Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
УПГГК 19Т-141: 44310000-6– Вироби з дроту (в асортименті)
Очікувана вартість
111 660,00 UAH
UA-2019-09-18-002580-b ● 4a6ba8d73cdf413ea1c4ad5cf3ee4900
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАТ "Укргазвидобування" в особі філії "Управління з переробки газу та газового конденсату" |
Код ЄДРПОУ: | 25976423 |
Місцезнаходження: | 39420, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Польова, 6, Полтавська область, Машівський район, с. Базилівщина |
Контактна особа: |
Денис Лагута +380532515024 tender3@upggk.poltava.ua |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2019 17:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2019 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 17 жовтня 2019 13:44 |
Очікувана вартість: | 111 660,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 234,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту
Строк поставки товарів: протягом 60-ти календарних днів з моменту підписання договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2400 кілограм
Вироби з дроту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата по факту поставки протягом 60 днів з дати підписання видаткової накладної або акту приймання – передачі товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 жовтня 2019 11:09 |
УПГГК 19Т-141_ ДПЗ зі змінами від 10.10.19.docx |
18 вересня 2019 17:14 |
УПГГК 19Т-141_Додаток7.xls |
18 вересня 2019 17:14 |
УПГГК 19Т-141_Додаток8.xlsx |
18 вересня 2019 17:14 |
УПГГК 19Т-141_Додаток6.xlsx |
18 вересня 2019 17:14 |
УПГГК 19Т-141_Оголошення_18.09.19.docx |
10 жовтня 2019 11:09 |
УПГГК 19Т-141_ ДПЗ зі змінами від 10.10.19.docx
|
||
18 вересня 2019 17:14 |
УПГГК 19Т-141_Додаток7.xls
|
||
18 вересня 2019 17:14 |
УПГГК 19Т-141_Додаток8.xlsx
|
||
18 вересня 2019 17:14 |
УПГГК 19Т-141_Додаток6.xlsx
|
||
18 вересня 2019 17:14 |
УПГГК 19Т-141_Оголошення_18.09.19.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технические характеристики
Дата подання: 09 жовтня 2019 11:39
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 15:06
Добрый день!
В документации в технических требованиях Вы указываете ГОСТ 9466-75, 9467-75, которые отменены с 01.01.19 на территории Украины. На замену ГОСТов были приняты стандарты ISO 2560 и др. Является ли причиной для отклонения указание ISO в технических характеристиках? Или же Вам как заказчику интересны характеристики в соответствии именно с ГОСТами?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Дякуємо за запитання.
Стандарт ISO 2560 буде розглядатися як аналог.
Дякуємо за запитання.
Стандарт ISO 2560 буде розглядатися як аналог.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-18-002580-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЮНІК-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39753876
Дата подання: 13 листопада 2019 14:28
Вимога-Оскарження на рішення Тендерного комітету про відхилення пропозиції ТОВ "Юнік-Сервіс"
ВИМОГА-ОСКАРЖЕННЯ
На дії Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі у системі:
ProZorro: UA-2019-09-18-002580-b
закупівля ID: 4a6ba8d73cdf413ea1c4ad5cf3ee4900
Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ «Юнік-Сервіс» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, - за ДК 021:2015 – 44310000-6 Вироби з дроту(Електроди), що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (Протокол № УПГГК 19Т-141 від 12.11.2019року).
Підставою для відхилення зазначено наступне –
«6.3. Детальне обґрунтування причин відхилення:
Відповідно до інформації відповідального підрозділу (службова записка ВЗМТРРіП- додається) після детального вивчення пропозиції виникла необхідність в отриманні додаткової інформації, для чого відповідальним закупником згідно п. 1 Розділу ІІІ документації було направлено лист за №008.1.13.2-008.1.1-3-3250 від 22.10.2019 р. «Щодо дозавантаження документів» (копія додається) з строком надання відповіді протягом 24 годин після надходження даного листа.
Однак, до встановленого строку Учасником так і не були завантажені до Системи всі необхідні документи.»
Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне –
Згідно Тендерної Документації Замовника, а саме Додатку 9 до документації процедури закупівлі під назвою «Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників*» йдеться про наступне:
«* У разі якщо учасник (в т.ч. учасник-нерезидент) не повинен надавати інформацію, що вимагається в опитувальнику, з підстав, визначених законодавством, або інших підстав, учасник надає пояснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника щодо не заповнення такої інформації.»
Спираючись на цю інформацію ТОВ «Юнік-Сервіс» у строк, що не перевищує 24 години, надані на усунення неточностей ТОВ «Юнік-Сервіс» надало документ:
Додаток 9 Лист-пояснення Захист довкілля (1).pdf Дата модифікації 22.10.2019 17:50
Де надаємо інформацію про наявні заходи із захисту Довкілля, з Охорони праці та іншої інформації, що вимагається Додатком 9 «Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників*» та згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Також у ході переговорів були надані усі документи, які вимагалися Замовником в Тому числі і заповнений Додаток 9 «Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників*» в якому була надана та сама інформація, що і в Листі-пояснені Вих. №2210/29 від 22.10.2019р.
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми та принципи Наказу №35 від 13.04.2019року «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель» та Законодавства України щодо оформлення офіційних документів, в частині того, що Протокол відхилення № УПГГК 19Т-141 від 12.11.2019року був завантажений у систему прозоро без підписів уповноважених осіб, що порушує законодавство України і цей документ не можна вважати офіційним документом.
Також порушена норма згідно Наказу ДП «Прозорро» № 10 від 19.03.2019року «Про затвердження інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» в критеріях оцінки, а саме:
- Інші критерії оцінки окрім оцінки ціни (питома вага нецінових критеріїв не може бути вищою ніж 30 відсотків),
ТОВ «Юнік-Сервіс» виконало вимоги замовника стосовно тендерної документації і дало найкращу ціну (що є 70% від критеріїв оцінки Замовника), та надало на вимогу Замовника згідно тендерної документації Замовника виправлення (що складає наступні 30% критеріїв оцінки відповідності пропозиції учасника), в частині надання Листу Пояснення і надало інформацію цим Листоп-поясненням Вих. №2210/29 від 22.10.2019р. згід
Розгорнути
Згорнути
На дії Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі у системі:
ProZorro: UA-2019-09-18-002580-b
закупівля ID: 4a6ba8d73cdf413ea1c4ad5cf3ee4900
Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ «Юнік-Сервіс» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, - за ДК 021:2015 – 44310000-6 Вироби з дроту(Електроди), що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (Протокол № УПГГК 19Т-141 від 12.11.2019року).
Підставою для відхилення зазначено наступне –
«6.3. Детальне обґрунтування причин відхилення:
Відповідно до інформації відповідального підрозділу (службова записка ВЗМТРРіП- додається) після детального вивчення пропозиції виникла необхідність в отриманні додаткової інформації, для чого відповідальним закупником згідно п. 1 Розділу ІІІ документації було направлено лист за №008.1.13.2-008.1.1-3-3250 від 22.10.2019 р. «Щодо дозавантаження документів» (копія додається) з строком надання відповіді протягом 24 годин після надходження даного листа.
Однак, до встановленого строку Учасником так і не були завантажені до Системи всі необхідні документи.»
Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне –
Згідно Тендерної Документації Замовника, а саме Додатку 9 до документації процедури закупівлі під назвою «Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників*» йдеться про наступне:
«* У разі якщо учасник (в т.ч. учасник-нерезидент) не повинен надавати інформацію, що вимагається в опитувальнику, з підстав, визначених законодавством, або інших підстав, учасник надає пояснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника щодо не заповнення такої інформації.»
Спираючись на цю інформацію ТОВ «Юнік-Сервіс» у строк, що не перевищує 24 години, надані на усунення неточностей ТОВ «Юнік-Сервіс» надало документ:
Додаток 9 Лист-пояснення Захист довкілля (1).pdf Дата модифікації 22.10.2019 17:50
Де надаємо інформацію про наявні заходи із захисту Довкілля, з Охорони праці та іншої інформації, що вимагається Додатком 9 «Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників*» та згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Також у ході переговорів були надані усі документи, які вимагалися Замовником в Тому числі і заповнений Додаток 9 «Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників*» в якому була надана та сама інформація, що і в Листі-пояснені Вих. №2210/29 від 22.10.2019р.
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми та принципи Наказу №35 від 13.04.2019року «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель» та Законодавства України щодо оформлення офіційних документів, в частині того, що Протокол відхилення № УПГГК 19Т-141 від 12.11.2019року був завантажений у систему прозоро без підписів уповноважених осіб, що порушує законодавство України і цей документ не можна вважати офіційним документом.
Також порушена норма згідно Наказу ДП «Прозорро» № 10 від 19.03.2019року «Про затвердження інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» в критеріях оцінки, а саме:
- Інші критерії оцінки окрім оцінки ціни (питома вага нецінових критеріїв не може бути вищою ніж 30 відсотків),
ТОВ «Юнік-Сервіс» виконало вимоги замовника стосовно тендерної документації і дало найкращу ціну (що є 70% від критеріїв оцінки Замовника), та надало на вимогу Замовника згідно тендерної документації Замовника виправлення (що складає наступні 30% критеріїв оцінки відповідності пропозиції учасника), в частині надання Листу Пояснення і надало інформацію цим Листоп-поясненням Вих. №2210/29 від 22.10.2019р. згід
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 листопада 2019 13:32
Щодо питання порушеного в скарзі ТОВ «ЮНІК-СЕРВІС» (вих. № 1311/1 від 13.11.2019р) повідомляємо наступне:
процедура закупівлі: «УПГГК 19Т-141: 44310000-6– Вироби з дроту (в асортименті)» проводиться філією УПГГК згідно внутрішніх нормативних документів АТ «Укргазвидобування» а не відповідно норм Закону України «Про публічні закупівлі» за № 922-VIII від 25.12.2015р.
Про даний факт Ви були завчасно повідомлені та беззастережно прийняли дану умову, що підтверджується Вашим особистим підписом і печаткою Вашого підприємства в Декларації про прийняття умов проведення процедур закупівель (додається), яка надавалася в складі Вашої пропозиції. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, дещо некоректним посилатися у Вашому зверненні на статтю 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
процедура закупівлі: «УПГГК 19Т-141: 44310000-6– Вироби з дроту (в асортименті)» проводиться філією УПГГК згідно внутрішніх нормативних документів АТ «Укргазвидобування» а не відповідно норм Закону України «Про публічні закупівлі» за № 922-VIII від 25.12.2015р.
Про даний факт Ви були завчасно повідомлені та беззастережно прийняли дану умову, що підтверджується Вашим особистим підписом і печаткою Вашого підприємства в Декларації про прийняття умов проведення процедур закупівель (додається), яка надавалася в складі Вашої пропозиції. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, дещо некоректним посилатися у Вашому зверненні на статтю 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-09-18-002580-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЮНІК-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39753876
Дата подання: 15 листопада 2019 12:47
Неналежним чином офрмлена документація
Скарга
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі у системі:
ProZorro: UA-2019-09-18-002580-b
закупівля ID: 4a6ba8d73cdf413ea1c4ad5cf3ee4900
Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ «Юнік-Сервіс» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, - за ДК 021:2015 – 44310000-6 Вироби з дроту(Електроди), що зазначено у оголошенні та ТД. Нашу пропозицію відхилено але ми надали Вимогу на перегляд цього рішення.
Після цього прийнято до розгляду пропозицію наступного учасника за наданою ціновою пропозицією, а саме ТОВ «Гефест-СВ».
Згідно до вимог ТД Замовника Учасники мали надати інформацію належним чином, а саме як указано в Розділі III. Інструкція з підготовки пропозиції процедури закупівлі було сказано наступне:
«До початку аукціону Учасник повинен розмістити/завантажити усі документи, визначені/передбачені Додатком 10 цієї документації (крім цінової пропозиції, що була запропонована за результатами аукціону), в електронному (сканованому) вигляді, за наступним принципом:
-один файл - один документ, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів (у форматі .pdf та/або .jpeg із зазначенням назви документів) в електронній системі закупівель до закінчення строку подання пропозицій. З назви кожного документа, що міститься в електронній копії пропозиції, повинно чітко слідувати який саме документ міститься у файлі;
-кожен файл/документів повинен бути доданий до однієї з трьох папок згідно із розподілом документів визначених Додатком 1 до документації процедури закупівлі, зокрема:
-Кваліфікаційні критерії до Учасника
-Технічні критерії/вимоги до предмету закупівлі
-Критерії для оцінки фінансового стану
Кожна папка повинна бути заархівована zip та завантажена у систему, якщо це не заборонено системою електронних закупівель.»
Учасник ТОВ «ГЕФЕСТ-СВ» данну вимогу не виконав, чим грубо порушив умови тендерної Документації Замовника.
З огляду на це
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти до уваги наведений факт порушення данного учасника, та наступних учасників, які також не виконали цю Вимогу Замовника та Розглянути питання про відхилення пропозицій ТОВ «ГЕФЕСТ-СВ» оформлених не належним чином.
3. Переглянути рішення про дискваліфікацію ТОВ «Юнік-Сервіс», так як ми є учасником, який найвідповідальніше виконав Вимоги Замовника та надав найменшу ціну.
Розгорнути
Згорнути
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі у системі:
ProZorro: UA-2019-09-18-002580-b
закупівля ID: 4a6ba8d73cdf413ea1c4ad5cf3ee4900
Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ «Юнік-Сервіс» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, - за ДК 021:2015 – 44310000-6 Вироби з дроту(Електроди), що зазначено у оголошенні та ТД. Нашу пропозицію відхилено але ми надали Вимогу на перегляд цього рішення.
Після цього прийнято до розгляду пропозицію наступного учасника за наданою ціновою пропозицією, а саме ТОВ «Гефест-СВ».
