продукція борошномельної-круп'яної промисловості
Очікувана вартість
502 600,00 UAH
UA-2019-09-18-001726-a f1b90c2acf8a4f13a3ef4de7d03f7781
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальна установа"Дитяче харчування"Києво-Святошинської районної ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 42343214
Місцезнаходження замовника: 08151, Україна , Київська обл., Боярка, Івана Мазепи,8
Контактна особа замовника: Розумна Оксана Миколаївна
380965056385
harchuvanya@gmail.com
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 10 жовтня 2019 13:27
Очікувана вартість: 502 600,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15 078,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


фасування в споживчу тару від 1 до 25 кг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 кілограми
борошно пшеничне вищого гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська область, Боярка, вул.Мазепа,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
10000 кілограми
крупа гречана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська область, Боярка, вул.Мазепи,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1000 кілограми
крупа пшоняна шліфована вищого гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська область, Боярка, вул . Мазепи,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1000 кілограми
крупа вівсяна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська область, Боярка, вул.Мазепи,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
6000 кілограми
рис довгий пропарений першого гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська область, Боярка, вул.Мазепи,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1000 кілограми
крупа горохова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська область, Боярка, вул. Мазепи,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1000 кілограми
крупа ячнева
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська область, Боярка, вул.Мазепи,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Пiсляоплата 7 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 вересня 2019 18:46
Електронний цифровий підпис
18 вересня 2019 18:46
крупи та борошно_compressed.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-12-000029 ● 11338913baaf4b7eae3e36ca3cfc4d2f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-12-10
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-12-12 16:58:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.12.2019 № 221
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 10.12.2019 № 221

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2019-09-18-001726-a 18.09.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-27 14:13:07

Запит про надання пояснень

Яким чином тендерна пропозиція ФОП «Пономаренко Вікторія Олександрівна» згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 11.10.2019 № 92 не відповідає тендерній документації та була відхилена згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-02 20:08:25

п1яснення

Рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП "Пономаренко Вікторії Олександрівни" було прийнято попереднім складом тендерного комітету, склад якого був затверджений 09.10.2019 наказом №15 та скасований наказом №18 від 25.10.2019 за підписом в.о. директора К.В.Остролуцької. (копія наказу додається).
На момент призначення директором КУ "Дитяче харчування" Києво-Святошинської районної ради ( далі - Установа) Науменко Н.В., тендерні пропозиції учасників зазначеної закупівлі були розглянуті та визначений переможець, якому надіслано повідомлення про намір укласти договір. На сьогодні голова та секретар тендерного комітету, який діяв на момент розгляду зазначених у запиті тендерних пропозицій, не є співробітниками Установи, а тому керівництво Установи не має можливості взяти пояснення щодо прийняття рішень по вищезазначеній закупівлі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Комунальною установою "Дитяче харчування" Києво-Святошинської районної ради Київської області розглянуто Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства, опублікований 10.01.2020 року та повідомляємо наступне: 1. Замовником 17.01.2020 опубліковано на веб-порталі Prozorro звіт про виконання договору . 2. Інші порушення, виявлені під час проведення моніторингу, Замовник не має можливості усунути, оскільки процедура завершена , договір виконаний, завершився строк дії договору та відсутня фізична можливість оприлюднювати будь-яку інформацію та документи в рамках закупівлі, відповідно до умов користування електронним майданчиком та веб-порталом Prozorro.

2020-01-17 12:08:19

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 10 січня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 25 січня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальна установа"Дитяче харчування"Києво-Святошинської районної ради Київської області, 42343214, Україна, Боярка, Івана Мазепи,8
  2. Інформація про предмет закупівлі: крупа ячнева, 502600UAH, 15610000-7, ДК021, 1000, кілограми
  3. Інформація про оприлюднення: f1b90c2acf8a4f13a3ef4de7d03f7781, 2019-09-18
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 12 грудня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 січня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розкриття та розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету від 18 вересня 2019 року № 82 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 10.10.2019, тендерні пропозиції ФОП «Пономаренко Вікторія Олександрівна» та ТОВ «Спецпродінтекс», протоколи розгляду від 11.10.2019 № 92, від 21.10.2019 № 94, повідомлення про намір укласти договір від 16.10.2019, договір від 05.11.2019 № 0511/к. За результатами аналізу документів встановлено, що в протоколі від 11.10.2019 № 92 Замовником не зазначено інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника та не оприлюднено її протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення, чим порушено ч. 1 ст. 10 Закону. Також встановлено, що в пункті 1 Розділу «Подання та розкриття тендерних пропозицій» ТД не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимогу п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону, а саме ТД повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В порушення вимог п. 2 ч. 2 ст. 22 та ч. 3 ст. 17 Закону, Замовник вимагає від переможця документальне підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 Закону, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме: у додатку 4 до тендерної документації встановлена вимога надання переможцем торгів інформації про те, що відомості про юридичну особу, яка є Учасником, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка є у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним. Аналізом документів, розміщених в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що Замовником не оприлюднено звіт про виконання договору та/або повідомлення про внесення змін до договору, тоді як відповідно до п. 11.1 договору строк дії договору встановлено до 31.12.2019, чим порушено вимогу ч. 1 ст. 10 Закону. Також, договір від 05.11.2019 № 0511/к опублікований в електронній системі закупівель Prozorro 08.11.2019, чим порушено норми ч. 1 ст. 10 Закону, а саме договір про закупівлю оприлюднюється протягом двох днів з дня його укладення.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимоги п. 2, п. 13 ч. 2 ст. 22 та ч. 3 ст. 17 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації про закупівлю встановлено порушення норми ч. 1 ст. 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розкритті та розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2019 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна 502 600,00
UAH з ПДВ
444 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕЦПРОДІНТЕКС" 473 750,00
UAH з ПДВ
457 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 498 090,00
UAH з ПДВ
457 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 11:10
виписка з ЄДР (2).jpg
08 жовтня 2019 11:10
виписка з ЄДР (1).jpg

Публічні документи

09 жовтня 2019 09:49
якістні крупа.PDF
09 жовтня 2019 09:49
ст.17.PDF
09 жовтня 2019 09:49
санкції.PDF
09 жовтня 2019 09:49
працівники.PDF
09 жовтня 2019 09:49
мтб.PDF
09 жовтня 2019 09:49
інформаційна довідка.PDF
09 жовтня 2019 09:49
зменшення ціни.PDF
09 жовтня 2019 09:49
згода з договором.PDF
09 жовтня 2019 09:49
захист довкілля.PDF
09 жовтня 2019 09:49
Гарантия 6570.zip
09 жовтня 2019 09:49
Licence.zip
09 жовтня 2019 09:49
Dovirenist_Ryzhiy.zip
09 жовтня 2019 09:36
штатний розпис.pdf
09 жовтня 2019 09:36
техпаспорт авто.pdf
09 жовтня 2019 09:36
статут.pdf
09 жовтня 2019 09:36
ПДВ.pdf
09 жовтня 2019 09:36
опис.pdf
09 жовтня 2019 09:36
МТБ.PDF
09 жовтня 2019 09:36
виписка.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2019 17:42
sign.p7s
08 жовтня 2019 17:41
проект.pdf
08 жовтня 2019 17:41
ціноав.pdf
08 жовтня 2019 17:41
технічні вимоги.pdf
08 жовтня 2019 17:41
технічка.pdf
08 жовтня 2019 17:41
санкції.pdf
08 жовтня 2019 17:41
санкції про виробника.pdf
08 жовтня 2019 17:41
Підписаний_Лицензия.pdf
08 жовтня 2019 17:41
Підписаний_gar8020.pdf
08 жовтня 2019 17:41
Дод уг 04 (Дог 174).pdf
08 жовтня 2019 17:41
договор 174.PDF
08 жовтня 2019 17:41
довкілля.pdf
08 жовтня 2019 17:41
16.крупи ромни 1.pdf
08 жовтня 2019 17:41
15078.pdf
08 жовтня 2019 17:41
15.аналогічний.pdf
08 жовтня 2019 17:41
18.Відгук Горбанівка.PDF
08 жовтня 2019 17:41
14.Штатний розпис.pdf
08 жовтня 2019 17:41
12.працівники.pdf
08 жовтня 2019 17:41
10.вакууматор.pdf
08 жовтня 2019 17:41
9..документи на ваги.pdf
08 жовтня 2019 17:41
6.експлуатаційні.pdf
08 жовтня 2019 17:41
5.потужності.pdf
08 жовтня 2019 17:41
4.мат база.pdf
08 жовтня 2019 17:41
2.додаток 2 відомості.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна
#2988818669
Відхилено 444 200,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 10:23
ТОВ "СПЕЦПРОДІНТЕКС"
#42346687
Переможець 457 000,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 19:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 19:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦПРОДІНТЕКС"
#42346687
457 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
08 листопада 2019 17:28
sign.p7s укладений
08 листопада 2019 17:28
Договір крупи 3.jpg укладений
08 листопада 2019 17:25
Договір крупи 2.jpg укладений
08 листопада 2019 17:25
Договір крупи 1.jpg укладений
08 листопада 2019 17:25
Договір крупи 5.jpg укладений
08 листопада 2019 17:25
Договір крупи 4.jpg укладений
08 листопада 2019 17:25
sign.p7s укладений
17 січня 2020 12:06
sign.p7s укладений
17 січня 2020 12:05
sign.p7s укладений
17 січня 2020 12:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 457 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 76 166,67 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку