Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа"Дитяче харчування"Києво-Святошинської районної ради Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 42343214 |
Місцезнаходження: | 08151, Україна , Київська обл., Боярка, Івана Мазепи,8 |
Контактна особа: |
Розумна Оксана Миколаївна 380965056385 harchuvanya@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2019 18:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 вересня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 10 жовтня 2019 13:27 |
Очікувана вартість: | 502 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 0,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15078 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 вересня 2019 18:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 вересня 2019 18:46 |
крупи та борошно_compressed.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-12-000029 ● 11338913baaf4b7eae3e36ca3cfc4d2f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 грудня 2019 16:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.12.2019 № 221
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 10.12.2019 № 221
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2019-09-18-001726-a 18.09.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-27 14:13:07
Запит про надання пояснень
Яким чином тендерна пропозиція ФОП «Пономаренко Вікторія Олександрівна» згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 11.10.2019 № 92 не відповідає тендерній документації та була відхилена згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-01-02 20:08:25
п1яснення
Рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП "Пономаренко Вікторії Олександрівни" було прийнято попереднім складом тендерного комітету, склад якого був затверджений 09.10.2019 наказом №15 та скасований наказом №18 від 25.10.2019 за підписом в.о. директора К.В.Остролуцької. (копія наказу додається).
На момент призначення директором КУ "Дитяче харчування" Києво-Святошинської районної ради ( далі - Установа) Науменко Н.В., тендерні пропозиції учасників зазначеної закупівлі були розглянуті та визначений переможець, якому надіслано повідомлення про намір укласти договір. На сьогодні голова та секретар тендерного комітету, який діяв на момент розгляду зазначених у запиті тендерних пропозицій, не є співробітниками Установи, а тому керівництво Установи не має можливості взяти пояснення щодо прийняття рішень по вищезазначеній закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальною установою "Дитяче харчування" Києво-Святошинської районної ради Київської області розглянуто Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства, опублікований 10.01.2020 року та повідомляємо наступне: 1. Замовником 17.01.2020 опубліковано на веб-порталі Prozorro звіт про виконання договору . 2. Інші порушення, виявлені під час проведення моніторингу, Замовник не має можливості усунути, оскільки процедура завершена , договір виконаний, завершився строк дії договору та відсутня фізична можливість оприлюднювати будь-яку інформацію та документи в рамках закупівлі, відповідно до умов користування електронним майданчиком та веб-порталом Prozorro.
2020-01-17 12:08:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 жовтня 2019 13:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна |
502 600,00
UAH з ПДВ
|
444 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПЕЦПРОДІНТЕКС" |
473 750,00
UAH з ПДВ
|
457 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Сергієнко Володимир Іванович |
498 090,00
UAH з ПДВ
|
457 240,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна #2988818669 |
Відхилено |
444 200,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2019 10:23
|
ТОВ "СПЕЦПРОДІНТЕКС" #42346687 |
Переможець |
457 000,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2019 19:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2020 12:06
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2020 12:05
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2020 12:05
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2019 17:28
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2019 17:28
|
Договір крупи 3.jpg | укладений |
08 листопада 2019 17:25
|
Договір крупи 2.jpg | укладений |
08 листопада 2019 17:25
|
Договір крупи 1.jpg | укладений |
08 листопада 2019 17:25
|
Договір крупи 5.jpg | укладений |
08 листопада 2019 17:25
|
Договір крупи 4.jpg | укладений |
08 листопада 2019 17:25
|