Згідно до вимог ТД Замовника Учасники мали надати інформацію належним чином, а саме як указано в Розділі III. Інструкція з підготовки пропозиції процедури закупівлі було сказано наступне:
«До початку аукціону Учасник повинен розмістити/завантажити усі документи, визначені/передбачені Додатком 10 цієї документації (крім цінової пропозиції, що була запропонована за результатами аукціону), в електронному (сканованому) вигляді, за наступним принципом:
-один файл - один документ, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів (у форматі .pdf та/або .jpeg із зазначенням назви документів) в електронній системі закупівель до закінчення строку подання пропозицій. З назви кожного документа, що міститься в електронній копії пропозиції, повинно чітко слідувати який саме документ міститься у файлі;
-кожен файл/документів повинен бути доданий до однієї з трьох папок згідно із розподілом документів визначених Додатком 1 до документації процедури закупівлі, зокрема:
-Кваліфікаційні критерії до Учасника
-Технічні критерії/вимоги до предмету закупівлі
-Критерії для оцінки фінансового стану
Кожна папка повинна бути заархівована zip та завантажена у систему, якщо це не заборонено системою електронних закупівель.»
Учасник ТОВ «ГЕФЕСТ-СВ» данну вимогу не виконав, чим грубо порушив умови тендерної Документації Замовника.
З огляду на це
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти до уваги наведений факт порушення данного учасника, та наступних учасників, які також не виконали цю Вимогу Замовника та Розглянути питання про відхилення пропозицій ТОВ «ГЕФЕСТ-СВ» оформлених не належним чином.
3. Переглянути рішення про дискваліфікацію ТОВ «Юнік-Сервіс», так як ми є учасником, який найвідповідальніше виконав Вимоги Замовника та надав найменшу ціну.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 листопада 2019 13:33
Щодо питання порушеного в скарзі ТОВ «ЮНІК-СЕРВІС» (вих. № 1511/1 від 15.11.2019р) , а саме відсутністю розподілу пропозиції Учасника по папкам «Кваліфікаційні критерії до Учасника», «Технічні критерії/вимоги до предмету закупівлі» та «Критерії для оцінки фінансового стану» повідомляємо наступне:
До початку аукціону Учасник завантажив свою пропозицію по принципу: «один документ-один файл», при цьому, всі завантажені документи належного рівня якості зображення та доступні до перегляду. Тому, беручи до уваги положення Стандарту № 2 здійснення закупівель товарів, робіт та послуг у Групі Нафтогаз щодо формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням Учасником пропозиції процедури закупівлі, які не впливають на зміст пропозиції дану помилку Учасника працівниками Філії УПГГК АТ «Укргазвидобування» було розцінено як механічну (технічну) та таку, що не впливає на зміст пропозиції Учасника
До початку аукціону Учасник завантажив свою пропозицію по принципу: «один документ-один файл», при цьому, всі завантажені документи належного рівня якості зображення та доступні до перегляду. Тому, беручи до уваги положення Стандарту № 2 здійснення закупівель товарів, робіт та послуг у Групі Нафтогаз щодо формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням Учасником пропозиції процедури закупівлі, які не впливають на зміст пропозиції дану помилку Учасника працівниками Філії УПГГК АТ «Укргазвидобування» було розцінено як механічну (технічну) та таку, що не впливає на зміст пропозиції Учасника
Номер вимоги: UA-2019-09-18-002580-b.b3
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ЮНІК-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39753876
Дата подання: 20 листопада 2019 13:58
Добавьте Документ на который ссылаетесь в своем ответе для ознакомления, так как мы соглашались только на условия указаные в этой тендерной Документацие
Добавьте Документ на который ссылаетесь в своем ответе для ознакомления, так как мы соглашались только на условия указаные в этой тендерной Документацие, а остальными регламентами ознакомлены не были. В часности прошу указать согласно какого регламента Вы имеете право не подписывать Протокол заседания тендерной комиссии и Прошу Указать как связаться с Вашей Конфликтной комисией, так как вы нарушаете данным ответом условия собственной Документации в частности о способе подачи Документов на тендер.
Розгорнути
Згорнути
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 жовтня 2019 14:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮНІК-СЕРВІС" |
93 600,00
UAH з ПДВ
|
78 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕФЕСТ-СВ" |
90 942,00
UAH з ПДВ
|
81 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "КАНТ" |
92 400,00
UAH з ПДВ
|
82 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ливарний завод "СТОЛИЧНИЙ"" |
97 080,00
UAH з ПДВ
|
88 707,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮНІК-СЕРВІС" #39753876 |
Відхилено |
78 000,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2019 13:56
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕФЕСТ-СВ" #24744030 |
Переможець |
81 999,00
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2019 15:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
УПГГК Договір №16-11-20 від 21.01.2020р..pdf | укладений |
21 січня 2020 17:10
|