Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Ринкова в с.Річиця Ратнівського району Волинської області»
Очікувана вартість
8 568 692,40 UAH
UA-2019-09-19-000074-b 0bcdb201edf14cc1b328de3b64bca8c2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілона Лавренчук

+380332729077 gpd7030@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 42304390
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, Київський майдан, буд. 9
Контактна особа: Ілона Лавренчук
+380332729077
gpd7030@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 08:13
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2019 11:51
Очікувана вартість: 8 568 692,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 85 686,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 42843.46 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Ринкова в с.Річиця Ратнівського району Волинської області» (джерело фінансування закупівлі - бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44133, Україна, Волинська область, Ратнівський район, с.Річиця, вул.Ринкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються на підставі Ф-КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату згідно виставленого рахунку у розмірі не більше 30 % річного обсягу робіт відповідно до пункт 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1764 (із змінами) та постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 (із змінами) „Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2019 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 10:20
ТД.doc
19 вересня 2019 08:13
Додаток 13. Технічна частина.docx
19 вересня 2019 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 08:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 10:20
ТД.doc
19 вересня 2019 08:13
ТД.doc
19 вересня 2019 08:13
Додаток 13. Технічна частина.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-30-000039 ● 40e0a052a9d34288b1b5fa5a7032f5b4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2019 15:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
30.10.2019 № 41-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 30.10.2019 № 41-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-09-19-000074-b від 19.09.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Дані автоматичних індикаторів ризиків; Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень)законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-01 16:24:42

Запит замовнику на надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Ринкова в с.Річиця Ратнівського району Волинської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-19-000074-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п'ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Чому протоколом засідання тендерного комітету від 23.10.2019 №289 було відхилено тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Волиньекобуд» (далі –Товариство) по причині відсутності в тендерній пропозиції Товариства рішення уповноваженого органу (власника/наглядової ради/загальних зборів тощо) щодо надання згоди керівнику на вчинення значного правочину або довідки в довільній формі на бланку установи, про відсутність обмежень на вчинення значного правочину, коли, пунктом 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації було передбачено, що до формальних (несуттєвих) помилок належать відсутність інформації, надання якої вимагається у документі, якщо така інформація міститься в іншому документі або документах тендерної пропозиції, тоді як, Товариством в складі тендерної пропозиції надало документи на призначення та підтвердження права підпису директора Шипелика Михайла Миколайовича (файл «1-2_1-3 документи на підтвердження права підпису _оригінал_») та скановану копію оригіналу Статуту (файл «1-4 сканкопія статуту»), в якому абзацом 3 пункту 6.38 передбачено, що директор Товариства одноосібно (без погодження та затвердження загальними зборами Учасників) укладає угоди, в тому числі купівлі, продажу основних засобів, підряду, найму, страхування, транспортування, збереження, доручення, та ін. (в т.ч. і зовнішньоекономічні)?
2. Яким чином рішення тендерного комітету від 23.10.2019 №289 щодо відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Волиньекобуд» узгоджуються з вимогами абзаців 3 та 6 частини 1 статті 3 Закону?

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-06 16:25:34

Пояснення на запит від 01.11.2019 року

1. Вимогами тендерної документації на закупівлю робіт з нового будівництва амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Ринкова в с.Річиця Ратнівського району Волинської області передбачалося надання учасниками процедури закупівлі документа, що підтверджує правомочність на укладання договору про закупівлю (виписка з протоколу зборів засновників, оригінал/завірена належним чином копія наказу про призначення або довіреність або інший документ). У разі обмеження повноваження керівника установчими документами, в частині підписання Договору на визначену суму, надати відповідне рішення, що дозволяє йому підписувати договір на суму, яка зазначена в тендерній пропозиції. У випадках визначених законодавством України, надати рішення уповноваженого органу (власника/наглядової ради/загальних зборів тощо) щодо надання згоди керівнику на вчинення значного правочину. У разі, якщо згода органу на вчинення значного правочину згідно закону є необов’язковою, надати довідку про відсутність таких обмежень, в довільній формі на бланку установи.
В складі тендерної пропозиції ТзОВ «Волиньекобуд» (далі – Товариство) надано протокол загальних зборів учасників Товариства від 23.05.19 № 1, яким було прийнято рішення про приведення у відповідність до вимог Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.18 (дата набрання чинності 17.06.18) та затвердження нової редакції Статут Товариства. Відтак, нова редакція статуту встановлює особливий порядок надання згоди уповноваженими органами Товариства на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину, а саме: абзацом 16 пункту 6.3. передбачено, що рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, відноситься до компетенції Загальних Зборів Учасників (вищий орган Товариства). Відповідно до п.6.34. Статуту до компетенції Директора Товариства належить вирішення всіх питань, пов’язаних з управлінням поточною діяльністю Товариства, крім питань, що належать до виключної компетенції Загальних Зборів Учасників та наглядової ради Товариства (у разі утворення).
Окрім того, зазначаємо, що згідно ч.2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (у редакції від 20.09.2019р.) рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників.
Дана норма Закону є імперативною, яка вказує на необхідність надання згоди загальними зборами в будь-якому випадку, якщо йдеться про вчинення правочину вартість якого перевищує вищезазначені межі.
Недотримання даних вимог щодо укладення правочину може призвести до визнання його недійсним на підставі ст. 203 та 215 ЦК України.
Отже, враховуючи вищевикладене, ТзОВ «Волиньекобуд» мало надати рішення загальних зборів щодо надання згоди керівнику на вчинення значного правочину, а у разі відсутності обмежень, довідку в довільній формі на бланку установи для уникнення у майбутньому визнання правочину недійсним.
2. Вважаємо, що рішення тендерного комітету від 23.10.2019 №289 щодо відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Волиньекобуд» прийнято у відповідності до вимог законодавства про публічні закупівлі та не порушує принципів здійснення закупівель.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-11-20 14:31:31

Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі

Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) надаємо заперечення до висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про результати моніторингу закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 – «45000000-7» – Будівельні роботи та поточний ремонт) «Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Ринкова в с.Річиця Ратнівського району Волинської області», оприлюдненого в електронній системі закупівель 13 листопада 2019 року. У констатуючій частині оприлюдненого висновку зазначено, що «За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено відхилення тендерних пропозицій за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону».
Замовник заперечує вищезазначений висновок з огляду на таке.
Вимогами тендерної документації на закупівлю робіт з нового будівництва амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Ринкова в с.Річиця Ратнівського району Волинської області передбачалося надання учасниками процедури закупівлі документа, що підтверджує правомочність на укладання договору про закупівлю. У разі обмеження повноваження керівника установчими документами, в частині підписання Договору на визначену суму, надати відповідне рішення, що дозволяє йому підписувати договір на суму, яка зазначена в тендерній пропозиції. У випадках визначених законодавством України, надати рішення уповноваженого органу (власника/наглядової ради/загальних зборів тощо) щодо надання згоди керівнику на вчинення значного правочину. У разі, якщо згода органу на вчинення значного правочину згідно закону є необов’язковою, надати довідку про відсутність таких обмежень, в довільній формі на бланку установи.
В складі тендерної пропозиції ТзОВ «Волиньекобуд» (далі – Товариство) надано протокол загальних зборів учасників Товариства від 23.05.19 № 1, яким було прийнято рішення про приведення у відповідність до вимог Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.18 (дата набрання чинності 17.06.18) та затвердження нової редакції Статут Товариства. Зазначеним протоколом не було підтверджено повноваження посадової особи учасника щодо одноосібного підпису договорів. Відтак, нова редакція статуту встановлює особливий порядок надання згоди уповноваженими органами Товариства на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину, а саме: абзацом 16 пункту 6.3. передбачено, що рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, відноситься до компетенції Загальних Зборів Учасників (вищий орган Товариства). Відповідно до п.6.34. Статуту до компетенції Директора Товариства належить вирішення всіх питань, пов’язаних з управлінням поточною діяльністю Товариства, крім питань, що належать до виключної компетенції Загальних Зборів Учасників та наглядової ради Товариства (у разі утворення).
Окрім того, зазначаємо, що згідно ч.2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (у редакції від 20.09.2019р.) рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників.
Дана норма Закону є імперативною, яка вказує на необхідність надання згоди загальними зборами в будь-якому випадку, якщо йдеться про вчинення правочину вартість якого перевищує вищезазначені межі.
Недотримання даних вимог щодо укладення правочину може призвести до визнання його недійсним на підставі ст. 203 та 215 ЦК України.
Отже, враховуючи вищевикладене, ТзОВ «Волиньекобуд» мало надати рішення загальних зборів щодо надання згоди керівнику на вчинення значного правочину, а у разі відсутності обмежень, довідку в довільній формі на бланку установи для уникнення у майбутньому визнання правочину недійсним.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «Волиньекобуд» не є безпідставним, оскільки даним учасником не було виконано вимогу пункту 3 розділу І Додатку 2 тендерної документації.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 28 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі від 13.11.2019
Дата публікації: 27 листопада 2019

Документи:

27 листопада 2019 15:25
Електронний підпис
27 листопада 2019 15:24
Позовна заява.pdf

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2019 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛЕКСЮК СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 7 342 977,80
UAH з ПДВ
7 342 977,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" 7 712 780,36
UAH з ПДВ
7 712 780,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОЛИЦЬКИЙ АГРОБУД" 8 421 008,00
UAH з ПДВ
8 421 008,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд 8 466 258,66
UAH з ПДВ
8 466 258,66
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2019 13:23
Електронний підпис
06 жовтня 2019 13:21
кошторисний прибуток2.pdf
06 жовтня 2019 13:21
кошторисний прибуток1.pdf
06 жовтня 2019 13:21
зп машини4.pdf
06 жовтня 2019 13:21
зп машини3.pdf
06 жовтня 2019 13:21
зп машини2.pdf
06 жовтня 2019 13:21
зп машини1.pdf
06 жовтня 2019 13:21
загальновиробничі2.pdf
06 жовтня 2019 13:21
загальновиробничі1.pdf
06 жовтня 2019 13:20
дц2.pdf
06 жовтня 2019 13:20
дц1.pdf
06 жовтня 2019 13:20
вр9.pdf
06 жовтня 2019 13:20
вр8.pdf
06 жовтня 2019 13:20
вр7.pdf
06 жовтня 2019 13:20
вр60.pdf
06 жовтня 2019 13:20
вр6.pdf
06 жовтня 2019 13:20
вр59.pdf
06 жовтня 2019 13:20
вр58.pdf
06 жовтня 2019 13:20
вр57.pdf
06 жовтня 2019 13:20
вр56.pdf
06 жовтня 2019 13:20
вр55.pdf
06 жовтня 2019 13:20
вр54.pdf
06 жовтня 2019 13:20
вр53.pdf
06 жовтня 2019 13:20
вр52.pdf
06 жовтня 2019 13:20
вр51.pdf
06 жовтня 2019 13:20
вр50.pdf
06 жовтня 2019 13:20
вр5.pdf
06 жовтня 2019 13:20
вр49.pdf
06 жовтня 2019 13:20
вр48.pdf
06 жовтня 2019 13:20
вр47.pdf
06 жовтня 2019 13:20
вр46.pdf
06 жовтня 2019 13:20
вр45.pdf
06 жовтня 2019 13:20
вр44.pdf
06 жовтня 2019 13:20
вр43.pdf
06 жовтня 2019 13:20
вр42.pdf
06 жовтня 2019 13:20
вр41.pdf
06 жовтня 2019 13:20
вр40.pdf
06 жовтня 2019 13:20
вр4.pdf
06 жовтня 2019 13:20
вр39.pdf
06 жовтня 2019 13:20
вр38.pdf
06 жовтня 2019 13:20
вр37.pdf
06 жовтня 2019 13:20
вр36.pdf
06 жовтня 2019 13:20
вр35.pdf
06 жовтня 2019 13:20
вр34.pdf
06 жовтня 2019 13:20
вр33.pdf
06 жовтня 2019 13:20
вр32.pdf
06 жовтня 2019 13:19
вр31.pdf
06 жовтня 2019 13:19
вр30.pdf
06 жовтня 2019 13:19
вр3.pdf
06 жовтня 2019 13:19
вр29.pdf
06 жовтня 2019 13:19
вр28.pdf
06 жовтня 2019 13:19
вр27.pdf
06 жовтня 2019 13:19
вр26.pdf
06 жовтня 2019 13:19
вр25.pdf
06 жовтня 2019 13:19
вр24.pdf
06 жовтня 2019 13:19
вр23.pdf
06 жовтня 2019 13:19
вр22.pdf
06 жовтня 2019 13:19
вр21.pdf
06 жовтня 2019 13:19
вр20.pdf
06 жовтня 2019 13:19
вр2.pdf
06 жовтня 2019 13:19
вр19.pdf
06 жовтня 2019 13:19
вр18.pdf
06 жовтня 2019 13:19
вр17.pdf
06 жовтня 2019 13:19
вр16.pdf
06 жовтня 2019 13:19
вр15.pdf
06 жовтня 2019 13:19
вр14.pdf
06 жовтня 2019 13:19
вр13.pdf
06 жовтня 2019 13:19
вр12.pdf
06 жовтня 2019 13:19
вр11.pdf
06 жовтня 2019 13:19
вр10.pdf
06 жовтня 2019 13:19
вр1.pdf
06 жовтня 2019 13:19
7-5-1 3.pdf
06 жовтня 2019 13:19
7-5-1 2.pdf
06 жовтня 2019 13:19
7-5-1 1.pdf
06 жовтня 2019 13:19
7-4-1 2.pdf
06 жовтня 2019 13:19
7-4-1 1.pdf
06 жовтня 2019 13:19
7-3-1 2.pdf
06 жовтня 2019 13:19
7-3-1 1.pdf
06 жовтня 2019 13:19
7-2-1 3.pdf
06 жовтня 2019 13:19
7-2-1 2.pdf
06 жовтня 2019 13:19
7-2-1 1.pdf
06 жовтня 2019 13:19
7-1-1 3.pdf
06 жовтня 2019 13:19
7-1-1 2.pdf
06 жовтня 2019 13:19
7-1-1 1.pdf
06 жовтня 2019 13:19
6-3-4 2.pdf
06 жовтня 2019 13:19
6-3-4 1.pdf
06 жовтня 2019 13:19
6-3-3 2.pdf
06 жовтня 2019 13:19
6-3-3 1.pdf
06 жовтня 2019 13:18
6-3-2 2.pdf
06 жовтня 2019 13:18
6-3-2 1.pdf
06 жовтня 2019 13:18
6-3-1 4.pdf
06 жовтня 2019 13:18
6-3-1 3.pdf
06 жовтня 2019 13:18
6-3-1 2.pdf
06 жовтня 2019 13:18
6-3-1 1.pdf
06 жовтня 2019 13:18
6-2-1 3.pdf
06 жовтня 2019 13:18
6-2-1 2.pdf
06 жовтня 2019 13:18
6-2-1 1.pdf
06 жовтня 2019 13:18
6-1-1 3.pdf
06 жовтня 2019 13:18
6-1-1 2.pdf
06 жовтня 2019 13:18
6-1-1 1.pdf
06 жовтня 2019 13:18
4-1-1 3.pdf
06 жовтня 2019 13:18
4-1-1 2.pdf
06 жовтня 2019 13:18
4-1-1 1.pdf
06 жовтня 2019 13:18
2-1-9 6.pdf
06 жовтня 2019 13:18
2-1-9 5.pdf
06 жовтня 2019 13:18
2-1-9 4.pdf
06 жовтня 2019 13:18
2-1-9 3.pdf
06 жовтня 2019 13:18
2-1-9 2.pdf
06 жовтня 2019 13:18
2-1-9 1.pdf
06 жовтня 2019 13:18
2-1-8 2.pdf
06 жовтня 2019 13:18
2-1-8 1.pdf
06 жовтня 2019 13:18
2-1-7 2.pdf
06 жовтня 2019 13:18
2-1-7 1.pdf
06 жовтня 2019 13:18
2-1-6 2.pdf
06 жовтня 2019 13:18
2-1-6 1.pdf
06 жовтня 2019 13:18
2-1-5 3.pdf
06 жовтня 2019 13:18
2-1-5 2.pdf
06 жовтня 2019 13:18
2-1-5 1.pdf
06 жовтня 2019 13:18
2-1-4 5.pdf
06 жовтня 2019 13:18
2-1-4 4.pdf
06 жовтня 2019 13:18
2-1-4 3.pdf
06 жовтня 2019 13:18
2-1-4 2.pdf
06 жовтня 2019 13:18
2-1-4 1.pdf
06 жовтня 2019 13:18
2-1-3 9.pdf
06 жовтня 2019 13:18
2-1-3 8.pdf
06 жовтня 2019 13:18
2-1-3 7.pdf
06 жовтня 2019 13:18
2-1-3 6.pdf
06 жовтня 2019 13:18
2-1-3 5.pdf
06 жовтня 2019 13:18
2-1-3 4.pdf
06 жовтня 2019 13:18
2-1-3 3.pdf
06 жовтня 2019 13:18
2-1-3 2.pdf
06 жовтня 2019 13:18
2-1-3 15.pdf
06 жовтня 2019 13:18
2-1-3 14.pdf
06 жовтня 2019 13:18
2-1-3 13.pdf
06 жовтня 2019 13:18
2-1-3 12.pdf
06 жовтня 2019 13:18
2-1-3 11.pdf
06 жовтня 2019 13:18
2-1-3 10.pdf
06 жовтня 2019 13:18
2-1-3 1.pdf
06 жовтня 2019 13:17
2-1-2 2.pdf
06 жовтня 2019 13:17
2-1-2 1.pdf
06 жовтня 2019 13:17
2-1-1 9.pdf
06 жовтня 2019 13:17
2-1-1 8.pdf
06 жовтня 2019 13:17
2-1-1 7.pdf
06 жовтня 2019 13:17
2-1-1 6.pdf
06 жовтня 2019 13:17
2-1-1 5.pdf
06 жовтня 2019 13:17
2-1-1 4.pdf
06 жовтня 2019 13:17
2-1-1 3.pdf
06 жовтня 2019 13:17
2-1-1 21.pdf
06 жовтня 2019 13:17
2-1-1 20.pdf
06 жовтня 2019 13:17
2-1-1 2.pdf
06 жовтня 2019 13:17
2-1-1 19.pdf
06 жовтня 2019 13:17
2-1-1 18.pdf
06 жовтня 2019 13:17
2-1-1 17.pdf
06 жовтня 2019 13:17
2-1-1 16.pdf
06 жовтня 2019 13:17
2-1-1 15.pdf
06 жовтня 2019 13:17
2-1-1 14.pdf
06 жовтня 2019 13:17
2-1-1 13.pdf
06 жовтня 2019 13:17
2-1-1 12.pdf
06 жовтня 2019 13:17
2-1-1 11.pdf
06 жовтня 2019 13:17
2-1-1 10.pdf
06 жовтня 2019 13:17
2-1-1 1.pdf
06 жовтня 2019 13:17
додаток3 2.pdf
06 жовтня 2019 13:17
додаток3 1.pdf
06 жовтня 2019 13:17
IDUKR 2.pdf
06 жовтня 2019 13:17
IDUKR 1.pdf
06 жовтня 2019 13:17
спр2.pdf
06 жовтня 2019 13:17
спр1.pdf
06 жовтня 2019 13:17
свпп 2.pdf
06 жовтня 2019 13:17
свпп 1.pdf
06 жовтня 2019 13:17
розрахунок зп2.pdf
06 жовтня 2019 13:17
розрахунок зп1.pdf
06 жовтня 2019 13:17
рахунок.pdf
06 жовтня 2019 13:17
оренда Триол5.pdf
06 жовтня 2019 13:17
оренда Триол4.pdf
06 жовтня 2019 13:17
оренда Триол3.pdf
06 жовтня 2019 13:17
оренда Триол2.pdf
06 жовтня 2019 13:17
оренда Триол1.pdf
06 жовтня 2019 13:17
оренда МУВГ3.pdf
06 жовтня 2019 13:17
оренда МУВГ2.pdf
06 жовтня 2019 13:17
оренда МУВГ1.pdf
06 жовтня 2019 13:17
лiцензiя Ваша безпека.pdf
06 жовтня 2019 13:17
ліцензія Олексюк3.pdf
06 жовтня 2019 13:17
ліцензія Олексюк2.pdf
06 жовтня 2019 13:17
ліцензія Олексюк1.pdf
06 жовтня 2019 13:17
ліцензія Константа-М.PDF
06 жовтня 2019 13:17
лист згода константа.PDF
06 жовтня 2019 13:17
кп Добре.pdf
06 жовтня 2019 13:17
ЄДР 4.pdf
06 жовтня 2019 13:17
ЄДР 3.pdf
06 жовтня 2019 13:17
ЄДР 2.pdf
06 жовтня 2019 13:17
ЄДР 1.pdf
06 жовтня 2019 13:17
дозвіл держпраці.pdf
06 жовтня 2019 13:17
додаток9.pdf
06 жовтня 2019 13:17
додаток8.pdf
06 жовтня 2019 13:17
додаток7 2.pdf
06 жовтня 2019 13:17
додаток7 1.pdf
06 жовтня 2019 13:17
додаток6.pdf
06 жовтня 2019 13:17
додаток5.pdf
06 жовтня 2019 13:16
додаток4.pdf
06 жовтня 2019 13:16
додаток12 9.pdf
06 жовтня 2019 13:16
додаток12 8.pdf
06 жовтня 2019 13:16
додаток12 7.pdf
06 жовтня 2019 13:16
додаток12 6.pdf
06 жовтня 2019 13:16
додаток12 5.pdf
06 жовтня 2019 13:16
додаток12 4.pdf
06 жовтня 2019 13:16
додаток12 3.pdf
06 жовтня 2019 13:16
додаток12 2.pdf
06 жовтня 2019 13:16
додаток12 10.pdf
06 жовтня 2019 13:16
додаток12 1.pdf
06 жовтня 2019 13:16
додаток10.pdf
06 жовтня 2019 13:16
додаток1.pdf
06 жовтня 2019 13:16
додаток до IDUKR.pdf
06 жовтня 2019 13:16
договір Конище7.pdf
06 жовтня 2019 13:16
договір Конище6.pdf
06 жовтня 2019 13:16
договір Конище5.pdf
06 жовтня 2019 13:16
договір Конище4.pdf
06 жовтня 2019 13:16
договір Конище3.pdf
06 жовтня 2019 13:16
договір Конище2.pdf
06 жовтня 2019 13:16
договір Конище1.pdf
06 жовтня 2019 13:16
договір Добре3.pdf
06 жовтня 2019 13:16
договір Добре2.pdf
06 жовтня 2019 13:16
договір Добре1.pdf
06 жовтня 2019 13:16
довкілля.pdf
06 жовтня 2019 13:16
Довідкамвс.p7s
06 жовтня 2019 13:16
довідка МВС.pdf
06 жовтня 2019 13:16
довідка Конище.pdf
06 жовтня 2019 13:16
довідка ДПС.pdf
06 жовтня 2019 13:16
довідка Добре.pdf
06 жовтня 2019 13:16
декларація мтб2.pdf
06 жовтня 2019 13:16
декларація мтб1.pdf
06 жовтня 2019 13:16
відгук Конище.pdf
06 жовтня 2019 13:16
відгук Добре.pdf
06 жовтня 2019 13:16
антикорупційна.pdf
06 жовтня 2019 13:16
аналіз5.pdf
06 жовтня 2019 13:16
аналіз4.pdf
06 жовтня 2019 13:16
аналіз3.pdf
06 жовтня 2019 13:16
аналіз2.pdf
06 жовтня 2019 13:16
аналіз1.pdf
06 жовтня 2019 13:16
Протокол НР.7Z
06 жовтня 2019 13:16
Наказ Фролова Ю.М.7Z
06 жовтня 2019 13:16
Лист для клієнтів.7z
06 жовтня 2019 13:16
Гарантія 14929-19.7z
06 жовтня 2019 13:16
Витяг із Статуту.7z
06 жовтня 2019 13:16
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

06 жовтня 2019 16:48
Електронний підпис
06 жовтня 2019 16:48
1-5 ліцензія _оригінал_.PDF
06 жовтня 2019 16:48
lic_zaver.pdf
06 жовтня 2019 16:48
Підписаний_G1019-7724-GL_tender.pdf
06 жовтня 2019 16:48
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
06 жовтня 2019 16:48
4-11 кошторис ч1.PDF
06 жовтня 2019 16:48
4-7 Проект договору.PDF
06 жовтня 2019 16:48
1-4 сканкопія статуту.PDF
06 жовтня 2019 16:48
4-9 тендерна пропозиція.PDF
06 жовтня 2019 16:48
1-4 опис документів.PDF
06 жовтня 2019 16:48
1-4 протокол до статуту.PDF
06 жовтня 2019 16:48
4-11 кошторис ч2.PDF
06 жовтня 2019 16:48
4-11 кошторис ч3.PDF
06 жовтня 2019 16:48
4-6 лист РНБО.PDF
06 жовтня 2019 16:48
Підписаний_Лицензия.pdf
06 жовтня 2019 16:48
1-4 статут копія.PDF

Публічні документи

28 жовтня 2019 11:58
Електронний підпис
28 жовтня 2019 11:51
4.Розрахунок прибутку.pdf
06 жовтня 2019 13:45
Електронний підпис
06 жовтня 2019 13:43
24.Локальні кошториси.pdf
06 жовтня 2019 13:43
23.Договірна ціна.pdf
06 жовтня 2019 13:43
22.Тендерна пропозиція.pdf
06 жовтня 2019 13:43
20.Проект договору.pdf
06 жовтня 2019 13:43
19.Довідка додаток 9.pdf
06 жовтня 2019 13:43
18.Лист-згода.pdf
06 жовтня 2019 13:43
13.Довідка ст.17.pdf
06 жовтня 2019 13:43
12.Відгуки.pdf
06 жовтня 2019 13:43
11.Договори- Кб-3 .pdf
06 жовтня 2019 13:43
6.Дозволи.pdf
06 жовтня 2019 13:43
5.Ліцензія з додатком.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2019 18:44
Електронний підпис
04 жовтня 2019 18:39
Підписаний_G1019-7934-GL_tender.pdf
04 жовтня 2019 18:39
Підписаний_Лицензия(2).pdf
04 жовтня 2019 18:38
4.7. Проект договору.PDF
04 жовтня 2019 18:38
4.9.Тендерна пропозиція.PDF
04 жовтня 2019 18:38
4.5.Лист-згода Додаток 8.PDF
04 жовтня 2019 18:38
4.6. Лист Додаток 9.PDF
04 жовтня 2019 18:37
1.4.Статут новий.pdf
04 жовтня 2019 18:37
1.3.Довідка п9 ст 9 ЗУ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛЕКСЮК СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"

ТОВ "ОЛИЦЬКИЙ АГРОБУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛЕКСЮК СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#2893404774
Відхилено 7 342 977,80
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 09:34
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"
#41255327
Відхилено 7 712 780,36
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 10:26
ТОВ "ОЛИЦЬКИЙ АГРОБУД"
#02184961
Переможець 8 421 008,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 08:44

Документи

17 жовтня 2019 09:34
Електронний підпис

Документи

24 жовтня 2019 10:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2019 08:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОЛИЦЬКИЙ АГРОБУД"
#02184961
8 421 008,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2023 10:28
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2022 14:03
Дод.угода №10 від 16.12.2022.pdf зміни до договору
16 грудня 2022 14:03
Додюугода №10 від 16.12.2022.pdf зміни до договору
16 грудня 2022 13:39
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 13:04
Додаткова угода 9 від 30.12.2021.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 13:03
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2021 10:11
Дод.угода № 8 від 12.05.2021.pdf зміни до договору
12 травня 2021 10:11
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 08:13
ДУ №7 від 21.12.2020.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 08:12
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2020 15:49
Дод.угода № 6 від 18.11.2020.pdf зміни до договору
18 листопада 2020 15:48
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2020 12:16
Дод.угода № 5 від 20.08.2020.pdf зміни до договору
20 серпня 2020 12:15
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2020 10:46
Дод.угода № 4 від 11.08.2020.pdf зміни до договору
11 серпня 2020 10:44
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2020 15:52
Дод.угода № 3 від 07.04.20.pdf зміни до договору
09 квітня 2020 15:51
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2020 10:43
Дод. угода № 2 від 02.04.20.pdf зміни до договору
03 квітня 2020 10:42
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2019 12:45
Дод.угода №1 від 12.11.19.pdf зміни до договору
12 листопада 2019 12:44
Електронний підпис укладений
07 листопада 2019 09:31
Договір № 69-19 від 06.11.19.pdf укладений
07 листопада 2019 09:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення банківських реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 69/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви та реквізитів Замовника, реквізитів Підрядника, внесення змін в порядок здійснення оплати, права та обов'язки сторін. Погодження орієнтовного плану фінансування підрядних робіт у 2020 році. Ціна договору після внесення змін - 8421008,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 69/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження виконання зобов'язань щодо виконання робіт, коригування календарного графіка виконання робіт (Додатку № 2). Ціна договору після внесення змін - 8421008,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 69/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування календарного графіка виконання робіт по об'єкту
Номер договору про закупівлю: 69/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування календарного графіка виконання робіт по об'єкту (Додаток № 2 до Договору). Ціна договору після внесення змін - 8421008,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 69/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування договірної ціни до Договору (Додаток № 3). Ціна договору після внесення змін - 8421008,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 69/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування договірної ціни до Договору (Додаток № 3). Продовження строку дії договору до 31.12.2021 року. Ціна договору після внесення змін - 8421008,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 69/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження орієнтовного плану фінансування підрядних робіт у 2021 році. Коригування календарного графіка виконання робіт по об'єкту. Ціна договору після внесення змін - 8421008,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 69/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування договірної ціни до Договору (Додаток № 3). Продовження строку дії договору до 31.12.2022 року. Ціна договору після внесення змін - 8421008,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 69/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування орієнтовного плану фінансування підрядних робіт по об`єкту будівництва (Додаток №1 до Договору). Дія Договору до 16.12.2022.
Номер договору про закупівлю: 69/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2019 — 16 грудня 2022
Сума оплати за договором: 7 991 894,64
UAH (в тому числі ПДВ 1 331 982,44 UAH)