Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські вироби різні, печатки та штампи, папір А-4.
Очікувана вартість
219 972,00 UAH
UA-2019-09-18-001478-a ● c2392d1db454469a8e66d051039f2b93
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Черкаський обласний центр зайнятості |
Код ЄДРПОУ: | 02771598 |
Місцезнаходження: | 18008, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Володимира Ложешнікова, 56 |
Контактна особа: |
Шост Олексій Федорович +380472639470 Dushok@ckocz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2019 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2019 23:00 |
Очікувана вартість: | 219 972,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Джерело фінансування закупівлі: кошти Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття.
Тендерна документація
03 жовтня 2019 16:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 жовтня 2019 16:32 |
зміни канц.docx | |
03 жовтня 2019 16:32 |
ТД печатка канц папір із змінами.docx | |
18 вересня 2019 16:49 |
оголошення канц.PDF |
03 жовтня 2019 16:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 жовтня 2019 16:32 |
зміни канц.docx
|
||||||
03 жовтня 2019 16:32 |
ТД печатка канц папір із змінами.docx
|
||||||
18 вересня 2019 16:49 |
оголошення канц.PDF
|
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Канцелярські вироби різні |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 112 997,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 564,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
63 measures.name.symbol
Канцелярські вироби різні
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | розрахунок за Договором проводиться Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 20 (двадцяти) робочих днів з моменту підписання видаткової накладної на передачу Товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 09:57
Дата відповіді: 19 вересня 2019 14:32
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? Ми намагаємось не обмежувати Ваші пропозиції і тому не вказуємо торгові марки або моделі в тендерній документації, єдина умова - характеристики Вашого товару мають бути не гіршими, ніж зазначені.
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі". Звертаємо Вашу увагу, що в ціновій пропозиції, яку мають подати всі учасники зазначено "Найменування товару". Якщо учасником не буде виконана дана умова - його пропозиція буде відхилена.
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? До участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі". Звертаємо Вашу увагу, що в ціновій пропозиції, яку мають подати всі учасники зазначено "Найменування товару". Якщо учасником не буде виконана дана умова - його пропозиція буде відхилена.
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? До участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 15:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" |
88 328,10
UAH з ПДВ
|
80 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
84 407,10
UAH з ПДВ
|
80 056,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БРАВО-ПАП" |
94 953,90
UAH з ПДВ
|
88 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВИДПОВИДАЛЬНИСТЮ "ТОРНАДО" |
99 409,00
UAH з ПДВ
|
99 409,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВКФ "ВВ" #14236166 |
Переможець |
80 056,80
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2019 16:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 09:55
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2019 15:25
|
канц ВВ.PDF | укладений |
05 листопада 2019 15:21
|