Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Крісла, стільці
Очікувана вартість
180 380,00 UAH
UA-2019-09-18-001750-a ● 07c3f8136ba148e380c811763727cb1d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНА СЛУЖБА ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 42032422 |
Місцезнаходження: | 04073, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ СТЕПАНА БАНДЕРИ, будинок 19 |
Контактна особа: |
Гуріна Наталія Олександрівна +380631966003 natalia.hurina@nszu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2019 19:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2019 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 жовтня 2019 23:59 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2019 12:46 |
Очікувана вартість: | 180 380,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,55% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Джерело фінансування - кошти Державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 шт
Крісла, стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04073, Україна, Київська обл., Київ, проспект Степана Бандери, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 вересня 2019 19:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 вересня 2019 19:32 |
Додаток 6 Договір крісла.docx | |
18 вересня 2019 19:32 |
Тендерна документація крісла.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 09:04
Дата відповіді: 19 вересня 2019 11:45
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня,
Повідомляємо, що вимог щодо торгової марка або моделі товару тендерною документацією не передбачено. Товар повинен відповідати вимогам до предмету закупівлі, які наведені в додатку 3 до тендерної документації.
Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Під час проведення процедури торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Ціна, запропонована учасником в тендерній пропозиції, повинна враховувати всі витрати, пов’язані із сплатою податків, зборів, обов’язкових платежів, витрати на доставку товарів тощо.
Дякуємо за питання та запрошуємо до участі в торгах
Повідомляємо, що вимог щодо торгової марка або моделі товару тендерною документацією не передбачено. Товар повинен відповідати вимогам до предмету закупівлі, які наведені в додатку 3 до тендерної документації.
Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Під час проведення процедури торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Ціна, запропонована учасником в тендерній пропозиції, повинна враховувати всі витрати, пов’язані із сплатою податків, зборів, обов’язкових платежів, витрати на доставку товарів тощо.
Дякуємо за питання та запрошуємо до участі в торгах
Поставка товару
Дата подання: 21 вересня 2019 10:52
Дата відповіді: 25 вересня 2019 10:47
Доброго дня. Чи можливо здійснити поставку товару 1 партією на кожну адресу?
Відповідь: Доброго дня,
Замовником планується поставка товару однією патрією на кожну адресу.
Замовником планується поставка товару однією патрією на кожну адресу.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Печений Володимир Борисович" #2959011296 |
Переможець |
178 297,20
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2019 17:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 16:37
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2019 18:18
|
Договір 143.pdf | укладений |
23 жовтня 2019 18:17
|