Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Перевезення двох парогенераторів ПВГ-1000М з майданчика ВП ЗАЕС на майданчик ВП РАЕС
Очікувана вартість
98 467 200,00 UAH
UA-2019-09-18-001204-a 9e5f2eae37894c8a8bb93348054a1075
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цап Олег Михайлович

03636-64-8-73 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Цап Олег Михайлович
03636-64-8-73
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
У зв’язку з неможливістю перевезення парогенераторів з ВП ЗАЕС на ВП РАЕС залізничним транспортом по причині необхідності довготривалого ремонту на ВП ЗАЕС залізно-дорожних шляхів до залізничної ст. Енергодар протяжністю 9 км. (повна гнилість дерев’яних шпал) та замінити 20 стрілочних переводів, необхідно залучити до перевезення автомобільний транспорт. За результатами проведеного аналізу ТОВ «АльтаірКаргоТранс» м. Львів має: - багатий досвід в організації та транспортуванні великорозмірних та тяжких вантажів як залізничним так і автомобільним транспортом. Для даного характеру робіт має всю необхідну матеріально технічну базу, спеціальну оснастку, кваліфікований персонал; - розробляє та погоджує з відповідними органами логістику доставки великорозмірних та тяжких вантажів без територіальних обмежень. Для перевезення 2-х парогенераторів вагою 317 тон кожен, з ВП ЗАЕС на ВП РАЕС передбачають задіяти автомобільний тягач MAN 41.663 FVDS вантажопідйомністю 500 тон., і з/д транспортер ТСЧ-400, такелажну оснастку, домкрати, спеціальне гідравлічне обладнання. На сьогоднішній день склалася складна ситуація із залізничним рухомим складом. Вагон транспортер парку УЗ, який планують задіяти в перевезенні парогенераторів модель ТСЧ-400 єдиний в Україні. Термін служби даного транспортера закінчується в грудні 2019 року, подальша експлуатація вагона транспортера після грудня 2019 р., неможлива. Якщо розглядати альтернативні варіанти щодо залучення іноземного транспортного засобу, то тут присутні складності в постанові Міністерства транспорту України. Закон України про автотранспорт, ст.57 забороняє проводити вантажоперевезення іноземним транспортним засобам без отримання дозволу від Міністерства транспорту України. Узгодження можливо отримати в разі виняткових підстав, це відсутність на території країни транспортного засобу яке дозволяє забезпеченню виконання робіт. Відсутність аналогічних транспортних засобів на теритрорії України, що здатні перевезти вантаж вагою 317 т., підтверджено довідкою МВС ТСЦ №4641 №31/13-4641-184 від 02.03.2019р. Виходячи з вище викладеного, такий транспорт є в наявності у компанії "АльтаірКаргоТранс" і в даному випадку підстави для звернення в Міністерство транспорту для залучення іноземного транспорту відсутні. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:  Довідка МВС ТСЦ №4641 №31/13-4641-184 від 02.03.2019р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 16:22
Оскарження наміру укласти договір: 29 вересня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60210000-3: Послуги з перевезень громадським залізничним транспортом


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Перевезення двох парогенераторів ПВГ-1000М з майданчика ВП ЗАЕС на майданчик ВП РАЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019  —  01 травня 2020
ДК 021:2015: 60210000-3 — Послуги з перевезень громадським залізничним транспортом

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Після підписання договору обома сторонами Замовник проводить попередню оплату (аванс) в розмірі, що становить 50% від суми договору, що зазначена в п. 2.1. договору, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, на підставі наданого Виконавцем рахунка, в строк протягом 15 днів з дня отримання такого рахунку Замовником та при умові наявності банківської гарантії або іншого виду забезпечення виконання зобов’язань відповідно до п. 5.4.19 Договору. Допускається проведення авансового платежу Замовником частинами. Погашення Виконавцем авансового платежу, отриманого для надання послуг, проводиться шляхом підписання двома сторонами актів здачі-приймання наданих послуг, наданих Виконавцем у відповідності до п. 5.4.16 договору. У будь якому випадку кінцевий термін погашення авансового платежу не пізніше грудня 2019 р. У разі непогашення авансу у вказаний строк, Виконавець зобов’язаний на наступний день повернути отримані в якості авансу грошові кошти. Аванс 15 Календарні 50
Надання послуг Остаточні розрахунки по договору здійснюються на підставі оформлених двосторонніх актів здачі-приймання наданих послуг (підписаних керівниками та скріплених печатками Сторін) протягом 60 календарних днів з моменту підписання обома Сторонами даних актів шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної у ЄРПН та з утриманням суми перерахованого авансу відповідно до п. 3.1.1 договору. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. Пiсляоплата 60 Календарні 50

Тендерна документація

18 вересня 2019 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «Альтаір Карго Транс»
#41316028
Переможець 98 467 200,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 16:22

Документи

18 вересня 2019 16:22
Електронний підпис
18 вересня 2019 16:22
Протокол_рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2019 16:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Альтаір Карго Транс»
#41316028
98 467 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 вересня 2019 16:22
Електронний підпис
18 вересня 2019 16:22
Протокол_рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 06:50
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 06:49
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2019 16:34
Договір.pdf укладений
10 жовтня 2019 16:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2019 — 01 липня 2020
Сума оплати за договором: 70 322 796,85
UAH (в тому числі ПДВ 11 720 466,14 UAH)