Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Будівництво-прибудова спортивного залу школи в с. Олеша Тлумацького району " (коригування кошторисної документації)
Очікувана вартість
4 806 872,00 UAH
UA-2019-09-18-001431-a f1645a56843c45f6bf155975789881c9
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бринська Оксана Михайлівна

380976751091 brinska@inbox.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Олешанська сільська рада об'єднаної територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області
Код ЄДРПОУ: 04356946
Місцезнаходження: 78040, Україна , Івано-Франківська обл., село Олеша, Грушевського,121
Контактна особа: Бринська Оксана Михайлівна
380976751091
brinska@inbox.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2019 14:00
Очікувана вартість: 4 806 872,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 806,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місце виконання робіт за адресою визначеною замовником.
Обсяг виконання робіт відповідно до Технічного завдання (Додаток № 2 до документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Будівництво-прибудова спортивного залу школи в с. Олеша Тлумацького району " (коригування кошторисної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78040, Україна, Івано-Франківська область, с. Олеша, Грушевського,121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник може, на підставі додаткової угоди, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним. Джерело фінансування - кошти державного бюджету. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 45-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Джерело фінансування - кошти державного бюджету. Пiсляоплата 45 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 жовтня 2019 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2019 16:19
Рішення про внесення змін.docx
10 жовтня 2019 16:19
Тендерна документація.doc
10 жовтня 2019 16:18
Технічні вимоги.docx
01 жовтня 2019 13:15
Рішення про внесення змін.docx
26 вересня 2019 12:31
Рішення про внесення змін.docx
18 вересня 2019 16:47
Проект договору.docx
10 жовтня 2019 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2019 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2019 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2019 12:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2019 16:19
Рішення про внесення змін.docx
10 жовтня 2019 16:19
Тендерна документація.doc
26 вересня 2019 12:31
Тендерна документація.doc
18 вересня 2019 17:20
Тендерна документація.doc
10 жовтня 2019 16:18
Технічні вимоги.docx
01 жовтня 2019 13:15
Технічні вимоги.docx
26 вересня 2019 12:31
Технічні вимоги.docx
01 жовтня 2019 13:15
Рішення про внесення змін.docx
26 вересня 2019 12:31
Рішення про внесення змін.docx
18 вересня 2019 16:47
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення техзавдання
Дата подання: 19 вересня 2019 09:59
Дата відповіді: 20 вересня 2019 14:57
Додайте будь-ласка техзавдання
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення. Замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації і додано технічне завдання.
Так буде технічне завдання ?
Дата подання: 21 вересня 2019 19:39
Дата відповіді: 26 вересня 2019 12:29
Так буде технічне завдання ?
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення. Замовником буде вносяться відповідні зміни до тендерної документації і додається технічне завдання.
Запитання
Дата подання: 26 вересня 2019 12:42
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 12:36
Яка заробітна плата заложена у Вашому кошторисі ?
Відповідь: 14800 грн.
Запитання
Дата подання: 26 вересня 2019 23:59
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 12:36
Для чого зроблено вкидання огорожа два рази ?
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення. Замовником буде внесено відповідні зміни до Технічного завдання
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВКП ЄВРОТРЕЙД" 4 286 640,00
UAH з ПДВ
4 286 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2019 12:32
Електронний підпис
21 жовтня 2019 12:26
Guarantee_19-12GR0024.rar
21 жовтня 2019 09:43
Електронний підпис
18 жовтня 2019 18:02
Електронний підпис
18 жовтня 2019 16:39
реєстр документів.pdf
18 жовтня 2019 16:39
тендерна пропозиція.pdf
18 жовтня 2019 16:39
копія статуту.pdf
18 жовтня 2019 16:39
Guarantee_19-12GR0024 (2).rar
18 жовтня 2019 16:39
обєктний кошторис.pdf
18 жовтня 2019 16:39
копія витяг.pdf
18 жовтня 2019 16:39
локальні кошториси.pdf
18 жовтня 2019 16:39
договірна ціна.pdf
18 жовтня 2019 16:39
копія паспорт.pdf
18 жовтня 2019 16:38
лист-згода.pdf
18 жовтня 2019 16:38
штатний розпис.pdf
18 жовтня 2019 16:38
проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВКП ЄВРОТРЕЙД"

Інформація про відміну

Дата відміни
21 жовтня 2019 14:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій