Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

картриджі з тонером Canon 737
Очікувана вартість
4 642,00 UAH
UA-2019-09-18-002791-b 57bffd72eb2e4f1fb8f83c0191827874
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Михайлівна Рєзнік

+380567902341 dvufk@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ВИЩЕ УЧИЛИЩЕ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»
Код ЄДРПОУ: 04544524
Місцезнаходження: 49033, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гладкова, 39
Контактна особа: Тетяна Михайлівна Рєзнік
+380567902341
dvufk@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 19:06
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2019 20:00
Початок аукціону: 27 вересня 2019 14:42
Очікувана вартість: 4 642,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
картриджі з тонером Canon 737
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49033, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Гладкова, будинок 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар проводяться Замовником у безготівковому порядку протягом 20 банківських днів після поставки товару шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі накладних документів, підписаних уповноваженими представниками сторін. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2019 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 17:32
оголошення (картриджи)-2.docx
20 вересня 2019 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 19:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 17:32
оголошення (картриджи)-2.docx
18 вересня 2019 19:06
оголошення (картриджи).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 09:04
Дата відповіді: 20 вересня 2019 10:14
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник!
1.Відповідно до Додатку №1 оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів замовник допускає поставку еквівалентних товарів. При цьому у разі поставки еквівалентного товару, товар має бути з технічними та якісними характеристиками рівноцінними, або покращеними, ніж визначені замовником у даному оголошенні.
2.Згідно з п.5 Додатку №2 оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів замовник вимагає від учасників надати у складі пропозиції документи, які підтверджують якісні характеристики товару, а також його походження, а саме: «Копії чинних на дату подання пропозиції сертифікатів якості виробника, або реєстраційного посвідчення, або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або декларації виробника, або інший подібний документ, що підтверджує характеристики, якості товару та відповідності товару вимогам, встановленим до даного товару на території України нормам і правилам. Для підтвердження відповідності товару вимогам Замовника у складі пропозиції учасники можуть надавати документи, які вважають за необхідне. Також у складі пропозиції учасники торгів можуть надати копії чинних на дату подання пропозиції сертифікатів якості виробника, або реєстраційного посвідчення, або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або декларацію виробника, або інший подібний документ, що підтверджує характеристики, якість матеріалу, з якого виготовлено товар та відповідність вимогам, встановленим до матеріалу, з якого виготовлено Товар, на території України нормам і правилам.»
Також, у разі, якщо учасник пропонує еквівалентний товар, то відповідно до п.6 Додатку №2 оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів він зобов’язаний надати замовнику порівняльну таблицю щодо порівняння технічних, якісних вимог, характеристик і складу товару, визначених замовником та запропонованих учасником. У таблиці порівнюються технічні параметри товару учасника з технічними параметрами товару виставленими замовником з супроводженням записом по кожній позиції щодо їх відповідності/ невідповідності параметрам замовника.
Наявність у складі пропозиції учасника вищевказаної порівняльної таблиці дає можливість, як замовнику, так і будь-якій іншій зацікавленій особі ідентифікувати не тільки торгову марку, модель товару, що пропонує учасник, а й порівняти технічні та якісні характеристики товару учасника з аналогічними параметрами замовника.
Таким чином, наявність зазначених вимог в оголошеннях про проведення закупівлі через систему електронних торгів, які оприлюднюються замовником в системі електронних торгів PROZORRO забезпечує в цій частині дотримання такого принципу закупівель, як «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель».
3.До участі в закупівлі на рівних умовах допускаються, в тому числі всі зацікавлені фізичні особи-підприємці, незважаючи на систему оподаткування на якій вони перебувають. Єдиним критерієм оцінки є ціна пропозиції, яка розглядається замовником, як остаточна, в незалежності від того, чи включає ціна податок на додану вартість.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2019 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ" 3 199,20
UAH з ПДВ
3 199,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" 3 600,00
UAH з ПДВ
3 600,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ 3 780,00
UAH з ПДВ
3 780,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДЯТЛЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" 4 000,00
UAH з ПДВ
4 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" 4 500,00
UAH з ПДВ
4 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2019 19:46
Устав БЛАСТ.pdf
26 вересня 2019 19:46
Сертификат Картриджи.pdf
26 вересня 2019 19:46
Св-во Рег+Св-во ПДВ БЛАСТ.pdf
26 вересня 2019 19:46
Несертификация2.pdf
26 вересня 2019 19:46
Несертификация.pdf
26 вересня 2019 19:46
ЛИСТ-ВІДГУК Бласт.pdf
26 вересня 2019 19:46
Лист Гарантия 001.pdf
26 вересня 2019 19:46
Лист гарант Ст.17.pdf
26 вересня 2019 19:46
Договір 3 прикл(5 лист).pdf
26 вересня 2019 19:46
Договір 2 прикл (4 листа).pdf
26 вересня 2019 19:46
Витяг БЛАСТ(7 лист)pdf.pdf
26 вересня 2019 19:46
Висновок СЕС Canon.pdf
26 вересня 2019 19:46
БЛАСТ Св-во рег(2 листа).pdf
26 вересня 2019 19:46
Бласт Св-во НДС.pdf
26 вересня 2019 19:46
Банк довідки.pdf

Публічні документи

30 вересня 2019 11:55
Електронний підпис
25 вересня 2019 14:39
Електронний підпис
25 вересня 2019 14:38
Гарантійний лист3.pdf
25 вересня 2019 14:38
4. Витяг платника ПДВ.pdf
25 вересня 2019 14:38
Сертифікація 1.pdf
25 вересня 2019 14:38
Видаткова аудитори.pdf
25 вересня 2019 14:38
Відомість про участника.pdf
25 вересня 2019 14:38
8. Статут.pdf
25 вересня 2019 14:38
Договір аудитори.pdf
25 вересня 2019 14:38
Гарантійний лист.pdf
25 вересня 2019 14:38
Накладна і договір НБ.pdf
25 вересня 2019 14:38
9.2.Протокол.pdf
25 вересня 2019 14:38
Довідка про досвід.pdf
25 вересня 2019 14:38
Кваліфікація.pdf
25 вересня 2019 14:38
Договір Комел.pdf
25 вересня 2019 14:38
Сертифікація 3.pdf
25 вересня 2019 14:38
Наказ _1К.jpg
25 вересня 2019 14:38
Сертифікація 2.pdf
25 вересня 2019 14:38
Виписка.pdf
25 вересня 2019 14:38
Гарантійний лист2.pdf
25 вересня 2019 14:38
Гарантійний лист1.pdf
25 вересня 2019 14:38
Витяг.pdf

Публічні документи

26 вересня 2019 18:13
Уставн докум.zip
26 вересня 2019 18:13
Технічна частина.zip

Публічні документи

26 вересня 2019 13:03
Витяг з реэстру.jpg
26 вересня 2019 13:03
Доки ЧП Шульц.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"

Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ

ФОП "ДЯТЛЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"

ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ"
#31152328
Відхилено 3 199,20
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 16:43
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
#41460372
Переможець 3 600,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2019 12:58

Документи

27 вересня 2019 16:43
Електронний підпис
27 вересня 2019 16:42
протокол 136-1.pdf

Документи

30 вересня 2019 12:58
Електронний підпис
30 вересня 2019 12:34
протокол 136-2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2019 12:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
#41460372
3 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 вересня 2019 12:58
Електронний підпис
30 вересня 2019 12:34
протокол 136-2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 17:57
123-ЕТ ДУ (картриджи).pdf укладений
23 грудня 2019 17:56
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2019 18:06
123-ЕТ (картриджи).pdf укладений
07 жовтня 2019 18:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: за взаємною згодою сторін