Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання (ноутбуки, материнська плата до ноутбуку Dell Inspiron N 501, акумуляторна батарея , жорсткий диск, USB –накопичувач)
Очікувана вартість
25 970,00 UAH
UA-2019-09-18-002393-b d0c9699d52064983997c240070f92e9b
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Біла

+380968528322 kugdk2017@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Міський Палац культури"
Код ЄДРПОУ: 24459045
Місцезнаходження: 87516, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Азовстальська, 13
Контактна особа: Олена Біла
+380968528322
kugdk2017@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2019 16:32
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2019 16:32
Очікувана вартість: 25 970,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 одиниця
Комп'ютерне обладнання (ноутбуки, материнська плата до ноутбуку Dell Inspiron N 501, акумуляторна батарея , жорсткий диск, USB –накопичувач)
(Власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87516, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Азовстальська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2019 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 12:18
ТК комп обл.PDF
19 вересня 2019 12:18
Доповнення до тенд.док. комп_ют .DOCX
18 вересня 2019 16:34
ПРОект договор 18ноут.doc
18 вересня 2019 16:34
Оголошення комп.обл.doc
19 вересня 2019 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 12:18
ТК комп обл.PDF
18 вересня 2019 16:34
ТЗ химчистка.PDF
19 вересня 2019 12:18
Доповнення до тенд.док. комп_ют .DOCX
18 вересня 2019 16:34
ПРОект договор 18ноут.doc
18 вересня 2019 16:34
Оголошення комп.обл.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 10:01
Дата відповіді: 19 вересня 2019 11:49
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!у тендерній документації посилання на конкретні торгови марки виробників тільки материнської плати та акумуляторної батареї, вимоги до інших позицій товару одно-обов'язкове дотримання технічного характеристик.Стосовно ПДВ:ціна пропозиції кожного учасника має зазначатися з ПДВ. У разі якщо учасник не є платником ПДВ – в такому випадку ціна пропозиції зазначається без ПДВ. Порівнюються остаточні ціни кожної пропозиції з урахуванням тих податків, платниками яких є кожен з учасників (наприклад: один з учасників є платником ПДВ, другий учасник є платником єдиного податку 5% від суми доходу. Порівнюватися буде ціна пропозиції: першого учасника – з врахуванням ПДВ, другого учасника – з врахуванням єдиного податку 5% від суми доходу).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2019 16:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" 25 970,00
UAH з ПДВ
25 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2019 15:52
S_Inspiron 3567 (P76G_P63F).pdf
25 вересня 2019 15:52
Dell СЄС.pdf
25 вересня 2019 15:52
D_Inspiron 3567 (P76G_P63F).pdf
25 вересня 2019 15:52
D_Inspiron 3551_3552_3558 (P47F) (2).pdf
25 вересня 2019 15:52
Лист згода.pdf
25 вересня 2019 15:52
досвід.rar
25 вересня 2019 15:52
стаття 17.pdf
25 вересня 2019 15:52
Лист –гарантія.pdf
25 вересня 2019 15:52
Сервісні центри .pdf
25 вересня 2019 15:52
Доки ЧП Шульц.rar
25 вересня 2019 15:52
Авторизаційний лист.pdf
25 вересня 2019 15:52
Витяг з реэстру.jpg
25 вересня 2019 15:52
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#3039917031
Відхилено 25 970,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 15:05

Документи

27 вересня 2019 15:05
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій