Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39310000 – 8 Обладнання для закладів громадського харчування
Очікувана вартість
98 800,00 UAH
UA-2019-09-18-001546-a 2bd76f56d1fa49a89f0fa0ccf122ca82
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матвієнко Юрій Сергійович

+380532573136 poltosvita@osvitapoltava.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВК Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145725
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Матвієнко Юрій Сергійович
+380532573136
poltosvita@osvitapoltava.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 17:07
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2019 17:11
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2019 17:11
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 12:05
Очікувана вартість: 98 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 988,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Стіл виробничий з нержавіючої сталі без полиці (1200х700х850) (джерело фінансування – кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м.Полтава, навчальні заклади освіти комунальної форми власності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
2 шт
Стіл виробничий з нержавіючої сталі без полиці (1300х700х850) (джерело фінансування – кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м.Полтава, навчальні заклади освіти комунальної форми власності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
2 шт
Стіл виробничий з нержавіючої сталі з полицею (1300х700х850) (джерело фінансування – кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м.Полтава, навчальні заклади освіти комунальної форми власності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
2 шт
Стіл виробничий з нержавіючої сталі з полицею (1200х600х850) (джерело фінансування – кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м.Полтава, навчальні заклади освіти комунальної форми власності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
21 шт
Стіл виробничий з нержавіючої сталі без полиці (900х600х850) (джерело фінансування – кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м.Полтава, навчальні заклади освіти комунальної форми власності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
Стіл виробничий з нержавіючої сталі без полиці (800х700х850) (джерело фінансування – кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м.Полтава, навчальні заклади освіти комунальної форми власності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
3 шт
Стіл виробничий з нержавіючої сталі з полицею (600х600х850) (джерело фінансування – кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м.Полтава, навчальні заклади освіти комунальної форми власності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
4 шт
Стіл виробничий з нержавіючої сталі з 2 полицями (700х800х850) (джерело фінансування – кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м.Полтава, навчальні заклади освіти комунальної форми власності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
4 шт
Стіл виробничий з нержавіючої сталі з 2 полицями (600х800х850) (джерело фінансування – кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м.Полтава, навчальні заклади освіти комунальної форми власності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка на оплату Товару по факту поставки Товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2019 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 17:07
ТД виробничі столи.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 19 вересня 2019 15:59
Дата відповіді: 20 вересня 2019 11:07
Добрий день, підкажіть будь ласка чи є принциповим розмір пристінного борту саме 40 мм. Чи можна запропонувати борт 30 мм. Дякую.
Відповідь: Вимоги до предмету закупівлі зазначені в Додатку 2 Тендерної документації
технічні характеристики
Дата подання: 20 вересня 2019 12:33
Дата відповіді: 23 вересня 2019 08:35
Шановний замовник, просимо уточнити, що мається на увазі під терміном "сталь нержавіюча харчова", а саме: які марки нержавіючої сталі допускається використовувати для виробництва стільниць, каркасів, полиць виробничих столів (AISI 304, AISI 201, AISI 430)?
Відповідь: Мається на увазі сталь, яка згідно чинного законодавства, використовується для виготовлення виробничих столів, що використовується на виробництві для харчових продуктів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФІРМА "ДНІПРОКОР" 93 840,00
UAH з ПДВ
87 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 93 888,00
UAH з ПДВ
87 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАСТРО ГРУПП" 98 618,00
UAH з ПДВ
88 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Комерційна Фірма Сталь-Трейд ЛТД" 97 861,50
UAH з ПДВ
97 861,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙСТАТ СОЛЮШНЗ" 98 000,00
UAH з ПДВ
98 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2019 15:11
Витяг ЄДРПОУ_12062019.pdf
01 жовтня 2019 15:11
Статут.pdf
01 жовтня 2019 15:11
Проект договора.pdf
01 жовтня 2019 15:11
Лист про сертифікацію .pdf
01 жовтня 2019 15:11
Висновок СанЕпідЕк.pdf
01 жовтня 2019 15:11
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2019 00:34
Електронний підпис
18 жовтня 2019 00:17
public_doc.pdf
18 жовтня 2019 00:17
public_doc.p7s
18 жовтня 2019 00:17
Dovidka_19283791160940683435.pdf.p7s
18 жовтня 2019 00:17
Dovidka_19283791160940683435.pdf
10 жовтня 2019 18:38
Електронний підпис
04 жовтня 2019 16:28
Електронний підпис
04 жовтня 2019 16:27
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
04 жовтня 2019 16:27
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
04 жовтня 2019 16:27
ПДВ_витяг та пояснення.pdf
04 жовтня 2019 16:27
Статут.pdf
04 жовтня 2019 16:27
Тендерна пропозиція.pdf
04 жовтня 2019 16:27
Сертифікат.pdf
04 жовтня 2019 16:27
Повноваження.pdf
04 жовтня 2019 16:27
Довідки_інші.pdf
04 жовтня 2019 16:27
Довідка_досвід.pdf
04 жовтня 2019 16:27
Відгук.pdf

Публічні документи

25 вересня 2019 15:36
ТД виробничі столи.doc

Публічні документи

04 жовтня 2019 16:45
ПАСПОРТ+КОД_ДИРЕКТОРА.pdf
04 жовтня 2019 16:37
ЗАВІРЕНИЙ СТАТУТ.pdf
04 жовтня 2019 16:37
Договір.pdf
04 жовтня 2019 16:37
СЄС.pdf
04 жовтня 2019 16:37
Отзив.pdf
04 жовтня 2019 16:37
Авторизаційний лист (1).pdf
04 жовтня 2019 16:37
ТЕХНІЧНІ.pdf
04 жовтня 2019 16:37
ЦІНОВА.pdf
04 жовтня 2019 16:37
ст 17.pdf
04 жовтня 2019 16:37
ПДФ.pdf
04 жовтня 2019 16:37
досвід.pdf
04 жовтня 2019 16:37
КІЄНКО.pdf
04 жовтня 2019 16:37
штатний.pdf
04 жовтня 2019 16:37
виписка_EДРПОУ.pdf
04 жовтня 2019 16:37
штатний копія.pdf
04 жовтня 2019 16:37
Лист-відгук.pdf
04 жовтня 2019 16:37
витяг_eдрпоу.pdf
04 жовтня 2019 16:37
накладна 1.pdf
04 жовтня 2019 16:37
ДОГОВІР ПРОЕКТ.pdf
04 жовтня 2019 16:37
САНКЦІЇ1.pdf
04 жовтня 2019 16:37
працівники.pdf
04 жовтня 2019 16:37
лист-згода.pdf
04 жовтня 2019 16:37
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
04 жовтня 2019 16:37
довідка мат-тех.pdf
04 жовтня 2019 16:37
приказ.pdf
04 жовтня 2019 16:37
довкілля.pdf
04 жовтня 2019 16:37
Витрати.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2019 16:39
Пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФІРМА "ДНІПРОКОР"

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

ТОВ "ГАСТРО ГРУПП"

ТОВ "Комерційна Фірма Сталь-Трейд ЛТД"

ТОВ "АЙСТАТ СОЛЮШНЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФІРМА "ДНІПРОКОР"
#13612779
Відхилено 87 996,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 16:41
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
Переможець 87 998,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 14:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2019 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
87 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 16:46
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 11:28
ДУ 1 Дог _132Т від 31.10.2019 ОСВ Трейдінг.PDF зміни до договору
12 грудня 2019 10:53
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 13:20
132 Т.PDF укладений
31 жовтня 2019 13:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі. Сторони домовились внести зміни до п. 5.1. Договору
Номер договору про закупівлю: 132Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 87 998,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 666,33 UAH)