Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво вулиці Шептицького Андрея в м.Мукачево Закарпатської області (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
5 558 417,00 UAH
UA-2019-09-18-002759-b b4c0a43bc6c74a39bfb0fa8c44ce8b58
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Мищук

+380313121466 buh80umg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління міського господарства виконавчого комітету Мукачівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03344510
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., м. Мукачеве, пл. Духновича,2
Контактна особа: Валентина Мищук
+380313121466
buh80umg@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Пункт закону: ч.2, п.6, cт.35 Закону України «Про публічні закупівлі» необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. Обгрунтування: Згідно частини першої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, визначених в частині другій статті 35 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору (пункт 6 частини другої статті 35 Закону). Відповідно до частини третьої статті 35 Закону повідомлення про намір укласти договір повинно містити в тому числі обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі. Під час виконання Договору підряду №21Д від 13 листопада 2018року, укладеному з ТОВ "Техно-Буд-Центр" за результатами процедури закупівлі на суму 20 848 267 грн з ПДВ (номер закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2018-10-12-001947-b, предмет закупівлі: «Будівництво вулиці Шептицького Андрея в м.Мукачево Закарпатської області») (ДК 021:2015 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), через непередбачувані обставини виникла необхідність виконання додаткових будівельних робіт, таких як:-Пiдготовлення грунту вручну для влаштування партерного i звичайного газону без внесення рослинної землi;- Установлення дорожніх знаків;- Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою вручну по трафарету;- Розроблення грунту бульдозерами;- Розроблення грунту з навантаженням на автомобiлi-самоскиди екскаваторами;- Перевезення грунту;- Звалювання насаджень, корчування пнiв та розчищення площ вiд чагарника i дрiбнолiсся; - Вивезення пнiв тракторними причепами;- Розбирання бортових каменів на бетонній основі;- Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди;- Навантаження сміття вручну та перевезення сміття;- Улаштування вирівнювальних шарів основи із щебенево-піщаної суміші автогрейдером;- Армування основи геогратами;- Улаштування нижнього шару покриття асфальтоукладальником;- Улаштування верхнього шару покриття асфальтоукладальником;- Установлення бетонних бортових каменів на бетонну основу;- Улаштування вирівнюючого шару покриття асфальтоукладальником;- Армування шарів асфальтобетонного покриття геогратами;- Улаштування основи зі щебенево-піщаної суміші автогрейдером;- Розбирання дорожніх покриттів та основ асфальтобетонних;- Улаштування основи тротуарів із щебенево-піщаної суміші;- Улаштування одношарових асфальтобетонних покриттiв дорiжок та тротуарiв iз дрiбнозернистої асфальтобетонної сумiшi;- Улаштування основи щебеневої;- Установлення бетонних поребрикiв на бетонну основу;- Розроблення грунту з навантаженням на автомобiлi-самоскиди екскаваторами;- Розроблення грунту у вiдвал екскаваторами;- Розроблення грунту бульдозерами;- Планування площ механiзованим способом;- Улаштування щебеневої основи пiд трубопроводи;- Засипка траншей i котлованiв бульдозерами;- Ущiльнення грунту причiпними котками;- Улаштування щебеневої основи під трубопроводи(габіони) та інші.Проведення додаткових будівельних робіт, які виникли не з вини замовника та не зазначені у початковому проекті, забезпечать якісну та повноцінну реалізацію проекту «Будівництво вулиці Шептицького Андрея в м.Мукачево Закарпатської області». Додаткові будівельні роботи прямо пов'язані з Договором підряду на виконання №21Д від 13 листопада 2018 року в силу причин технічного характеру, що у свою чергу підтверджує необхідність укладення договору з Підрядником за головним договором - ТОВ «Техно-Буд-Центр».Без виконання додаткових будівельних робіт неможливо виконати роботи по об'єкту будівництва «Будівництво вулиці Шептицького Андрея в м.Мукачево Закарпатської області», що передбачено Договором №21Д від 13 листопада 2018 року, а це, в свою чергу підтверджує необхідність виконання цих додаткових робіт саме існуючим Підрядником, який зарекомендував себе, як добросовісний Підрядник із належною технічною та професійною спроможністю. 6 вересня 2019 року проведено переговори щодо необхідності проведення додаткових будівельних робіт по об’єкту «Будівництво вулиці Шептицького Андрея в м.Мукачево Закарпатської області» (ДК 021:2015 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) з ТОВ "Техно-Буд-Центр".(далі – Учасник). Під час переговорів Учасник документально підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником відповідно до статті 16 Закону. Також надав документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та цінову пропозицію. Прийнято рішення, що для закупівлі зазначених додаткових будівельних робіт використати переговорну процедуру закупівлі згідно підстав, визначених пунктом 6 частини другої статті 35 Закону. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2018-10-12-001947-b. Дата формування звіту: 13 листопада 2018 року. 2. Договір підряду на виконання робіт №21Д від 13 листопада 2018 року. 3. Експертний звіт ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОНСАЛТИНГ ТА ЕКСПЕРТИЗА» №07/0286/19 від 09.08.2019 р. 4.Договірна ціна на додаткові роботи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 18:33
Оскарження наміру укласти договір: 29 вересня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Будівництво вулиці Шептицького Андрея в м.Мукачево Закарпатської області
(джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м.Мукачево, вул.Шептицького Андрея
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться на підставі підписаного акту приймання виконаних будівельних робіт та довідки про вартість виконаних будівельних робіт протягом п'яти робочих днів з моменту їх підписання. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

18 вересня 2019 18:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 18:29
протокол Переговорна процедура.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Техно-Буд-Центр"
#33768346
Переможець 5 558 417,00
UAH
18 вересня 2019 18:33

Документи

18 вересня 2019 18:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2019 18:33

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Техно-Буд-Центр"
#33768346
5 558 417,00
UAH
Документи

Документи

18 вересня 2019 18:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 13:27
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2019 10:18
вул.шептицького дод. роботи.PDF зміни до договору
20 листопада 2019 10:15
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2019 15:25
д.у шептицького.PDF зміни до договору
09 жовтня 2019 15:23
д.у шептицького.PDF зміни до договору
09 жовтня 2019 15:02
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 16:52
відомість ресурсів.PDF укладений
02 жовтня 2019 16:47
Договір.PDF укладений
02 жовтня 2019 16:47
договірна ціна.PDF укладений
02 жовтня 2019 16:47
зведений кошторис.PDF укладений
02 жовтня 2019 16:47
календарний графік.PDF укладений
02 жовтня 2019 16:47
локальний кошторис 2.PDF укладений
02 жовтня 2019 16:47
локальний кошторис 3.PDF укладений
02 жовтня 2019 16:47
локальний кошторис 4.PDF укладений
02 жовтня 2019 16:47
локальний кошторис 5.PDF укладений
02 жовтня 2019 16:47
локальний кошторис.PDF укладений
02 жовтня 2019 16:47
розрахунок 1-2.PDF укладений
02 жовтня 2019 16:47
розрахунок 5-6.PDF укладений
02 жовтня 2019 16:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виконання робіт проводиться протягом 2019-2020 років
Номер договору про закупівлю: 4-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: д/у № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Завершення робіт по об’єкту
Номер договору про закупівлю: 4-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: Д/У № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 062 923,00
UAH (в тому числі ПДВ 843 820,50 UAH)