Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021,:2015 30230000-0 - "Комп'ютерне обладнання" (Персональні комп'ютера, багатофункціональний пристрій для друку). (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
Очікувана вартість
226 970,00 UAH
UA-2019-09-18-001925-b ● 2266ef9bed7843c4bde1ecc4894f0fa2
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНИЙ ЗАКЛАД "БОБРОВИЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 02006171 |
Місцезнаходження: | 17400, Україна , Чернігівська обл., Бобровицький район, м. Бобровиця, вул. ОЛЕГА БИЧКА, б 1 |
Контактна особа: |
Валентина Буглак +380965527002,+380667781772 buglakvalentina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2019 15:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 жовтня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2019 14:13 |
Очікувана вартість: | 226 970,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 134,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 штука
ДК 021,:2015 30230000-0 - "Комп'ютерне обладнання" (Персональні комп'ютера, багатофункціональний пристрій для друку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17400, Україна, Чернігівська область, м. Бобровиця, вулиця Олега Бичка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 вересня 2019 15:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 вересня 2019 15:18 |
Тендерна документація_комп..doc |
18 вересня 2019 15:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 вересня 2019 15:18 |
Тендерна документація_комп..doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 10:17
Дата відповіді: 19 вересня 2019 10:54
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Учасник процедури закупівлі може пропонувати "еквівалент" товару, що закуповується, Проте такий товар технічними, якісними та кількісними характеристиками має відповідати товару, який закуповується по умовах даної процедури, Відповідно до умов Додатку №3 тендерної документації учасники зобов'язані вказати Марку та модель товару, що модель товару пропонується до поставки.
ВІтчизняні та іноземні учасники вісх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівель на рівних умовах. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою на основі єдиного критерію оцінки "Ціна" шляхом застосування електронного аукціону. Ціна повина бути сформована з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені витрати на страхування, навантаження, доставку до місця призначення та інших витрат.
Учасник процедури закупівлі може пропонувати "еквівалент" товару, що закуповується, Проте такий товар технічними, якісними та кількісними характеристиками має відповідати товару, який закуповується по умовах даної процедури, Відповідно до умов Додатку №3 тендерної документації учасники зобов'язані вказати Марку та модель товару, що модель товару пропонується до поставки.
ВІтчизняні та іноземні учасники вісх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівель на рівних умовах. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою на основі єдиного критерію оцінки "Ціна" шляхом застосування електронного аукціону. Ціна повина бути сформована з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені витрати на страхування, навантаження, доставку до місця призначення та інших витрат.
Уточнення
Дата подання: 19 вересня 2019 17:47
Дата відповіді: 20 вересня 2019 11:56
Шановний Замовник!
Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня! Нас задовільняє тільки поставка товару.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-18-001925-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 11 жовтня 2019 16:11
Вимога про дискваліфікацію ТОВ «ЦИФРО ТРЕЙД»
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ «ЦИФРО ТРЕЙД» тендерній закупівлі UA-2019-09-18-001925-b звертаємо Вашу увагу на те, що запропоновані товари не відповідають вимогам закупівлі, а саме:
Згідно з умовами Додатку №2 до тендерної документації для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме: копії виконаного договору, зазначеного у довідці, та копії видаткової накладної та/або копії акту приймання-передачі товару та/або оригіналу листа-відгука контрагента. Однак, ТОВ «ЦИФРО ТРЕЙД» у складі тендерної пропозиції надано оригінали вказаних документів.
Замовник у своїй тендерній документації вимагав у складі пропозиції зазначити найменування виробника та технічні характеристики запропонованого товару з чітким визначенням марки та моделі кожної складової, для можливості перевірки вказаних технічних характеристик, тоді як ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД" у складі своєї пропозиції не вказало виробника, марки та моделі материнських плат та оптичних приводів, які входять у склад персональних комп’ютерів, що не відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з умовами Додатку №2 до тендерної документації для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме: копії виконаного договору, зазначеного у довідці, та копії видаткової накладної та/або копії акту приймання-передачі товару та/або оригіналу листа-відгука контрагента. Однак, ТОВ «ЦИФРО ТРЕЙД» у складі тендерної пропозиції надано оригінали вказаних документів.
Замовник у своїй тендерній документації вимагав у складі пропозиції зазначити найменування виробника та технічні характеристики запропонованого товару з чітким визначенням марки та моделі кожної складової, для можливості перевірки вказаних технічних характеристик, тоді як ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД" у складі своєї пропозиції не вказало виробника, марки та моделі материнських плат та оптичних приводів, які входять у склад персональних комп’ютерів, що не відповідає вимогам замовника.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 14:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
179 421,65
UAH
|
179 421,65
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД" |
200 897,15
UAH
|
200 897,15
UAH
|
Документи |
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
205 896,00
UAH
|
205 896,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
214 200,00
UAH
|
214 200,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Рішення скасоване |
179 421,65
UAH
|
08 жовтня 2019 14:34
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Рішення скасоване |
179 421,65
UAH
|
11 жовтня 2019 15:47
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Відхилено |
179 421,65
UAH
|
11 жовтня 2019 15:51
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД" #38791851 |
Рішення скасоване |
200 897,15
UAH
|
16 жовтня 2019 14:31
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД" #38791851 |
Відхилено |
200 897,15
UAH
|
16 жовтня 2019 14:35
|
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" #42036301 |
Переможець |
205 896,00
UAH
|
16 жовтня 2019 14:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2020 10:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2019 16:31
|
2.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2019 16:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2019 12:52
|
ДУ.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2019 12:50
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2019 16:15
|
Договір 55.pdf | укладений |
05 листопада 2019 16:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінено строк (термін) поставки. |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладання пункту 3,1 в наступній редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |