2019 08:13 |
Додаток 13. Технічна частина.docx |
19 вересня 2019 10:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 вересня 2019 10:20 |
ТД.doc
|
|||
19 вересня 2019 08:13 |
Додаток 13. Технічна частина.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-30-000039 ● 40e0a052a9d34288b1b5fa5a7032f5b4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2019 15:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.10.2019 № 41-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 30.10.2019 № 41-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-09-19-000074-b від 19.09.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Дані автоматичних індикаторів ризиків; Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень)законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-01 16:24:42
Запит замовнику на надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Ринкова в с.Річиця Ратнівського району Волинської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-19-000074-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п'ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Чому протоколом засідання тендерного комітету від 23.10.2019 №289 було відхилено тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Волиньекобуд» (далі –Товариство) по причині відсутності в тендерній пропозиції Товариства рішення уповноваженого органу (власника/наглядової ради/загальних зборів тощо) щодо надання згоди керівнику на вчинення значного правочину або довідки в довільній формі на бланку установи, про відсутність обмежень на вчинення значного правочину, коли, пунктом 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації було передбачено, що до формальних (несуттєвих) помилок належать відсутність інформації, надання якої вимагається у документі, якщо така інформація міститься в іншому документі або документах тендерної пропозиції, тоді як, Товариством в складі тендерної пропозиції надало документи на призначення та підтвердження права підпису директора Шипелика Михайла Миколайовича (файл «1-2_1-3 документи на підтвердження права підпису _оригінал_») та скановану копію оригіналу Статуту (файл «1-4 сканкопія статуту»), в якому абзацом 3 пункту 6.38 передбачено, що директор Товариства одноосібно (без погодження та затвердження загальними зборами Учасників) укладає угоди, в тому числі купівлі, продажу основних засобів, підряду, найму, страхування, транспортування, збереження, доручення, та ін. (в т.ч. і зовнішньоекономічні)?
2. Яким чином рішення тендерного комітету від 23.10.2019 №289 щодо відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Волиньекобуд» узгоджуються з вимогами абзаців 3 та 6 частини 1 статті 3 Закону?
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-06 16:25:34
Пояснення на запит від 01.11.2019 року
1. Вимогами тендерної документації на закупівлю робіт з нового будівництва амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Ринкова в с.Річиця Ратнівського району Волинської області передбачалося надання учасниками процедури закупівлі документа, що підтверджує правомочність на укладання договору про закупівлю (виписка з протоколу зборів засновників, оригінал/завірена належним чином копія наказу про призначення або довіреність або інший документ). У разі обмеження повноваження керівника установчими документами, в частині підписання Договору на визначену суму, надати відповідне рішення, що дозволяє йому підписувати договір на суму, яка зазначена в тендерній пропозиції. У випадках визначених законодавством України, надати рішення уповноваженого органу (власника/наглядової ради/загальних зборів тощо) щодо надання згоди керівнику на вчинення значного правочину. У разі, якщо згода органу на вчинення значного правочину згідно закону є необов’язковою, надати довідку про відсутність таких обмежень, в довільній формі на бланку установи.
В складі тендерної пропозиції ТзОВ «Волиньекобуд» (далі – Товариство) надано протокол загальних зборів учасників Товариства від 23.05.19 № 1, яким було прийнято рішення про приведення у відповідність до вимог Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.18 (дата набрання чинності 17.06.18) та затвердження нової редакції Статут Товариства. Відтак, нова редакція статуту встановлює особливий порядок надання згоди уповноваженими органами Товариства на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину, а саме: абзацом 16 пункту 6.3. передбачено, що рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, відноситься до компетенції Загальних Зборів Учасників (вищий орган Товариства). Відповідно до п.6.34. Статуту до компетенції Директора Товариства належить вирішення всіх питань, пов’язаних з управлінням поточною діяльністю Товариства, крім питань, що належать до виключної компетенції Загальних Зборів Учасників та наглядової ради Товариства (у разі утворення).
Окрім того, зазначаємо, що згідно ч.2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (у редакції від 20.09.2019р.) рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників.
Дана норма Закону є імперативною, яка вказує на необхідність надання згоди загальними зборами в будь-якому випадку, якщо йдеться про вчинення правочину вартість якого перевищує вищезазначені межі.
Недотримання даних вимог щодо укладення правочину може призвести до визнання його недійсним на підставі ст. 203 та 215 ЦК України.
Отже, враховуючи вищевикладене, ТзОВ «Волиньекобуд» мало надати рішення загальних зборів щодо надання згоди керівнику на вчинення значного правочину, а у разі відсутності обмежень, довідку в довільній формі на бланку установи для уникнення у майбутньому визнання правочину недійсним.
2. Вважаємо, що рішення тендерного комітету від 23.10.2019 №289 щодо відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Волиньекобуд» прийнято у відповідності до вимог законодавства про публічні закупівлі та не порушує принципів здійснення закупівель.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-11-20 14:31:31
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі
Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) надаємо заперечення до висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про результати моніторингу закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 – «45000000-7» – Будівельні роботи та поточний ремонт) «Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Ринкова в с.Річиця Ратнівського району Волинської області», оприлюдненого в електронній системі закупівель 13 листопада 2019 року. У констатуючій частині оприлюдненого висновку зазначено, що «За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено відхилення тендерних пропозицій за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону».
Замовник заперечує вищезазначений висновок з огляду на таке.
Вимогами тендерної документації на закупівлю робіт з нового будівництва амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Ринкова в с.Річиця Ратнівського району Волинської області передбачалося надання учасниками процедури закупівлі документа, що підтверджує правомочність на укладання договору про закупівлю. У разі обмеження повноваження керівника установчими документами, в частині підписання Договору на визначену суму, надати відповідне рішення, що дозволяє йому підписувати договір на суму, яка зазначена в тендерній пропозиції. У випадках визначених законодавством України, надати рішення уповноваженого органу (власника/наглядової ради/загальних зборів тощо) щодо надання згоди керівнику на вчинення значного правочину. У разі, якщо згода органу на вчинення значного правочину згідно закону є необов’язковою, надати довідку про відсутність таких обмежень, в довільній формі на бланку установи.
В складі тендерної пропозиції ТзОВ «Волиньекобуд» (далі – Товариство) надано протокол загальних зборів учасників Товариства від 23.05.19 № 1, яким було прийнято рішення про приведення у відповідність до вимог Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.18 (дата набрання чинності 17.06.18) та затвердження нової редакції Статут Товариства. Зазначеним протоколом не було підтверджено повноваження посадової особи учасника щодо одноосібного підпису договорів. Відтак, нова редакція статуту встановлює особливий порядок надання згоди уповноваженими органами Товариства на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину, а саме: абзацом 16 пункту 6.3. передбачено, що рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, відноситься до компетенції Загальних Зборів Учасників (вищий орган Товариства). Відповідно до п.6.34. Статуту до компетенції Директора Товариства належить вирішення всіх питань, пов’язаних з управлінням поточною діяльністю Товариства, крім питань, що належать до виключної компетенції Загальних Зборів Учасників та наглядової ради Товариства (у разі утворення).
Окрім того, зазначаємо, що згідно ч.2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (у редакції від 20.09.2019р.) рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників.
Дана норма Закону є імперативною, яка вказує на необхідність надання згоди загальними зборами в будь-якому випадку, якщо йдеться про вчинення правочину вартість якого перевищує вищезазначені межі.
Недотримання даних вимог щодо укладення правочину може призвести до визнання його недійсним на підставі ст. 203 та 215 ЦК України.
Отже, враховуючи вищевикладене, ТзОВ «Волиньекобуд» мало надати рішення загальних зборів щодо надання згоди керівнику на вчинення значного правочину, а у разі відсутності обмежень, довідку в довільній формі на бланку установи для уникнення у майбутньому визнання правочину недійсним.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «Волиньекобуд» не є безпідставним, оскільки даним учасником не було виконано вимогу пункту 3 розділу І Додатку 2 тендерної документації.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі від 13.11.2019 |
Дата публікації: | 27 листопада 2019 |
Документи:
27 листопада 2019 15:25
|
Електронний підпис |
27 листопада 2019 15:24
|
Позовна заява.pdf |
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 жовтня 2019 12:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛЕКСЮК СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ |
7 342 977,80
UAH з ПДВ
|
7 342 977,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" |
7 712 780,36
UAH з ПДВ
|
7 712 780,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОЛИЦЬКИЙ АГРОБУД" |
8 421 008,00
UAH з ПДВ
|
8 421 008,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд |
8 466 258,66
UAH з ПДВ
|
8 466 258,66
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛЕКСЮК СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ #2893404774 |
Відхилено |
7 342 977,80
UAH з ПДВ
|
17 жовтня 2019 09:34
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" #41255327 |
Відхилено |
7 712 780,36
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2019 10:26
|
ТОВ "ОЛИЦЬКИЙ АГРОБУД" #02184961 |
Переможець |
8 421 008,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2019 08:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2023 10:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2022 14:03
|
Дод.угода №10 від 16.12.2022.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2022 14:03
|
Додюугода №10 від 16.12.2022.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2022 13:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 13:04
|
Додаткова угода 9 від 30.12.2021.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 13:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 травня 2021 10:11
|
Дод.угода № 8 від 12.05.2021.pdf | зміни до договору |
12 травня 2021 10:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 08:13
|
ДУ №7 від 21.12.2020.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 08:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2020 15:49
|
Дод.угода № 6 від 18.11.2020.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2020 15:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 серпня 2020 12:16
|
Дод.угода № 5 від 20.08.2020.pdf | зміни до договору |
20 серпня 2020 12:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 серпня 2020 10:46
|
Дод.угода № 4 від 11.08.2020.pdf | зміни до договору |
11 серпня 2020 10:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 квітня 2020 15:52
|
Дод.угода № 3 від 07.04.20.pdf | зміни до договору |
09 квітня 2020 15:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2020 10:43
|
Дод. угода № 2 від 02.04.20.pdf | зміни до договору |
03 квітня 2020 10:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 листопада 2019 12:45
|
Дод.угода №1 від 12.11.19.pdf | зміни до договору |
12 листопада 2019 12:44
|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2019 09:31
|
Договір № 69-19 від 06.11.19.pdf | укладений |
07 листопада 2019 09:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення банківських реквізитів Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 69/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна назви та реквізитів Замовника, реквізитів Підрядника, внесення змін в порядок здійснення оплати, права та обов'язки сторін. Погодження орієнтовного плану фінансування підрядних робіт у 2020 році. Ціна договору після внесення змін - 8421008,00 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 69/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження виконання зобов'язань щодо виконання робіт, коригування календарного графіка виконання робіт (Додатку № 2). Ціна договору після внесення змін - 8421008,00 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 69/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування календарного графіка виконання робіт по об'єкту |
Номер договору про закупівлю: | 69/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування календарного графіка виконання робіт по об'єкту (Додаток № 2 до Договору). Ціна договору після внесення змін - 8421008,00 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 69/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування договірної ціни до Договору (Додаток № 3). Ціна договору після внесення змін - 8421008,00 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 69/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування договірної ціни до Договору (Додаток № 3). Продовження строку дії договору до 31.12.2021 року. Ціна договору після внесення змін - 8421008,00 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 69/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження орієнтовного плану фінансування підрядних робіт у 2021 році. Коригування календарного графіка виконання робіт по об'єкту. Ціна договору після внесення змін - 8421008,00 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 69/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування договірної ціни до Договору (Додаток № 3). Продовження строку дії договору до 31.12.2022 року. Ціна договору після внесення змін - 8421008,00 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 69/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування орієнтовного плану фінансування підрядних робіт по об`єкту будівництва (Додаток №1 до Договору). Дія Договору до 16.12.2022. |
Номер договору про закупівлю: | 69/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |