Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відеообладнання для реалізації громадського проекту "Студія для виробництва відкритих онлайн - курсів "Belka MOOC"
Очікувана вартість
403 792,00 UAH
UA-2019-09-18-001293-a 5cc298705b1b4bd28710a3babced143e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Голубенко Анастасія

380442791706 sportsiyouth@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 42269168
Місцезнаходження: 01001, Україна , місто Київ обл., Київ, вул. Хрещатик,12
Контактна особа: Голубенко Анастасія
380442791706
sportsiyouth@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 14:20
Очікувана вартість: 403 792,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 018,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штуки
Відеообладнання для реалізації громадського проекту "Студія для виробництва відкритих онлайн - курсів "Belka MOOC" (Кошти бюджету міста Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, бульвар Т Шевченка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Покупцем за визначеною п. 2.1 Договору ціною у безготівковій формі, відповідно до поставленого Товару та відповідно до наданих видаткових накладних, протягом 10 (десяти) банківських днів шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Продавця. Підставою для оплати є підписана Сторонами Видаткова накладна складена відповідно до Специфікації (Додаток № 1 до Договору). Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 10:06
Дата відповіді: 19 вересня 2019 10:42
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в технічних вимогах до тендерної документації (додаток 5) вказано «усюди в тексті де містяться найменування торгових марок, фірм, патентів, конструкцій, типів, джерело походження чи виробників, слід розуміти «або еквівалент». Еквівалентними матеріалами, виробами, обладнанням вважаються такі, що відповідають технічним та технологічним характеристикам матеріалів, виробів, обладнання, що передбачені технічними вимогами». 2. У пункті.6 Розділу ІІІ тендерної документації вказано, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у додатку 5 до тендерної документації. 3. 3.1.Відповідно до статті.5 Закону України «Про публічні закупівлі» до участі у процесі закупівлі допускаються вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах, тому до участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. 3.2. Щоб дотримуватись принципів, що закріплені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, оцінюються однаково. А відповідно до частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», умови договору про закупівлю за результатами проведеної процедури не повинні відрізнятися від змісту тендерної процедури за результатами аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Папарацци-Про" 394 900,00
UAH з ПДВ
394 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАНАСИСТЕМ" 399 200,00
UAH з ПДВ
399 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 16:30
Електронний підпис
03 жовтня 2019 16:12
22 Фото товару
03 жовтня 2019 16:12
19 Проект договору
03 жовтня 2019 16:12
16 Лист згода
03 жовтня 2019 16:12
13 Копія витягу з ЄДР
03 жовтня 2019 16:12
12 Копія Виписки з ЄДР
03 жовтня 2019 16:12
6 Довідка по ст 17
03 жовтня 2019 16:12
1 Тендерна пропозиція

Публічні документи

03 жовтня 2019 17:59
Гар письм.pdf
03 жовтня 2019 17:59
Тех характеристики.pdf
03 жовтня 2019 17:59
Полномочия.pdf
03 жовтня 2019 17:59
Опыт.pdf
03 жовтня 2019 17:59
Витяг з ЄДР.pdf
03 жовтня 2019 17:59
PanaSystem_Certificate.pdf
03 жовтня 2019 17:59
ТРК Украина.pdf
03 жовтня 2019 17:59
Протокол.jpg
03 жовтня 2019 17:59
Document_USR_1003594514.rtf
03 жовтня 2019 17:59
Инфо об учаснике.pdf
03 жовтня 2019 17:59
Окружающая среда.pdf
03 жовтня 2019 17:59
Проект договора.pdf
03 жовтня 2019 17:59
Согласие.pdf
03 жовтня 2019 17:59
Персональные данные.pdf
03 жовтня 2019 17:59
Ценовая.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Папарацци-Про"

ТОВ "ПАНАСИСТЕМ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2019 15:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Папарацци-Про"
#40322673
394 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 17:37
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 15:18
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 15:17
209.pdf укладений
29 жовтня 2019 15:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 394 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 65 816,67 UAH)