Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектор
Очікувана вартість
14 000,00 UAH
UA-2019-09-18-001487-b 493fbe81cf3a4c3f95cfa79959f83e5f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Лисенко

+380966994028
+380564947430
kr_detdom1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти "Криворізький спеціальний багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр № 1"Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 23927366
Місцезнаходження: 50053, Україна , Дніпропетровська обл., Кривой Рог, ул.П'ятихатская,17
Контактна особа: Вікторія Лисенко
+380966994028,+380564947430
kr_detdom1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 14:07
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 13:53
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2019 13:53
Очікувана вартість: 14 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Проектор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50053, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул.П'ятихатська, буд.17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2019
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2019 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 14:07
Інформація.docx
18 вересня 2019 14:07
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
18 вересня 2019 14:07
ДОДАТОК 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 10:28
Дата відповіді: 19 вересня 2019 10:34
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1. Предметом закупівлі є проектор з характеристиками, зазначеними в інформації: - Проектор типу VIEWSONIC PS501X або аналог, відповідно до зазначених параметрів, які вказані в п.4 «Детальний опис предмету закупівлі». 2. Закон дозволяє брати участь у процедурі закупівлі майже всім бажаючим, які мають статус фізичної або юридичної особи, незалежно від системи оподаткування. Тендерна пропозиція фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ обов’язково розглядається під час проведення закупівлі. Цінова пропозиція оцінюється з урахуванням всіх податків та зборів, в тому числі і ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або без ПДВ (якщо учасник неплатник ПДВ). До розгляду в електронному аукціоні приймається остаточна ціна на предмет закупівлі, заявлена учасником в пропозиції, незалежно від того, з ПДВ вона чи без ПДВ. Замовник розглядає пропозицію Учасника з найнижчою остаточною ціною (після завершення електронного реверсивного аукціону, з урахуванням або без урахування ПДВ) щодо відповідності вимогам, викладеним в оголошенні закупівлі, та приймає рішення по даному Учаснику.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 13 005,00
UAH з ПДВ
13 005,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2019 13:02
Електронний підпис
25 вересня 2019 13:02
ISO 9001 ViewSonic.pdf
25 вересня 2019 13:02
ISO 14001 ViewSonic.pdf
25 вересня 2019 13:02
Сертифікат ViewSonic.pdf
25 вересня 2019 13:02
Декларація 2 ViewSonic.pdf
25 вересня 2019 13:02
Декларація 1 ViewSonic.pdf
25 вересня 2019 13:02
Висновок СЕС ViewSonic.pdf
25 вересня 2019 13:02
Статут.pdf
25 вересня 2019 13:02
Відомості ЄДРПОУ.pdf
25 вересня 2019 13:02
Витяг ПДВ.pdf
25 вересня 2019 13:02
Витяг з ЄДР.pdf
25 вересня 2019 13:02
Виписка з ЄДР.pdf
25 вересня 2019 13:02
4-ОПП.pdf
25 вересня 2019 13:02
Цінова пропозиція.pdf
25 вересня 2019 13:02
Уповноважена особа.pdf
25 вересня 2019 13:02
Технічні вимоги згода.pdf
25 вересня 2019 13:02
Таблиця відповідності.pdf
25 вересня 2019 13:02
Проект договору.pdf
25 вересня 2019 13:02
Довідка ліцензування.pdf
25 вересня 2019 13:02
Довідка довкілля.pdf
25 вересня 2019 13:02
Гарантійний лист якість.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Переможець 13 005,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 16:21

Документи

26 вересня 2019 16:21
Електронний підпис
26 вересня 2019 16:19
IMG_20190926_0001.pdf
26 вересня 2019 16:19
IMG_20190926_0002.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2019 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
13 005,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 вересня 2019 16:21
Електронний підпис
26 вересня 2019 16:19
IMG_20190926_0001.pdf
26 вересня 2019 16:19
IMG_20190926_0002.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 10:37
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2019 11:33
Д 13005 IMG_20191008_0001.pdf укладений
08 жовтня 2019 11:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 13 005,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 167,50 UAH)