Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Будівництво магістрального водопроводу від с. Великі Грибовичі до м. Дубляни»
Очікувана вартість
25 965 224,40 UAH
UA-2019-09-18-001767-b ● 08a50cacff3b4e02a33e031cb674a86a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДУБЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ЖОВКІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04371940 |
Місцезнаходження: | 80381, Україна , Львівська обл., Дубляни, Жовківський район, ВУЛИЦЯ СТУДЕНТСЬКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Попович Василь +380970021874 DUBLANY@I.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2019 14:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2019 14:59 |
Очікувана вартість: | 25 965 224,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 129 826,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 110000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
«Будівництво магістрального водопроводу від с. Великі Грибовичі до м. Дубляни»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80381, Україна, Львівська обл., Дубляни, відповідно до тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Кошти державного, місцевого та обласного бюджету | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Дата виставлення рахунку | Кошти державного, місцевого та обласного бюджету | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 вересня 2019 14:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 вересня 2019 14:55 |
Тендерна документація (2).doc | |
18 вересня 2019 14:55 |
Додаток_3_проект_договору (4).doc | |
18 вересня 2019 14:55 |
Додаток 2 Технічне завдання (1).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 24 вересня 2019 16:35
Дата відповіді: 27 вересня 2019 14:38
Детально проаналізувавши Тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Відповідно до Додатку 2 «Технічне завдання» Замовник вказує ряд документів, які повинні бути включенні до тендерної пропозиції, а саме:
- Сертифікат відповідності щодо підтвердження органом по сертифікації відповідності двошарових соекструдованих водопровідних труб вимогам чинних в Україні нормативних документів (ДСТУ, ТУ).
- Документ про якість (паспорт, свідоцтво якості) на партію раніше виготовленої аналогічної продукції, у відповідності до чинних в Україні нормативних документів (ДСТУ, ТУ).
- Протоколи приймально-здавальних випробувань відповідного типорозміру водопровідних труб на відповідність ДСТУ (ТУ), за яким виготовляються соекструдовані водопровідні труби.
- Протоколи періодичних випробувань по даній групі труб на відповідність ДСТУ (ТУ), за яким виготовляються соекструдовані водопровідні труби.
- Протокол сертифікаційних випробувань , у відповідності до розділу «На підставі» чинного сертифікату відповідності на соекструдовану водопровідну трубу.
- Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи органів МОЗ України щодо можливості застосування соекструдованих труб для мереж господарсько-питного водопостачання.
В залежності від терміну дії сертифікату відповідності на продукцію потрібно надати у складі тендерної пропозиції:
* якщо сертифікат виданий з терміном на 1 рік - Звіт про аналіз документації виробника продукції за результатами проведення сертифікації продукції ;
* якщо сертифікат виданий з терміном на 2 роки - Акт обстеження виробництва при проведенні сертифікації продукції та останній звіт передбаченого сертифікатом технічного нагляду за сертифікованою продукцією ;
* якщо сертифікат виданий з терміном на 3 роки - Атестат виробництва та останній звіт передбаченого сертифікатом технічного нагляду за сертифікованою продукцією ;
* якщо сертифікат виданий з терміном на 5 років - Сертифікат на систему управління якістю та останній щорічний звіт органу сертифікації за результатами технічного нагляду за сертифікованою системою управління якістю .
- Сертифікат на систему управління якістю, яка діє на підприємстві виробника щодо її відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 та останній (або перший) звіт органу сертифікації за результатами щорічного технічного нагляду за сертифікованою системою управління якістю .
- Сертифікат на систему екологічного керування, яка діє на підприємстві виробника (копія), на відповідність чинним в Україні нормативним документам (ДСТУ ISO 14001:2015)».
- Документ про акредитацію випробувальної лабораторії, яка провела сертифікаційні випробування , з додатком (сфера акредитації випробувальної лабораторії): титульний аркуш та аркуші, що стосуються випробування продукції), а також документ про акредитацію сертифікаційного органу, який видав сертифікат відповідності.
- Документ, що засвідчує наявність відділу технічного контролю (ВТК) у виробника.
- Довідку про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають чинним нормативним актам (державним стандартам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
- Фото маркування труб ПЕ (нанесене на такого самого типу, що пропонується для постачання, продукцію).
- Лист-підтвердження відповідності товарів та умов, які пропонуються учасником, технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (у довільній формі).
Учасник повинен надати письмову гарантію заводу-виробника, завірену його підписом і печаткою* та письмову гарантію від свого імені завірену підписом і печаткою* на труби водопровідні двошарові соекструдовані, які пропонується до прокладання, з гарантійним терміном не менше 2 років.
- Учасники в складі тендерної пропозиції повинні подати документ, який підтверджує спроможність здійснити поставку труб поліетиленових.
- Спроможність учасника поставити такі труби в обсягах та строки вказані у тендерній документації, підтверджується гарантійним листом від товаровиробника чи представника товаровиробника, адресованого на замовника торгів із зазначенням відомостей щодо можливості виготовлення (поставки) труби для виконання проекту, із зазначенням номеру оголошення.
У статті 22 ЗУ «Про Публічні закупівлі» вказано з чого повинна міститись тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, просимо усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Відповідно до ч.3 статті 22 ЗУ Про публічні закупівлі, встановлено, що Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовник формуючи вимоги тендерної документації та технічного завдання ставив собі за мету пересвідчитися, що роботи будуть виконані на належному рівні із застосуванням ЯКІСНИХ матеріалів. З цих міркувань, замовник встановив перелік документів для підтвердження якості труб.
Відповідно до ч.3 статті 22 ЗУ Про публічні закупівлі, встановлено, що Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовник формуючи вимоги тендерної документації та технічного завдання ставив собі за мету пересвідчитися, що роботи будуть виконані на належному рівні із застосуванням ЯКІСНИХ матеріалів. З цих міркувань, замовник встановив перелік документів для підтвердження якості труб.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-09-18-001767-b.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2849027730
Дата подання: 26 вересня 2019 21:53
Дата подання: 26 вересня 2019 21:53
Дискримінаційні вимоги
Детально проаналізувавши Тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. Відповідно до Додатку 2 «Технічне завдання» Замовник вказує ряд документів, які повинні бути включенні до тендерної пропозиції, а саме: - Сертифікат відповідності щодо підтвердження органом по сертифікації відповідності двошарових соекструдованих водопровідних труб вимогам чинних в Україні нормативних документів (ДСТУ, ТУ). - Документ про якість (паспорт, свідоцтво якості) на партію раніше виготовленої аналогічної продукції, у відповідності до чинних в Україні нормативних документів (ДСТУ, ТУ). - Протоколи приймально-здавальних випробувань відповідного типорозміру водопровідних труб на відповідність ДСТУ (ТУ), за яким виготовляються соекструдовані водопровідні труби. - Протоколи періодичних випробувань по даній групі труб на відповідність ДСТУ (ТУ), за яким виготовляються соекструдовані водопровідні труби. - Протокол сертифікаційних випробувань , у відповідності до розділу «На підставі» чинного сертифікату відповідності на соекструдовану водопровідну трубу. - Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи органів МОЗ України щодо можливості застосування соекструдованих труб для мереж господарсько-питного водопостачання. В залежності від терміну дії сертифікату відповідності на продукцію потрібно надати у складі тендерної пропозиції: * якщо сертифікат виданий з терміном на 1 рік - Звіт про аналіз документації виробника продукції за результатами проведення сертифікації продукції ; * якщо сертифікат виданий з терміном на 2 роки - Акт обстеження виробництва при проведенні сертифікації продукції та останній звіт передбаченого сертифікатом технічного нагляду за сертифікованою продукцією ; * якщо сертифікат виданий з терміном на 3 роки - Атестат виробництва та останній звіт передбаченого сертифікатом технічного нагляду за сертифікованою продукцією ; * якщо сертифікат виданий з терміном на 5 років - Сертифікат на систему управління якістю та останній щорічний звіт органу сертифікації за результатами технічного нагляду за сертифікованою системою управління якістю . - Сертифікат на систему управління якістю, яка діє на підприємстві виробника щодо її відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 та останній (або перший) звіт органу сертифікації за результатами щорічного технічного нагляду за сертифікованою системою управління якістю . - Сертифікат на систему екологічного керування, яка діє на підприємстві виробника (копія), на відповідність чинним в Україні нормативним документам (ДСТУ ISO 14001:2015)». - Документ про акредитацію випробувальної лабораторії, яка провела сертифікаційні випробування , з додатком (сфера акредитації випробувальної лабораторії): титульний аркуш та аркуші, що стосуються випробування продукції), а також документ про акредитацію сертифікаційного органу, який видав сертифікат відповідності. - Документ, що засвідчує наявність відділу технічного контролю (ВТК) у виробника. - Довідку про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають чинним нормативним актам (державним стандартам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. - Фото маркування труб ПЕ (нанесене на такого самого типу, що пропонується для постачання, продукцію). - Лист-підтвердження відповідності товарів та умов, які пропонуються учасником, технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (у довільній формі). Учасник повинен надати письмову гарантію заводу-виробника, завірену його підписом і печаткою* та письмову гарантію від свого імені завірену підписом і печаткою* на труби водопровідні двошарові соекструдовані, які пропонується до прокладання, з гарантійним терміном не менше 2 років. - Учасники в складі тендерної пропозиції повинні подати документ, який підтверджує спроможність здійснити поставку труб поліетиленових. - Спроможність учасника поставити такі труби в обсягах та строки вказані у тендерній документації, підтверджується гарантійним листом від товаровиробника чи представника товаровиробника, адресованого на замовника торгів із зазначенням відомостей щодо можливості виготовлення (поставки) труби для виконання проекту, із зазначенням номеру оголошення. У статті 22 ЗУ «Про Публічні закупівлі» вказано з чого повинна міститись тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, просимо усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 01.10.2019 № 13955.pdf
Дата публікації: 01 жовтня 2019 22:24
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 15:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА" |
20 787 673,20
UAH з ПДВ
|
20 787 673,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОПТІМУС ВІА" |
22 798 806,00
UAH з ПДВ
|
22 408 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1 |
23 907 276,00
UAH з ПДВ
|
22 530 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА" #43037877 |
Переможець |
20 787 673,20
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2019 11:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 жовтня 2020 12:13
|
додаткова угода водогін (1).pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2020 12:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 липня 2020 10:42
|
Додаткова угода водогін (1).pdf | зміни до договору |
09 липня 2020 10:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2020 15:42
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 15:41
|
договір водогін2020.pdf | укладений |
01 квітня 2020 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2019 14:22
|
договір водогін.pdf | укладений |
04 листопада 2019 14:18
|
водогін договірна ціна.pdf | укладений |
04 листопада 2019 14:18
|
до договору водогін.pdf | укладений |
04 листопада 2019 14:18
|
додаткова угода водогін.pdf | укладений |
04 листопада 2019 14:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення порядку фінансування на 2020рік |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення порядку фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Поліпшення якості придмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |