Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прилади звукової та візуальної сигналізації (Пристрій керування замком «Примула плюс»).
Очікувана вартість
10 500,00 UAH
UA-2019-09-18-001784-b 73b66f5694124b65864c6c11f79a44c4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лазечна Олена Олександрівна

+380614344787 svk55onb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "СОФІЇВСЬКА ВИПРАВНА КОЛОНІЯ (№55)"
Код ЄДРПОУ: 08563501
Місцезнаходження: 70002, Україна , Запорізька обл., місто ВІльнянськ, вулиця Металістів, 1
Контактна особа: Лазечна Олена Олександрівна
+380614344787
svk55onb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 16:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2019 16:30
Очікувана вартість: 10 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,57%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31620000-8: Прилади звукової та візуальної сигналізації


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Прилади звукової та візуальної сигналізації (Пристрій керування замком «Примула плюс»).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70002, Україна, Запорізька область, м. Вільнянськ, вул. Металістів, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31620000-8 — Прилади звукової та візуальної сигналізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 10:20
Дата відповіді: 19 вересня 2019 14:43
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: -Да,обов'язково допускаються на торги товари, торгова марка яких відрізняється від торгової марки, вказаної в тендерній документації при умові однакових або кращих технічних характеристик. Модель повинна бути, така як вказана в тендерній документації.
-Потрібно вказувати марку, тому що потім накладна повинна відповідати пропозиції на торгах та технічні характеристики, які повині бути не гірше заявлених для розглядання замовником відповідності.
-До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатникі ПДВ. При розгляданні пропозиції ФОП неплатника ПДВ його ціна буде остаточною(до його ціни суму ПДВ 20%не буде додаватися).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2019 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ 10 500,00
UAH з ПДВ
10 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2019 10:30
Сканировать1 — копия.PDF
24 вересня 2019 10:30
Pasport 2ST.PDF
24 вересня 2019 10:30
Гарантія на документи.pdf
24 вересня 2019 10:30
Vipiska2.PDF
24 вересня 2019 10:30
Dovidka SCHET.PDF
24 вересня 2019 10:30
ДОВІДКА ЗГІДНО ІЗ СТ.17.pdf
24 вересня 2019 10:30
ДОВІДКА документи.pdf
24 вересня 2019 10:30
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
24 вересня 2019 10:30
Витяг розширений.pdf
24 вересня 2019 10:30
Vityag.PDF
24 вересня 2019 10:30
ID KOD.PDF
24 вересня 2019 10:30
Vipiska.PDF
24 вересня 2019 10:30
Pasport 12-13ST.PDF
24 вересня 2019 10:30
Pasport 1ST.PDF
24 вересня 2019 10:30
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ .pdf
24 вересня 2019 10:30
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ
#3212502058
Переможець 10 500,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 09:34

Документи

27 вересня 2019 09:34
2019-09-27 09-24-37_0092.jpg
27 вересня 2019 09:34
2019-09-27 09-23-30_0091.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 09:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ
#3212502058
10 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 вересня 2019 09:34
2019-09-27 09-24-37_0092.jpg
27 вересня 2019 09:34
2019-09-27 09-23-30_0091.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
2019-10-08 11-19-27_0125.jpg укладений
08 жовтня 2019 11:53
2019-10-08 11-17-56_0124.jpg укладений
08 жовтня 2019 11:53
2019-10-08 11-16-01_0123.jpg укладений
08 жовтня 2019 11:53
2019-10-08 11-14-36_0122.jpg укладений
08 жовтня 2019 11:53