Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
картриджі з тонером Canon 737
Очікувана вартість
4 642,00 UAH
UA-2019-09-18-002791-b ● 57bffd72eb2e4f1fb8f83c0191827874
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ВИЩЕ УЧИЛИЩЕ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» |
Код ЄДРПОУ: | 04544524 |
Місцезнаходження: | 49033, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гладкова, 39 |
Контактна особа: |
Тетяна Михайлівна Рєзнік +380567902341 dvufk@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2019 19:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2019 20:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 вересня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 27 вересня 2019 14:42 |
Очікувана вартість: | 4 642,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
картриджі з тонером Canon 737
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49033, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Гладкова, будинок 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар проводяться Замовником у безготівковому порядку протягом 20 банківських днів після поставки товару шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі накладних документів, підписаних уповноваженими представниками сторін. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2019 17:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2019 17:32 |
оголошення (картриджи)-2.docx |
20 вересня 2019 17:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 вересня 2019 17:32 |
оголошення (картриджи)-2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 09:04
Дата відповіді: 20 вересня 2019 10:14
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник!
1.Відповідно до Додатку №1 оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів замовник допускає поставку еквівалентних товарів. При цьому у разі поставки еквівалентного товару, товар має бути з технічними та якісними характеристиками рівноцінними, або покращеними, ніж визначені замовником у даному оголошенні.
2.Згідно з п.5 Додатку №2 оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів замовник вимагає від учасників надати у складі пропозиції документи, які підтверджують якісні характеристики товару, а також його походження, а саме: «Копії чинних на дату подання пропозиції сертифікатів якості виробника, або реєстраційного посвідчення, або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або декларації виробника, або інший подібний документ, що підтверджує характеристики, якості товару та відповідності товару вимогам, встановленим до даного товару на території України нормам і правилам. Для підтвердження відповідності товару вимогам Замовника у складі пропозиції учасники можуть надавати документи, які вважають за необхідне. Також у складі пропозиції учасники торгів можуть надати копії чинних на дату подання пропозиції сертифікатів якості виробника, або реєстраційного посвідчення, або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або декларацію виробника, або інший подібний документ, що підтверджує характеристики, якість матеріалу, з якого виготовлено товар та відповідність вимогам, встановленим до матеріалу, з якого виготовлено Товар, на території України нормам і правилам.»
Також, у разі, якщо учасник пропонує еквівалентний товар, то відповідно до п.6 Додатку №2 оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів він зобов’язаний надати замовнику порівняльну таблицю щодо порівняння технічних, якісних вимог, характеристик і складу товару, визначених замовником та запропонованих учасником. У таблиці порівнюються технічні параметри товару учасника з технічними параметрами товару виставленими замовником з супроводженням записом по кожній позиції щодо їх відповідності/ невідповідності параметрам замовника.
Наявність у складі пропозиції учасника вищевказаної порівняльної таблиці дає можливість, як замовнику, так і будь-якій іншій зацікавленій особі ідентифікувати не тільки торгову марку, модель товару, що пропонує учасник, а й порівняти технічні та якісні характеристики товару учасника з аналогічними параметрами замовника.
Таким чином, наявність зазначених вимог в оголошеннях про проведення закупівлі через систему електронних торгів, які оприлюднюються замовником в системі електронних торгів PROZORRO забезпечує в цій частині дотримання такого принципу закупівель, як «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель».
3.До участі в закупівлі на рівних умовах допускаються, в тому числі всі зацікавлені фізичні особи-підприємці, незважаючи на систему оподаткування на якій вони перебувають. Єдиним критерієм оцінки є ціна пропозиції, яка розглядається замовником, як остаточна, в незалежності від того, чи включає ціна податок на додану вартість.
1.Відповідно до Додатку №1 оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів замовник допускає поставку еквівалентних товарів. При цьому у разі поставки еквівалентного товару, товар має бути з технічними та якісними характеристиками рівноцінними, або покращеними, ніж визначені замовником у даному оголошенні.
2.Згідно з п.5 Додатку №2 оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів замовник вимагає від учасників надати у складі пропозиції документи, які підтверджують якісні характеристики товару, а також його походження, а саме: «Копії чинних на дату подання пропозиції сертифікатів якості виробника, або реєстраційного посвідчення, або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або декларації виробника, або інший подібний документ, що підтверджує характеристики, якості товару та відповідності товару вимогам, встановленим до даного товару на території України нормам і правилам. Для підтвердження відповідності товару вимогам Замовника у складі пропозиції учасники можуть надавати документи, які вважають за необхідне. Також у складі пропозиції учасники торгів можуть надати копії чинних на дату подання пропозиції сертифікатів якості виробника, або реєстраційного посвідчення, або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або декларацію виробника, або інший подібний документ, що підтверджує характеристики, якість матеріалу, з якого виготовлено товар та відповідність вимогам, встановленим до матеріалу, з якого виготовлено Товар, на території України нормам і правилам.»
Також, у разі, якщо учасник пропонує еквівалентний товар, то відповідно до п.6 Додатку №2 оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів він зобов’язаний надати замовнику порівняльну таблицю щодо порівняння технічних, якісних вимог, характеристик і складу товару, визначених замовником та запропонованих учасником. У таблиці порівнюються технічні параметри товару учасника з технічними параметрами товару виставленими замовником з супроводженням записом по кожній позиції щодо їх відповідності/ невідповідності параметрам замовника.
Наявність у складі пропозиції учасника вищевказаної порівняльної таблиці дає можливість, як замовнику, так і будь-якій іншій зацікавленій особі ідентифікувати не тільки торгову марку, модель товару, що пропонує учасник, а й порівняти технічні та якісні характеристики товару учасника з аналогічними параметрами замовника.
Таким чином, наявність зазначених вимог в оголошеннях про проведення закупівлі через систему електронних торгів, які оприлюднюються замовником в системі електронних торгів PROZORRO забезпечує в цій частині дотримання такого принципу закупівель, як «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель».
3.До участі в закупівлі на рівних умовах допускаються, в тому числі всі зацікавлені фізичні особи-підприємці, незважаючи на систему оподаткування на якій вони перебувають. Єдиним критерієм оцінки є ціна пропозиції, яка розглядається замовником, як остаточна, в незалежності від того, чи включає ціна податок на додану вартість.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 вересня 2019 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ" |
3 199,20
UAH з ПДВ
|
3 199,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" |
3 600,00
UAH з ПДВ
|
3 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ |
3 780,00
UAH з ПДВ
|
3 780,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ДЯТЛЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" |
4 000,00
UAH з ПДВ
|
4 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" |
4 500,00
UAH з ПДВ
|
4 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ" #31152328 |
Відхилено |
3 199,20
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2019 16:43
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" #41460372 |
Переможець |
3 600,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2019 12:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 17:57
|
123-ЕТ ДУ (картриджи).pdf | укладений |
23 грудня 2019 17:56
|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2019 18:06
|
123-ЕТ (картриджи).pdf | укладений |
07 жовтня 2019 18:04
|