Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт підземного пішохідного переходу за адресою: м. Київ, Солом’янський район, вул. Космонавта Комарова - вул. Гарматна», ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013, код CPV – 45453000-7 за ДК 021:2015 (Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 419 844,00 UAH
UA-2019-09-18-002155-b cc65a4268c8c49a3a0131482c09b1e04
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козулін Євген

+380444893149 kyivblago.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 26199708
Вебсайт: https://www.blagoustriy.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2
Контактна особа: Козулін Євген
+380444893149
kyivblago.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 12:43
Очікувана вартість: 2 419 844,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 419,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місце виконання робіт - підземний пішохідний перехід м. Київ, Солом’янський район, вул Космонавта Комарова – вул. Гарматна. Обсяг виконання робіт – згідно Додатку №3 до тендерної документації
Детально вимоги до предмету закупівлі визначені у Додатку №3 до тендерної документації
Особи, уповноважені здійснювати звязок з учасниками: з питань проведення процедури закупівлі – заступник начальника юридичного відділу Репецька Катерина Євгенівна, вул. Дегтярівська, 31, корпуc 2, кабінет №209, м. Київ, 03057, телефон: (044)489-31-49, Е-mаіl:kyivblago.tender@gmail.com
технічна частина – Лісовський Борис Ігорович, інженер-будівельник відділу технічного утримання підземних пішохідних переходів Управління по утриманню підземних пішохідних, вул. Дегтярівська, 31, корп.2, кабінет №208, м. Київ, 03057, телефон: (044)489-35-75, Е-mаіl:kyivblago.tender@gmail.com
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
«Капітальний ремонт підземного пішохідного переходу за адресою: м. Київ, Солом’янський район, вул. Космонавта Комарова - вул. Гарматна», ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013, код CPV – 45453000-7 за ДК 021:2015 (Капітальний ремонт і реставрація) джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник протягом 90 (дев’яноста) днів після реєстрації даного Договору в держказначействі може перераховувати Підряднику за його заявкою попередню оплату (аванс) у розмірі (не більше 30 (тридцяти) відсотків) _________грн., в т.ч. ПДВ 20% - _____________ грн. на підставі рахунку-фактури (відповідно до п. 1.3, 2-1 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року №117 (зі змінами) перерахування авансу здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок № _____________, відкритий у _________, МФО _________). Строк придбання матеріалів та виконання робіт на суму перерахованого авансу не повинен перевищувати трьох місяців з дня його отримання Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником виключно за бюджетні кошти з реєстраційного рахунку Замовника, відкритого в Головному управлінні ДКСУ в м. Києві, після отримання цільових бюджетних коштів на свій рахунок та на підставі Акту приймання виконаних будівельних робіт по формі №КБ-2в (далі за текстом - Акт приймання виконаних будівельних робіт), Довідок про вартість виконаних робіт по формі №КБ-3 (далі за текстом - Довідка про вартість виконаних робіт). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 10-ти (десяти) банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційних рахунок. Остаточний розрахунок за виконані роботи, що є предметом цього Договору, Замовник здійснює протягом 90 (дев’яноста) банківських днів після підписання Замовником без зауважень кінцевого Акту приймання виконаних будівельних робіт, Довідок про вартість виконаних робіт на весь об’єм робіт. Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 90 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2019 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 15:57
Оголошення Гарматна.doc
18 вересня 2019 15:57
Додаток 5.docx
18 вересня 2019 15:57
Додаток 4.docx
18 вересня 2019 15:57
Додаток 5.docx
18 вересня 2019 15:57
Додаток 3.docx
18 вересня 2019 15:57
Додаток 2.docx
18 вересня 2019 15:57
Додаток 1.docx
18 вересня 2019 15:57
ТД Гарматна.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-17-000045 ● ae2bdbcd1ce44662b17cbb315e8f90d9
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 жовтня 2019 17:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


17.10.2019 № 301

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.10.2019 № 301


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2019-09-18-002155-b 18.09.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 листопада 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УКРБУД-ГРУП 2 419 638,60
UAH з ПДВ
2 398 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АС-МОНТАЖБУД 2 400 000,00
UAH з ПДВ
2 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 13:52
Електронний підпис
15 жовтня 2019 13:51
Справка дфс
11 жовтня 2019 15:44
Електронний підпис
11 жовтня 2019 15:42
Гарантія банку
11 жовтня 2019 15:42
кошторис imd
11 жовтня 2019 15:42
Справка мвд
11 жовтня 2019 15:42
кошторис
11 жовтня 2019 15:42
тендерна пропозиція
04 жовтня 2019 12:54
Електронний підпис
04 жовтня 2019 12:49
тендерна пропозиція.pdf
04 жовтня 2019 12:49
справка банк.pdf
04 жовтня 2019 12:49
працівники гарматна.pdf
04 жовтня 2019 12:49
Паспорт код директора.pdf
04 жовтня 2019 12:49
мат.техбаза1.pdf
04 жовтня 2019 12:49
кошторис гармата.pdf
04 жовтня 2019 12:49
Захист довкілля 2.pdf
04 жовтня 2019 12:49
Додаток 3.pdf
04 жовтня 2019 12:48
Додаток 2.pdf
04 жовтня 2019 12:48
Довідка банкрутство.pdf
04 жовтня 2019 12:48
Довідка антикоруп.pdf
04 жовтня 2019 12:48
график работ.pdf
04 жовтня 2019 12:48
Гарматна.imd
04 жовтня 2019 12:48
Гар п.5 .pdf
04 жовтня 2019 12:48
витяг пдв.pdf
04 жовтня 2019 12:48
Виписка ЄДР.pdf
04 жовтня 2019 12:48
аналог договір_.pdf
04 жовтня 2019 12:48
15_Ліцензія з додатком.pdf
04 жовтня 2019 12:48
13_фінансовий звіт.pdf
04 жовтня 2019 12:48
11_про 25 проц.pdf
04 жовтня 2019 12:48
5_лист про санкціії.pdf
04 жовтня 2019 12:48
4_ лист гарант ст17.pdf
04 жовтня 2019 12:48
2_2 статут.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 14:57
Електронний підпис
02 жовтня 2019 14:55
Пропозиція1.pdf
02 жовтня 2019 14:55
довідка фін звітність.pdf
02 жовтня 2019 14:55
витяг ПДВ (2).pdf
02 жовтня 2019 14:55
Бенефіціар.pdf
02 жовтня 2019 14:55
НаказДиректор (1).pdf
02 жовтня 2019 14:55
довідка статут (2).pdf
02 жовтня 2019 14:55
РІШЕННЯ ВЛАСНИКА.pdf
02 жовтня 2019 14:55
протокол зборів.pdf
02 жовтня 2019 14:55
Фінансові звіти.pdf
02 жовтня 2019 14:55
гарантійний лист.pdf
02 жовтня 2019 14:55
екологія.pdf
02 жовтня 2019 14:55
невпливання на тендер.pdf
02 жовтня 2019 14:55
інструмент.pdf
02 жовтня 2019 14:55
санкції.pdf
02 жовтня 2019 14:55
субпідрядники.pdf
02 жовтня 2019 14:55
статут довідка.pdf
02 жовтня 2019 14:55
ст17.pdf
02 жовтня 2019 14:55
санкції2.pdf
02 жовтня 2019 14:55
лицензия.pdf
02 жовтня 2019 14:55
Довiдка доходи.pdf
02 жовтня 2019 14:55
банк справки.pdf
02 жовтня 2019 14:55
паспорт директора.pdf
02 жовтня 2019 14:55
договор аналогичные.pdf
02 жовтня 2019 14:55
ЦПД на робiтникiв.pdf
02 жовтня 2019 14:55
статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УКРБУД-ГРУП

ТОВ АС-МОНТАЖБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УКРБУД-ГРУП
#42077971
Переможець 2 398 000,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 11:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2019 11:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УКРБУД-ГРУП
#42077971
2 398 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 11:53
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 18:18
Договірна ціна (1).xls зміни до договору
23 грудня 2019 18:17
Додаток 3 План фінансування (1).docx зміни до договору
23 грудня 2019 18:17
ПВЗ 1 Гарматна (зменш обсягів) (1).doc зміни до договору
23 грудня 2019 18:17
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 14:09
Договір 284 22.10.19.pdf укладений
22 жовтня 2019 14:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 11. Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору. 1.1. Викласти п.2.1. Договору в наступній редакції: «2.1. Загальна вартість Договору згідно з договірною ціною (додаток №1), яка є невід’ємною частиною даного Договору, визначається твердою ціною та становить 2 374 294,55 грн. (два мільйони триста сімдесят чотири тисячі двісті дев’яносто чотири гривні п’ятдесят п’ять нуль копійок) в т.ч. ПДВ 20% 395 715,76 грн. (триста дев’яносто п’ять тисяч сімсот п'ятнадцять гривень сімдесят шість копійок)». 1.2. Договірну ціну (Додаток 1 до Договору) викласти у новій редакції, що додається. 1.3. План фінансування (Додаток 3 до Договору) викласти у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 284
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2019 — 26 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 374 294,55
UAH (в тому числі ПДВ 395 715,76 UAH)