Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби дезинфікуючі
Очікувана вартість
62 117,28 UAH
UA-2019-09-19-000022-a 8e1e80f836dc465284cb2dc2d6e36d64
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мироненко Тетяна

+380574578364 mironenko@usv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАНЮТИНСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081305
Місцезнаходження: 64660, Україна , Харківська обл., смт Панютине, вул. Заводська, 5
Контактна особа: Мироненко Тетяна
+380574578364
mironenko@usv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 08:40
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2019 10:00
Очікувана вартість: 62 117,28 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 310,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
323 кг
Засоби дезинфікуючі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64660, Україна, Харківська обл., смт Панютине, Заводська будинок 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ПОКУПЕЦЬ оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ кожну прийняту партію ТОВАРУ не пізніше 30 банківських днів з дати поставки ТОВАРУ ПОКУПЦЮ, але не раніше реєстрації податкової накладної, при умові своєчасного надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ належним чином оформлених рахунку-фактури, видаткової накладної, податкової накладної, Акту прийому-передачі, товарно-транспортної накладної, документів якості на поставлений ТОВАР. У документах, а саме: рахунку-фактурі, видатковій накладній, Акті прийому-предачі, товарно-транспортної накладній, податковій накладній повинен бути код товару згідно УКТ ЗЕД Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" 58 410,00
UAH з ПДВ
58 410,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2019 12:15
Електронний підпис
01 жовтня 2019 12:14
Установчі документи.pdf
01 жовтня 2019 12:14
Технічний опис.pdf
01 жовтня 2019 12:14
Технічний опис 2.pdf
01 жовтня 2019 12:14
Тендерна пропозиція.pdf
01 жовтня 2019 12:14
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАРТУНАТ"

Інформація про відміну

Дата відміни
04 жовтня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій