Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системні блоки
Очікувана вартість
110 040,00 UAH
UA-2019-09-18-002714-b 0ef3e0aafa76419fbadf9f9ac313396c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Руженко

+380542601530 tanin-ru@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРОКУРАТУРА СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 03527891
Вебсайт: http://sumy.gp.gov.ua
Місцезнаходження: 40000, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, буд. 33
Контактна особа: Тетяна Руженко
+380542601530
tanin-ru@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 17:56
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 10 жовтня 2019 14:12
Очікувана вартість: 110 040,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 555,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штука
Системні блоки (Джерело фінансування закупівлі - субвенція з місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 33, на склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі - субвенція з місцевого бюджету. Оплата за отриманий Товару здійснюється впродовж 7 (семи) банківських днів після надання Постачальником на оплату оформлених належним чином рахунку та видаткової накладної. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2019 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 16:38
Зміни, що вносяться_сист.блоки 3110.docx
25 вересня 2019 16:38
ТД_3110_Суми (системні блоки)_вересень.doc
25 вересня 2019 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 17:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 16:38
Зміни, що вносяться_сист.блоки 3110.docx
25 вересня 2019 16:38
ТД_3110_Суми (системні блоки)_вересень.doc
18 вересня 2019 17:56
ТД_3110_Суми (системні блоки)_вересень.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 09:46
Дата відповіді: 20 вересня 2019 16:46
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Інформую, що у тендерній документації до закупівлі (Додаток 2), будь-який учасник може знайти відповідь на перші питання. Стосовно участі фізичних осіб-підприємців, замовником не встановлено ніяких обмежень щодо системи оподаткування учасників. Про, що також визначено у тендерній документації пункт 1 розділ 5.
Документація
Дата подання: 19 вересня 2019 16:09
Дата відповіді: 20 вересня 2019 16:50
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику. Інформую, що розділом 2 Додатку 2 до тендерної документації встановлено: "З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент або аналог за умов повної відповідності технічних характеристикам, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „ або еквівалент”. Необхідність зазначення марки, моделі, виробника в технічних вимогах до предмету закупівлі пов’язана з метою забезпечення сумісності з наявною комп’ютерною технікою та унеможливлення виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням даної комп’ютерної техніки. Крім того, техніка повинна бути економічної, не вибагливою в експлуатації та стійкою до зовнішніх чинників зносу." Дякую за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2019 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Інтеграційні рішення" 100 800,17
UAH з ПДВ
100 800,17
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Єременко Роман Олександрович 110 040,00
UAH з ПДВ
110 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 17:44
Електронний підпис
03 жовтня 2019 17:44
Установчі документи.pdf
03 жовтня 2019 17:44
Тендерна пропозиция.pdf
03 жовтня 2019 17:44
Сертифікат СЕС.pdf
03 жовтня 2019 17:44
Лист ст17.pdf
03 жовтня 2019 17:44
Лист відгук та договір.pdf
03 жовтня 2019 17:44
Лист відгук завірений.pdf
03 жовтня 2019 17:44
Інші довідки.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2019 11:56
Документация.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Інтеграційні рішення"

ФОП Єременко Роман Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Інтеграційні рішення"
#35384692
Відхилено 100 800,17
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 18:00
ФОП Єременко Роман Олександрович
#3021603294
Відхилено 110 040,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 10:12

Документи

17 жовтня 2019 18:00
Електронний підпис
17 жовтня 2019 18:00
IMG_20191017_0005.pdf

Документи

22 жовтня 2019 10:12
Електронний підпис
22 жовтня 2019 10:11
IMG_20191022_0002.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
22 жовтня 2019 10:12
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі