Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-95
Очікувана вартість
349 080,00 UAH
UA-2019-09-18-001484-a 79cdd35893864adcb9799b95fac80fad
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колодій Антон

+380612343511 eluavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ЕЛУАШ"
Код ЄДРПОУ: 03345018
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м.Запоріжжя, вул.Волгоградська, 23
Контактна особа: Колодій Антон
+380612343511
eluavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 12:56
Очікувана вартість: 349 080,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 745,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Власні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12000 л
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, За адресою Постачальника (АЗС у м.Запоріжжя)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування-власні кошти. Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника, протягом 90 банківських днів з дня підписання видаткової накладної. Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 вересня 2019 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 13:59
Тендерна документація.docx
27 вересня 2019 13:59
Зміни до документації.docx
18 вересня 2019 16:50
Додаток 3.docx
18 вересня 2019 16:50
Додаток 7.docx
18 вересня 2019 16:50
Додаток 6.docx
18 вересня 2019 16:50
Додаток 5.docx
18 вересня 2019 16:50
Додаток 4.docx
18 вересня 2019 16:50
Додаток 2.docx
18 вересня 2019 16:50
Додаток 1.docx
27 вересня 2019 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 13:59
Тендерна документація.docx
18 вересня 2019 16:50
Тендерна документація.docx
27 вересня 2019 13:59
Зміни до документації.docx
18 вересня 2019 16:50
Додаток 3.docx
18 вересня 2019 16:50
Додаток 7.docx
18 вересня 2019 16:50
Додаток 6.docx
18 вересня 2019 16:50
Додаток 5.docx
18 вересня 2019 16:50
Додаток 4.docx
18 вересня 2019 16:50
Додаток 2.docx
18 вересня 2019 16:50
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання
Дата подання: 19 вересня 2019 13:11
Дата відповіді: 23 вересня 2019 13:48
1. Чи можлива зміна умов розрахунку - з відстрочки платежу на передплату? 2. Чи можливо в якості підтвердження підстав відпуску пального через АЗС надати гарантійний лист емітента талонів про можливість отоварювання карток на АЗС згідно з наданим переліком? 3. Чи можливе надання довідки про наявність матеріально-технічної бази в довільній формі, без зазначення всього майна та без надання підтверджуючих .правові підстави користування документів? 4. Чи можливе виключення п. 6.3.5 проекту договору? 5. Чи можливе виключення п. 7.2 проекту договору? 6. Чи можливе виключення п. 7.5 проекту договору? 7. Чи можливе виключення п. 7.6 проекту договору? 8.Чи можливе надання довідки про наявність парцівників в довільній формі? 9.Чи можливе надання довідки про наявність працівників, серед яких є працівники, стаж роботи яких на підприємстві складає менше 2 років?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Неможливо;
2.Неможливо;
3.Неможливо;
4.Неможливо;
5.Неможливо;
6.Неможливо;
7.Неможливо;
8.Неможливо;
9.Неможливо.
Питання
Дата подання: 20 вересня 2019 14:35
Дата відповіді: 23 вересня 2019 14:43
Чи можливо викласти пункти договору у наступній редації: 6.3.5. При відправленні письмового звернення від Замовника, Постачальник, протягом 3-х годин, від часу направлення на його електронну пошту (зазначену в інформаційній довідці про підприємство к тендерній пропозиції) відповідного листа та обов’язковим направлення телефонограми на телефонні номери зазначені в інформаційній довідці про підприємство до тендерної пропозиції, повинен прибути на вказану адресу та забезпечити відбір проб з АЗС або транспортного засобу. В разі неприбуття представника постачальника представниками Замовника складається акт, в якому зазначається факт неприбуття представника Постачальника, який підписується комісією в складі трьох осіб представників Замовника з обов’язковим зазначенням даних відправлення повідомлення про відбір проб на електронну пошту Постачальника та даних особи від Постачальника, що прийняла телефонограму. Відбір проб в цьому випадку здійснюється без присутності представника Постачальника, про що зазначається у складеному акті комісії. В разі відмови представника постачальника від підпису про це зазначається у складеному акті комісії. В разі неможливості здійснити відбір проб у зв’язку з відповідними діями представників Постачальника (оператора АЗС, водіїв та інших), а саме не допуск до роздавальної апаратури, ємкостей, цистерн, блокування, або інші дії, які унеможливлюють відбір проб про це також зазначається у зазначеному акті комісії. 6.3.6. У разі поставки товару неналежної якості (товару, який не відповідає сертифікату відповідності та/або паспорту якості заводу виробника, які було надано в складі тендерної пропозиції), Постачальник зобов’язується: - протягом 2-х робочих днів провести поставку товару, який відповідає умовам договору в тому обсязі, в якому було поставлено неякісний товар; - відшкодувати Замовнику видатки на проведення експертизи; - за вмотивованою вимогою Замовника відшкодувати йому вартість відновлюваного ремонту автомобільної техніки, яка вийшла з ладу внаслідок заправки пальним неналежної якості, при умові документального підтвердження пошкодження транспорту в результаті використання нафтопродуктів поставлених Постачальником. 6.3.7. Виключити. 6.4. Постачальник має право: 6.4.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за поставлений Товар відповідно до умов даного договору. 6.4.2. На дострокову поставку Товару за письмовим погодженням Замовника. 6.4.3. Залучати необхідну кількість третіх осіб - підприємств, які мають право на виконання договірних відносин з Постачальником, з метою належного виконання своїх зобов’язань щодо фактичної передачі (видачі) Товару Замовнику зі зберігання. 6.4.4. У разі отримання від Замовника повідомлення про зміну ціни на товар в бік зменшення та підтвердження такої зміни ціни компетентним органом, укласти із Замовником відповідну додаткову угоду протягом 7 днів з моменту отримання відповідного повідомлення. 7.2. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань при закупівлі Товару за бюджетні кошти (відмова у заправці пальним на АЗС тощо), Постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції (пеню) у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день такого невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань. 7.3. Замовник звільняється від відповідальності за недотримання строків оплати у разі відсутності фінансування предмету закупівлі при умові неможливості розірвати або призупинити дію договору згідно п. 11.10 Договору та документального підтвердження відсутності такого фінансування. 7.5. У разі порушення порядку заповнення та/або порядку реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних та/або розрахунків коригування, Постачальник зобов`язується у семиденний термін з моменту виставлення вимоги відшкодувати Замовнику штраф в розмірі податку на додану вартість при умові неотримання податкового кредиту внаслідок дій Постачальника. 7.6. У разі поставки товару неналежної якості Постачальник сплачує на користь Замовника штраф у розмірі 20% вартості партії товару, що визнана атестованою лабораторією неякісною. Сплата штрафу не звільняє Постачальника від обов’язку поставити товар належної якості в повному обсязі. 7.7. Виключити. 7.8. У разі відмови АЗС у відпуску пального за наданими талонами та/або скетч-картками Постачальник сплачує на користь Замовника штраф у розмірі 5% вартості тієї кількості Товару, що зазначена в талонах та/або скретч-картках, яку Замовник мав намір отримати на АЗС. (Відмова АЗС у відпуску пального підтверджується актом Замовника за підписом не менше трьох осіб представників Замовника). До відмови АЗС у відпуску пального не відносяться ситуації непередбачуваного характеру, такі як технічні збої програмного забезпечення, відсутність електроенергії, тимчасова відсутність виду товару, що зазначений в талоні та/або скретч картці, чи інших обставин, що об’єктивно унеможливлюють видачу товару на даній АЗС.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. Однак вимушені вімовити Вам з наступних обставин.У разі поставки Постачальником товару неналежної якості, несвоєчасного виконання або невиконання своїх зобов'язань виникає неможливість виконання Замовником своїх зобов'язань, що в свою чергу призведе до виникнення негативних наслідків з транспортною інфраструктурою міста.
Пункти Договору виписані таким чином, для того, щоб унеможливити або звести до мінімуму ризики несвоєчасного отримання, взагалі неотримання товару або отримання товару неналежної якості.
На нашу думку всі пункти, викладені в проекті Договору, не суперечать діючому Законодавству, є необхідними для успішного проведення закупівлі та гарантованого отримання якісного товару, за найнижчою ціною, у визначені терміни. Ці вимоги ідентичні для всіх Учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних Учасників.
З іншого боку, значне спрощення вимог до Постачальника або їх виключення, як ви пропонуєте, може призвести до участі в торгах недобросовісних Учасників і подальшому невиконання умов Договору.
Враховуючи те, що при проведенні Торгів, Замовник перш за все повинен керуватися інтересами власного закладу, а не бізнес-інтересами Учасників, вважаємо за необхідне залишити всі вимоги ТД без змін.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-18-001484-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ", Код ЄДРПОУ:41224168
Дата подання: 23 вересня 2019 15:33
умови тендерної документації
У додатку №1 до тендерної документації зазначено, що склад зберігання нафтопродуктів повинен бути розташовано в межах міста Запоріжжя. Вважаємо вищезазначену вимогу тендерної документації такою, що обмежує наші права як учасника- постачальника з великим досвідом роботи на ринку, та перешкоджає взяти участь у оголошеної закупівлі з наступних обставин. Склад зберігання нафтопродуктів нашого підприємства цілком відповідає вимогам тендерної документації, але розташовано у 10 км зоні поблизу міста Запоріжжя. Однак, у разі несприятливих погодних умов та інших обставин, наше підприємство цілком мало б змогу своєчасно забезпечити у повному обсязі ПММ. Крім того, невелика відстань розташування складу зберігання нафтопродуктів до межі м. Запоріжжя не перешкоджає Замовнику здійснити необхідні дії спрямовані на перевірку якості товару, техніки та обладнання. (не дивлячись на то, що згідно умов ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ про закупівлю товару визначення якості нафтопродуктів відбувається з АЗС та транспортних засобів Постачальника). Таким чином, наше підприємство цілком відповідало б усім вимогам тендерної документації. У відповідності до ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тому, вимагаємо виключити кваліфікаційний критерій до учасника щодо розташування складу зберігання нафтопродуктів саме в межах міста Запоріжжя, як такий що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 вересня 2019 14:02
Вимогу щодо внесення змін у тендерній документації відхилено.
Номер вимоги: UA-2019-09-18-001484-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ", Код ЄДРПОУ:41224168
Дата подання: 23 вересня 2019 17:06
дискримінаційні вимоги
З метою дотримання принципів Закону України "Про публічні закупівлі" в частині створення конкурентного середовища просимо унести зміни до тендерної документації, виключивши вимогу щодо наявності по дві АЗС у кожному із семи районів м. Запоріжжя та відстані від кожної виробничої дільниці Замовника в 3 км від як мінімум 2 АЗС, оскільки вказаним вимогам по розташуванню АЗС відповідає виключно один постачальник. Наприклад, за адресою ШЕД № 7 Заводського району- вул. Цимлянська, 25, на відстані в 3 км розташовано лише 2 АЗС. Таким чином, штучно звужується коло постачальників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 вересня 2019 14:03
Вимогу щодо внесення змін у тендерній документації відхилено.
Номер вимоги: UA-2019-09-18-001484-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ", Код ЄДРПОУ:41224168
Дата подання: 21 жовтня 2019 21:25
Необ’єктивність та упередженість в оцінці тендерних пропозицій учасників. Невідповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації
Звертаємось із вимогою щодо надання додаткової інформації КП «Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів» (далі-Замовник) підстав відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ».

1. Згідно протоколу № 491 від 11.10.2019 р. : «після розгляду договору від 27.02.2019 р. № ДГ0000626, Замовником було виявлено відсутність документів, які підтверджують наявність однієї АЗС по вул. Південне шосе,75, яка розташована на відстані не більше 3 км від дільниці Замовника (ШЕД -7) в Заводському районі за адресою: м. Запоріжжя, вул. Цимлянська,25».

Зазначаємо, що не погоджуємось із таким рішенням у зв’язку з наступним:
Учасником ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» було виконано усі вимоги тендерної документації (Додаток 1), а саме:
- надано партнерський договір № ДГ00000626 від 27.02.2019 р., в якому зазначено майно (розділ.1 Договору: на сайті www.brsm-nafta.com), яке зазначено в довідках у відповідності до Додатку 1 .
- надано гарантійний лист емітента, який надає картки-талони на пальне із зазначенням всього переліку АЗС, з яких буде здійснюватися відпуск ПММ.
- АЗС БРСМ розташована на відстані не більш 3 км від дільниці Замовника (ШЕД-7).

Враховуючи викладене, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» наявні всі необхідні документи , щодо партнерської АЗС.


2. Згідно протоколу № 491 від 11.10.2019 р. : «Додатком 1 (примітки до Додатку 1) тендерної документації Замовник вимагає у складі тендерної пропозиції учасника довідку, якою він підтверджує відсутність фактів припинення договірних відносин у зв’язку з неможливістю надання товару (талонів, скретч-карток, ПММ наливом незалежно від причини), крім випадків настання форс-мажорних обставин, які підтверджуються компетентними органами проте, учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку від 02.10.2019 р.№ 0210, в якій повідомляє, що має в наявності одиночний випадок припинення договірних відносин з замовником, що свідчить про невідповідність вимогам тендерної документації Замовника».


С приводу цієї причини дискваліфікації, ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» додає відгук КЗ «ЗОШВСМ» ЗОР.


3. Згідно протоколу № 491 від 11.10.2019 р. : « Розділом 4 (Подання та розкриття тендерної пропозиції), пунктом 2 (Інша інформація) тендерної документації Замовник вимагає у складі тендерної пропозиції учасника довідку в довільній формі про те, що до нього не застосовані санкції та обмежувальні заходи відповідно до нормативних актів зазначених в підрозділі (Інші умови тендерної документації). Всупереч вимогам викладеним вище учасник не надав у складі тендерної пропозиції довідку про те, що до нього не застосовані санкції та обмежувальні заходи відповідно до нормативних актів зазначених в підрозділі ( Інші умови тендерної документації).

Учасником ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» було виконано усі вимоги тендерної документації, а саме у додатку 3 ч.1 файл «дотрим. норм законод.» наявна вищевказана довідка .


Крім того, звертаємо увагу на невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ» вимогам тендерної документації, а саме:

Згідно вимог Додатка 1 до тендерної документації, учасник повинен надати:
1.Довідку, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
- це довідка, в якій зазначено наявність складів, офісів, АЗС – по 2 (дві) у кожному із 7 (семи) районів м. Запоріжжя, транспортних засобів, машин, механізмів, обладнання – перелік власних, орендованих, згідно договору лізингу та інших договорів.
- АЗС учасника, або партнерські АЗС повинні бути розташовані таким чином, щоб відстань від автогосподарства та кожної ШЕД була не більш 3км від як мінімум 2 АЗС.
2. Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій обов’язково повинно бути зазначено наявність директора, працівника зі збуту, комірника, операторів АЗС та/або касирів АЗС не менше 14 (за штатом підприємства учасника/ за штатом підприємства партнера та/або підприємства, яке надає послуги (зазначити назву підприємства)

На виконання спеціальних вимог щодо АЗС, ТОВ "НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ» у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначив партнерські АЗС, які знаходяться на відстані не більш 3 км від автогосподарства та кожної ШЕД, а саме :
- ТОВ «Лівайн торг»
- ТОВ «Простор ДС»
- ТОВ «Белнафтогаз»
- ТОВ «Ріф січ»
У Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, ТОВ "НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ» зазначив працівників за штатом підприємств партнерів:
- ТОВ «Простор ДС» - 8 операторів АЗС
За штатом підприємства учасника:
- ТОВ "НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ» - директор, комірник
та працівників ТОВ «Формула-Д»:
- у кількості - 4!!!! касирів АЗС, 1 працівника зі збуту, 2 операторів АЗС.
Приймаючи до уваги відповідь Замовника на вимогу щодо розташування АЗС, по закупівлям UA-2019-09-13-001504-a, UA-2019-09-13-002069-b, UA-2019-09-11-000723-a, UA-2019-09-11-000644-c , UA-2019-09-18-001484-a , ТОВ «Формула-Д» не є підприємством-партнером, тому що АЗС, не знаходиться в 3 км від виробничих дільниць Замовника,
Із відповіді Замовника:
«Відповідно до зазначених вимог Учасник не обмежений обов’язковою наявністю власних або орендованих АЗС, а має можливість зазначити в довідці АЗС своїх партнерів, незалежно від договірних відносин та торгової марки (логотипу) АЗС. Тобто Учаснику НЕОБХІДНО мати будь-які договірні відносини (без обмежень) с операторами АЗС, ЯКІ ЗНАХОДЯТЬСЯ в 3км від виробничих дільниць Замовника.
Якщо АЗС будуть розташовані на невизначеній відстані, то для заправки транспортних засобів необхідно буде витрачати додаткові ресурси, що призведе до зайвої витрати пального та робочого часу працівників. Перелічені вимоги не є дискримінаційними, а необхідні для підтвердження можливості своєчасного виконання умов договору з поставки якісних нафтопродуктів. Вимоги, які не стосуються постачальників нафтопродуктів Замовником не передбачені.»
Враховуючи вищенаведене, ТОВ "НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ» підтвердило наявність директора, комірника та 8 операторів АЗС, що свідчить про невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ "НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ» вимогам тендерної документації Замовника.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ» мала бути відхилена на підставі норм ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».

