Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

22820000-4 Бланки
Очікувана вартість
282,90 UAH
UA-2019-09-18-002041-b 18695805c9b7429ca27ec3b20295e9ca
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Дубецька

+380631945449 ksusha5544@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Міська клінічна лікарня № 11"
Код ЄДРПОУ: 02774415
Місцезнаходження: 65006, Україна , Одеська обл., м. Одесса, вул. Академіка Воробйова, 5
Контактна особа: Оксана Дубецька
+380631945449
ksusha5544@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 блок
Видатково-касовий ордер А5 газетка (Ромус) (4820) (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65006, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Академіка Воробйова,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
5 штука
Грамота А4 № 58 (4901) (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65006, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Академіка Воробйова,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
3 блок
Довіреність ф. А5 офсет (виробник Фолдер) (4820 40 00 00) (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65006, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Академіка Воробйова,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
5 блок
Накладна двостороння А5 газетка (виробник Фолдер) (4820 40 00 00) (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65006, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Академіка Воробйова,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
10 штука
Почесна грамота (золото) А4 № 102 (4901) (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65006, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Академіка Воробйова,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
10 штука
Почесна грамота (золото) А4 № 109 (4901) (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65006, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Академіка Воробйова,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2 блок
Прибутково-касовий ордер А5 офсет (виробник Фолдер) (4820 40 00 00) (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65006, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Академіка Воробйова,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється на підставі накладної або видаткової накладної Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

18 вересня 2019 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОЮГ"
#23863399
Переможець 282,90
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 15:46

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 14:58
Електронний підпис укладений
18 вересня 2019 15:47
Договір.pdf укладений
18 вересня 2019 15:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 282,90
UAH (в тому числі ПДВ 47,15 UAH)