Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер (комплект) – 2 штуки, код за ДК 021:2015(CPV): 30213000-5
Очікувана вартість
48 000,00 UAH
UA-2019-09-18-001718-b d9fe271a43ba4b83b01287f7c5c2e1e1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Білоус

+380442545661 tender32071423@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний музей українського народного декоративного мистецтва
Код ЄДРПОУ: 32071423
Вебсайт: http://www.mundm.kiev.ua
Місцезнаходження: 01015, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Лаврська, 9, корпус 29
Контактна особа: Людмила Білоус
+380442545661
tender32071423@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2019 14:47
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2019 14:47
Початок аукціону: 27 вересня 2019 11:00
Очікувана вартість: 48 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 480,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


аналоги не пропонувати
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Персональний комп’ютер (комплект) – 2 штуки, код за ДК 021:2015(CPV): 30213000-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01015, Україна, Київ, Київ, Лаврська,9, корпус 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019  —  30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2019 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 14:47
УМОВИ ЗАКУПІВЛІ__Компютер.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 10:21
Дата відповіді: 19 вересня 2019 15:13
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякую за запитання. Прошу аналогів не пропонувати. Всім учасникам прохання пропонувати тільки ті товари, що вказано в технічному завданні Замовником. В іншому разі, пропозиція буде нами відхилена.
До участі в закупівлі допускаються ФОП та не платники ПДВ і пропозиції їх будуть розглядатись. Ціна вказана є не платника ПДВ остаточною і не буде додано 20%.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2019 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 28 974,00
UAH з ПДВ
28 014,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 31 684,80
UAH з ПДВ
28 488,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 38 904,00
UAH з ПДВ
29 340,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кошлак Лариса Андріївна 37 750,00
UAH з ПДВ
34 465,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2019 09:54
ПРОПОЗИЦІЯ_28014_00.pdf
26 вересня 2019 14:13
Опис предмета закупівлі.pdf
26 вересня 2019 14:13
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf
26 вересня 2019 14:13
Уставні_завірені.zip
26 вересня 2019 14:13
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
26 вересня 2019 14:13
ТЕХНІЧНА .pdf

Публічні документи

25 вересня 2019 14:04
сертификатWindows-10-Pro.jpg
25 вересня 2019 14:04
Сервіс_центри.pdf
25 вересня 2019 14:04
Пропозиція 31684,80.pdf
25 вересня 2019 14:04
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП Кошлак Лариса Андріївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Переможець 28 014,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2019 12:48

Документи

30 вересня 2019 12:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2019 12:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
28 014,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 вересня 2019 12:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:58
Електронний підпис укладений
08 листопада 2019 14:38
ДОГ КОМП.pdf укладений
08 листопада 2019 14:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 28 014,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 669,00 UAH)