Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення санації (капітальний ремонт) будівлі комунального некомерційного підприємства "Благовіщенської центральної районної лікарні" Благовіщенської районної ради м. Благовіщенське, вул. О.Гуменюка, 2, Кіровоградська область
Очікувана вартість
3 875 997,60 UAH
UA-2019-09-18-002875-b 570ebb2bd284466895938524e2d4e180
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Валеріївна Голубенко

+380525921175 ul-likarnya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОВІЩЕНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" БЛАГОВІЩЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01995309
Місцезнаходження: 26400, Україна , Кіровоградська обл., Благовіщенський район місто Благовіщенське, ВУЛИЦЯ ОРЕСТА ГУМЕНЮКА будинок 2
Контактна особа: Олена Валеріївна Голубенко
+380525921175
ul-likarnya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 22:46
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 14:40
Очікувана вартість: 3 875 997,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 876,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля здійснюється з врахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”. Термін виконання робіт: до 31.12.2020 року з урахуванням кошторисних призначень на 2019 та 2020 рік (але в будь-якому випадку до повного завершення виконання робіт в тому числі з урахуванням кошторисних призначень). Орієнтована сума фінансування на 2019 рік: 1000000,00 грн.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Проведення санації (капітальний ремонт) будівлі комунального некомерційного підприємства "Благовіщенської центральної районної лікарні" Благовіщенської районної ради м. Благовіщенське, вул. О.Гуменюка, 2, Кіровоградська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26400, Україна, Кіровоградська область, м. Благовіщенське, вул. О.Гуменюка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 днів з дня підписання документів Замовником (Оплата за договором підряду здійснюється на підставі актів за формою КБ-2 та КБ-3 протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним.), але з урахуванням наявності відповідних кошторисних призначень,в разі затримки фінансування або відсутності кошторисних призначень розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України – на умовах відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. Замовник може здійснювати попередню оплату виконання робіт відповідно до вимог чинного законодавства України. Джерело фінансування: Державний бюджет Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2019 22:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 22:52
Техн. завда. Дод. 2.pdf
18 вересня 2019 22:52
ТД_кпаремонт_2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Будкомплект 3 109 000,00
UAH з ПДВ
3 109 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТОМАШЕВСЬКИЙ ІВАН МИХАЙЛОВИЧ" 3 700 000,00
UAH з ПДВ
3 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2019 14:10
10.imd
09 жовтня 2019 17:56
Довідка по корупції
09 жовтня 2019 17:56
Відсутніть судимості
02 жовтня 2019 18:33
Електронний підпис
02 жовтня 2019 17:51
Статут.pdf
02 жовтня 2019 17:51
Рішення засновника.pdf
02 жовтня 2019 17:51
Ліцензія2.pdf
02 жовтня 2019 17:51
Копія аналог договору.pdf
02 жовтня 2019 17:51
Календарний графік.pdf
02 жовтня 2019 17:51
Зведена довідка.pdf
02 жовтня 2019 17:51
Договори оренди ТЗ.pdf
02 жовтня 2019 17:51
Довідка по санкціям.pdf
02 жовтня 2019 17:51
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
02 жовтня 2019 17:51
Витяг платника ПДВ.pdf
02 жовтня 2019 17:51
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2019 13:08
Пропозиція.jpg
03 жовтня 2019 13:08
Податкове.pdf
03 жовтня 2019 13:08
Інформаційна довідка.jpg
03 жовтня 2019 13:08
Вытяг2.jpg
03 жовтня 2019 13:08
Вытяг1.jpg
03 жовтня 2019 13:08
Витяг3.jpg
03 жовтня 2019 13:08
ВИтяг зЄДРПОУ.pdf
03 жовтня 2019 13:08
img027.pdf
03 жовтня 2019 13:08
img026.pdf
03 жовтня 2019 13:08
img025.pdf
03 жовтня 2019 13:08
img024.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Будкомплект

ФОП "ТОМАШЕВСЬКИЙ ІВАН МИХАЙЛОВИЧ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Будкомплект
#31826877
3 109 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2024 11:33
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 13:19
ДУ.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 13:15
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2020 13:32
Scan-200602-0001.pdf зміни до договору
02 червня 2020 13:31
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2020 12:20
Додаткова угода (1).pdf зміни до договору
30 січня 2020 12:18
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2019 16:36
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 16:28
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 22:07
Договiр.pdf укладений
22 жовтня 2019 22:05
Додатки.pdf укладений
22 жовтня 2019 22:05
Календарний_план.pdf укладений
22 жовтня 2019 22:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження порядку попередньої оплати за договором
Номер договору про закупівлю: № 57
Договір:
Номер додаткової угоди: № 57/ДУ 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження фінансування на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: № 57
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення фінансування по основному договору
Номер договору про закупівлю: № 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення фінансування по основному договору.
Номер договору про закупівлю: № 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 700 508,86
UAH (в тому числі ПДВ 116 751,48 UAH)