Враховуючи вищевикладене, та керуючись ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі»,

ВИМАГАЄМО:
Скасувати рішення прийняте згідно Протоколу № 492 від 11.10.2019 р. по закупівлі UA-2019-09-18-001484-a . Провести завершення процедури закупівлі (UA-2019-09-18-001484-a) згідно норм чинного законодавства України та Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 жовтня 2019 15:47
Вимогу щодо відміни рішення Замовника відхилено

Документи

27 вересня 2019 14:02
Відповідь на вимогу ..docx

Документи

27 вересня 2019 14:03
Відповідь на вимогу.docx

Документи подані скаржником

21 жовтня 2019 21:25
лист-відгук.PDF

Документи

25 жовтня 2019 15:47
Відповідь на скаргу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" 335 520,00
UAH з ПДВ
335 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ" 348 480,00
UAH з ПДВ
348 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 09:52
Електронний підпис
04 жовтня 2019 17:48
Електронний підпис
04 жовтня 2019 17:47
додаток 1 частина 2.rar
04 жовтня 2019 17:47
Додаток 3 частина 1.rar
04 жовтня 2019 17:47
Додаток 1 Частина 1.rar
04 жовтня 2019 17:47
Реєстр.pdf
04 жовтня 2019 17:47
Протокол НР.7Z
04 жовтня 2019 17:47
Наказ Фролова Ю.М.7Z
04 жовтня 2019 17:47
Лист для клієнтів.7z
04 жовтня 2019 17:47
Додаток 7.rar
04 жовтня 2019 17:47
Додаток 6.rar
04 жовтня 2019 17:47
Додаток 5.rar
04 жовтня 2019 17:47
Додаток 4.rar
04 жовтня 2019 17:47
Додаток 3 частина 2.rar
04 жовтня 2019 17:47
Додаток 2.rar
04 жовтня 2019 17:47
додаток 1 частина 7.rar
04 жовтня 2019 17:47
додаток 1 частина 6.rar
04 жовтня 2019 17:47
додаток 1 частина 5.rar
04 жовтня 2019 17:47
додаток 1 частина 4.rar
04 жовтня 2019 17:47
додаток 1 частина 3.rar
04 жовтня 2019 17:47
Гарантія 14841-19.7z
04 жовтня 2019 17:47
Витяг із Статуту.7z
04 жовтня 2019 17:47
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

11 жовтня 2019 15:51
Електронний підпис
11 жовтня 2019 15:51
Довідки МВС, ДФС.pdf.p7s
11 жовтня 2019 15:51
Довідки МВС, ДФС.pdf
11 жовтня 2019 15:51
Довідка з НАЗК.zip
03 жовтня 2019 14:35
Електронний підпис
03 жовтня 2019 14:35
Реєстр документів.pdf.p7s
03 жовтня 2019 14:35
Реєстр документів.pdf
03 жовтня 2019 14:35
Додаток 6 Листи-згоди.pdf
03 жовтня 2019 14:35
Додаток 3 ч.5 Талони.pdf.p7s
03 жовтня 2019 14:35
Додаток 3 ч.5 Талони.pdf
03 жовтня 2019 14:34
Додаток 3 Вимоги.pdf.p7s
03 жовтня 2019 14:34
Додаток 3 Вимоги.pdf
03 жовтня 2019 14:34
Додаток 2 ст.17.pdf.p7s
03 жовтня 2019 14:34
Додаток 2 ст.17.pdf
03 жовтня 2019 14:34
Додаток 1 ч.4 Звіти ЄСВ.pdf
03 жовтня 2019 14:34
Додаток 1 ч.3 Транспорт.pdf
03 жовтня 2019 14:34
Довідки.pdf.p7s
03 жовтня 2019 14:34
Довідки.pdf
03 жовтня 2019 14:34
Баланс.pdf.p7s
03 жовтня 2019 14:34
Баланс.pdf
03 жовтня 2019 14:34
Протокол НР (10).7Z
03 жовтня 2019 14:34
Наказ Фролова Ю.М (10).7Z
03 жовтня 2019 14:34
Лист для клієнтів (10).7z
03 жовтня 2019 14:34
Гарантія 14997-19.7z
03 жовтня 2019 14:34
Витяг із Статуту (11).7z
03 жовтня 2019 14:34
Банківська ліцензія (10).7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"

ТОВ "НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"
#41224168
Відхилено 335 520,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 13:40
ТОВ "НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ"
#41163116
Переможець 348 480,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 13:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 13:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ"
#41163116
348 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:57
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 14:51
Договір 125ЕЗ.pdf укладений
28 жовтня 2019 14:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 348 480,00
UAH (в тому числі ПДВ 58 080,00 UAH)