Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійний комплекс для Осоївського НВК та Тур’янського НВК)
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2019-09-18-002522-b 1d4d3c3e3ea347b59c6ff336dee439cc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислава Сахно

+380962363689 osvita@krasnopilska-gromada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Краснопільської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41778123
Місцезнаходження: 42400, Україна , Сумська обл., смт. Краснопілля, вул. Мезенівська, буд. 4
Контактна особа: Владислава Сахно
+380962363689
osvita@krasnopilska-gromada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 21:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 13:10
Очікувана вартість: 360 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплект
Мультимедійний комплекс для Осоївського НВК (мультимедійний проектор, інтерактивна дошка та ноутбук)
(Джерело фінансування - кошти державного та місцевого бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42424, Україна, Сумська область, Краснопільський район, с. Осоївка,, вул. Слобожанська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 комплект
Мультимедійний комплекс для Тур’янського НВК (мультимедійний проектор, інтерактивна дошка та ноутбук)
(Джерело фінансування - кошти державного та місцевого бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42430, Україна, Сумська область, Краснопільський район, с. Тур’я, провул. Шкільний, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - кошти державного та місцевого бюджетів Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 09:54
Дата відповіді: 19 вересня 2019 16:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! 1.Відповідно до умов тендерної документації викладених у Додатку 1 «Примітка: всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом "або еквівалент".». 2. Відповідно до умов тендерної документації «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій з врахування податку на додану вартість (з ПДВ). Якщо учасник не є платником податку на додану вартість, то він зазначає ціну без ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Уточнення
Дата подання: 23 вересня 2019 12:54
Дата відповіді: 24 вересня 2019 09:51
Доброго дня! Чи будете Ви розглядати інтерактивну дошку, проектор іншого виробника?
Відповідь: Доброго дня!
У Додаток 1 тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 18.09.2019 року зазначено " всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом "або еквівалент". У разі подання еквіваленту учасник торгів повинен усвідомлювати, що його запропонований варіант моделі повинен повністю відповідати характеристиці цієї моделі (або бути з більш якісними характеристиками та подати у складі тендерної пропозиції документ та пояснення, які підтвердять, що технічні характеристики такої моделі співпадають або навіть ще краще тих характеристик, що представляє зазначена модель)."
Отже, всі Учасники мають право надавати еквіваленти Товару, в тому числі й інших виробників, за умови, що такі Товари відповідатимуть технічним та якісним характеристиками Товару, що вимагався. В такому разі, так, тендерний комітет розглядатиме пропозицію учасника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-18-002522-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 23 вересня 2019 12:58
Вимога
Шановний тендерний комітет!
Просимо Вас видалити вимогу щодо надання свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на проектор, інтерактивну дошку або поставити позначку "за наявності". Дана вимога є дискримінаційною та звужує коло учасників.
На захисті конкуренції у процесі публічних закупівель стоїть низка принципів, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Одним з таких принципів є принцип недискримінації учасників. Його суть полягає в тому, що встановлюються рівні умови участі у процедурах закупівель для вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. При цьому, замовнику забороняється вдаватися до дій, які можуть дискримінувати потенційних учасників закупівлі.
Відповідно до п.5 типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, визначеного Наказом №704 від 22.06.2016 року із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки№ 1036 від 14.07.2017 «Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів…».
Отже, умова щодо надання Свідоцтва педагогічним вимогам на товар, який є предметом закупівлі, не є обов’язковою.
При цьому загальний строк отримання свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам та грифам МОН становить понад 3 місяці, а термін подання тендерної пропозиції – 15 днів. Враховуючи викладене, встановлення запропонованої Вами вимоги може призвести до виникнення нерівних умов для учасників, а це буде розцінюватись як пряма дискримінаційна умова.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 вересня 2019 17:52
Шановні учасники! Тендерна документація розроблена замовником з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі-Закон) та наказом Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації». ч. 3 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Оскільки товар буде постачатися для закладу сфери освіти, то замовником була прописана умова надання свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам МОН. Дані свідоцтва будуть підтвердження того, що усі складові цього комплексу схвалені до використання у загальноосвітніх навчальних закладах. Обладнання, яке використовується в закладах освіти, повинно відповідати державним стандартам щодо використання в закладах освіти України та, відповідно, мати «Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам». Учасники публічних закупівель маючи намір брати участь у тендерах, котрі проводять установи та заклади сфери освіти, мають бути обізнані щодо документального супроводу та підтвердження запропонованого ними товару документам, які розроблено МОН. Загалом всі учасники мають можливість отримати такі свідоцтва. Вимоги тендерної документації щодо надання свідоцтва МОН України про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності товару стандартам якості у розумінні Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 218 004,00
UAH з ПДВ
218 004,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Проксіма-сервіс 298 782,00
UAH з ПДВ
298 782,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІСНО-ТЕХНІЧНИЙ ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР "КВАДРО" 331 038,00
UAH з ПДВ
331 038,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 20:00
Електронний підпис
03 жовтня 2019 18:08
Тендерна пропозиція.pdf
03 жовтня 2019 18:08
Порівняльна таблиця.pdf
03 жовтня 2019 18:08
Лист про ліцензування.pdf
03 жовтня 2019 18:07
Витяг ЄДРПОУ.pdf
03 жовтня 2019 18:07
Виписка.pdf
03 жовтня 2019 18:07
Авторизаційні листи.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2019 14:09
Електронний підпис
03 жовтня 2019 17:11
Електронний підпис
03 жовтня 2019 17:05
СЭС Проектор.pdf
03 жовтня 2019 17:05
ООО_сертиф_КТК.pdf
03 жовтня 2019 17:05
Сертифікат_N17 (2).pdf
03 жовтня 2019 17:05
2018_N17_Моделі.pdf
03 жовтня 2019 17:05
1_2_3_декларация_N17.pdf
03 жовтня 2019 17:05
Свідоцтво МОН К-82.pdf
03 жовтня 2019 17:05
17.Порівняльна таблиця.pdf
03 жовтня 2019 17:05
12.Витяг з ЄДР.pdf
03 жовтня 2019 17:05
10.Копія Статуту.pdf
03 жовтня 2019 17:05
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2019 16:06
Електронний підпис
03 жовтня 2019 14:56
Cертиф.відпов Optoma.pdf
03 жовтня 2019 14:56
Сангиг_NewLine_доски_1.pdf
03 жовтня 2019 14:56
Optoma Санит.pdf
03 жовтня 2019 14:56
Тендерна пропозиція.pdf
03 жовтня 2019 14:56
Свідоцтво ІМК NewLine.pdf
03 жовтня 2019 14:56
Протокол зборів.pdf
03 жовтня 2019 14:56
Статут Квадро1_compressed.pdf
03 жовтня 2019 14:56
Наказ директором.pdf
03 жовтня 2019 14:56
Свідотство ПДВ.pdf
03 жовтня 2019 14:56
МОН Optoma.pdf
03 жовтня 2019 14:56
ВИТЯГ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВ Проксіма-сервіс

ТОВ "СЕРВІСНО-ТЕХНІЧНИЙ ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР "КВАДРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3482313597
Відхилено 218 004,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 16:06
ТОВ Проксіма-сервіс
#37524487
Переможець 298 782,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 16:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2019 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Проксіма-сервіс
#37524487
298 782,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 14:51
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 16:17
Договір з ТОВ Проксіма-сервіс від 25.10.2019.pdf укладений
25 жовтня 2019 16:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 298 782,00
UAH (в тому числі ПДВ 49 797,00 UAH)