Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

продукція борошномельної-круп'яної промисловості
Очікувана вартість
502 600,00 UAH
UA-2019-09-18-001726-a f1b90c2acf8a4f13a3ef4de7d03f7781
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Розумна Оксана Миколаївна

380965056385 harchuvanya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа"Дитяче харчування"Києво-Святошинської районної ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 42343214
Місцезнаходження: 08151, Україна , Київська обл., Боярка, Івана Мазепи,8
Контактна особа: Розумна Оксана Миколаївна
380965056385
harchuvanya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 18:35
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 10 жовтня 2019 13:27
Очікувана вартість: 502 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15078 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


фасування в споживчу тару від 1 до 25 кг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 кілограми
борошно пшеничне вищого гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська область, Боярка, вул.Мазепа,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
10000 кілограми
крупа гречана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська область, Боярка, вул.Мазепи,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1000 кілограми
крупа пшоняна шліфована вищого гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська область, Боярка, вул . Мазепи,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1000 кілограми
крупа вівсяна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська область, Боярка, вул.Мазепи,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
6000 кілограми
рис довгий пропарений першого гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська область, Боярка, вул.Мазепи,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1000 кілограми
крупа горохова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська область, Боярка, вул. Мазепи,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1000 кілограми
крупа ячнева
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська область, Боярка, вул.Мазепи,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2019 18:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 18:46
крупи та борошно_compressed.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-12-000029 ● 11338913baaf4b7eae3e36ca3cfc4d2f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 грудня 2019 16:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.12.2019 № 221
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 10.12.2019 № 221

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2019-09-18-001726-a 18.09.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-27 14:13:07

Запит про надання пояснень

Яким чином тендерна пропозиція ФОП «Пономаренко Вікторія Олександрівна» згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 11.10.2019 № 92 не відповідає тендерній документації та була відхилена згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-02 20:08:25

п1яснення

Рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП "Пономаренко Вікторії Олександрівни" було прийнято попереднім складом тендерного комітету, склад якого був затверджений 09.10.2019 наказом №15 та скасований наказом №18 від 25.10.2019 за підписом в.о. директора К.В.Остролуцької. (копія наказу додається).
На момент призначення директором КУ "Дитяче харчування" Києво-Святошинської районної ради ( далі - Установа) Науменко Н.В., тендерні пропозиції учасників зазначеної закупівлі були розглянуті та визначений переможець, якому надіслано повідомлення про намір укласти договір. На сьогодні голова та секретар тендерного комітету, який діяв на момент розгляду зазначених у запиті тендерних пропозицій, не є співробітниками Установи, а тому керівництво Установи не має можливості взяти пояснення щодо прийняття рішень по вищезазначеній закупівлі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Комунальною установою "Дитяче харчування" Києво-Святошинської районної ради Київської області розглянуто Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства, опублікований 10.01.2020 року та повідомляємо наступне: 1. Замовником 17.01.2020 опубліковано на веб-порталі Prozorro звіт про виконання договору . 2. Інші порушення, виявлені під час проведення моніторингу, Замовник не має можливості усунути, оскільки процедура завершена , договір виконаний, завершився строк дії договору та відсутня фізична можливість оприлюднювати будь-яку інформацію та документи в рамках закупівлі, відповідно до умов користування електронним майданчиком та веб-порталом Prozorro.

2020-01-17 12:08:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2019 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна 502 600,00
UAH з ПДВ
444 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕЦПРОДІНТЕКС" 473 750,00
UAH з ПДВ
457 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 498 090,00
UAH з ПДВ
457 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 11:10
виписка з ЄДР (2).jpg
08 жовтня 2019 11:10
виписка з ЄДР (1).jpg

Публічні документи

09 жовтня 2019 09:49
якістні крупа.PDF
09 жовтня 2019 09:49
ст.17.PDF
09 жовтня 2019 09:49
санкції.PDF
09 жовтня 2019 09:49
працівники.PDF
09 жовтня 2019 09:49
мтб.PDF
09 жовтня 2019 09:49
інформаційна довідка.PDF
09 жовтня 2019 09:49
зменшення ціни.PDF
09 жовтня 2019 09:49
згода з договором.PDF
09 жовтня 2019 09:49
захист довкілля.PDF
09 жовтня 2019 09:49
Гарантия 6570.zip
09 жовтня 2019 09:49
Licence.zip
09 жовтня 2019 09:49
Dovirenist_Ryzhiy.zip
09 жовтня 2019 09:36
штатний розпис.pdf
09 жовтня 2019 09:36
техпаспорт авто.pdf
09 жовтня 2019 09:36
статут.pdf
09 жовтня 2019 09:36
ПДВ.pdf
09 жовтня 2019 09:36
опис.pdf
09 жовтня 2019 09:36
МТБ.PDF
09 жовтня 2019 09:36
виписка.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2019 17:42
Електронний підпис
08 жовтня 2019 17:41
проект.pdf
08 жовтня 2019 17:41
ціноав.pdf
08 жовтня 2019 17:41
технічні вимоги.pdf
08 жовтня 2019 17:41
технічка.pdf
08 жовтня 2019 17:41
санкції.pdf
08 жовтня 2019 17:41
санкції про виробника.pdf
08 жовтня 2019 17:41
Підписаний_Лицензия.pdf
08 жовтня 2019 17:41
Підписаний_gar8020.pdf
08 жовтня 2019 17:41
Дод уг 04 (Дог 174).pdf
08 жовтня 2019 17:41
договор 174.PDF
08 жовтня 2019 17:41
довкілля.pdf
08 жовтня 2019 17:41
16.крупи ромни 1.pdf
08 жовтня 2019 17:41
15078.pdf
08 жовтня 2019 17:41
15.аналогічний.pdf
08 жовтня 2019 17:41
18.Відгук Горбанівка.PDF
08 жовтня 2019 17:41
14.Штатний розпис.pdf
08 жовтня 2019 17:41
12.працівники.pdf
08 жовтня 2019 17:41
10.вакууматор.pdf
08 жовтня 2019 17:41
9..документи на ваги.pdf
08 жовтня 2019 17:41
6.експлуатаційні.pdf
08 жовтня 2019 17:41
5.потужності.pdf
08 жовтня 2019 17:41
4.мат база.pdf
08 жовтня 2019 17:41
2.додаток 2 відомості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна

ТОВ "СПЕЦПРОДІНТЕКС"

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна
#2988818669
Відхилено 444 200,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 10:23
ТОВ "СПЕЦПРОДІНТЕКС"
#42346687
Переможець 457 000,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 19:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 19:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦПРОДІНТЕКС"
#42346687
457 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 12:06
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 12:05
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 12:05
Електронний підпис укладений
08 листопада 2019 17:28
Електронний підпис укладений
08 листопада 2019 17:28
Договір крупи 3.jpg укладений
08 листопада 2019 17:25
Договір крупи 2.jpg укладений
08 листопада 2019 17:25
Договір крупи 1.jpg укладений
08 листопада 2019 17:25
Договір крупи 5.jpg укладений
08 листопада 2019 17:25
Договір крупи 4.jpg укладений
08 листопада 2019 17:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 457 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 76 166,67 UAH)