Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4–Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп’ютери, принтери в комплекті).
Очікувана вартість
142 360,80 UAH
UA-2019-09-18-001656-b 60e86a35a88f4d9f9bf18fe39e94b5bd
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грозна Тетяна Семенівна

+380522332050 kzpo@krmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Поліклінічне об'єднання м.Кіровограда"
Код ЄДРПОУ: 36421504
Місцезнаходження: 25009, Україна , Кіровоградська обл., Кіровоград, вул.Габдрахманова, буд.5
Контактна особа: Грозна Тетяна Семенівна
+380522332050
kzpo@krmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі 26.07.2019 року за номером ID: UA-2019-07-26-000429-a та 15.08.2019 року номером ID: UA-2019-08-15-000417-c було оголошено процедуру відкриті торги. Керуючись пунктом 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме, «якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації» з метою укладання договору на 2019 рік закладом застосовується переговорна процедура.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 15:04
Оскарження наміру укласти договір: 29 вересня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплекти
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)(Персональні комп`ютери,принтери в комплекті)(джерело фінансування:міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25009, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул.Габдрахманова, буд.5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється протягом 30 календарних днів після фактичного отримання Замовником Товару (в кількості та асортименті, визначеному в заявці Замовника), але не раніше надходження на рахунок Замовника бюджетних коштів, виділених на таку закупівлю. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий Товар здійснюються протягом п’яти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

18 вересня 2019 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН»
#39396481
Переможець 142 360,80
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 15:04

Документи

18 вересня 2019 15:03
Електронний підпис
18 вересня 2019 14:59
Проток180919.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2019 15:04

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН»
#39396481
142 360,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 вересня 2019 15:03
Електронний підпис
18 вересня 2019 14:59
Проток180919.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 12:09
Дод угода.pdf укладений
18 жовтня 2019 12:06
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 09:09
договір укладений
30 вересня 2019 09:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: договір вважається розірваним з 30.10.2019 року