Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Реконструкція каналізаційних очисних споруд в м. Знамʼянка по вул. Будьоного, 207 Кіровоградської області» (Код ДК 021:2015 - 45252000-8 – «Будівництво споруд для очищення стічних вод, водоочисних і сміттєспалювальних заводів»)
Очікувана вартість
65 378 059,20 UAH
UA-2019-09-18-001313-b d10d8cf4f31b4a3f8be47b4e7b76c9ad
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Новіков Михайло Єгорович

+380522332193 tender@dnipro-kirovograd.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОКВП "Дніпро - Кіровоград"
Код ЄДРПОУ: 03346822
Вебсайт: http://dnipro-kirovograd.com.ua
Місцезнаходження: 25009, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Соборна, 19А
Контактна особа: Новіков Михайло Єгорович
+380522332193
tender@dnipro-kirovograd.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 13:22
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2019 11:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 13:02
Очікувана вартість: 65 378 059,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 308 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Реконструкція каналізаційних очисних споруд в м. Знамʼянка по вул. Будьоного, 207 Кіровоградської області» (Код ДК 021:2015 - 45252000-8 – «Будівництво споруд для очищення стічних вод, водоочисних і сміттєспалювальних заводів») (Джерело фінансування - обласний бюджет Кіровоградської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27400, Україна, Кіровоградська область, м. Знам"янка, вул. Будьоного, 207
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45252000-8 — Будівництво споруд для очищення стічних вод, водоочисних і сміттєспалювальних заводів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник перераховує Підряднику аванс у розмірі 30 відсотків вартості річного обсягу робіт протягом 10 банківських днів з дня виставлення відповідного рахунку. Перерахування авансу здійснюватиметься мірою одержання Замовником коштів на фінансування будівництва. Аванс виділяється на закупівлю необхідних для використання матеріальних ресурсів і має бути використаний впродовж двох місяців. Суми авансу, не використані впродовж цього часу, повертаються Замовнику. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Оплата за проміжні виконання робіт. Оплата здійснюється після підписання сторонами актів прийняття виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-3) Пiсляоплата 5 Календарні 65
Виконання робіт Остаточне виконання робіт. Оплата здійснюється після виконання Підрядником реєстрації Декларації про готовність об’єкта до експлуатації Пiсляоплата 28 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2019 13:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 13:23
Проект договору.doc
18 вересня 2019 13:23
ТД ЗКОС.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-10-26-000010 ● c942cea8f2bd4229915df24560daab6b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2021 11:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


26.10.2021 № 371

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Галина ВАШЕКА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-09-18-001313-b 18.09.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-11-02 21:46:23

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції каналізаційних очисних споруд в м. Знамʼянка по вул. Будьоного, 207 Кіровоградської області 65 378 059,20 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-09-18-001313-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-11-04 13:18:56

Відповідь на запит

Підприємством розглянуто Ваш запит від 02.11.2021 щодо надання документів та пояснень під час проведення моніторингу закупівлі UA-2019-09-18-001313-b та повідомляємо Вам про наступне.
Обґрунтування технічних, якісних характеристик та його очікувану вартість було визначено на підставі розробленої проектної документації відповідно до договору на проектування з ПП «Ремводпласт плюс» № 23-006-21 від 28.09.2015 р. Проектна документація пройшла експертизу на відповідність будівельним вимогам та отримала позитивний експертний звіт № 05-1949-15 від 16.09.2016 р. Загальна кошторисна вартість будівництва згідно експертного звіту складає 68038,437 тис. грн. За вирахуванням витрат, понесених нашим підприємством на виготовлення проектної документації та її експертизу, а також затрати на авторський та технічний нагляд орієнтовна вартість закупівлі склала 65378,0592 тис. грн.
Додатково на Ваш запит в якості підтвердження вищевказаного, підприємство надає відповідні копії документів.

Додатки: 3 арк.

З повагою

Генеральний директор Р. Ілик


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: ОКВП "Дніпро-Кіровоград" у порядку передбаченому ч. 10, ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" повідомляє про оскарження висновку моніторингу до суду. Інформація щодо номеру провадження по справі та дату його відкриття підприємством буде отримано в порядку передбаченому чинним законодавством України з моменту винесення відповідної ухвали суду.
Дата публікації: 26 листопада 2021
Номер відкриття провадження: 340/9582/21
Дата відкриття провадження: 01 грудня 2021

Документи:

03 грудня 2021 10:51
Електронний підпис
26 листопада 2021 13:52
Електронний підпис
26 листопада 2021 13:49
позовна заява.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" 65 375 000,00
UAH з ПДВ
65 375 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТЕКОБУД" 65 377 800,00
UAH з ПДВ
65 377 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮНІБУД" 65 377 820,00
UAH з ПДВ
65 377 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2019 14:16
Електронний підпис
18 жовтня 2019 14:16
Довідка ДФС.pdf
18 жовтня 2019 14:16
Довідка МВС.pdf
18 жовтня 2019 14:16
Кошторис частина 1.pdf
18 жовтня 2019 14:15
Кошторис частина 2.pdf
18 жовтня 2019 14:15
Кошторис частина 3.pdf
18 жовтня 2019 14:15
Кошторис частина 4.pdf
18 жовтня 2019 14:15
Кошторис частина 5.pdf
18 жовтня 2019 14:15
Тендерна пропозиція.pdf
03 жовтня 2019 11:40
Електронний підпис
03 жовтня 2019 11:37
Договірна ціна.pdf
03 жовтня 2019 11:37
Кошторис.rar
03 жовтня 2019 11:37
Працівники.pdf
03 жовтня 2019 11:37
Обладнання.pdf
03 жовтня 2019 11:37
Статут.pdf
03 жовтня 2019 11:37
Аналогічний договір.pdf
03 жовтня 2019 11:37
Проект договору.pdf
03 жовтня 2019 11:37
Ліцензія.pdf
03 жовтня 2019 11:37
Календарний графік.pdf
03 жовтня 2019 11:37
Дозвіл.pdf
03 жовтня 2019 11:37
Відомості.pdf
03 жовтня 2019 11:37
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2019 10:20
Технічна частина.rar

Публічні документи

04 жовтня 2019 15:42
Електронний підпис
04 жовтня 2019 15:41
29. Проект договору.PDF
04 жовтня 2019 15:41
28. Календарний графік.PDF
04 жовтня 2019 15:41
20.2. Довідка корупція.zip
04 жовтня 2019 15:41
16.3. Подяки.pdf
04 жовтня 2019 15:41
16.2. Договори.rar
04 жовтня 2019 15:41
12. Довідки з банку.pdf
04 жовтня 2019 15:41
11. Ліцензії.PDF
04 жовтня 2019 15:41
10.3. Кошторис.rar
04 жовтня 2019 15:41
10.1. Договірна ціна.PDF
04 жовтня 2019 15:41
9. Тендерна пропозиція.PDF
04 жовтня 2019 15:41
7. Витяг з держреєстру.PDF
04 жовтня 2019 15:41
6. Витяг з реєстру ПДВ.PDF
04 жовтня 2019 15:41
5.1. Статут.PDF
04 жовтня 2019 15:41
1. Наказ на директора.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТЕКОБУД"

ТОВ "ЮНІБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"
#34456142
Переможець 65 375 000,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 13:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 13:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"
#34456142
65 375 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2022 10:25
протокол затвердження звіту про виконання.pdf укладений
03 січня 2022 10:25
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 15:44
Додаткова угода 2 ЗКОС фактичне фінансування 2019 рік.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 15:43
Протокол змін ЗКОС фактичне фінансування 2019 рік.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 15:43
Електронний підпис укладений
14 листопада 2019 14:21
Додаткова Угода 1 ЗКОС 14 11 2019.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 14:19
Протокол змін РВПП ЗКОС 14 11 2019.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 14:19
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 15:33
Договір ПП Ремводпласт Плюс укладений
01 листопада 2019 15:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із залишенням менше ніж двомісячного терміну для використання авансових сум, передбачених п. 6.1. Договору № 195-003/21 від 01.11.2019 року, з метою недопущення порушення бюджетного законодавства пропонується внести до Договору № 195-003/21 від 01.11.2019 року наступні зміни: 1. Пункт 6.1. Договору викласти в такій редакції: «6.1. Замовник перераховує Підряднику аванс у розмірі 30 відсотків вартості річного обсягу робіт протягом 10 банківських днів з дня виставлення відповідного рахунку. Перерахування авансу здійснюватиметься мірою одержання Замовником коштів на фінансування будівництва. Аванс виділяється на закупівлю необхідних для використання матеріальних ресурсів і має бути використаний не пізніше 26.12.2019. Суми авансу, не використані впродовж цього часу, повертаються Замовнику. Аванс перераховується на не бюджетний рахунок, що відкритий на ім’я Підрядника в органах казначейства у встановленому законом порядку. Замовник має право контролювати використання сум авансу і вимагати його дострокового повернення у разі нецільового використання.»
Номер договору про закупівлю: 195-003/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни, що вносяться до договору підряду № 195-003/21 від 01.11.2019 року, а саме: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 5.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «5.1. Загальна вартість робіт погоджена за договірними цінами, відповідно до проведеного електронного аукціону, на момент укладання даного договору складає 65 375 000 грн. (шістдесят п’ять мільйонів триста сімдесят п’ять тисяч гривень 00 коп.), в т.ч. ПДВ – 10 895 833,33 грн. (десять мільйонів вісімсот дев’яносто п’ять тисяч вісімсот тридцять три гривні 33 коп.). Вартість робіт, виконання яких доручається Підряднику у 2019 році складає 11 000 000 грн. (одинадцять мільйонів гривень) в т.ч. ПДВ з яких: за рахунок субвенції з державного бюджету – 10 000 000.00 грн. в т.ч. ПДВ; за рахунок коштів обласного бюджету (співфінансування) – 1 000 000.00 грн. в т.ч. ПДВ. Загальна вартість виконаних Підрядником робіт, що були йому доручені у 2019 році складає 5 762 573.53 грн., в т. ч. ПДВ з яких: за рахунок субвенції з державного бюджету – 5 238 703.21 грн., в т.ч. ПДВ; за рахунок коштів обласного бюджету (співфінансування) – 523 870.32 грн. в т.ч. ПДВ. На послідуючі роки будівництва (у разі неповного фінансування, передбаченого на поточний рік) обсяг робіт Сторони уточнюють додатковою угодою.» 2. Всі інші положення Договору № 195-003/21 від 01.11.2019 залишаються без змін і Сторонни підтверджують по ним свої зобовʼязання.
Номер договору про закупівлю: 195-003/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 762 573,53
UAH (в тому числі ПДВ 960 428,92 UAH)