Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

частини до аудіо- та відеообладнання (вітрозахист для мікрофонів)
Очікувана вартість
13 765,00 UAH
UA-2019-09-18-002806-b 5bc36f01c45b4a5aab955158d776a503
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василь Стойка

+380997339594 stouka@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Публічне акціонерне товариство "Національна суспільна телерадіокомпанія України", Філія публічного акціонерного товариства "Національна суспільна телерадіокомпанія України" "Закарпатська регіональна дирекція"
Код ЄДРПОУ: 40020567
Вебсайт: http://uz.suspilne.media
Місцезнаходження: 88018, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Київська набережна, 18
Контактна особа: Василь Стойка
+380997339594
stouka@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 19:31
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 21:00
Очікувана вартість: 13 765,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 137,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 штука
частини до аудіо- та відеообладнання (вітрозахист для мікрофонів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88018, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, вул. Київська набережна, 18,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2019 19:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 19:31
TД_ вітрозахисти 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 09:04
Дата відповіді: 19 вересня 2019 13:01
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання. Відповіді наступні 1.Так, на торги допускаємо товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає технічним вимогам щодо предмета закупівлі. Необхідні зміни (такі вимоги для всіх учасників ми внесли до тендерної документації, а саме додали пункт 6.3. до Розділу III. Тендерної документації та підкріпили в систему. 2. До участі в закупівлі допускаємо ФОП неплатників ПДВ. Пропозиція ФОП неплатника ПДВ розглядатиметься як остаточна. Переможця визначить система за найнижчою ціною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 21:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ 13 296,96
UAH з ПДВ
13 296,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 12:02
Pasport 1ST.PDF
03 жовтня 2019 12:02
Гарантія на документи.pdf
03 жовтня 2019 12:02
Сканировать1 — копия.PDF
03 жовтня 2019 12:02
Витяг розширений.pdf
03 жовтня 2019 12:02
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
03 жовтня 2019 12:02
Pasport 12-13ST.PDF
03 жовтня 2019 12:02
ДОВІДКА ЗГІДНО ІЗ СТ.17.pdf
03 жовтня 2019 12:02
Dovidka SCHET.PDF
03 жовтня 2019 12:02
Pasport 2ST.PDF
03 жовтня 2019 12:02
ID KOD.PDF
03 жовтня 2019 12:02
Vipiska.PDF
03 жовтня 2019 12:02
Vityag.PDF
03 жовтня 2019 12:02
ДОВІДКА документи.pdf
03 жовтня 2019 12:02
Vipiska2.PDF
03 жовтня 2019 12:02
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ

Інформація про відміну

Дата відміни
03 жовтня 2019 21:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій