Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

придбання дерев і кущів
Очікувана вартість
1 600 000,00 UAH
UA-2019-09-18-001704-a a80b44c047c54d52ba79502a01880776
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сапожник Артем Анатолійович

380512537705 Depgkh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Сапожник Артем Анатолійович
380512537705
Depgkh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради оголошувались процедури закупівлі за предметом: ДК 021:2015 (03450000-9) – розсадницька продукція (придбання дерев і кущів).
Останні дві процедури не відбулись через відсутність достатньої кількості учасників.
Перша процедура (номер закупівлі в системі Prozorro - UA-2019-08-06-000355-b від 06.08.2019) не відбулась через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, що стало підставою для відміни торгів у зв'язку із поданням до участі в них менше двох тендерних пропозицій (ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі").
Після відміни торгів, департаментом ЖКГ переоголошено закупівлю за даним предметом.
Друга процедура закупівлі (номер закупівлі в системі Prozorro – UA-2019-08-22-001224-c від 22.08.2019) знову не відбулась через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, що стало підставою для відміни торгів у зв'язку із поданням до участі в них менше двох тендерних пропозицій (ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі"). Єдина тендерна пропозиція подана Фізичною особою – підприємцем Текутьєвою Тетяною Євгенівною з ціною – 1 585 030,00 грн.
Слід зазначити, що під час проведення обох процедур закупівель, департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради, як Замовником не змінювались предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики.
Згідно п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі" переговорна процедура застосовується якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Враховуючи вищевикладене є доцільним та юридично обґрунтованим застосування переговорної процедури для закупівлі товару за предметом: ДК 021:2015 (03450000-9) – розсадницька продукція (придбання дерев і кущів).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 11:23
Оскарження наміру укласти договір: 01 жовтня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03450000-9: Розсадницька продукція


Джерело фінансування: місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3492 Одиниця
придбання дерев і кущів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Маячна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 03450000-9 — Розсадницька продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару, після підписання Сторонами акту приймання-передачі товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

18 вересня 2019 18:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Губа Максим Олександрович
#3199613891
Переможець 1 529 941,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 11:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2019 11:23

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Губа Максим Олександрович
#3199613891
1 529 941,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2019 10:47
ДУ №1 від 01.10.19.PDF зміни до договору
04 жовтня 2019 10:46
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 10:55
Договір №905 від 01.10.19.PDF укладений
01 жовтня 2019 10:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 905
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 012 341,00
UAH